raido431
huviline
Registreerunud 24.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 allroad 3.0 TDI 171 kW 2008 aasta
|
postitati 16.09.12 14:10
|
|
|
generaator ei lae
Tere.
Minul siis selline mure,et kui süüte sisse keeran põleb ilusti aku tuli.aga generaator ise ei lae ja töötava mootoriga aku tuli põlema ei
hakka.generaatori töö sai järele proovitud akuklemmi maha võtmisega.aasta tagasi vahetasin alles tlabeti koos harjadega ära.
Ise arvan muidugi,et generaator läbi kuna roolivõimu pumbast on lekkinud õli sinna peale ja generaator on eest õline.ning eelmine aasta sai sõidetud
ilma põhjakatteta millle tõttu puutus generaator igasuguste asjadega kokku.kuna generaator asub all nurgas.
Autoks on Audi 100 2.8 v6 1993a automaat avent(kliimaga)
ette tänades Raido!
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 16.09.12 14:22
|
|
|
Õnneks see masin vist veel kannatab sellise lolluse välja, et töötava mootoriga aku klemm maha võtta.
|
|
|
|
raido431
huviline
Registreerunud 24.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 allroad 3.0 TDI 171 kW 2008 aasta
|
postitati 16.09.12 14:32
|
|
|
ega jah uue auto peal seda katsetada ei julgeks.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 16.09.12 14:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raido431
ega jah uue auto peal seda katsetada ei julgeks. |
Ma ei saa aru miks seda üldse tegema peab, abivahendeid ju küll millega saab laadimist mõõta.
Ja seda sama, laadimise kontrollist alustaks ka nüüd.
|
|
|
|
raido431
huviline
Registreerunud 24.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 allroad 3.0 TDI 171 kW 2008 aasta
|
postitati 16.09.12 14:52
|
|
|
Tsitaat: |
seda küll aga mure on selles,et miks laadimis tuli põlema ei hakka.siis kui harjad ära läksid siis hakkas ilusti tuli põlema.aga nüüd ei põle ja
selle pärast ma proovisingi akuklemmiga kuna ei iosanud midagi muud hetkel ette võtta..
|
Seda küll, aga mure on selles, et miks laadimistuli põlema ei hakka?
Siis, kui harjad ära läksid, siis hakkas ilusti tuli põlema, aga nüüd ei põle ja
sellepärast ma proovisingi akuklemmiga, kuna ei osanud midagi muud hetkel ette võtta.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
postitati 16.09.12 17:09
|
|
|
Mul Audil andis harjaste tablett otsad, siis ka ei hakkanud põlema. Harjad olid ilusad ja pikad, ehk siis pingeregulaator ütles üles (sedasi öeldi
mulle)
Vaheta tablett uuesti ära. Mul oli samamoodi , ostsin ka uue ja lõbu kestis umbes 2 kuud, pidin uuesti välja vahetama ning peale seda oli mure murtud.
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
|
|
|
|
raido431
huviline
Registreerunud 24.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 allroad 3.0 TDI 171 kW 2008 aasta
|
postitati 16.09.12 17:21
|
|
|
Tänan aitamise eest!Ma vahetan tableti siis uuesti ära ja annan teada kas oli abi sellest.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 16.09.12 17:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raido431
Tänan aitamise eest!Ma vahetan tableti siis uuesti ära ja annan teada kas oli abi sellest. |
Mis asja sa neist vahetad koguaeg, võta generaator maha ja lase ära kontrollida.
|
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 17.09.12 06:39
|
|
|
Esimese asjana peaks multimeetriga pinge ära mõõtma siiski mitte huupi pakkuma. Omast kogemusest tean öelda, et aku tuli puuduva laadepingega ei
hakanud ka mul põlema. Voltmeeter kisendas 11,9v ning ei mingit märgutuld (ei ole tehase voltmeeter, lisaks paigaldatud kuna v8'l ju sellist asja ei
ole).
|
|
|