Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: B7 A4 ostuabi paluks (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 5943)
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 15.10.12 11:02 Tsiteeri
B7 A4 ostuabi paluks



Tere,

Kuna B5 S4 sai nüüd maha müüdud eluliste prioriteetide muutumise tõttu, siis on plaan osta midagi uuemat ja ökonoomsemat. Esialgu jäänud silma antud masinad:
http://www.auto24.ee/used/1069041
http://www.auto24.ee/used/1100143 (Ahvatlev lisainfo)

Oskab keegi äkki kommenteerida nende konkreetsete Audide kohta miskit?
2.0 diisli kohta nö "head/vead" teemat ei leidnud, aga lugesin 1.9 teema läbi. Olen ka igalt poolt mujalt sõpradelt/tuttavatelt kuulnud, et 2.0 peab ennast üsna hästi üleval ja hoolduskulud ka suhteliselt väikesed.

Kahel nendest autodest on automaat käigukast. Kirjas on multitronic. Kas see ka nii on tegelikult?? Lugesin küll multitronic ja tiptronic erinevuste teema läbi, kus öeldi, et 01 ja üles monomähkijad on multid, aga igaksjuhuks küsiks üle. Teiseks ei pidand see multitronic kõige vastupidavam olema. Jällegi lai mõiste minu arust. Praeguste plaanide järgi haagiseid ja treilereid vedama ei hakka ja auto hakkab liikuma igapäevaselt rpl-tln-rpl. Ühesõnaga 90% läbisõidust läheb maantee alla. Teisel autol on manuaal, mille kohta ei ole veel midagi halba kuulnud.

Fakt on vist see, et puhtalt läbisõidu järgi ei ole tänapäeval mõtet auto osta. Kui ostmiseks läheb, siis lasen kuskil ikkagi ostueelse ülevaatuse teha.

Kahel autol puudub püsikiirusehoidja. Hetkel teemat ei leidnud, aga mäletan, et oli täitsa võimalik paigaldada selline, mida juhtida suunatulede kangilt (Nagu originaal siis). Hinda kahjuks ei mäleta. Äkki keegi oskab öelda?

Nagu enne öeldud, siis kuulnud 2.0 kohta enamasti ainult head. Vabalt võib rääkida ka negatiivsetest külgedest. Hetkel rohkem küsimusi ei ole, aga kui tekib, siis täiendan teemat.

Ette tänedes kasuliku info eest,
Ott Olesk
52 357 98


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 15.10.12 11:18 Tsiteeri


Esiveolised on tõepoolest multitronicud. Kui varem olid nad vigadealtid (tuginedes välismaistele autokirjandustele ja võrdlustestidele), siis nagu asjad ikka, areneb ka see multitronic. Tean paari inimest, kes sõidavad 2.0 TDI 103kw multitronicutega ja kui kastidega pole probleeme olnud (ühel oli, aga siis vedas ta ka ligi 1.5 tonnist haagist, mis kindlasti kohe ei sobi multitronicule), siis mootori, või õigemini kahemassilise hoorattaga oli probleeme mõlemal. Autod on aastast 2006 ja 2007 ning mõlemal vahetati hoorattad. See pidi ka sellise mootoriga auto juures olema kõige nõrgem koht. Ka hea sõber, kes automüügiga tegeleb, ütles kunagi ühe vestluse käigus, et muidu on tegu hea ökonoomse mootoriga, kuid kahemassiline hooratas on tõsine mureallikas. Mees toob Eestisse sellise mootoriga VAG-Grupi masinaid (peamiselt Passatid, Touranid ja A4-d).
Kui käigukast ja hooratas korras, on tegu väga mõnusa kombinatsiooniga. Käiguvahetused on tundmatud (multitronic on variaatorkast, mistõttu käiguvahetusi tunda pole. Kui on, siis on põhjust muretsemiseks.), mootor on väga ökonoomne (maanteel alla 5l sajale) ja ka mõnusa minekuga. Üldiselt hea valik, lihtsalt eeldab enne ostu põhjalikku kontrolli ja ka diagnostikat, aga see on iga auto ostmisel elementaarne IMO.


EDIT: Kui järgmisel nädalal tööle lähen (hetkel puhkus), siis võin uurida nii huvipärast, mis hooratas maksab. Kui mälu ei peta, siis 2.0TDI 103kw Passatile maksis see hooratas pea 600 euri. Ja see polnud mitte originaaljupp. Odav just ei ole. Vahetus on mahukas töö ja võtab aega, mistõttu võib see minna pea sama kalliks, kui jupp ise.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 15.10.12 11:33 Tsiteeri


Nagu kirjutasin, siis jah igasugused kärud ja haaigsed jäävad ära ja sõidan maanteed. Igasugused remonttööde hinnad ka oodatud siia teemaase. Kui hooratas tüüpviga, siis selle kohta oleks eriti hea. Samuti Multitronicu kohta käivad kulutused.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.12 11:35 Tsiteeri


Eelkõneleja tõi peamised poindid juba välja. Kõikidel autodel, mis sa linkinud oled, puudub S-line välimus ja see on minu arvates ka peamine miinus (lisaks sellele, et neil puudub Bose heli). Mis püsikiirushoidjat puudutab, siis see on ca 40 eurone väljaminek (antud autode puhul, mis sa linkinud oled, sest neil on aktiivrool), kui roolialuse plastiku ise ümber teed ja kellelgi VagCom-i progemise teha lased.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.12 11:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Kui hooratas tüüpviga, siis selle kohta oleks eriti hea. Samuti Multitronicu kohta käivad kulutused.
Nii palju, kui mina kuulnud olen, siis pidavat sellel autol hooratta vahetus ja käigukasti remont suht samasse auku olema. Aga ma pole sellesse väga süvenenud ka.

Lisaks levib rahvasuus hoiatus, et kui ostad selle auto manuaalkastiga ja hooratast vahetatud pole, siis võid selle kulu igaks petteks sisse planeerida.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 15.10.12 11:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Eelkõneleja tõi peamised poindid juba välja. Kõikidel autodel, mis sa linkinud oled, puudub S-line välimus ja see on minu arvates ka peamine miinus (lisaks sellele, et neil puudub Bose heli). Mis püsikiirushoidjat puudutab, siis see on ca 40 eurone väljaminek (antud autode puhul, mis sa linkinud oled, sest neil on aktiivrool), kui roolialuse plastiku ise ümber teed ja kellelgi VagCom-i progemise teha lased.

http://www.auto24.ee/used/1091163
See peaks nüüd olema ka S-line välimusega? Minu jaoks miinus on nahksisu puudumine.
Eelpool lingitud autode puhul meeldib just S-line sisemus. Kuna otsingukategooriasse panin NAVi ja nahkpolster, siis muid tulemusi ei andnud. Ülejäänud S-line välimusega autod jäävad hinnapiirist juba välja.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.12 11:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
http://www.auto24.ee/used/1091163
See peaks nüüd olema ka S-line välimusega? Minu jaoks miinus on nahksisu puudumine.
Eelpool lingitud autode puhul meeldib just S-line sisemus. Kuna otsingukategooriasse panin NAVi ja nahkpolster, siis muid tulemusi ei andnud. Ülejäänud S-line välimusega autod jäävad hinnapiirist juba välja.
Jah, sellel on S-line stanged jms, kuid vedru on ilmset tavaline jäetud või ringi vahetatud. Salong on kole nagu öö.

A, miks sa seda navi nii väga sihid?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 15.10.12 11:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
A, miks sa seda navi nii väga sihid?

Pigem NAVi asemel sihin suurt ja värvilist ekraani, mis võiks nüüd järgmisel autol olemas olla.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
komtuur
huviline



Registreerunud 18.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Golf

postitati 15.10.12 15:42 Tsiteeri


Hooratta vahetus värskelt tehtud, maksma läks ~700€.
5L/100km multitronicuga on suhteliselt ulme kütusekulu, spritmonitori järgi ei sõida keegi alla 6L keskmisega :)
2,5a Eestis ja veermikust olen vahetanud ainult ühe tagumise puksi, nii et see asi kindlasti plusspoolele.
Käigukastiga pole ka ühtegi muret olnud, ainult õlivahetused õigel ajal ja nagu teisedki öelnud, käike pole ehk et väga sujuv.
Kui mootor korras siis üsnagi kalla ja talla auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
m6mmix
huviline



Registreerunud 30.06.11
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.12 17:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: komtuur
Hooratta vahetus värskelt tehtud, maksma läks ~700€.
5L/100km multitronicuga on suhteliselt ulme kütusekulu, spritmonitori järgi ei sõida keegi alla 6L keskmisega :)
2,5a Eestis ja veermikust olen vahetanud ainult ühe tagumise puksi, nii et see asi kindlasti plusspoolele.
Käigukastiga pole ka ühtegi muret olnud, ainult õlivahetused õigel ajal ja nagu teisedki öelnud, käike pole ehk et väga sujuv.
Kui mootor korras siis üsnagi kalla ja talla auto.


Endal ka b7 müügis ja ütleks et 5/100'le kütusekulu eesti kütusega küll ei sõida. Hooratta vahetus tuleb 200k ringis ette võtta niiet sellega tasuks arvestada, mulle tehtud hinnapakkumised olid 691 aasta autos tartus koos Taufi alega ja 910 Revalis ilma aleta ja mõned tööd olid hinnapakkumises lisaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 16.10.12 08:17 Tsiteeri


Nii palju siis hetkel targemaks saanud, et...
http://www.auto24.ee/used/1100143 - Asub Viljandis ja lisainfo on väga ahvatlev ja hooratas olevat pagassis pakendis Itaaliast kaasa tulnud, aga omaniku sõnul kõik pidi töötama veel ilusti ja laitmatult. Uurin, kas hooratas tuleb hinna sees kaasa. Iseenesest hind on päris "korralik", aga kui auto on sellises seisus nagu kirjas, siis täiesti mõeldav variant. Hõbedane värv ainult käib natuke vastu.
http://www.auto24.ee/used/1069041 - Asub Harjumaal ja arvatavasti lasen ostueelsesse ülevaatusesse viia kas see või järgmine nädal.
Kui püsikiirusehoidja puudumine on lahendatav tõesti ~40€-ga, siis on selle puudumine hetkel väike mure.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 16.10.12 09:54 Tsiteeri


Kui soovid ja omanik nõus on, siis võin elektroonilise poole Viljandis üle vaadata.
Sellel peab saama ka läbisõitu kontrollida. Kui ei saa, siis...


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 16.10.12 11:24 Tsiteeri


Uudishimust küsin, et miks sa niiväga A4-a küljes kinni oled?

2006-2007 aasta A6 valik on ka päris hea. Samas hinnaklassis saad neliveo, navi, naha. Valikus nii 2,0 2,7 kui ka 3,0 diislid. Nii manuaali kui automaati.

Kui meie Audit valisime, siis esmalt ka otsisime A4-ja. Kokkuvõte aga see, et varustus väga nigel neil ja kui veidi sõidad A6-ga, siis A4 istudes on naljakas. Need on ikka olulise klassivahega autod. Arusaamatu aga see, et hinnavahe puudub.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 16.10.12 11:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa
Uudishimust küsin, et miks sa niiväga A4-a küljes kinni oled?

2006-2007 aasta A6 valik on ka päris hea. Samas hinnaklassis saad neliveo, navi, naha. Valikus nii 2,0 2,7 kui ka 3,0 diislid. Nii manuaali kui automaati.

Kui meie Audit valisime, siis esmalt ka otsisime A4-ja. Kokkuvõte aga see, et varustus väga nigel neil ja kui veidi sõidad A6-ga, siis A4 istudes on naljakas. Need on ikka olulise klassivahega autod. Arusaamatu aga see, et hinnavahe puudub.

Olen vaadanud ka A6-tesid, aga millegi pärast A4 on rohkem meeltmööda. Lisaks ei soovi 2.7 ja 3.0 mootoreid (Kõige rohkem kardan ketipingutitega kaasnevaid probleeme). Juttude järgi 2.0 muretum ja neist kõige ökonoomsem. Nagu esimeses postituses mainitud siis 90% saab olema maantee sõitu. Nelivedu ei ole ka määrav tegur (Võib-olla imelik kuulda inimese suust, kes enne sõitis 4 aastat S4-ga). Need lingitud 3 varianti esimeses postituses ei ole üldse rauast veel. Vaatan ja uurin ka teisi vaikselt, kuid hetkel jääks siiski A4 lainele.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 16.10.12 16:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: komtuur
2,5a Eestis ja veermikust olen vahetanud ainult ühe tagumise puksi, nii et see asi kindlasti plusspoolele.

Räägi läbisõidust ka. Kui 2,5 aastaga sõidad 10 000 km, siis pole eriline ime, et midagi ei lagune. Ajaline määrang autode ülalpidamise juures on küllaltki väheinformatiivne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
komtuur
huviline



Registreerunud 18.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Golf

postitati 16.10.12 17:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat:
Algselt postitas: komtuur
2,5a Eestis ja veermikust olen vahetanud ainult ühe tagumise puksi, nii et see asi kindlasti plusspoolele.

Räägi läbisõidust ka. Kui 2,5 aastaga sõidad 10 000 km, siis pole eriline ime, et midagi ei lagune. Ajaline määrang autode ülalpidamise juures on küllaltki väheinformatiivne.


70tuh umbes..vähe või palju, ei oska öelda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 17.10.12 10:07 Tsiteeri


http://www.auto24.ee/used/1100143 - Uus hooratas pakendis kaasa hinna sees.
http://www.auto24.ee/used/1069041 - Homme läheb ülevaatusele, siis lähen viskan oma silmaga pilgu peale. Kui sobib, siis lasen igaksjuhuks veel ostueelse ülevaatuse teha kuskil targema inimese juures. Revalist sain vastuseks, et viimati käinud teeninduses juunis ja läbisõit oli siis 161 614 ja eelnevad hooldused tunduvad olevat ka korrektselt tehtud.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.10.12 12:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Lisaks ei soovi 2.7 ja 3.0 mootoreid (Kõige rohkem kardan ketipingutitega kaasnevaid probleeme).

Seal ei maksa pinguti probleemid lähedaltki nii palju, kui S-l. Selles mõttes ei ole midagi hullu.
Ning kindlasti leiab mõne isendi, kus antud probleem juba lahendatud on.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 18.10.12 15:26 Tsiteeri


Kui keeruline on antud autode puhul muuta maki keelt Itaalia omast Inglise omaks? Ei räägi praegu navigatsioonist, vaid maki üldkeelest (menüü ja kõik muu).

Edit: Sain nüüd nii palju targemaks, et navi plaati vaja selleks korraks ja arvutiga siis saab ümber vahetada keele. Kuulsin ka, et isegi Revalis ei pidand seda viimati olema?? Kuskil siin foorumis pidi ka vist teema olema, aga hetkel ei leidnud. Kas muidu on kellegil siin foorumis ka seda plaati laenata?

Edit: Jälle sain targemaks, et sellise auto puhul ei ole plaati vaja ja ümberkodeerida saab ainult Reval. Hind orienteeruvalt alla 100€ (oleneb kui palju kodeerida vaja).


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 18.10.12 17:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Kui keeruline on antud autode puhul muuta maki keelt Itaalia omast Inglise omaks? Ei räägi praegu navigatsioonist, vaid maki üldkeelest (menüü ja kõik muu).

Edit: Sain nüüd nii palju targemaks, et navi plaati vaja selleks korraks ja arvutiga siis saab ümber vahetada keele. Kuulsin ka, et isegi Revalis ei pidand seda viimati olema?? Kuskil siin foorumis pidi ka vist teema olema, aga hetkel ei leidnud. Kas muidu on kellegil siin foorumis ka seda plaati laenata?

Edit: Jälle sain targemaks, et sellise auto puhul ei ole plaati vaja ja ümberkodeerida saab ainult Reval. Hind orienteeruvalt alla 100€ (oleneb kui palju kodeerida vaja).

Kui jutt käib RNS-e-st siis ümberkodeerimiseks pole vaja navi plaati ja menüükeelte muutmiseks samuti. 100€ on huvitavalt küsitud, iga kaabliomanik saab selle kiirelt ise ära teha. Omal olen mitu korda keelt muutnud, üle poole minuti selleks ei kulu.

[37Navigation] -> [Adaption 10]

Channel 003: Language (menüüde keel)
0 = German
1 = English (UK)
2 = French
3 = Italian
5 = Spanish
6 = Portuguese
7 = English (US)
Channel 011: Language (Kõne)
0 = German
1 = English
2 = French
3 = Italian
5 = Spanish

Lisaks on võimalik eraldi FIS-i keelt armatuuris muuta.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 18.10.12 18:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Kui jutt käib RNS-e-st siis ümberkodeerimiseks pole vaja navi plaati ja menüükeelte muutmiseks samuti. 100€ on huvitavalt küsitud, iga kaabliomanik saab selle kiirelt ise ära teha. Omal olen mitu korda keelt muutnud, üle poole minuti selleks ei kulu.

[37Navigation] -> [Adaption 10]

Channel 003: Language (menüüde keel)
0 = German
1 = English (UK)
2 = French
3 = Italian
5 = Spanish
6 = Portuguese
7 = English (US)
Channel 011: Language (Kõne)
0 = German
1 = English
2 = French
3 = Italian
5 = Spanish

Lisaks on võimalik eraldi FIS-i keelt armatuuris muuta.

See 100€ pidi lihtsalt olema tunnipõhine arvestus Revalis olenevalt, kui palju kodeerida tuleb.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 18.10.12 20:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Kui jutt käib RNS-e-st siis ümberkodeerimiseks pole vaja navi plaati ja menüükeelte muutmiseks samuti. 100€ on huvitavalt küsitud, iga kaabliomanik saab selle kiirelt ise ära teha. Omal olen mitu korda keelt muutnud, üle poole minuti selleks ei kulu.

[37Navigation] -> [Adaption 10]

Channel 003: Language (menüüde keel)
0 = German
1 = English (UK)
2 = French
3 = Italian
5 = Spanish
6 = Portuguese
7 = English (US)
Channel 011: Language (Kõne)
0 = German
1 = English
2 = French
3 = Italian
5 = Spanish

Lisaks on võimalik eraldi FIS-i keelt armatuuris muuta.

See 100€ pidi lihtsalt olema tunnipõhine arvestus Revalis olenevalt, kui palju kodeerida tuleb.

Nagu ikka tahab esindus inimeselt viimasegi raha ära võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 18.10.12 22:05 Tsiteeri


3.0TDIq oleks B7 peal hea valik. Ketipingutite ohked on pisut üle punnitatud, osta tuleb värske mudel ja B7 puhul 171kW. Tean mitut masinat, millel sõit üle 350tkm ja pingutitega probleeme pole. Pärast poolt milli on loogiline, et mootor kulub.

Aga B7 2.0 TDI.

Laias laastus jagunevad mootorid kolmeks: 8V 103kW (solenoid klappidega pumppihustid), 16V 103kW (piezoelektrilised pumppihustid) ja 16V 125 kW (piezoelektrilised pumppihustid). 8V mootor on sisuliselt 1.9TDI edasiarendus, ECU on bosch, masinatel on DPF. Paljud algusaastate 16V masinad on ilma DPF-ta.

Hulgaliselt on probleeme esinenud 2005...2007 16V masinate piezoelektriliste pumppihustitega, heaoluriikides tehti vahetus recallina. Meil pead minema esindusse oigama ja garantiid ludima. Kusjuures garantii kehtib probleemsetel masinatel päris pikalt (VIN-i abil saad esindusest teada kas soetatav masin läheb sinna alla või mitte). Uued pihustid on likvideeritud probleemiga. Reeglina see vigane partii üle 150tkm-i ei sõida, niiet meie autoturult soetatud autol on pihustijooks suure tõenäosusega vahetatud.

Vältida tasuks ketiajam õlipumbaga masinaid. 04.2006 (võiks VIN-i abil esindusest küsida) said mootorid hammasratasajamiga õlipumba. See puudutab ainult 103 kW 16V mootorieid. 125kW-sed on kõik uue tüübi pumbaga s.t. hammasratastega.

Kahemassiline hooratas on teatud hulgale inimkonnast probleeme valmistanud, väidetavalt lahendati probleem 2006 alguses. Tean mitut selle aasta masinat, mis sõitnud 250tkm ja all on tehase hooratas.

Netiavarustest on jäänud kõrvu mõningaid kaaneprobleeme. Täheldatud on mõrasid ja jahutusvedeliku kadu. 2004...2005 mootorite probleemid.

16V algusaatsate mootoritel oli probleeme EGR jahutiga, lekkisid väljalaskesse jahutusvedelikku.

Probleemid EGR klappidega on tuttavad ja mõnedel on mureks DPF-i tuli armatuuris.

Müra võrreldes CR mootoriga. V6 bensiinimootori otsast ümberistumine võib päris masendav olla :)

Muidu omab B7 vastupidavat veermikku. Omal 185tkm ees ja tehase tükid all. 35tkm mööda meie kartulivagusid ja ei kolise ega logise kuskilt. Suure panuse on andnud normaalmõõdus rehvid. Seanahkadega tõenäoliselt jutt teine.

Auto iseenesest lihtne ja ei sisalda suurel hulgal IT alaseid perverssusi nagu C6. Elektrilistest muredest on mul kolme aasta jooksul vaja olnud vahetada üks tagumine parkimisandur ja funkuhr moodul, mis asub tagumise stange tala sees. Kosmeetilist laadi hädad ühesõnaga.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 26.10.12 08:37 Tsiteeri


Isiklikel põhjustel jääb auto hetkel ostmata. Tänud kõigile info eest. Vähemalt sain hulga targemaks ja tean, mida vaadata auto puhul. Kui hästi läheb, siis võtan teema uuesti üles mõne kuu pärast.

Kui kellegil endal tekkis huvi, siis ...
http://www.auto24.ee/used/1069041 - See auto läks puhtalt ülevaatuselt läbi ja ühtegi viga ei leitud. Nagu eelnevalt mainitud, siis Revalist sain vastuse, et viimati käinud juulis ja läbisõit oli siis 161 614. Kiirel lugemisel jäi kahe silma vahele, et tegu oli siis aastaga 2011.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 26.10.12 08:50 Tsiteeri


Lihtsamad kodeerimised saab Revalis suhteliselt soodsalt tehtud. Tavaliselt kehtib ka Audi Service 6+ soodustus.

Selle valguses pole mõtet selle 100'ga inimesi hirmutada, seda oli mainitud tõenäoliselt kui maksimumhinda.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.2% - SQL: 47.8%]