Pealkiri: Kas VAG Grupi TFSI 136 kw ja FSI 110 kw sama mootor turbo erinevusega?
(Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1700)
Pahh
huviline
Registreerunud 11.01.07
Asukoht: Kuopio
Kasutaja on eemal
Auto: (100, 2.8q manuaal EX), uue otsingul
postitati 10.05.12 15:44
Kas VAG Grupi TFSI 136 kw ja FSI 110 kw sama mootor turbo erinevusega?
Nimelt mul on kibekähku vaja kuskilt 136kw TFSI mootori alumist otsa.
Kas 110 kw FSI mootori alumise otsa jupid peaksid sobima 100%?
Turbokaid vähe liikvel ja kergem oleks otsida tavalise mootori alt.
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
postitati 10.05.12 16:26
Kas on mingi põhjus, miks sul üldse selline mõte võiks tekkida?
Pole ma veel näinud, et vabalthingava alumine osa sobiks - surveaste on ju teine, sellest tulenevalt kolvid teised.
Suure tõenäosusega ka karterituulutus ning jahutus turbokal ja vabalthingaval erinevat moodi lahendatud.
Alumine osa peaks sul sobima üsna suvaline põiki asetusega 2.0 TFSI.
Need kilovatid seal on enamjaolt turbo ja seadistuse küsimus.
Pahh
huviline
Registreerunud 11.01.07
Asukoht: Kuopio
Kasutaja on eemal
Auto: (100, 2.8q manuaal EX), uue otsingul
postitati 10.05.12 18:40
No volkari klubis jäi silma, kui võrreldi neid mootoreid, et ainult turbo erinevus on.
Aga ju siis mehed ei teadnud ise ka.
Ühesõnaga pean otsima TFSI mootorit.
Uusi juppe vast ei kutsu ostma, õlipump üksi maksab juba 1300 euri.
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
postitati 11.05.12 10:47
Selline mootor on võimalik leida näiteks Rootsist, hinnad jäävad vahemikku 2000 kuni 3000 eurot.
Lihtsalt infoks.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.2% - SQL: 78.8%]