Lehekülgi: 1 2 3 |
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.12 21:48
|
|
|
AC Drag 2012 - 17.06 - seoses ilmaoludega ei toimunud
SEOSES TIHEDA VIHMASAJUGA JA LÄHENEVA TSÜKLONIGA OLEME SUNNITUD ÄRA JÄTMA TÄNASEKS KAVANDANUD AC DRAG 2012 KIIRENDUSVÕISTLUSE.
ILMA VASTU EI SAA...
Tõenäoliselt korraldame dragi uuesti sügisel...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AC Drag 2012 on Eesti Audi Klubi poolt korraldatav dragrace võitlus 1/4 miili distantsil. Võistluse eesmärgiks on pakkuda
klubiliikmetele võimalus ennast ja oma autot turvaliselt proovile panna. Kõik võistlusklassid peale Pro-Street, Outlaw ja Vaba on mõeldud vaid Audi
kaubamärki kandvatele autodele.
Registreerimine on avatud ja kogu vajaliku info leiab aadressilt: www.drag.audiclub.ee
VÕISTLUSKLASSID
Täpsus (bracket): Audid mille dial-in jääb vahemikku 14.0 - 19.0 sekundit
*Indeks A: Indeksklass Audidele mille ET jääb vahemikku 14.999 - 14.200 sekundit
*Indeks B: Indeksklass Audidele mille ET jääb vahemikku 14.199 - 13.400 sekundit
*Indeks C: Indeksklass Audidele mille ET jääb vahemikku 13.399 - 12.600 sekundit
*Indeks D: Indeksklass Audidele mille ET jääb vahemikku 12.599 - 11.500 sekundit
Pro-Street: Autod mille ET jääb vahemikku 10.00 - 11.499 sekundit. Vähem kui viie (5) osaleja puhul liidetakse võistlejad Outlaw
klassiga.
Outlaw: Spetsiaalautod, ET maksimaalselt 9.99 sek.
Vaba: Autodele mis ei sõida kiiremini kui 12.0 sek. Sõidud toimuvad ainult ajasõitude ajal, paremusjärjestust välja
ei selgitata.
*Erinevus tava- ja indeksklasside vahel seisab eliminaatoris, finaalis klassi indeksist kiiremini sõitmine võrdub kaotusega.
Klasside Bracket, Indeks A, Indeks B, Indeks C ja Indeks D lisatingimused:
1. Autol peab olema kehtiv riiklik tehniline ülevaatus.
2. Keelatud on kõik taimerid, mis mõjutavad gaasipedaali või käiguvahetust. Lubatud on nn. „throttle stop“ ja „delay box’i“ kasutamine.
3. Auto välimus peab vastama riikliku tehnilise ülevaatuse nõuetele ja olema komplektne, lubatud on eemaldada parem esituli.
OSAVÕTUTASU JA PEALTVAATAJA PILET
• Klassides Bracket, Indeks (A-D), Pro-Street ja Outlaw Audiga osalemine Eesti Audi Klubi klubikaardi omanikule:
16.-, teistele: 20.-
• Klassides Pro-Street ja Outlaw muud marki autoga osalemine: 25.-
• Klassis Vaba toimub sõitude eest tasumine võistluspaigas kohapeal, 3 sõitu: 8.-
• Erandkorras, olles korraldajat teavitanud, on võimalik registreeruda ka võistluse päeval kl 9.30-10.45 võistluspaigal. Sellisel juhul on osavõtutasu
50.-
Pilet pealtvaatajale maksab 3.-, Eesti Audi Klubi klubikaardi omanikule 1.- ja alla 12 aastased saavad üritusele
tasuta.
AJAKAVA:
06.05.2012 kuni 14.06.2012 kell 24.00
Võistlejate eelregistreerimine
17.06.2012
09.30 - 11.00 lõppregistreerimine ja tehniline kontroll
11.45 - 12.00 võistlejate koosolek
12.00 - 14.00 ajasõidud
14.00 - 14.45 finaalsõitude ettevalmistus
14.45 - 16.45 eliminaatorid/finaalid
17.15 - autasustamine
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.12 20:04
|
|
|
Mis toimub siis nüüd, eelmine aasta oli ju väidetavalt palju neid
kes kindlasti oleks sügisel osalenud kui üritus poleks ära jäänud, kus te nüüd kõik olete?
Tuletan veelkord meelde, et selliseid üritusi ei saa ja pole ka mõtet ilma osalejateta korraldada. Kuna nende dragide algne mõte oli ikkagi klubiliste
omavaheline mõõduvõtt, siis ma ei ole meelega veel klubi väliselt üritust reklaaminud. Kui me oleme tõesti nii kaugele jõudnud, et dragi vastu
klubisiseselt enam eriti huvi pole, siis kulutame energiat edaspidi mujale parem.
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro, S8
|
postitati 20.05.12 05:09
|
|
|
Rahu ainult rahu, uppumiseni on veel aega. Paljud ootavad tööandja taga hetkel.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 20.05.12 05:51
|
|
|
Kodulehe üleval võiks reklaam ka joosta juba. Ma ei imesta üldse kui paljud pole kuulnud/näinudki seda üritust veel.
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.12 09:17
|
|
|
Banner on plaanis teha aga see nüüd vaevalt seda osalejate arvu mitmekordistab. Uusi osalejaid klubist ei paista eriti tekkivat ja staazikatel
osalejatel pole lihtsalt huvi.
Tsitaat: | Algselt postitas: Räpikiisu
Kodulehe üleval võiks reklaam ka joosta juba. Ma ei imesta üldse kui paljud pole kuulnud/näinudki seda üritust veel. |
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.12 10:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indro
Uusi osalejaid klubist ei paista eriti tekkivat ja staazikatel osalejatel pole lihtsalt huvi. | Arvan, et see on üldistus. N.ö
staazikaid inimesi on kirjas juba mitu. See, et mõned vanad olijaid-tegijad pole ennast veel reganud või nad ei tulegi, on paratamatus (hinnakem neid
inimesi, kes tulevad, mitte ärgem igatsegem taga neid, kes ei tule!). Aga jah, bänner ei teeks paha.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 22.05.12 12:26
|
|
|
Kusjuures selle aasta võistluse üks suur erinevus eelnevatest on see, et dragi on võimalik sõita ametliku ajavõtuga ka väljaspool võistlusarvestust
lihtsalt enda jaoks. 3 sõitu maksab 8 euri, ja 16 euri eest võid teha 6 sõitu ning 24 euri eest lausa 9 sõitu, kui selleks aega jätkub. Auhindu ei
jagata, kohti ei määrata shampust ei pritsita. Saate sõita puhtalt selleks, et proovile panna enda ja auto võimeid ning saada kätte tunnetus ehtsast
dragist, valides endale ise vastase. Kui läheb maru hästi siis ehk järgmine kord on juba soov end võistlussituatsioonis proovile panna - kasvõi
näiteks täpsusklassis.
Antud formaat peaks andma võimaluse lihtsalt ennast proovida just eelkõige tavaliste igapäevaautodega sõitvatele inimestele, kes muidu võistlustele
tulla ei soovi või taha. Sul on Audi 80 1,8? Hästi... otsi sõber klubist kel sarnane auto ja tulge võtke oma lõbuks möötu!
|
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 22.05.12 12:39
|
|
|
Nii - nii, rass konkurentsi soovid?
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 22.05.12 12:53
|
|
|
Kas "Vaba"sse klassi regamine toimub kohapeal elavas järjekorras?
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.12 12:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Kas "Vaba"sse klassi regamine toimub kohapeal elavas järjekorras? |
Ei, ka Vaba klassi registreerimiseks tuleb ikkagi võistluse koduleheküljel olev registreerimisavaldus täita, sõitude eest tasumine toimub ainult
kohapeal.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 22.05.12 13:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Kas "Vaba"sse klassi regamine toimub kohapeal elavas järjekorras? |
Ette võiks ikka ära regada - maksad kohapeal.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 22.05.12 13:02
|
|
|
Samuti peab ka vaba klassis olema kiiver ja auto läbib tehnilise kontrolli. Ainuke erinevus on see, et puudub võistlusmoment karikale.
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 22.05.12 14:44
|
|
|
Kust kiivreid saab?
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 22.05.12 17:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Kust kiivreid saab? |
Kas laenad sõbralt või ostad vastavast poest.
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
sadguy
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia
|
postitati 22.05.12 17:15
|
|
|
Ma esitan nüüd võibolla lolli küsimuse, aga varem on ka mootorratta kiivriga saanud sõita. Kas nüüd nõutakse nii 16. kui ka 17. just autospordi
kiivrit?
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 22.05.12 18:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sadguy
Ma esitan nüüd võibolla lolli küsimuse, aga varem on ka mootorratta kiivriga saanud sõita. Kas nüüd nõutakse nii 16. kui ka 17. just autospordi
kiivrit? |
Mis vahet neil on?
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
sadguy
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia
|
postitati 22.05.12 18:30
|
|
|
Leidsin vastuse 17'da kohta: peas peab olema kaitsekiiver. Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata. Lubatud on kasutada vaid moto- või autokiivreid.
Ehk siis võib.
Aga 16. jääb siiski segaseks:
3.1
Võistleja peab sõidu ajal kasutama kaitsekiivrit. Kasutada tohib vaid sertifitseeritud autospordikiivreid. Soovitav on kasutada FIA poolt
heakskiidetud standardile vastavat kiivrit.
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 22.05.12 19:03
|
|
|
Dragi lehelt loen küll nii välja:
Tsitaat: |
Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata. Lubatud on kasutada vaid moto- või autokiivreid
|
Ise laenan sõbralt ATV-ga sõitmiseks mõeldut kiirvrit, mille lõuaosa ei ole kinnine.
One Mile Challenge -ga on teised lood:
Tsitaat: |
3.1 Võistleja peab sõidu ajal kasutama kaitsekiivrit. Kasutada tohib vaid sertifitseeritud autospordikiivreid. Soovitav on kasutada FIA poolt
heakskiidetud standardile vastavat kiivrit. Kaitsekiiver peab olema võistlejale sobiva suurusega ja selle kinnitusrihm peab olema sõidu ajal
kinnitatud. Kiivril ei tohi olla vigastusi, avarii jälgi ega pragusid.
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.12 21:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sadguy
Ma esitan nüüd võibolla lolli küsimuse, aga varem on ka mootorratta kiivriga saanud sõita. Kas nüüd nõutakse nii 16. kui ka 17. just autospordi
kiivrit? |
Kuna tegemist on nn. ülemineku aastaga, siis käesoleval hooajal ei saadeta kummaltki võistluselt motokiivriga tagasi. Lõppkiirusvõistluste reeglitesse
tekkis see autospordi kiivri nõue käesolevast aastast ja tegelikult on sellele ka üsna mõistlik põhjendus. Kuna autos on juht
turvavööga kinnitatud ja motorkiivrid kaalult raskemad, siis võimaliku intsidendi korral on kael nõrgimaks lüliks ja mida raskem kiiver, seda
fataalsemad tagajärjed. Minu andmetel lisandub sama punkt järgmisest hooajast ka kiirendusvõistluste reeglitesse, rahvarallis ja muudel sarnastel
aladel pidavat juba olema.
|
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 26.05.12 18:36
|
|
|
Minu rumal küsimus oleks see, et kui soovin osa võtta mitte-audiga siis ainuke klass kus osaleda saan on vabaklass? (täiesti stock auto) Ja kas
vabaklassi omad peavad ka eelnevalt kodulehel end registreerima, ainult tasumine käib kohapeal?
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.05.12 19:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SilverLine
Minu rumal küsimus oleks see, et kui soovin osa võtta mitte-audiga siis ainuke klass kus osaleda saan on vabaklass? (täiesti stock auto) Ja kas
vabaklassi omad peavad ka eelnevalt kodulehel end registreerima, ainult tasumine käib kohapeal? |
Kui jutt on profiilis olevast E39-st, siis sellega saab tõesti ainult Vaba klassi all sõita, registreerimist puudutavale küsimusele olen ma ülevalpool
juba vastanud.
|
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 26.05.12 19:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indro
Vaba klassi registreerimiseks tuleb ikkagi võistluse koduleheküljel olev registreerimisavaldus täita, sõitude eest tasumine toimub ainult kohapeal. |
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 07.06.12 05:26
|
|
|
Nädal registreerumise lõpuni.
Kes veel oma nime kirja ei ole pannud, kuid mõte peas keerlemas, et tahaks ka ikka sõitma tulla, võiks seda kirja panemise ja maksmise näol teha.
Meeskond näeb kõvasti vaeva, et meil meeleolukas sõidupäev tuleks. Lihtsalt kui osalejaid ei jagu, siis ei ole ka üritust
See on tegelikult parim üritus, kus oma ja auto võimeid proovile panna - kasvõi vaba klassis, mis ehk kõige pingevabam. Selle distantsi juures ei
kasva auto kiirus ka eriti suureks, et seda põdeda.
|
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
postitati 07.06.12 17:02
|
|
|
Kui kevadel mõtlesin isegi Bracketit proovima tulla siis hetke seisuga ei saa isegi kaasa elama tulla
Jään ootama järgmist korda.
Quattro, the only antidote known to man against the white cocaine like substance..
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 11.06.12 12:06
|
|
|
Esimest korda on üle pika aja AC Drag ürituse formaadis võimalik tulla lihtsalt niisama võidu sõitma. Tulge lihtsalt oma autot
proovima või sõbraga mõõtu võtma. Ise valid vastase, kellega sõita ja millal sõita. 3 sõitu maksab 8 euri ja neid 3-sõidu pileteid võib osta ka mitu
tükki. Nii odavalt ei saa mitte iialgi kuskil mujal tulla sõitma professionaalse ajavõtuga ja kiirabi ning tuletõrje poolt turvatud rajal.
Vaadates praegu registreerunute nimekirja ja mitte maksnute pikka listi siis tõenäoliselt võib see olla viimane võimalus AC korraldamise all dragi
sõita.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |