Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.0 - 1993 - GWallace (Vastuseid: 48 | Vaatamisi: 6870)
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 18.05.12 11:18 Tsiteeri
Audi 100 2.0 - 1993 - GWallace



Tervitus! Mõtlesin, et viskan ka oma liikuri siia üles.
Nimelt masina nimi siis Audi 100, millel on peal 2.0 85kW mootor. Nagu nõrgematel mootoritel ikka, siis väga kõvasid lisasid peal pole, kuid on olemas näiteks el. katuseluuk, pikad kellad, puitdekoor sisu, Webasto soojendi, 2x Airbag, 2 jooksu orig. velgesid koos mõlemite rehvidega ning udutuled. Masin 2006. aastal Saksast toodud ja seni olnud ühe omaniku käes. Autol ka üsna väike läbisõit, mis kulumisjälgede läbi võib suht reaalne isegi olla. Ka hooldusraamatu sai kaasa.
Ostetud sai ta paar kuud tagasi ühelt Rakveres elavalt vanahärralt. Nagu vana auto ikka oli ka tal paar viga kaasas.
Üles võiks märkida selle, et tahhomeeter on läbi ning tuleb veel spidoplokk ära vahetada, et hakkaks tööle ja jääks kena. Samuti tahaks veidi tegemist saada parempoolne esitiib. Siis veel radikas lasi tosooli läbi, see sai juba korda. Ning ühtlasi oli sees orig. makk, mille vahetasime vanema Pioneeri stereo vastu. Kõige kõvem makk pole, kuid vähemalt CD ja ajab asja ära. Juhtmed sai ka taha veetud, et tagumised kõlarid mängiks.
Niisiis siiamaani muud erilist polegi teinud. Diagnostikas käis ka masin ära, ei leitud midagi peale selle et tahhomeeter läbi ning kojameeste relee tuli ka ära vahetada. Muu tip-top korras ja sisu on masinal nagu uus!



http://www.upload.ee/image/2353927/SA701341k.jpg

http://www.upload.ee/image/2353929/SA701336k.jpg

http://www.upload.ee/image/2353934/SA701333k.jpg

http://www.upload.ee/image/2353935/SA701338k.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 18.05.12 11:49 Tsiteeri


Üsna pommikindel auto ja sama pommikindel mootor. Sellist autot ostes ja ühtegi viga leides on tavaliselt auto ikka väga katki kuskilt, mida on usinasti peidetud - hea, kui vead teada on, et saab korda teha.
Selle mootori puhul osakaks öelda, et hoia üks süütepool alati kapi peal varuks - täiesti lampi võib lihtsalt ära kooleda - sealjuures mingit kasutatud juppi ära osta - ikka uus. Roolilati kaitsekummil peaks ka silma peal hoidma, et kui see katki läheb, siis ära vahetada, muidu varsti tihendid läbi ja siis juba kallim remont ees ootamas.
Muud suurt häda sellel mootoril pole - halva õliga võivad klapisääre tihendid ka vahest järgi anda ja mõned flantside tihendid plastikdetailide ja mootori kaane vahel surevad ka vahest ära, aga neid lihtne vahetada ja ise olen spetsiaalsest silikonist ja papist uued tihendid teinud. Tuleviku tarbeks võiks ka ära mainida, et erinevalt paljudest arusaamadest, jooksevad sellel mootoril klapid pähe, kui rihm katki läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 18.05.12 12:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Üsna pommikindel auto ja sama pommikindel mootor. Sellist autot ostes ja ühtegi viga leides on tavaliselt auto ikka väga katki kuskilt, mida on usinasti peidetud - hea, kui vead teada on, et saab korda teha.
Selle mootori puhul osakaks öelda, et hoia üks süütepool alati kapi peal varuks - täiesti lampi võib lihtsalt ära kooleda - sealjuures mingit kasutatud juppi ära osta - ikka uus. Roolilati kaitsekummil peaks ka silma peal hoidma, et kui see katki läheb, siis ära vahetada, muidu varsti tihendid läbi ja siis juba kallim remont ees ootamas.
Muud suurt häda sellel mootoril pole - halva õliga võivad klapisääre tihendid ka vahest järgi anda ja mõned flantside tihendid plastikdetailide ja mootori kaane vahel surevad ka vahest ära, aga neid lihtne vahetada ja ise olen spetsiaalsest silikonist ja papist uued tihendid teinud. Tuleviku tarbeks võiks ka ära mainida, et erinevalt paljudest arusaamadest, jooksevad sellel mootoril klapid pähe, kui rihm katki läheb.


Tänud väga väärt nõu eest! Kindlasti üritan abinõud rakendada :) Eks kui autot ostsin, siis läksingi sellise kindlama mootori peale välja, mis ei tohiks nõuda väga suuri kulutusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 18.05.12 15:50 Tsiteeri


Vaja vahetada spidoplokk. Tekkis küsimus, et kas see peab olema 2.0 85kW oma spidoplokk või võib ka teiste bensukate oma olla? Ja kas kellegil oleks pakkuda või teab kust saaks sellist korralikku?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 18.05.12 15:56 Tsiteeri


Kuidas see mootor seda kere liigutab? Endal b4 85kw täispritse ning sinna veel kõlbab kuidagi, kuid kas ka nii suurele kerele? Enda 2.6 v6 on väga sarnane sinuomale, kuid mul kliima ja automaat. Võib öelda, et kui kast natuke targem oleks ( mida paraku vanad automaadid ei taha olla ), siis liigub päris mehiselt edasi.
Konks selles, et järgmisena vaatan a6 ning ei tea, kas eriti alla 100kw on mõtet ( diisel ei lähe arvesse )


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 18.05.12 16:05 Tsiteeri


Pole küll nii raske jalaga vend ka, aga minule sellest täitsa piisab. Kui ikka panna kõrvale 2005a Primera 1.8 automaat, siis on vahe märgatav :D
No A6 puhul pidavat 2.0 85kW üle 9l sajale võtma, seega soovitaks 2.8 V6. See liigub mehiselt edasi ja küt. kulu ka normaalne selle kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 18.05.12 19:51 Tsiteeri


Hetkel ongi liisul 2.8 142kw või 2.2 turbo ( s4, s6 )
a6 peal võtab see 85kw sama palju, kui 100 peal, sest kered on ju samad. C4 jutt, ülespoole a6 ei paku pinget.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 19.05.12 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Hetkel ongi liisul 2.8 142kw või 2.2 turbo ( s4, s6 )
a6 peal võtab see 85kw sama palju, kui 100 peal, sest kered on ju samad. C4 jutt, ülespoole a6 ei paku pinget.


Midagi sealt www.autopass.ee uurisin, seal oli 100 kasuks kergelt küt. kulu ja kiirendus ka, aga loogika järgi peaks jah sama olema. Kui kütus probleem väga pole, siis 2.8 on väga hea variant. Sest ega raske mootor ju mõjutab silda jne. Eesti teed teadagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 19.05.12 18:23 Tsiteeri


Kas keegi oskab siis spidoplokki soovitada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 23.05.12 08:26 Tsiteeri


Mõtlesin veidi pilte veel lisada...

http://www.upload.ee/image/2365845/IMG_1675.jpg

http://www.upload.ee/image/2365846/IMG_1805.jpg

http://www.upload.ee/image/2365847/IMG_1806.jpg

http://www.upload.ee/image/2365848/IMG_8351.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 23.05.12 10:21 Tsiteeri


Ilus sile masin. See värv on Audidel sigailus ikka. See mootor on küll väga hea ja lollikindel. Näiteks B4 kupeed liigutas väga edukalt, usun, et ei jää ka C4 peal hätta.
Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 23.05.12 11:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Ilus sile masin. See värv on Audidel sigailus ikka. See mootor on küll väga hea ja lollikindel. Näiteks B4 kupeed liigutas väga edukalt, usun, et ei jää ka C4 peal hätta.
Edu!


Tänud heade soovide eest! :)
Ise olen ka valikuga rahul, veidi tööd on vaja teha, aga lõpptulemus jääb väga hea!
Aga jah selle värviga ainult see, et pesemist-nühkimist on palju, siis on kena :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 23.05.12 12:15 Tsiteeri


No see on kõikide tumedate värvidega nii, va tumehall. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 23.05.12 12:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
No see on kõikide tumedate värvidega nii, va tumehall. :P


Ja sedas nüüd küll. Tegelikult olekski tahtnud seda tumehall või hõbedast. Aga jah kahjuks ei leidnud ning tahtsin korraliku nn mittehooratud masinat. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 23.05.12 13:32 Tsiteeri


Kas allolev spidoplokk sobib minu masinale?
See võetud V6 pealt ja ei tea kas silindrite arv peab sama olema kui tahan vahetada?
Minu spidoplokk kerib numbreid ette ning lisakellades on kell; õlitemp ja õlirõhk.

http://www.upload.ee/image/2366448/Audi_spidoplokk-edit.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 23.05.12 13:53 Tsiteeri


A6 kellad peaks muretult toimima hakkama, lisakellade osas soovitan vanadelt lisakellade osa ümber tõsta, õlirõhk on minumeelest veidi olulisem kui voltmeeter. Muidugi saab ka voltmeetri tavakella asemele panna, aga see juba pikem aretus.

Silindrite arvu pead mõne C4 A6 peal paika kodeerima, siis ei hakka see valetama. 100 peal seda teha pole võimalik kuni pole digagnostika juhet kelledesse veetud, originaalis see puudub.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 23.05.12 14:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
A6 kellad peaks muretult toimima hakkama, lisakellade osas soovitan vanadelt lisakellade osa ümber tõsta, õlirõhk on minumeelest veidi olulisem kui voltmeeter. Muidugi saab ka voltmeetri tavakella asemele panna, aga see juba pikem aretus.

Silindrite arvu pead mõne C4 A6 peal paika kodeerima, siis ei hakka see valetama. 100 peal seda teha pole võimalik kuni pole digagnostika juhet kelledesse veetud, originaalis see puudub.


Aga need ongi ju 100 kellad, pidid olema aastast 93'.
Aga kui raske töö see kodeerimine on?
Ning lihtsam siis ikkagi 2.0 oma otsida jah?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 23.05.12 14:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GWallace
Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
A6 kellad peaks muretult toimima hakkama, lisakellade osas soovitan vanadelt lisakellade osa ümber tõsta, õlirõhk on minumeelest veidi olulisem kui voltmeeter. Muidugi saab ka voltmeetri tavakella asemele panna, aga see juba pikem aretus.

Silindrite arvu pead mõne C4 A6 peal paika kodeerima, siis ei hakka see valetama. 100 peal seda teha pole võimalik kuni pole digagnostika juhet kelledesse veetud, originaalis see puudub.


Aga need ongi ju 100 kellad, pidid olema aastast 93'.
Aga kui raske töö see kodeerimine on?
Ning lihtsam siis ikkagi 2.0 oma otsida jah?

Need on siiski a6 kellad, sest minuteada 100l on originaalis ''analoog'' odomeeter. A6 juba digitaalne.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 23.05.12 14:40 Tsiteeri


Nojah... siis on jama kahjuks.
Neid 2.0 spidoplokke pole just palju kahjuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 23.05.12 14:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GWallace
Nojah... siis on jama kahjuks.
Neid 2.0 spidoplokke pole just palju kahjuks.

Pikkade kelladega on neid suht raske saada jah. Aga äkki saad proovida 2.3 liitrise omi ning näiteks gps reaalset kiirust näitama panna ning siis võrdled?
Mul oli 2.3 liitrisel igaljuhul 240 kellade peal, praegusel v6 on aga 280.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 23.05.12 14:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Tsitaat:
Algselt postitas: GWallace
Nojah... siis on jama kahjuks.
Neid 2.0 spidoplokke pole just palju kahjuks.

Pikkade kelladega on neid suht raske saada jah. Aga äkki saad proovida 2.3 liitrise omi ning näiteks gps reaalset kiirust näitama panna ning siis võrdled?
Mul oli 2.3 liitrisel igaljuhul 240 kellade peal, praegusel v6 on aga 280.


Aga silindrid ju ikka erinevad? või see seal rolli ei mängi?
Kas tahhokas näitab siis õigesti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 23.05.12 15:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GWallace
Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Tsitaat:
Algselt postitas: GWallace
Nojah... siis on jama kahjuks.
Neid 2.0 spidoplokke pole just palju kahjuks.

Pikkade kelladega on neid suht raske saada jah. Aga äkki saad proovida 2.3 liitrise omi ning näiteks gps reaalset kiirust näitama panna ning siis võrdled?
Mul oli 2.3 liitrisel igaljuhul 240 kellade peal, praegusel v6 on aga 280.


Aga silindrid ju ikka erinevad? või see seal rolli ei mängi?
Kas tahhokas näitab siis õigesti?


Kõige lihtsam minna kohapeale ja ära proovida. Pööretega on see, et ise ju tead, palju mingi käigu ja kiirusega pöördeid on. Kelladeploki vahetus 5 minti, prooviring ja asi selge.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 23.05.12 15:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GWallace
Aga silindrid ju ikka erinevad? või see seal rolli ei mängi?
Kas tahhokas näitab siis õigesti?
Nagu juba ütlesin, võta C4 A6 kellad, neid saad kodeerida õigeks. Pole raketiteadus kui tead mida teha tuleb, kui ei tea siis leia keegi kes teab.

Miks kiirus peaks valetama hakkama?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 23.05.12 15:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: GWallace
Aga silindrid ju ikka erinevad? või see seal rolli ei mängi?
Kas tahhokas näitab siis õigesti?
Nagu juba ütlesin, võta C4 A6 kellad, neid saad kodeerida õigeks. Pole raketiteadus kui tead mida teha tuleb, kui ei tea siis leia keegi kes teab.

Miks kiirus peaks valetama hakkama?


Nojah, kui ma leiaks kellegi kes oskaks selle ära teha, siis muidugi võtaks need ära. Eks siis võtan ühendust tolle müüjaga.
Pole lihtsalt nii tark veel autode koha pealt. Seepärast küsingi abi, tänud aitamast! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 23.05.12 15:13 Tsiteeri


Tahhomeeter peaks valetama, mitte palju, kuid õige asi ei ole. 2.3 on R5, 2.0 R4.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.6% - SQL: 61.4%]