Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B3 pagasiruumi põhi (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1284)
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 31.08.12 07:27 Tsiteeri
B3 pagasiruumi põhi



Kas B3 pagasiruumi põhjaplekk on vahetatav, ehk tuleb kuskilt valtsidest või poltidest lahti (praegune on natuke ussitanud) või on kõige mõistlikum ussitanud osa ära lõigata ja uus plekk keevitada?

Tänan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TaSa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.12
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4,Audi A4 b5

postitati 31.08.12 12:36 Tsiteeri


Kõik asjad on tehtavad.Kas tasub vahetada terve põhi,oleneb sellest kui ussitand on,äkki tuleks ikkagi odavam roostes kohad ära lõigata ja keevitada uus plekk asemele?Terve põhja vahetus suht suur töö muidu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 31.07.13 05:16 Tsiteeri


Siiani pole olnud viitsimist seda tööd ette võtta, aga enne talve tundub möödapääsmatu. Metalli- ja keevitustöödega päris "sina"-peal ei ole, aga usun, et kui ette võtta, saan hakkama. Pagasiniku põhi on pehme selle koha ümbert, kus see vee ja sodi väljalaskmise auk on, ca 20 cm raadiuses, lihtsam on vast tõesti see koht ära paigata, sest maht ei ole teab-mis suur ja vahetatav osa oleks ühetasapinnaline. Kas keegi oskaks soovitada, kui paks plekk, täpsemalt mis materjalist võiks olla? Tööde teostamise tehnoloogia? Kõige õigem oleks vist mäda osa välja lõigada kuni sinnani, kus kindlalt plekk korras on, servad haljaks lasta ja siis väikese ülekattega uus osa altpoolt (?) külge keevitada? Millega peale seda pinda töödelda võiks? Kas lihtsalt kivikaitsest piisaks? Igasugune info teretulnud :)
Või kui keegi oma B3 lamutamas parasjagu on ja leiab, et korras tükk on olemas ja eraldi eemaldatav ja paigaldatav, võiks ka märku anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
PRAKTIK
huviline

Avatar


Registreerunud 04.09.05
Asukoht: Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 1,9TDI 96kw 2004

postitati 31.07.13 05:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kki
Kas keegi oskaks soovitada, kui paks plekk, täpsemalt mis materjalist võiks olla? Tööde teostamise tehnoloogia?


Plekk võiks olla paksusega 0,5-0,8mm, materjaliks vask, molübdeen või titaan (kui neid ei leia, siis kõlbab ka vineer millel peal mõni plekk). Tööde teostamise tehnoloogia peaks olema kindlasti nanotehnoloogia!
Lõika mõnelt doonorromult see vajalik tükk, kui see reljeefne ja keevita väljalõigatud tükki asemele.
Ajas kohe suu kõrvuni, kui seda lugesin:D.
kki, aitäh hea tuju eest;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
meli666
huviline



Registreerunud 30.09.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4-B5 1,9 81 kw

postitati 31.07.13 16:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kki
Kõige õigem oleks vist mäda osa välja lõigada kuni sinnani, kus kindlalt plekk korras on, servad haljaks lasta ja siis väikese ülekattega uus osa altpoolt (?) külge keevitada?


Ülekattega on küll tunduvalt lihtsam asja teostada, aga kahe pleki vahel saab ka roosteuss lihtsasti tegutsema hakata.
Hea tulemuse saamiseks peaksid ikkagi pleki servad ainult omavahel kokku puutuma. Vahe kahe serva vahel ei tohiks olla üle keevitustraadi diameetri. Muidu halb keevitada.
Autokere pleki ääred peab korralikult ka haljaks saama. Kere ju tsingitud ja tsingikihiga plekki keevitades hakkavad omamoodi protsessid toimuma, mis mõjuvad ka keevituskvaliteedile. Lisaks on eralduv tsingisuits mürgine.
Enda B3-l sai ka paar aastat tagasi terve pagasniku põhja tagumine äär ära vahetatud. Auto oli kunagise tagaotsa avariiga ja sealt see rooste alguse saigi.
Kui leiad mõne doonori. siis võid ju sobiva koha välja lõigata.
Ise otsida ei viitsinud ja tegin külmvaltsplekist. Omajagu jamamist oli painete ja tugevusvaltsidega. Aga, täiesti põlve otsas tehtav. Lihtsalt tuleb väikestest tükkidest kokku teha suurem kujund, mille siis omakorda auto külge keevitab. Vussi nagu midagi selle töö juures keerata ei anna.
Nagu üks mees kunagi ütles. Keevitusega lisad metalli ja ketaslõikuriga võtad sobivalt maha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 31.07.13 18:57 Tsiteeri


Tänud meli666 asjakohase info eest. Toru, kui kellelgi tuju tõstsin. Mis mõne jaoks elementaarne, teise jaoks jällegi vähe keerulisem, kui varasem kokkupuude keevitusega puudub (kui pool tundi ülikooliajal elektrikeevitusega katsetamist välja arvata). Materjali all pidasin silmas jah pigem kas mingi tsinkplekk, roostevaba vms, mitte niklit, vaske, kulda, pronksi jms. Kas elektriga keevitamisel tuleks akul juhtmed maha võtta? Mismoodi see elektroonikale mõjuda võib? Seda pidasin silmas tehnoloogia all.. Aga PRAKTIK-u sarkasm kulus ka õhtusse ära ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andres89
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 31.07.13 20:20 Tsiteeri


Akul kindlasti - juhe maha, vahet pole mis detaili keevitad.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.9% - SQL: 64.1%]