Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.12 19:11
|
|
|
Audi Q7
Tervitused.
Mitte, et ma nüüd ise kohe soetama hakkaks aga mulle pakuvad huvi Q7 hoolduskulud ja vastupidamine. Kuna aeg on niipalju juba edasi läinud ja neid on
meie vabariigis enam kui küll müügis teisel ja kolmandal ringil siis võiks foorumis ka sellest juttu olla.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 22.09.12 19:31
|
|
|
Hoolduskulud kõrged, vastupidamine OK..
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.09.12 20:15
|
|
|
Soovitan kiigata rehvide hindu sellisele isendile. Minu teada on kõik need suurte velgedega pseudo-maasturid agarad rehve tarbima.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 22.09.12 20:19
|
|
|
Võiks arvestada sellega, et tavaliselt auto hind uuena (Q7 puhul alates u. 1 miljon EEK ehk 60 000 EUR) ja tema hilisemad üleval pidamise kulud on
üsnagi võrdelises seoses.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 22.09.12 21:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Soovitan kiigata rehvide hindu sellisele isendile. Minu teada on kõik need suurte velgedega pseudo-maasturid agarad rehve tarbima.
|
Eriti X5 tagumisd rehvid 315 30 20 kõige odavam polnud.
Ma arvan et hoolduskuluded tavaline hooldus võiks 1000 eur arvestada, kui midagi veel siis 2-3000 eur ehk..
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.09.12 05:32
|
|
|
Tore on lugeda kuidas foorumis asjad käivad. Üks küsimus ja kõik valed vastused.
Olen ise läbinud mitme Q7'mega üle 100 000km'i. Mõlemad autod olen sõitnud kellale 200 000km.
Mis maksab hooldus? Hooldus maksab täpselt sama palju kui sama mootoriga A6'el või A4'jal, ehk siis sõltuvalt läbisõidust paari kolmesaja tuuris.
1000.-EUR eest saab teha hoolduse vahetada mõlemad õõtsad ja palju muud.
Esimesed pid klotsid maksavad meil kuskil 50.- ei ütleks, et palju!?
Kuskil 150 000km peal on vaja vahetada esimesed alumised õõtsad, hinnaks meil u 200.- tk, 2 neid on.
Umbes sama läbisõidu juures vaja vahetada ka sisselaske kollektorid, hind sama mis ikka 3.0TDI mootoril kuna asjad samad.
Kui sild on paigas siis saab rehvidega läbida ehk mingi 50 kuni 100 tuhat km, täpselt ei tea kuna 50 000km on rehvidega läbitud ja alles veel palju.
Uus korralik 20" rehv maksab kuskil 160.- EUR tk kui teada kust osta.
Õhkvedrustuse remont tuleb palju odavam kui A seeria Audidel sest Q7 saab patlju eraldi vahetada, hinnaks 200 kopikatega. Täpselt ei tea kuna pole
kunagi pidanud ühelgi vahetama. A6'el aga peab koos amordiga vahetama ja esinduse hinnaks oli vist 1600.-
Ehk siis on hoolduskulud väga väiksed ja korralikud autod ei nõua ka mingit erilist remonti.
Kui kellegil soovi siis minu Q7'me ostuteemat võib hakata arutama.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 23.09.12 07:32
|
|
|
Jah selle peale ei mõelnud, et samad mootorid mis väiksematelgi, siis hooldus tõesti väga kallis ei saa olla ning kui paarsada-300 euri on siis miks
mitte..Eks pigem kardetakse seda, et tuttav midagi rääkis mis ära lagunes ja neid kallima poolseid juppe (ala kompressor/õhkvedrustuse jubinad(ei ole
aimugi mis maksab) või midagi taolist. Elektroonika pool tundub timmis olevat siis.
Samad võiks ka siis A8 D3 hooldusekulud olla?
|
|
|
lOOOOl
huviline
Registreerunud 18.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, SUV
|
postitati 23.09.12 08:44
|
|
|
Põhimõtteliselt kõige lihtsam on autot valida nii: Mõtle kõige suurem risk välja, mis võib autoga juhtuda ja arvuta, kas sõidad peale seda pikemat
aega trammiga või tuled selle juhtumiga toime ja sõidad edasi.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.09.12 09:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Jah selle peale ei mõelnud, et samad mootorid mis väiksematelgi, siis hooldus tõesti väga kallis ei saa olla ning kui paarsada-300 euri on siis miks
mitte..Eks pigem kardetakse seda, et tuttav midagi rääkis mis ära lagunes ja neid kallima poolseid juppe (ala kompressor/õhkvedrustuse jubinad(ei ole
aimugi mis maksab) või midagi taolist. Elektroonika pool tundub timmis olevat siis.
Samad võiks ka siis A8 D3 hooldusekulud olla? |
Kompressor oli ka esinduses vist 1600, meil aga 500 millegiga. Täpselt peast ei mäleta aga asjad on vastupidavad ning vahetust vajavad väga harva.
Üldiselt on nii, et kui suudad esimese põlvkonna diisel Allroadi üleval pidada siis Q7 võiks tunduda hooldus ja hoolduskulude vaba sõiduk.
Aga nagu ikka siis on ka tänaseks olemas läbi sõidetud Q7'eid mis tõesti kõlbavad vaid romulasse, seega kindla ajalooga ja korraliku ostueelse
kontrolliga väldid hilisemat hala, et kui sitt see Audi ikka on.
Täiesti kindel on ka see, et valides kõige odavama otsa autod ei saa saa sellist mis maksab näiteks 2x rohkem, ehk siis pea alati on odaval hinnal
põhjus, enamasti on need varjatud probleemid millega saab tutvuda alles hilisemal kasutusperioodil. Mina näiteks oma autot odavalt ei müü kuna tõesti
pole ühtegi nõrka lüli ning hooldusajalugu on ideaalne.
|
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.09.12 09:40
|
|
|
Selle OBS (odna baba skazala) asemel ootaks asjalikku juttu. Juksi argumendid on täitsa asjalikud juba. Esimese põlvakonna Allroad on peetud ja tean
neid kulusid.
Jutt sellest, et auto maksab uuest peast ca 60 000 Euri on täitsa mõistetav ja sedatüüpi autode hoolduskulud ei saagi olla 1,9 TDI kodaga
samasugused. Samas ei saa nad tõesti olla väga suuremad kui tavalise C6 3,0 TDI quattro puhul (mootor sama, kast ka enamvähem sama). Veermikus ehk on
veidikene erinevusi (suurem mass, teine sillaehitus).
Ega need rehvid ka nüüd nii meeletult kallimad ei saa olla. Jah, 20 tolli veljed alla ja siis näed kuhu raha kulub aga mõistusega võttes ei pea need
veljed nüüd olema 20-21 tolli blingid koos püksirihmadega.
Sõbra X5 3,0 sD-ga (2008, kangem versioon)) olen sõitmas käinud ja ka kuulnud palju sinna kulub (hooldused, kasko, rehvid, kütusekulu, jne).
Hooldusvälp on neil 15K km?
Edit: mõistlik hooldusvälp, mitte long life.
Kütusekulu võiks 3,0 TDI- olla ca 7-8 maanteel ja linnas ca 11-12?
Mida rohkem infot siia kokku saab seda parem. Kellelgi läheb seda kindlasti vaja (võibolla mul endal, seda näitab elu). Juks on kunagi maha öelnud, et
kui need autod hakkavad maksma 13-15k siis saab neist rahvaauto. Praeguseks on juba normaalses vanuses ja läbisõiduga isendite keskmine hind selline
20k, mis on juba selline hinnaskaala kus ostjaid peaks omajagu leidma.
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 26.09.12 20:34
|
|
|
Noh rehvidest siis niipalju, et kui panna kõige minimaalsem mõõt(no umbes 235/60 R18), siis võiks hinnad jääda alates 110(odavrehv)-160(esimene
enamvähem rehv) euri kanti suvekatest tükk. Kui natuke ilusamaid velgi omada näiteks mõõdus 295/35R21, siis rehvi tükihind digimuutub 330 euri peale.
Need siis reifendirekt.co.ee hinnad. Ma ei ütleks, et kallis, aga suuremad/laiemad papud nüüd odavad küll ei ole. Ega muidu pole tavaline nähtus kui
millisel autol on täiesti kulumismärgises rehvid all.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 26.09.12 21:38
|
|
|
Olen ise kulgenud päris palju Q7-ga ja vend sõidab juba kuuendat aastat - mingeid ulmelisi remondi kulusid ma küll ei tea, et oleks olnud. Mingeid
elektroonika jamasid on ikka ette tulnud. Kahel talvel andis aku saba siis oli ilus värvimuusika armatuuris. Alguses kohe lendas käigukast laiali aga
selle vahetas Audi esindus garantii korras ära - mingi tehase praak oli vast.
Ja rehvide kohapealt võin öelda, et maasturitel päris paljud rehvid saavadki otsa kiiremini - vähemalt meil firma masinatel on nii välja paistnud.
Soovitan soojalt vaadata õhkvedruga isendeid - muidu on nad ikka jube jäigad.
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.12 18:09
|
|
|
Küsiks nende sisselaskekollektorite vahetuse kohta. Milline on selle töö ja varuosade umbkaudne eelarve?
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 03.10.12 18:19
|
|
|
Mul pereliikmel läheb nüüd neljas aasta ja nüüd, kui 100 000km täis sai, on varsti aeg klotsid vahetada ja uued rehvid sai ka alla see kevad. Muidu on
väga vastupidav auto, tuleb tunnistada.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 03.10.12 18:22
|
|
|
Q7 mel jäävad pidurisadulad kinni. Tundub, et päris tihe probleem ja kallis kuna uut sadulat vaja. Piduriklotse läheb neil ka palju. Teema tundub
natuke naljakas kuna rehvihinda arutatakse. Tulevad kohe tüüpklendid meelde kes kuidagi rehve alla ei jaksa osta. Häbi peaks sellistel olema. Ei ole
mõtet üle oma võimete elada.
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 03.10.12 18:25
|
|
|
Mismõttes palju klotsi? 100 tuhat ühe komplektiga on päris mõistlik minuarust
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 03.10.12 18:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Mismõttes palju klotsi? 100 tuhat ühe komplektiga on päris mõistlik minuarust |
Mulle sihuke mulje jäänud võibolla sellepärast, et nad ainult klotse käivadki vahetamas. Aga oleneb kasutajast raske auto siiski tarvitab rohkem
piduriklotsi. Se muidugi pole mingi näitaja.
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 03.10.12 18:39
|
|
|
Kummad pidurisadulad kinni jäävad, kas esimesed või tagumised? On midagi ennetavat võimalik ette võtta?
Tänud
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 03.10.12 18:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sospert
Kummad pidurisadulad kinni jäävad, kas esimesed või tagumised? On midagi ennetavat võimalik ette võtta?
Tänud |
Mõlemad aga rohkem esimesed. Kui soolas ei sõida ei tohiks probleemi olla.
Esimeses sadulas on 6 kolbi eks sinna ole remontkomplekte ka vast saada.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.12 18:58
|
|
|
Tead, räägi Rauliga. Ta on siit foorumist nendega ilmselt kõige rohkem kokku puutunud. Hoiad aega kokku.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 03.10.12 18:59
|
|
|
Pigem on see kolbide kinni jäämine kõigil, kes kasutavad nn, kergsulam sadulaid. Otsest soola pole vaja, piisab juba aja ületanud pidurivedelikust.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.12 19:12
|
|
|
Kuna asja mõte on siiski üldhariv siis ootaks siia kirjutist. Juks, äkki viitsid kommenteerida?
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.12 19:41
|
|
|
Mitte mingit klotsisöömist ei ole. Ma olen Q7'mega läbinud üle 100 000km ja pole mitte ühtegi uut klotsipaari läbi suutnud sõita. Olemasoleva auto
sain 50 000km tagasi ja vaatasin, et kohe on taga klotsid läbi. Alles nüüd sellel nädalal pidin vahetama.
Mul käib päevas umbes 3 Q7'et remondis, ma ei tea, et neil ühelgi oleks kolvid kinni olnud aga ma ei teagi kõike, äkki mõnel on olnud. Kindel on aga
see, et need on lihtsa vaevaga korda saadud kuna muidu oleks ma sellest kuulnud.
Kollektorite teema on huinjaa, vahetad korra ära ning ma ei usu, et teist korda peaksid vahetama kuna uuemad on paremad ja pole siiani näinud, et need
katki oleks läinud. Küll aga olen näinud ja päris suure kahju tekitanud nii öelda remonditud kollektorid. Uus kolle maksab umbes 400, täpsemalt võid
vaadata meie sooduspakkumiste teemast või kui koodi tead siis www.autohooldus.ee/online Kui see 800 mis tuleb välja käia mõlema eest kohutab siis ei
ole mõtet sellise autoga sõita - ei pea silmas ainult Q7'et, pean silmas seda V6 diiselmootorit.
Mis veel!?
Kuna ise sõidan Q7'mega siis olen organiseerinud laokaubaks kõik vähegi minevad jupid. Kus saab seal olen tellinud jupid otse tootjatehasest mis
tähendab kuni 50% soodsamat hinda.
Ostes Q7'me või mõne muu korralikuma ja tänapäevase Audi siis palun ära hakka seda kuskil suvalises kohas putitama, pärast on kogu ilm seda hala täis
ning kokkuvõtteks maksad ikka rohkem. Hoolda ja remondi seal kus teatakse mida ja kuidas teha vaja on ning miks ja kuna midagi tehakse. Kui meie maja
ei meeldi on olemas esindus ja ka Forss, teisi ei oska kommenteerida ja ega ka soovitada.
Ma saan iga päev uskumatuid küsimusi ja väiteid mida autoga kuskil mujal teha tahetakse, või siis kuidas ise midagi väga valesti teha tahetakse.
Tänapäeva Audisid ei ole võimalik remontida kohas kus ei ole originaalprogramme ehk kus ei näe vin koodi alusel mida just see konkreetne auto vajab ja
kuidas seda teha. Vin koodi järgi saab infot vaid legaalsete programmidega ja need maksavad palju ja seega neid kellegil pole, peale nende kelle
mainisin.
Kui veel infot vaja siis küsige. Kui soov autot osta siis küsige ka, ehk müüngi, hinnaks 27 000.-
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 09.10.12 16:53
|
|
|
Kas siis diisli parim valik on 3.0TDi ? 3.0 disla lendas X5 173kw päris ässalt edasi..
Endal ka plaanis kuu kahe pärast Q7 tuua, juks äkki saadad enda auto infot mulle kui ta on musta värvi on väga viis, muud värvid väga huvi ei paku. Saksast saab neid juba üsna hea hinnaga ka, mobile.de saab ikka pilku
peale hoida, soovitan vaadata..europe auto toob hea meelega sealt viisaka asja
Plaanis kindlasti airmatic isend vaadata kuna 1 tavalise vedrustusega suure veljega "parketimaastur" juba oli
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 09.10.12 17:02
|
|
|
Saan ka kirjutada nüüd, sest pereliikme Q7 sai eile, peale 109 tuhande täitumist, ülesse tõstetud.
Vahetusse läksid siis esimest korda klotsid. Vanadega oleks saanud veel sõita mõned tuhanded.
Aga muust:
esimene vasak rattalaager kahinaga, hind u. 100.- letis
kõik esisharniirid kerge nõksuga kangiga proovides, sõites pole aga mitte mingit kolinat. Sharniirid saab ainult koos õõtsaga. Lähevad alla
Lemförderid, kokku letihind 900.- (2xülemine, 2xalumine) Ehk siis automaatselt lähevad vahetusse ka kõik õõtsapuksid. 100tuhat meie teedel ja
sharniirides kerge loks- POLE PAHA!
Vasaku peegliklaasi soendus ei tööta, uus Revalist 67.- VIN alusel.
Taga parktule pirn oli läbi.
Ühendasin diagnostikaseadme ja full scan andis kaks viga- see pirn ja see klaas. Mitte ühtegi muud (mu 3a. vanem mb andis talvel külmaga 47 erinevat
viga )
No ma ei tea, ütleks et kestab...
Ps. 3.0 TDI 176kw isend siis. Ja lippab kenasti. Keskmist näitab 100% linnas 12 u.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |