taavi.p
huviline
Registreerunud 23.05.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.12 07:41
|
|
|
Audi A4 2.5 - 2001 - taavi.p
Sai siis seotatud endale esimene 4 rõngaga auto. Autoks on 2001 aasta audi A4, 2.5tdi, 132kW, 6-ne manuaal käigukast ja muidugi quattro.
Läbisõit on 154 000km ja hooldusraamat kuni 2009 lõpuni täidetud(124 000km).
Auto pärineb Itaaliast ja eestis on alates 2012 märts. Auto on ilusti tehase konditsioonis ja kõik mis küljes ka toimib.
Väike varustuse nimekiri:
E0A = No special edition
1KD = Disc brakes, rear
3FA = Without roof insert (standard roof)
F0A = No special purpose vehicle, standard equipment
T5T = 6-cylinder diesel engine 2.5 L unit 059.B
2PV = Leather trimmed sports steering wheel
7Q0 = Without navigation device
3L3 = Manual height adjustment for front seats
1SA = Without additional front underbody guard
7A0 = Without CD changer/CD player
J1U = Battery 450 A (95 Ah)
3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding
C2F = Alloy wheels 7J x 16
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
1LT = Disc brakes, front
8JU = Twin headlight for driving on the left with clear lens
8JH = Ellipsoidal headlight for driving on the right
B91 = Type approval Bosnia-Herzegovina
7K0 = Without tire pressure warning light
4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass
0GE = Emission standard EU3
6XE = Exterior mirrors: electrically foldable and electrically adjustable/heated
SM0 = Bodywork manufacturer RONTAN
0G1 = Gearshift lever
V1A = Apollo tires
9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control
4X3 = Side air bag front with curtain air bag
3Y0 = Without roll-up sun screen
Q1A = Standard front seats
5CL = Roof interior trim in cab as comfort molded headlining, in load/passenger compartment with hardboard
7X0 = Without park distance control
0YK = Weight range 10 installation control only, no requirement forecast
X4C = National sales program Italy
8Z6 = Hot country
2K1 = Reinforced bumpers
4K4 = Radio remote controlled central locking
5RU = Right exterior mirror: convex (large viewing field)
1BA = Standard suspension/shock absorption
4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker
0JM = Weight category front axle weight range 12
1N1 = Power steering
MR1 = 6-cyl. diesel engine 2.5 L/132 kW 24V TDI with fuel distributor injection pumpbase engine is T1K/T5T
6R2 = Leather gearshift boot
5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz
4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield
Autol tehtud tööd/ostetud jupid:
12.05.2012-õlivahetus
12.05.2012-uued kojamehed
14.05.2012-uus stereo Pioneer DEH-3400UB
Paar pilti ka:
|
|
|
saidless
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a
|
postitati 23.05.12 10:55
|
|
|
Tere tulemast.
Auto näeb väga viks ja viisakas välja ja see 2,5tdi liigutab seda kere päris hästi edasi ja mis põhiline quattro.
Ja mis ma muud öelda oskan, et palju muretuid kilomeetreid ja nael kummi.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 23.05.12 12:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: taavi.p
... tehase konditsioonis ...
|
Wanna bet ?
Äkki on keegi A3 veljed alla sokutanud . Teistsugune offset või rehvi laius suudab ka natuke silma kriipida !
Tehasest tulles oli autol selline B6 originaalvariant :
|
|
|
|
taavi.p
huviline
Registreerunud 23.05.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.13 17:54
|
|
|
Väike teema uuendus.
Auto teenind hästi ja läbitud sellega umbes 50 000km. Kohe alguses sai tehtud sillastend ning radiaatori paisupaak vahetatud. Samuti paigaldatud
autole toonklaas ja rahuldav stereo sisse pandud.
Suvel veereb auto 17" OZ velgedel ja nendel "a3" velgedel on peal uued naelad.
Enne minu kätte jõudmist oli auto hooldustraamatu järgi näinud ainult 4 'livahetust 10 aasta jooksul, aga minu käes olnud iga 10 000 tagant
õlivahetus.
Autol aga tuli välja tüüpviga, nimelt nukad kulunud, mis tõenäoliselt tänu korralikule longlife tsüklile. Samuti oli probleemne plokikaanetihend,
temperatuur vahepeal kõikus ja tosooli test näitas, et seal on heitgaase sees, iseenesest võis sõita paarsada km ilma, et midagi muutuks, aga kuna
pikad sõidud siis käis ikka pinda küll, kui temp seier vahepeal sinna poole peale kukkus. Tosooli ennast ei kadunud, lihtsalt tihendi vahelt lasi
teatud olukorras õhku sisse.
Nüüd autol peal uued nukad, mootori kõik ülemise otsa tihendid vahetatud. Sees olevatest eelsüüteküünaldest ei töötand mitte ükski, kuna auto
Itaaliast, siis vaevalt seal neid eriti vaja oli. Kuna hooldusraamatu järgi oli ka rihma vahetus varsti tulemas sai ka see vahetatud.
Auto peaks nüüd lähiajal jälle käima saama ja saab quattro mõnusi nautida põhimõtteliselt uue mootoriga. Huvitav oli aga see, et autol oli kogu aeg
väga hea minek, nüüd peaks olema kõik ideaalses korras ja sõiduomadused ka paremad, ootan huviga ja lähiajal postitan täpsemalt, mis just vajas
vahetust ja mis tehtud sai.
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 06.01.13 18:16
|
|
|
Edu autoga Kena
Mis nukavahetuse hinnaks kujunes ka?
|
|
|
taavi.p
huviline
Registreerunud 23.05.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.13 20:30
|
|
|
Hetkel veel lahtine arve, aga selline sõbra hind tuleb mul sinna 1xxx eur kanti, sisse läksid Audi originaal nukad.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.01.13 20:46
|
|
|
Kui kaaned maas siis tegid klapid ka ära ja muidugi uued nookurid ja tõukurid? Nii peaks asi vägahea saama. Vaheta karterituulutus filter ka ära, et
õlilekkeid vältida. Mingi 60 euri maksis.
|
|
|
taavi.p
huviline
Registreerunud 23.05.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.13 16:25
|
|
|
nookurid, hüdratõukurid, ülemise otsa tihendid, nukad, mõned rullikud, mõlemad mootoririhmad, klapid puhastatud, klapipesad puhastatud, kõik uued
eelsüüteküünlad, 4x uued pidurivoolikud, mingi õhulõdvik. Karterituulutuse filtrit ei vahetanud, sest vana oli päris heas korras veel, vajadusel saab
selle ka hiljem vahetada.
Kindlasti veel unustasin midagi, aga umbes selline nimekiri tuli. Eile tegi auto esimesed hääled peale remonti, vaja veel süüde üle käia ja uus
õhulõdvik ära oodata, siis kolmapäeval peaks saama jälle üle pika aja oma quattrot nautida.
|
|
|
taavi.p
huviline
Registreerunud 23.05.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.14 12:40
|
|
|
Pole tükk aega midagi kirjutanud, aga auto teenib hästi ja saanud juba 220 000 km täis.
Autol sai 11.05.2013 tehtud chip-tuning ning peale seda 6 kuu pärast läks turbo katki. Kõiki viimase 7 kuu kulutused autole on näha lisatud tabelist.
Hakkasin hoidma absoluutselt kõiki kviitungeid ja kandma neid exceli tabelisse.
Nagu tabelist näha on kilomeetri hind hetkel 0,16 senti.
Kuna enamjaolt tangin paagi kurguni täis siis ka sõitude keskmise kulu kohta on oma lahter, mis muidugi muutub vastavalt sõidustiilile ja
keskkonnale.
|
|
|
taavi.p
huviline
Registreerunud 23.05.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.12.14 11:16
|
|
|
Aeg lendab ja auto sõidab,
Vahepeal olen paigaldanud autole püsikiiruse hoidja ning mai kuus sai ka kõrgsurve pump Karla autos remonditud (kolb, tihendid, stend)
Üllataval kombel mina oma 85 000km läbimisega veermikku veel remontinud ei ole.
Viimase 41 000km kohta (1,5 aastat) on mul absoluutselt kõik kulud tabelis olemas ja selle aja kohta kokkuvõtvalt on kilomeetri hind 16,6 s/km
(sisaldab 9,99 s/km kütuse kulu).
Kuna viimased 4 kuud ja ka edaspidi on auto naise kasutuses, siis kilomeetreid lisandub vähe.
|
|
|
|