Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 26.05.12 05:51
|
|
|
Audi 80 Quattro Competition 2.0 16v - 1994 - nimi
Rändas see auto siis minuni. Audi 80 Competitioni erimudel. Aastaks 94 ja mootoriks 2.0 16v koos nelja vedava rattaga. Madalama vedru, Cpmpetition
velgedega. Elektri luugi,- peeglite ja akendega(2x).
Üldiselt on auto korras kuid vahetust tahaks mõned asjad siiski saada.
Suuremat hoolt tahaks kere saada. Mõned mõlgid ja rooste kohad. Stange uus vaja.
Kuid seda autot ostes ei pööranud tähelepanu millina ta praegu on kui rohkem sellele milline ta olla võiks.
Muidu auto meeldib väga. Suunaks kuhu poole autot nokitseda tahaks on ringrada. Auto jääb tänavaautoks kuid kuna Audrus uus rada valmimas ja ka see
auto väikeste rinka sugemetega siis siht on ees.
Samas on võimalik ka kõigil teil selle autot arengut kaasa aidates ostes mu B2 ära
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 26.05.12 05:55
|
|
|
Auto läks headesse kätesse! Sa oleks selle hinnaga B2 müüa sügisel, oleks raudpolt ära võtnud.
|
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 26.05.12 09:06
|
|
|
Jõudu!
Jään ootama mis muudatused veermikus tulevad
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 26.05.12 09:22
|
|
|
Jõudu Competitioniga!
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 26.05.12 13:31
|
|
|
Hea lugeda, et Ringo Competition sinu kätes! Edu ja jaksu ning kindlasti tuleb huvitav ja põnev teema, teades eelnevaid lugusid sinu autodest!
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 26.05.12 17:03
|
|
|
Kuna selle aastakäigu Audidega kokkupuuted puuduvad siis alsuatn info ammutamisega pihta siit.
Mitu mm on Competitioni esimesed pidurikettad? Ja kas sinna kannatab panna ka suuremaid ilma suurema ümberehituseta? Silmas pean, et piirduks ketta,
klottsie ja suportite vahetusega.
Seda kõike mõtlen kuna esimesed kettad ja klotsid tahavad vahetust.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 26.05.12 19:20
|
|
|
V6 ja R5 mootoritel on kettad ja supportid ka erinevad (V6 suuremad). Ma pean etkat vaatama, kuidas on lood R4-ga, mingil ajal saan sulle ehk öelda.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 26.05.12 21:22
|
|
|
HP2-d mahuvad veel 16" alla ära, iseasi on millised supporti kinnitused ja kettad sinna sobilikud on. Lihtsam variant oleks 2.8 pealt G60 aretada,
aga see pole nii hea pidur kui HP2.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 27.05.12 06:35
|
|
|
HP2 on tõesti hea kuid ka hind vastav. Siin foorumiski olid vist BiT suportid hiljuti müügis.
Competitioni foorumis selgus, et polegi see pidur nii väike originaalis, 280mm ketas. Tundus ta kuidagi väga väike selle 16`veljes.
Häid Audisi mahup palju ühte garaazi
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 27.05.12 07:58
|
|
|
Punane Competition sobiks paremini selle B2'e kõrvale
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 27.05.12 09:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nimi
HP2 on tõesti hea kuid ka hind vastav. Siin foorumiski olid vist BiT suportid hiljuti müügis. | Mõne D2 A8 pealt leidis neid vahepeal
väga usutava hinnaga, polnud midagi hullu.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Kassu321
huviline
Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 97 2,8 quattro
|
postitati 29.05.12 13:53
|
|
|
See masin on tõesti hea valik. Piisavalt eriline sõiduriist. Soovitan autol üle vaadata pidurid, sest kunagi, kui sai ka vaatamas käidud siis olid
need ikka jube halvad. Samamoodi oli mingit jama korraldatud roolialt elektrijuhtmestikuga ning käigukangi asend oli üsna imelik. Muud asjad olid üsna
tehtavad. Vist oli diffrilukuga ka mingit asja tehtud. Sealt tagumise istme alt oli vist ära võetud mingi karp vms. Ühesõnaga igaks juhuks vaata üle.
Muidu oli tegemist enam-vähem viisaka asjaga.
Kaspar
|
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 29.05.12 16:21
|
|
|
Pidurid jah võtavad jube alt. Muidu töötavad ilusti. Aga eks see sellest, et esimesed kettad tahaksid vahetust ja klotsid on täiesti läbi.
|
|
|
rinks
huviline
Registreerunud 01.03.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.12 06:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kassu321
Vist oli diffrilukuga ka mingit asja tehtud. Sealt tagumise istme alt oli vist ära võetud mingi karp vms.
Kaspar |
Diffrilukusti tehtud ümber nii, et diffrilukustus lüliti (ümber tehtud, nö uue karbi jaoks. Originaal lüliti andsin ka kaasa) juhib otse juhtkarbis
olevaid solenoide. Olenvalt lüliti asendist juhitakse vaakum 1 kas voolikusse 2 või 3 (vt. joonis). Kui vaakum on juhitud voolikusse 2 või 3, siis
vastavalt sellele on differ lukustatud või mitte.
Ära võetud pole mitte midagi. Alles on originaal karp, juurde on lisatud veel teinegi karp, kuna originaali ei tahtnud ära rikkuda, siis lisasin sinna
veel teisegi karbi juurde mille ümber tegin. Nii, et on võimalik diffrilukustus süsteem teha ka tagasi originaali.
Joonis:
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 30.05.12 14:41
|
|
|
Mõtlesin ja mõtlesin mis B4 sa ostsid aga nüüd ma näen kelle masin su kätte rändas.
Stangega saaks ma sind aidata paari nädalapärast, küll muidugi tavalise coupe stange näol.
Hp2 peale saan ma anda natuke lootust sulle, et ehk leian aga ei luba midagi. Kui muidugi soov on?!
G60'd on samuti phmt olemas.
|
|
|
Krisssu
huviline
Registreerunud 28.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 Quattro /84
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 03.06.12 05:27
|
|
|
Kas teab keegi anda juhiseid mis võib viga olla kui kelladel temp. näidik ei tööta üldse ja kütuse näidik näitab iga natukese aja tagant väha
erinevaid seise. Kül on pool paaki ja siis jälel tühi.
Võib neil äkki ühine viga olla? Asi kellades endas?
Lisaks kas on klubis keegi või teab kedagi kes viskaks lõppvõimendile pilgu peale.
Probleem selles, et läheb jube kuumaks ja hakkab end välja lülitama. Tegemist Kenwoodi võimuga.
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.12 05:35
|
|
|
Äkki siit alustada
|
|
|
Kassu321
huviline
Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 97 2,8 quattro
|
postitati 03.06.12 09:05
|
|
|
Ühesõnaga traditsiooniline kellade korrastamine võta ette ja siis peaks okei olema. Vist peaks endal veel vedelema kompu ja autocheckiga kelladeplokk
kuskil.
@rinks - noh see istmealune karbimajandus oli porno ning samamoodi roolialune juhtmestik. Maki taha ei näinud ja vist hea ongi . Muidu oli enamvähem täiesti timm aparaat.
Kaspar
|
|
|
|
rinks
huviline
Registreerunud 01.03.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.12 09:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kassu321
@rinks - noh see istmealune karbimajandus oli porno ning samamoodi roolialune juhtmestik. Maki taha ei näinud ja vist hea ongi . Muidu oli enamvähem täiesti timm aparaat.
Kaspar |
Roolialune juhtmestik vajas tõesti veel natuke kohendamist. Ei jõudnud sealt veel kõike ära koristada (Gemini alrmi juhtmed, välitemperatuuri näidiku
pistik jms), kuid midagi segama seal otseselt ei jäänud. Istmealuse "karbimajanduse" saab kiirelt ja lihtsalt ära võtta kui soovi on (minu eelmises
postituses juttu). Maki taguse tegin ilusti korda ja märgistasin kõik juhtmed ka klepsudega ära. Eks omakorda kellegi eelmise poolt seal juba nö
"pornot" tehtud ja olen üritanud sotti saada, mis seal tehtud ja ise korrastanud seda juhtmevärki seal, lausa uhiuus aku jooksis ennem 4h'ga
tühjaks. Ise ei jõudnud kõike ära korrastada, küll siis teeb keegi teine.
Jõudu ja jaksu autoga
Ringo
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.12 15:31
|
|
|
Hea
Aga ma arvan, et siit masinast võib midagi paremast paremat tulla
|
|
|
aivo82
huviline
Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q
|
postitati 03.06.12 16:36
|
|
|
Kuna autoomanik teema alguses kirjutas, et auto jääb ka igapäevaselt tänavale ja rajal käimine on rohkem hobikorras, ehk siis võistlusautot sellest ei
tule, siis ma arvan, et uniballide peale üleminek oleks natuke liig.
Esimene strutbar on täiesti teostatav, selleks vaja amordikannude peale tellida A-osa strutbari kandurid või lõigata need mõne doonor V6 mootoriga B4
pealt. Tala saaks vajadusel ise teha või siis ka mõne V6 B4 pealt hankida. Tagumisega on ilmselt natuke keerulisem.
Esimene Stabikavarras peaks originaalis juba OEM kõige jämedam olema, võimalik et RS2 oli veel midagi jämedamat. Tagumine stabika varras on
Competitionil juba originaalis olemas, selle edasiarendamiseks oleks lihtsaim varjant B5 S4 või sportveermikuga 2.8 Q pealt gramm jämedam varras mis
läheb sinna 1:1 alla. Järgmine samm oleks juba ebayst mingi veel jämedam aftermarket varras. Paljalt S4 tagumine varras pidi juba oluliselt
juhitavusele juurde andma.
Muu veemiku kohapealt ilmselt oleks kõige reaalsem alumiiniumist poolraami puksid ees ja taga ning muud puksid polüuretaan (ka roolivarrastele
roolilati juurde munaka sisse). Kui polü puksid täiskomplektina tellida siis tuleb samas hinnaklassis mis A-osa puksid ja Lemförder, vastu peavad
kindlasti kauem ja on natuke rohkem raja suunitlusega ka. Otsimisega peab lihtsalt vaeva nägema aga kui kiiret ei ole siis pole probleemi
KW variant 2 on ilmselt ka natuke liiga kallis lõbu igapäeva auto jaoks kui uuena osta. kui kuskilt kasutatud korralik komplekt mõistliku hinnaga
saada, siis miks mitte aga üldjuhul neid ei liigu eriti. Reaalsem variant oleks Bilstein B6 ja mingi värskem/korralikum madaldusega vedru. Kui vaeva
viitsiks näha siis saaks ka ise Bilsteini padrunitega ja originaal püstakutest coilid teha.
Pidurite osas võiks alustada peapumba vahetusega, sobib S4 ja 200 20v pealt pärit suurem pump. Competitioni oroiginaalpidurid on piisavalt suured
selle auto jaoks ja kui kõik supportid 100% töötavad ning peapump ka normaalne on siis pidurdab piisavalt. Selle et pidurid liiga põhjast võtavad
paneks ma eelkõige peapumba ja halvasti töötavata tagumiste suportite süüks (viletsaid tagumisi saab tuvastada ka nn "nose dive" järgi).
Edasiarenduse osas oleks kõige reaalsem 5x112 poldivalemile üle minna, siis võib mis iganes B5/B6 pidureid sinna 1:1 külge keerata. Tagumised 5x112
saab 1:1 A4 B5 tagumiste käändtelgedega. Esimesed saab kas S2 käändmike ja pooltelje otstega või veits suurema aretamisega A4 B5 rummudega originaal
käändmike külge.
Üsna palju kõikvõimalikest edasiarendustest competitioni juures leiad selelst teemast: http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=28308
Muus osas jõudu autoga ja jääme siis esimesi muutusi ootama
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 03.06.12 16:44
|
|
|
Ma olen oma Competitioni piduritega väga rahul. Mul on olemas B4 V6 pealt tulnud strutbar, mis käib poltidega kinni. Enamus on vist ikka keevitatud.
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 03.06.12 17:59
|
|
|
Tegelikult mul juba ees alu puksid ja lisaks on ka kannudel poldid olemas, et sinna strutbari kinnitada ees.
Kas muidu liigub siin või on liikunud C4 või mõne muu mudelilt pärit originaal esimest strutbari?
Kunagi leidsin internetist DIY sellise lahenduse mis sai ka ise järgi proovitud seda kül vw peal.
Teoreetiliselt peaks asi tomima. Praktikas rajal proovida veel ei saanud.
Kasutatud oli amordi ülal sumbutaja kinnitust kui ise sai tehtud see 8mm keermelatist.
Ise seda lõhikut sisse ei lõiganud, et tugevab karp jääks.
Sest ka Eurospordil põhimõteliselt sama kinnitusega strutid olemas.
|
|
|
aivo82
huviline
Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q
|
postitati 03.06.12 19:41
|
|
|
Need poldikohad sul ees amordikannudel ei ole päris need, mis B4 originaal strutbari jaoks mõeldud. Kannude peale käivad veel eraldi alused, mis
punktitakse kinni ja mille külge tala kinnitub:
http://s0.mojalbum.com/compi-rdec-3-foto_534450_17387056_17949739.jpg
http://s0.mojalbum.com/compi-rdec-3-foto_534450_17387056_17983802.jpg
http://s0.mojalbum.com/compi-rdec-3-foto_534450_17387056_17983803.jpg
http://s0.mojalbum.com/compi-rdec-3-foto_534450_17387056_17983804.jpg
http://s0.mojalbum.com/compi-rdec-3-foto_534450_17387056_17983814.jpg
Originaali koodid kanduritele on:
Vasak: 8A0805635B - Saksa auto päringust hind 16,19 EUR, saadavust tuleks üle küsida
Parem: 8A0805636B - Saksa auto päringust hind 16,19 EUR, saadavust tuleks üle küsida
Tala: 8A0805645A - Saksa auto päringust hind 39,61 EUR, saadavust tuleks üle küsida
Nagu näha siis kanduri hinnad on väga mõistlikud. Tala saab vabalt ise nelikant profiilist teha. Ei näe põhjust miks sinna mingit muud asja aretama
hakata
Seda corradole tehtud tagumist strutbari vaatasin ka ise kunagi su auto teemas. B4 sedaanile kahjuks sellist asja teha ei saa, vähemalt quattrole
mitte, kuna taga amordi kannud puuduvad. On tehtud sarnast asja ja otsakinnitused polditud läbi tagumise rattakoopa, aga sellise asja toimuvus ja
positiivne mõju kerele on väga küsitav.
Kupeele nii esi- kui neliveolisele saab taha panna väikeste modifikatsioonidega samad kandurid, mis ees. Tala pikkus tuleb lihtsalt ilmselt parajaks
teha.
Edit: Tegelikult mida võiks uurida on need kohad kuhu taga rattakoopas kinnituvad amordi ülemised kinnitustorbikud. Kui need kohad on
tugevdatud ja sealt torbiku poldid (pikemate poltide kujul) läbi rattakoopa pagasiruumi tuua siis saaks mõlemale poole teha nelja poldi otsa mutritega
kinnituva strutbari kanduri. Vast ei saanud väga segane mõttekäik
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |