Lehekülgi: 1 2 |
Kuko
huviline
Registreerunud 04.09.08
Asukoht: Kesk eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.12 19:31
|
|
|
Audi 100 C3 90a. ei puhu sooja
Sigar ei taha sooja puhuda, termostaat on vahetatud.
Vaatasin ringi küll foorumis aga ei hakanud ühtegi asjaliku teemat silma.
Kas temp andur ka seda mõjutab kuidagi või on mingi kliima klapi mootorid läbi?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 20.09.12 19:40
|
|
|
Kliimaga või ilma?
|
|
|
|
Kuko
huviline
Registreerunud 04.09.08
Asukoht: Kesk eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.12 03:39
|
|
|
Kliimaga jah.
Kõik augud puhuvad ilusti kui vahetada kas aknale või salongi jne.
Ma ei tea kas kujutan ette aga umbes tunnike või vähem ringi sõites siis hästi natukene tuleb seda leiget õhku, et päris külma ta ei puhu kui 29+
peale keeran.
Mis pistikuid või andureid vaatma peaks?
Ja mis teda üldse soojaks peaks ajama kas mingi kliima radikas?
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 21.09.12 04:59
|
|
|
Lõhnab väga salongiradika järgi. Tundub nagu kinni olevat. Proovi õhutada, tulemüüril olevatel voolikutel, peaks ühel olema õhutus peal, keera see
tasapidi käiva mootoriga lahti, ja vaata kas vett/jahutusvedelikku tuleb?
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? 
|
|
|
|
Kuko
huviline
Registreerunud 04.09.08
Asukoht: Kesk eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.12 16:38
|
|
|
Jaa, kuulsin ka et õhutamisega saab, tänud eks proovib
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 21.09.12 16:55
|
|
|
Ega sul juhuslikult ühel salongiradikasse mineval voolikul vaakumklappi vahel pole?
Kui klapp on kinnises asendis, on jahutusvedeliku ringlus piiratud ning ei hakkagi sooja puhkuma.
Endal c4 a6 kliimaga varjandil oli nii, et keegi tark oli vaakumtorud tagurpidi ühendanud ning klapp oli koguaeg kinni ning jahutusvedelik vaiD
nirises läbi radiaatori. Kui vaakumid õigetpidi sai, siis toimib kõik nagu peab ning kui High peale sättida, puhub lausa kuuma!
Minu isendi puhul avaneb salongiradika ringlus vaid siis, kui kliima soojendus tööle panna. Kui kliima jahutama panna, lükkab antud klapi kinni ning
jahutusvedeliku vool läbi salongiradika on minimaalne.
Võib olla on antud süsteem kasutuses vaid diisel mootoriga, seda garanteerida ei oska.
Ja ega sellest õhutamisest ka kasu pole, kui klapp kinnises asendis, sest siis ringlus piiratud. Üldjuhul õhutab Audi ennast ise nii c4, kui b4 mudel
vähemalt. ( Mõlemat omatud ning ilma otsese õhutamatta sõiduga õhu välja saanud )
Konkreetselt:
100 c4 2.6 110kw ( lasin tühikäigul tuksuda lahtise paisupaagi punniga )
a6 c4 2.5td 103kw ( lasin tühikäigul tuksuda nii kinnise, kui ka hiljem lahtise punniga )
80 b4 2.0 85kw ( natuke aega lahtise punniga ning siis kinnise punniga väike tiir, jahutusvedelik normi )
Kõikidel autodel lasin niikaua käia, kui termostaat avanes ning ventilaator rakendus va 2.5td, sest see nii kuumaks ei lähe, et termostaat avaneks (
va. pikad sõidud ning millegi vedamine )
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Kuko
huviline
Registreerunud 04.09.08
Asukoht: Kesk eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.12 17:41
|
|
|
Vaatasin ja uurisin küll ja ei pannud küll mingeid klappe tähele, otse nagu jooksevad radikasse.
Kuidas sellele õhutus ventiilile kõige paremini ligi pääseb muidu? Või lasen pool lahtise paisupaagi punniga tiksuda?
Ja kõik voolikud lähevad ilusti soojaks ka.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 21.09.12 17:45
|
|
|
Kui käega katsuda neid salongiradika torusid, kas lähevad mõlemad ilusti soojaks? Mootori temp. ise okei?
|
|
|
|
Kuko
huviline
Registreerunud 04.09.08
Asukoht: Kesk eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.12 17:47
|
|
|
Heh just muudsin postitust
Jah mõlemad lähevad ilusti soojaks.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 21.09.12 17:48
|
|
|
Kui mootorist otse ilma igasugu vahetükita salongiradikasse jookseb, ju siis pole klappi vahel. Lase auto kohapeal kuumaks kuni termostaadi
avanemiseni ning jahutusventika järgi minemiseni. Kui vaja lisa jahutusvedlikku.
Kuid selge on see, et niisama õhk süsteemi ei teki! Muidugi võib viga olla kas lekkivas või kinnises salongiradiaatoris.
NB! Vahest harva esineb ka selline probleem, et kliimaplokk ei juhi ( laba ) klappi salongiradika eets ära ning ei puhugi sooja. Võimalusel võiks
proovida tesit kliimaplokki või kontrollida mootorite tööd, mis klappe liigutavad ( kasuta otsingut, sellest on juttu )
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Kuko
huviline
Registreerunud 04.09.08
Asukoht: Kesk eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.12 17:51
|
|
|
Mootori temp on ka ok.
Kui see midagi loeb siis kunagi lendas see kõige suurem voolik mis radikast mootorisse jookseb mootori küljest lahti sõidu ajal ja kuna auto oli
seisnud siis lasin vana tosooli välja lasta ja seest veega ära lopudada süsteemi nii palju kui sai.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 21.09.12 17:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuko
Mootori temp on ka ok.
Kui see midagi loeb siis kunagi lendas see kõige suurem voolik mis radikast mootorisse jookseb mootori küljest lahti sõidu ajal ja kuna auto oli
seisnud siis lasin vana tosooli välja lasta ja seest veega ära lopudada süsteemi nii palju kui sai. |
Siis esimese asjana mine aja auto korralikult kuumaks, samal ajal keera soojendus põhja ning jälgi muidugi, et mootorit keema ei lase. Võimalik, et
õhk siiski vahel, kuid selle saad sõiduga välja ning hiljem lase lahtise punniga veel kohapeal tiksuda, vahepeal vajadusel jautusvedelikku lisades.
NB! Ava kuuma paisupaagi kork väga ettevaatlikult ( pole soovitatav üldse avada, kuna võib põletada saada )
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 21.09.12 17:57
|
|
|
Kas C3-e kliimaplokist veakoode ei saa lugeda? Kui õhutamine tulemust ei anna, vaata temp.klapp üle.
|
|
|
|
Kuko
huviline
Registreerunud 04.09.08
Asukoht: Kesk eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.12 18:02
|
|
|
Ma olen sõitnud päris palju kuumakse seda nii et ventikas hakkab undama ja nii päris mitmeid kordi.
Lasen lahtise korgiga tiksuda eks ma siis kurdan kui tulemust ei anna 
Tänud vastamast kõigile!
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 21.09.12 18:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuko
Ma olen sõitnud päris palju kuumakse seda nii et ventikas hakkab undama ja nii päris mitmeid kordi.
Lasen lahtise korgiga tiksuda eks ma siis kurdan kui tulemust ei anna 
Tänud vastamast kõigile! |
Pole mõtet kütet raisata, kui mootor on mitu korda juba suure ringi ära teinud ja ventikad uhanud.
Tuleb edasi liikuda... Katsu, kas salongiradikasse minev ning tulev toru on ikka mõlemad kuumad? Kui jah, siis arvan, et kliima ei ava soojenduse
klappi lihtsalt. Kui ei, siis hakka salongiradika vahetuse peale mõtlema. ( radikas ise ei maksa midagi, aga tööd on temaga omajagu )
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Kuko
huviline
Registreerunud 04.09.08
Asukoht: Kesk eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.09.12 05:29
|
|
|
Ei raiskagi, lihtsalt suvel linna vahel vaikselt tiksudes hakkab päris tihti ventikas undama.
Kõik torud on kuumad nii nagu peab jah.
Ja eile siin kiiruga lasin soojaks ja lahtise korgiga tiksus ja mullitas ikka korralikult, aga kahjuks ei olnud aega kauem jamada nii et täna laseb
veel mullitada, võib öelda et nakuke hakkas sooja juba tulema.
Kõrvalistuja jalgade peale puhub nagu kõige soojemat millegi pärast.
|
|
|
Kuko
huviline
Registreerunud 04.09.08
Asukoht: Kesk eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.09.12 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Kas C3-e kliimaplokist veakoode ei saa lugeda? Kui õhutamine tulemust ei anna, vaata temp.klapp üle. |
Kus temp klapp üldse asub ja milline välja näeb?
Selline asi? Jah, iseendale vastan juba vaikselt
Mul on see sellises asendis nagu siin pildil ja kui näpuga seda kupatust salongi poole lükata siis hakkab sooja tulema nii nagu peab.
Siin küsimus, et mida sellega nüüd peale hakata? Kas ise lahti kiskuda ja vaadata äkki on midagi oksüdeerunud vms?

|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 22.09.12 20:32
|
|
|
Seda klappi peab liigutama pisike el.mootor. Otsi see mootor üles, 99 % tõenäoseusega see mootor lihtsalt kinni. 
|
|
|
|
Kuko
huviline
Registreerunud 04.09.08
Asukoht: Kesk eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.09.12 14:26
|
|
|
Võtsin maha asja ja mootor jääb sellisesse asendisse nagu pildil on.
Sinise noole suunas lõpuni lahti lükkab ilusti aga peaks minema nagu punane nool näitab, selle asemel jääbki kinni nii nagu pildil.
Panin 12v mikrokale järgi küll korra ja võtsin lahti puhastasin aga kasu mitte midagi.
Ju siis tuleb uus soetada, annab seda tellida ka kuskilt?

Tänud kõigile kes vastasid, grammi võrra targem jälle
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 23.09.12 14:32
|
|
|
Kas ikka pooluseid(+-) ka vahetasid? kui ühte pidi sinna voolu peale lasta siis see hoob ei saagi tagsi tulla.
|
|
|
Kuko
huviline
Registreerunud 04.09.08
Asukoht: Kesk eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.09.12 14:40
|
|
|
Ja ikka, suht kõike sai proovitud.
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 23.09.12 14:51
|
|
|
No ma ei tea siis. Mul mitmel audil see külma-sooja juhmootor kinni jäänud. Ma ei ole viitsinud neid isegi maha kiskuda Lhtsalt tõmmanud pisrku välja
ja lasnud 12v peale kuni ketrab ühte pidi lõpuni ja siis juhtmed teisipidi ja ketrab tagasi Nii paar korda ja ok. See mootor kipub kergesti knni
jääma.
PS muidugi see pole õige lahendus,aga esmalt saad vähemlt asja toimima.
|
|
|
Kuko
huviline
Registreerunud 04.09.08
Asukoht: Kesk eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.09.12 16:44
|
|
|
Mnjaa peaks nii proovima aga hea oleks ikka kui uue saaks, või vähemalt sellise mis töötab.
|
|
|
mürka10
huviline
Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999
|
postitati 26.09.12 22:01
|
|
|
Lisaks tahaks täpsustada, et see soojakraan, mis jahutusvedeliku lõdviku vahel asub on sigaril täitsa olemas ja vaakumiga juhitav. Uuema sisuga
variandil kindlasti aga võiks olla ka vanemal, sest süsteem tundub täpselt sama olema.
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 27.09.12 04:32
|
|
|
Kui ma ei eksi siis see mootor mis klappi juhib käib sigaril 7,5 voldi pealt, ning 90.a aasta masinal peaks tõesti vaakumklapp juba olemas olema, aga,
kui nüüd see klapimootor autopealt maas, siis lükkasid klapi täiesti avatud asendisse ning tuli kuuma?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |