Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Süüte keeramisel kaob vool ära (A6 C4) - Aku oli läbi (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1688)
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 25.08.12 12:30 Tsiteeri
Süüte keeramisel kaob vool ära (A6 C4) - Aku oli läbi



Asi selline, et kui süüte sisse keeran hakkab aku end maha laadima nagu kuskilt läheks miski massi. Hetkega on 12 voldist alles vaid 6. Kui süüte välja keeran ja natukese aja pärast uuesti mõõdan akut, on pinge endine. Eelmine õhtu töötas kõik ilusti, aga täna enam mitte. Võtsin süüteluku põhja ka lahti ja puhastasin klemmid ära, kuid sellest polnud abi. Umbes kuu aega tagasi oli sama jama ning siis vaatsin ka kõik juhtmed ja kaitsmed üle ning lõpuks hakkas too asi jälle iseenesest tööle, seega ei saanudki teada milles viga oli. Lisaks puhastasin veel aku klemmid ka üle. Aku pealt jõuab vool ilusti sinna süüteluku pistikusse nende nr. 30 klemmide alla. Ise proovisin veel ka nende tarbijate eemaldamist, mis ise külge poogitud ehk siis el.akende relee võtsin vahelt ära, püsika ja välis.temp nädiku ühendasin ka lahti. Muutust aga pole :(
Ehk oskab keegi targem öelda kuidas oleks võimalik kindlaks teha, mis asi seda mahalaadimist põhjustab? Mida veel proovida? Autoks A6 c4 2,6


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 25.08.12 12:39 Tsiteeri


Mul 103kw dislal vajub ka aku tühjaks, kuid ajapikku.
Tarbimine 0.13-0.15A seisuolekus. Panin teise aku, ja vana laadima, eks näha ole, kaua see vastu peab.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 25.08.12 13:27 Tsiteeri


Leidsin veel foorumist, et punase-mustaga juhe sealt süüteluku tagusest pistikust pidavat minema otse starterini. Proovisin siis ühendada seal pesas asuvat nr.30 klemmi selle punase-mustaga juhtme klemmiga ning tundub, et leidsin vea põhjuse. Starter ei tee mingit häält ja vool kaob samuti hetkega ära nagu ennem võtit keerates. Langeb siis 5-6 voldi peale ning natukese aja pärast on pinge taastunud. Et kas siis starter on kinni? Tõmmates/lükates peaks käima minema?
Unustasin varem mainida, et suht harva läks too auto süüde sees olekust edasi keerates käima. Ehk siis kui sealt edasi keerates proovisid käivitada ei võtnud starterit järgi. Samas ühe keeramisega algusest lõpuni käis kohe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 25.08.12 16:26 Tsiteeri


Starteri veab võib vist siiski välistada. Proovisin ohutulesid ja raadiot ning täpselt sama jama, et vool kaob ära. Miski peab kuskilt massis olema, aga kuidas oleks seda kõige lihtsam leida?

Vaatsin veel ka kõik kaitsmed üle ning need kõik terved. Ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 25.08.12 17:14 Tsiteeri


Maru segane teema. Kas starteri võtab üldse järgi? Mis juhtub kui raadio jne tööle paned? Minuarust siin on kehva massi probleem pigem. Ehk on juhe oma elu ära elanud, takistusi mõõda.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 25.08.12 18:38 Tsiteeri


Proovisin veel terve õhtu eemaldades erinevaid tarbijaid, et viga leida ning viimaks võtsin selle aku maha. Tegin siis sellise süsteemi kuhu ühendasin aku, voltmeetri ja pirni. Jaa tulemus sama mis auto peal. Nii kui tarbija järgi, jookseb pinge maha. Seega aku on küpse. Õnneks oli passati pealt prooviks võtta üks korralik aku ning sellega töötab kõik ilusti. Tuled säravad, raadio mängib, kliima töötab ning voltmeeter seisab ilusti seal kus peab. Nüüd aga tahaks selle juustu aku saata kaarega kuhugi silme alt minema :mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 25.08.12 18:45 Tsiteeri


Mis sa vihastad, igal asjal oma eluiga, hea et nii kergelt läks. Vii see aku kuusakoski, saad natuke rahagi tagasi :D


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.1% - SQL: 70.9%]