baumark
huviline
Registreerunud 05.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.12 07:03
|
|
|
Audi a4 (b6) ostuabi
Tere
Uurinud ja lugenud palju, kuid ei leia asjakohast infot antud masina kohta.
Autoks siis Audi A4 1.8 T 120 kW ' 2002
Mis võiks olla seonduvad probleemid selle mootoriga, mida peaks üle vaatama enne ostmist ja palju reaalne kütusekulu võib olla?
link ka siis: auto 24 kuulutus antud autost
Ette tänades
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 05.07.12 07:49
|
|
|
Võimalikud probleemid sellel mootoril on nõrgad süütepoolid, klapikambrikaane ja nukkadevahelise keti pinguti tihendite õlilekked. Kohe ei maksa
ehmuda ka mõningaste jahutussüsteemi lekete korral. Turbomootoril on oluline kvaliteetse õli kasutamine ja selle regulaarne vahetamine.
Vastupidine võib lõppeda turbo õlitustorude ja ka karteris asuva õlipumba sõela ummistustega.
Üldiselt on lihtne/töökindel ja hõlpsasti hooldatav mootor, kuid umbes 200-250 tkm peal hakkavadki nii-öelda mittekuluosad esimest vahetust nõudma.
Esimesena turgatab pähe näiteks lambdaandur, aga ka kõrvalagregaatide pingutid ja rullikud, mida pole hammasrihma vahetuse käigus juba asendatud.
|
|
|
|
baumark
huviline
Registreerunud 05.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.12 11:29
|
|
|
Kas keegi oskab hinnata Audi A4 (B5) 1.8T 110 kW ja Audi A4 (B6) 1.8T 120kW kütusekulu erinevust?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 05.07.12 17:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Võimalikud probleemid sellel mootoril on nõrgad süütepoolid |
Jah, mingil ajal tehases peale pandud süütepoolid olid viletsad, aga uued paistavad töötavat probleemideta. Audil oli ju massiline autode
tagasikutsumine seoses süütepoolidega ja viletsad süütepoolid vahetati esindustes tasuta uute vastu. Kui õigesti mäletan, siis 2002-2007 vahemikus
toodetud bensiinimootoriga autodest polnud süütepoolidega probleeme ainult 2,8-liitrisel mootoril.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 05.07.12 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: V200
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Võimalikud probleemid sellel mootoril on nõrgad süütepoolid |
Jah, mingil ajal tehases peale pandud süütepoolid olid viletsad, aga uued paistavad töötavat probleemideta. Audil oli ju massiline autode
tagasikutsumine seoses süütepoolidega ja viletsad süütepoolid vahetati esindustes tasuta uute vastu. Kui õigesti mäletan, siis 2002-2007 vahemikus
toodetud bensiinimootoriga autodest polnud süütepoolidega probleeme ainult 2,8-liitrisel mootoril. |
Probleeme ei saanudki olla kuna sellise mootori paigaldamine lõpetati 2001a.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 05.07.12 18:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Tsitaat: | Algselt postitas: V200
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Võimalikud probleemid sellel mootoril on nõrgad süütepoolid |
Jah, mingil ajal tehases peale pandud süütepoolid olid viletsad, aga uued paistavad töötavat probleemideta. Audil oli ju massiline autode
tagasikutsumine seoses süütepoolidega ja viletsad süütepoolid vahetati esindustes tasuta uute vastu. Kui õigesti mäletan, siis 2002-2007 vahemikus
toodetud bensiinimootoriga autodest polnud süütepoolidega probleeme ainult 2,8-liitrisel mootoril. |
Probleeme ei saanudki olla kuna sellise mootori paigaldamine lõpetati 2001a. |
Märksõnad: 2,8FSI ja 2006a.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 05.07.12 19:12
|
|
|
Jah, kuid seda 2.8FSI mootorit pole A4 peale kunagi pandud...küll aga on ta olemas A6 C6 (alates 2008a facelift) ja A8 D3 (alates 2007a) peal.
EDIT: Tean jah, et keegi pole väitnud sedasi. Aga kuna teema oli A4 B6-st, siis märkisin nii igaksjuhuks ära lihtsalt! 
|
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 05.07.12 21:32
|
|
|
A4 kerel seda 2,8 FSI mootorit tõesti pole, aga vigaseid süütepoole vahetati välja paljudel autodel, olgu siis A4 1,8T või A8 6,0.
2,8 FSI mootor oli minu teada ainus, millel seda probleemi polnud.
Aga jutu mõte oli see, et 1,8T mootori süütepoolide jama ei maksa karta. Vahetus aitab. Varem mul olid süütepoolid lausa autos igaks juhuks kaasas, et
saaks vajadusel ära vahetada. Ja ikka läks vaja mitu korda. Aga peale seda, kui mõne aasta eest süütepoolide vahetuseks esindusse kutsuti ja uued
süütepoolid pandi, pole enam ainsatki probleemi olnud nendega.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 06.07.12 05:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Jah, kuid seda 2.8FSI mootorit pole A4 peale kunagi pandud...küll aga on ta olemas A6 C6 (alates 2008a facelift) ja A8 D3 (alates 2007a) peal.
|
Keegi polegi väitnud, et a4-ja peale pandi, jutt käis audi mootoritest sellel perioodil! Minu andmetel pandi 2006 alates seda mootorit c6-le, aga see on juba natuke OT ja ma lõpetan siin.
|
|
|