charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 05.06.12 14:34
|
|
|
C4 2.5 TDI
Täna käisin vaatamas ja proovimas seda konkreetset masinat:
http://www.auto24.ee/used/1032975
Sain hea diilipeale,antud hinnast ikka kõvasti allapoole,aga hetkel olen kahe-vahel,kas osta või mitte.
Suuremad vead:
Kliima ei töötanud(suveajal ikka väga s.tasti),puhus vaid sooja.
pidurikettad/klotsid väga kulunud(põles ka vastav tuluke)
Kütuseseier liikus väga palju,enne sõidu alustamist oli pool pakki,sõites oli peaaegu punase peal ja seisma jäädes oli jälle pool paaki?
amordid olid pehmed
kerel mõningased roostetäpiksed
Head:
el aknad töötasid
auto käivitus hästi(mootor käis ühtlaselt,ei suitsenud)
kast vahetas ilusti käike
muus osas oli masin korras
Ootan muljeid antud mootori kohta,2.5 tdi olen kuulnud küll head,aga antud isend 4 käigulise automaatkastiga(mida sellest arvata?).Pelgan automaat
kasti,müügimees nagu ikka kiitis küll et see 4 käiguline on vastupidav,hooldevaba kast.Oskab keegi öelda,miks benaseier nõnda veiderdas?Mis sellel 4
käigulisel 2.5 tdi kütusekulu on?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 05.06.12 14:51
|
|
|
Piduriketaste kohta ei ole vastavat tulukest olemas ja üldiselt pole selline asi üldse määrav autoostul. Benaseierit ka sellel autol pole. Kliimaviga
võib kõige kallimaks minna, aga ei pruugi, mis põhiline, kere peab korras olema, selle remont võib kalliks minna, sama ka mootoriga. Mismoodi sa nende
amortide pehmust määrad?
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 05.06.12 15:07
|
|
|
Et asi oleks korrektne,siis mõtlesin ikka kütusenäidikut,aga ma usun et sa said sellest isegi aru.põles siis selline tuluke:

Amortide pehmust määrasin vana hea õõtsutamisega(ja jäi õõtsuma),sõites andsid amordid aukudele ka järgi.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 05.06.12 15:19
|
|
|
See märk on piduriklotsi kulumisandur minu arust. Sellest on siin foorumis räägitud palju, enamasti on niivanal autol viga kontrollsüsteemis endas.
Loomulikult sain aru, et mõtlesid kütusenäidikut
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 05.06.12 15:27
|
|
|
Kui see kast korralikult toimetab, siis on tõesti lollikindel ja suht muretu kastiga tegu. Endal 2.6 see kast ja ainuke viga on see, et linnas tahab
50 juures ca 2000 pööret hoida, kui aga 60-65 sõita, siis vahetab käigu ülesse ja pöörded madalamad.
Kui 1000 eest kätte saaks selle pilli, siis läheks isegi järgi.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 05.06.12 16:12
|
|
|
1000 eest saangi .Loobun Audis olevast makist(mul endal 2 makki kodus,mida
asemele panna) ja annan 4 valuvelge autoaiale.Nii odavalt saab ilmselt tänu sellele,et kliima ei tööta(kes tahab osta suvel autot mis külma ei puhu)
ja ka tänu sellele,et too Audi toodi nö sissemaksuks teisele autole.(nägin passi,vanema mehe käes olnud mitu aastat ja Tallinnast tulnud
auto).Usaldust äratab asjaolu,et masin olnud pikemalt ühe inimese käes ja lisaks ka see,et kui julged sõita autoga Tallinnast-Tartusse,siis ei saa
ikka väga ront masin olla.Kui ma reedeks paremat pakkumist Tartust ei leia,siis läheb see Audi ilmselt loosi.Aga ikkagi tunnen huvi miks kütuseseier
nõnda lainetas(mingi tasemeandur vms läbi?) ja palju sel masinal keskmine kütusekulu on?Leidsin vaid manuaal ja Tdi andmed,mis olid küll üsna
rõõmustavad.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 05.06.12 16:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: charley
1000 eest saangi .Loobun Audis olevast makist(mul endal 2 makki kodus,mida
asemele panna) ja annan 4 valuvelge autoaiale.Nii odavalt saab ilmselt tänu sellele,et kliima ei tööta(kes tahab osta suvel autot mis külma ei puhu)
ja ka tänu sellele,et too Audi toodi nö sissemaksuks teisele autole.(nägin passi,vanema mehe käes olnud mitu aastat ja Tallinnast tulnud
auto).Usaldust äratab asjaolu,et masin olnud pikemalt ühe inimese käes ja lisaks ka see,et kui julged sõita autoga Tallinnast-Tartusse,siis ei saa
ikka väga ront masin olla.Kui ma reedeks paremat pakkumist Tartust ei leia,siis läheb see Audi ilmselt loosi.Aga ikkagi tunnen huvi miks kütuseseier
nõnda lainetas(mingi tasemeandur vms läbi?) |
Neil jah ujukiga andur. Kui paremale järsult keerad, tuleb kütet juurde, kui vasakule näitab vähemat. Kuid see, et nimodi kõigub nagu sina rääkisid,
siis võib kuskil kontaktiahelas viga olla. Külmjooted kelladeplokis vms.
1000 eest korras mootori ja kastiga avant 2.5td saada on väga hästi minuarust. Kuid eks teine samapalju läheb juurde ka, et kõik timmi saada. Sest
paljud vead tulevad hiljem välja.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 05.06.12 16:32
|
|
|
jah,näiteks mootori alla jäi õlilaik alles.Küll mitte palju,aga siiski.Punasega märgitud koht oli märkimisväärselt õline:

|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 05.06.12 18:34
|
|
|
Audi 100 C4 2.5TDI Avant 85kw automaat, esivedu tehnilised andmed:
Võimsus: 85kw/115hj @ 4000rpm
Väändemoment: 265Nm @ 2250Nm
0-100: 14.0s
Tippkiirus: 185km/h
Kütusekulu: 6.6l/100km (keskmine)
Andmed tulid
SIIT
|
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 05.06.12 18:41
|
|
|
ma tänan. 6,6 pole üldsegi paha sellise masina kohta.Kui suur töö selle ujuki vahetus üldiselt on?
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 05.06.12 18:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: charley
ma tänan. 6,6 pole üldsegi paha sellise masina kohta.Kui suur töö selle ujuki vahetus üldiselt on? |
Ei ole suur töö. Ma ei mäleta, kus sellel kerel sinna ligi pääses, kas pagassi põhja alt vist. A4-l sai sinna igatahes tagaistme alt. Pump välja ja
ujuki saab üsna kergelt vahetada. Minul nokitses A4 ujuki kallal kasutaja automees6. Võid tema käest uurida, tal 85kw mootoriga A6 2.5TDI automaat.
Ning teatavasti on A6 ja 100 vahe vaid kosmeetiline.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 06.06.12 16:42
|
|
|
Pildil märgitud lekke koht on tingitud klapikambrikaane tihendist. See, et kütuse näidik pendeldab võib olla anduri kulumisest, vahetus lihtne, mingit
pumpa seal pole. Ligi saad Avandil, kui pagasiruumi põhja võtad üles ja sealt juba otsetee paaki. Külmasüsteemi saad ka käima kui viitsimist on
sellega tegeleda. Rooste täpid on tavaline nii vanale masinale . Sellise
hinnaga kätte saada pole paha, natu nokitsemist ja on probleemivaba masin, jubinad odavad ja liigub igasugu stuffi.
|
|
|
Jos888
huviline
Registreerunud 08.09.10
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.06.12 18:05
|
|
|
Tervist.
Mootori kohta on mul aint head õelda,olen pidanud c4 2,5 tdi juba üle 2 aasta.Kahjuks automaat käigukasti kohta ma head õelda ei saa...aga seda ka
aint ühe sõbra masina kaudu.(võib-olla sattus lihtsalt saani otsa)Oli tal see ikka väga läbi omadega.
Ps:Mul endal on peale pandud 6 kast(manuaal) ja igati korras ja kütus läheb ikka väga vähe.
Odav on üleval pidada.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 06.06.12 18:12
|
|
|
Pole sellel kooslusel häda vähematki, pean silmas kasti ja mootorit.
Kui asjad tiksuvad nii nagu vaja, siis muus osas on puhtalt tegu "näppimise" osaga.
Möödasöitudel vöiks olla kast väheke nobedama mötlemisega ning mootor veidi jöulisem, kuid muidu igati rahuldav.
Antud keskmine 6.6 L/100 , mis välja toodi, on ka reaalne.
Minu viimane, suvel, lastiga (istekohad kinni + pagas),antud kooslusega ja avant, oli 6.4 (+-), kasutusel enamjaolt püsikiirushoidja.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|