Lehekülgi: 1 2 |
v6ltskasutaja
huviline
Registreerunud 02.04.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.04.12 16:30
|
|
|
Audi 100 c4. Kas 2,3 või 2,0.
Tsitaat: | saksast lasen tuua 100 avandi aga ma ei tea millist võtta, kas 2,3 või 2,0. targematelt abi! küttekulud, töökindlus.
SUURED TÄNUD!!! |
Saksast lasen tuua 100 Avandi, aga ma ei tea, millist võtta, kas 2,3 või 2,0. Targematelt abi! Küttekulud, töökindlus.
Suured tänud!
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 05.04.12 16:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: v6ltskasutaja
saksast lasen tuua 100 avandi aga ma ei tea millist võtta, kas 2,3 või 2,0. targematelt abi! küttekulud, töökindlus.
SUURED TÄNUD!!! |
2.3 pigem, kui on korralik. Suhteliselt samasse auku kütusekulu, aga natuke parem minek ja muidugi R5 hääled. Sellega peakski kõik öeldud olema.
Minupoolt vähemalt. Aga kui saad väga korraliku 2.0, siis kindlasti ainult 85kw, sest 74kw isend on natuke liiga lahja selle suure kerekolaka jaoks.
|
|
|
|
v6ltskasutaja
huviline
Registreerunud 02.04.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.12 15:34
|
|
|
et siis nende mootorite küttekulu oleneb siis pigem rooli ja istme vahelisest tihendist .ma ise tahan ka 2,3 mootoriga isendit, aga kuna siin foorumis on see mootor kiruda saand rohkem kui 2,0 siis
selle pärast muretsesingi. aga kas töökindluse pealt on nad samad ?
|
|
|
martin333
huviline
Registreerunud 20.11.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8
|
postitati 06.04.12 16:21
|
|
|
Aga miks mitte V6? 
|
|
|
v6ltskasutaja
huviline
Registreerunud 02.04.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.12 16:39
|
|
|
olen v6 sõitnud juba. jube janune on 
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 06.04.12 16:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: v6ltskasutaja
olen v6 sõitnud juba. jube janune on |
Noojahhh...siis vaata üldse diisel. Üldisel mina eelistaks samuti sellise suure auto peal 2.8 V6 ja soovitavalt quattro. On palju lisasid üldjuhul,
muhe hääl, hea minek ja keskmine kulu 10-12 vahele. Ei saa ka 2.0 ja 2.3 motodega naljalt alla 10 hakkama. Jah, kui vaid maanteel sõidad, siis saad,
aga kui pead ka linnas sõitma, siis arvesta 10 kesmiseks.
Näiteks V6 kohalt: sõitsin pool aastat 2.6 V6 quattro Audi A4 roolis, keskmine oli stabiilselt 9 kandis. Arvesta, et 2.8 V6 100 on suurem-raskem, siis
11 paneks mina keskmiseks. Mis aga pole 174hj nelikveolise auto puhul palju.
Tahad ökonoomsust, võta 2.5TDI Audi 100, 6k manuaalkastiga. Keskmine kulu 6 liitri kandis, astub hästi minna ja vääne paneb näo muigele igast
asendist.
Töökindluse kohalt- 2.0 on üsna lollikindel, 2.3 on väga hea mootor, kuid pritsepea võib olla vigane. See ongi nende suurim häda. V6 kui on korras, on
bensukatest parim valik, arvestades mineku/kütusekulu suhet.
|
|
|
|
v6ltskasutaja
huviline
Registreerunud 02.04.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.12 18:22
|
|
|
tänud! hea informatsioon. aga olen siiani ridamootorite omanik olnud ja olen ka edaspidi. saan ise jagu asjadest siis kergemini väikestviisi ridamootori austaja, aga diislitest on kõrini, olid mul mersu ja
oli bemar ja paras peavalu on diisel. eriti veel vana diisel. ja mõtlesingi bensuauto osta, ja ka samuti rida, tuleviku teema see v mootor
aga mis teema selle pritsi peaga 2,3mesel on . mida see endast kujutab ja üleüldse tänud ette ära juba 
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 06.04.12 18:56
|
|
|
Sellest on siin foorumis ka üksjagu kirjutatud... kasuta otsingut, ma ei viitsi ise otsima hakata Kui on korras see 2.3 mootor, siis on väga muhe asi. Oli mul endal Audi 90 sama mootoriga, tõsi 125kw, kuid
siiski. Väga mõnusa häälega, läks mõnusasti edasi, liiga janune ei olnud. 100 peal on see 98kw mootor igati mõistlik valik. Mingi rakett ei ole, aga
piisavalt liigutab. Pritsepea ongi tema nõrgim koht ja üha vähemaks jääb ka tegelasi, kes seda remontida mõistavad. Otsinguga leiad kindlasti
küsimustele vastused. Samuti võid ju ka mõne klubilise käest, kes hetkel omab sellist isendit, uurida, mis loomaga tegu on 
|
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 06.04.12 19:00
|
|
|
Olles omanud 2,3 98kw masinat 5a ning nüüd läheb peres teine aasta ka järgmisel sellisel masina, siis ei taha enam neid küll. Kui ei asu kusalgi Särg
või kellegi teise oskaja mehe juures, siis jätaks ostmata. Sest alati kui mingi mure oli, siis esimesena hakatakse mujal teenindustes kohe pritsepead
sõimama ja osa kohti ei võtnud üldse tööd sisse. Tartus sain oma audidega abi Ainilt,riia tnv.Cabrio sai ok, kuid teist masinat minu silmis ta ikkagi
korda ei saanud, kütusekulu on pea 15L sajale, on suht lühiksed otsad(B4 kerel), maanteel 9. Käivitades korralik bensiin tagant ikka väljas nagu ka
enne teenindusse minekut. Siitsetele kohalikele ( ida viru) ei hakka isegi näitama, kuna kord oli mul süüde paigast nii osavalt läinud et Jõhvi
Autohall suutis veaks lugeda aju rikke ja tahtis juba uut tellida, piisas jagaja liigutamisest. Ühesõnaga, pärast aastaid selle mootori omamist ei
taha nähagi, saaks sellest teisest peres olevast ka lahti
Põhimõtteliselt on sellel autol nii, et iga anduri rike vms avaldub kõik alati ühtemoodi mootori töös, hakkab puterdama külmalt ning pöörded ujuvad.
Soovitan samuti 2,8V6, kui reasmootor, siis 2.0 85kw mis tundub küll natuke lahja, kuid saab täiesti ilusti hakkama ka C4 kerel.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 06.04.12 19:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audicabrio
Olles omanud 2,3 98kw masinat 5a ning nüüd läheb peres teine aasta ka järgmisel sellisel masina, siis ei taha enam neid küll. Kui ei asu kusalgi Särg
või kellegi teise oskaja mehe juures, siis jätaks ostmata. Sest alati kui mingi mure oli, siis esimesena hakatakse mujal teenindustes kohe pritsepead
sõimama ja osa kohti ei võtnud üldse tööd sisse. Tartus sain oma audidega abi Ainilt,riia tnv.Cabrio sai ok, kuid teist masinat minu silmis ta ikkagi
korda ei saanud, kütusekulu on pea 15L sajale, on suht lühiksed otsad(B4 kerel), maanteel 9. Käivitades korralik bensiin tagant ikka väljas nagu ka
enne teenindusse minekut. Siitsetele kohalikele ( ida viru) ei hakka isegi näitama, kuna kord oli mul süüde paigast nii osavalt läinud et Jõhvi
Autohall suutis veaks lugeda aju rikke ja tahtis juba uut tellida, piisas jagaja liigutamisest. Ühesõnaga, pärast aastaid selle mootori omamist ei
taha nähagi, saaks sellest teisest peres olevast ka lahti
Põhimõtteliselt on sellel autol nii, et iga anduri rike vms avaldub kõik alati ühtemoodi mootori töös, hakkab puterdama külmalt ning pöörded ujuvad.
Soovitan samuti 2,8V6, kui reasmootor, siis 2.0 85kw mis tundub küll natuke lahja, kuid saab täiesti ilusti hakkama ka C4 kerel. |
No offence ja väike offtopik, aga Autohall on küll viimane koht, kuhu ma oma auto viiksin 
|
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 06.04.12 19:13
|
|
|
Lihtsalt keset sõitu linna läks auto lolliks ning siis jõhvi sisse pöörates kõige lähem koht. Ei olnud kunagi varem sealtkandist teenust võtnud, ning
muid kohti ei teadnud väga. Teemasse veel, et 2,3 on vähemalt selline, 2.0 kohta ei tea, et kui aku pidevalt tühjaks jookseb mingil põhjusel, siis
õhulugeja, see potekas mis seal pritse all on, see läheb ka suht lolliks. Kuna makk jooksis lühisesse, siis paar päeva enne vea leidmist sain iga päev
nautida lolliks läinud mootorit, ning mul ta miskipärast ise ei õppinud seda õiget reziimi uuesti ära pärast käima minemist ning isegi pärast pikemat
otsa. Aitas lõpuks ikka seadistamine ning uus aku. Aga hääled on tõesti ilusamad minu silmis kui V6 omad, kuid hääle pärast endale seda õnnetust kaela
ei taha.
|
|
|
v6ltskasutaja
huviline
Registreerunud 02.04.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.12 05:01
|
|
|
Nii! nüüd on piisavalt ifot mis mul vaja oli, v6 mootorist arvan vähe paremini aga diislitest kõnnin suure kaarega mööda!!! ja hakkan siis tulevikus selle pritsipeaga mässama ja kui üle viskab siis
toon v6 ära 
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 07.04.12 07:42
|
|
|
2,5Tdi 85kw ning otsi kuuest manuaali, kütusekulu teeb suure naeratuse näole
|
|
|
v6ltskasutaja
huviline
Registreerunud 02.04.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.12 13:05
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.12 13:24
|
|
|
Mina sõitsin väga ammu 2.3E sigariga 100 kW (mootorikood NF) 7 aastat ja minule jäi see pritsepea märkamatuks (s.t ühtegi häda sellega polnud).
Käivitus iga ilmaga, kütusekulu oli selle masina kohta normaalne. Müüsin masina maha LS 330 tkm juures ja nägin autot veel liikumas eelmine aasta Tõenäoliselt vedas selle isendiga.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
v6ltskasutaja
huviline
Registreerunud 02.04.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.12 14:08
|
|
|
vana sigar on ehk vähe teine asi mootor vist pole sama ma täpselt ei tea
aga igatahes diislist ma ei arva tõesti mitte midagi, kohe üldse mitte midagi. lihtsalt ei taha enam . aitab küll diislipumbast. ma nüüd uurisin ühe
asjatundja käest ka ntuke audide kohta ja too ütles et kui ma tahan lollikindlat masinat millega lihtsalt kulgeda siis bensukate seast kindlalt 2,0 ja
2,3 siis kui tahan erksamat pilli aga jjust seesamune pritspea on suur mure ja ei saa seda kusagilt. ise olen audide koha pealt täielik võhik ja
üritan aimu saada ja jätan selle 2,3 kõrvale ja lasen 2,0 liikuri siis arvatavasti tuua. v6 olen sõitnud ka palju ja sllise küttekuluga ja mootori
suurusega masinal võiks siis juba minekut nats rohkem olla, siis oleks v 6el mõtet.aga jah kas siis vastab tõele et 2,0 on üsna murevaba ja odav
pidada teiste bensukatega ? aga hirmsasti meeldib 2,3 see hääle asi (aga
jääb vist ikkagi sinnapaika) 
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 07.04.12 14:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: v6ltskasutaja
vana sigar on ehk vähe teine asi mootor vist pole sama ma täpselt ei tea
aga igatahes diislist ma ei arva tõesti mitte midagi, kohe üldse mitte midagi. lihtsalt ei taha enam . aitab küll diislipumbast. ma nüüd uurisin ühe
asjatundja käest ka ntuke audide kohta ja too ütles et kui ma tahan lollikindlat masinat millega lihtsalt kulgeda siis bensukate seast kindlalt 2,0 ja
2,3 siis kui tahan erksamat pilli aga jjust seesamune pritspea on suur mure ja ei saa seda kusagilt. ise olen audide koha pealt täielik võhik ja
üritan aimu saada ja jätan selle 2,3 kõrvale ja lasen 2,0 liikuri siis arvatavasti tuua. v6 olen sõitnud ka palju ja sllise küttekuluga ja mootori
suurusega masinal võiks siis juba minekut nats rohkem olla, siis oleks v 6el mõtet.aga jah kas siis vastab tõele et 2,0 on üsna murevaba ja odav
pidada teiste bensukatega ? aga hirmsasti meeldib 2,3 see hääle asi (aga
jääb vist ikkagi sinnapaika) |
Esiteks- soovitan soojalt Sul õppida ära õigekiri. Varsti saad sa bänni kah siit sedasi. Mis selle diislipumbaga siis on? Üks pump läks tuksi ja
hirmutaski ära? Okei.
2.0 on jah kõige lollikindlam ridamootor nendest. Samas ei ole ta just liiga erk mootor. 2.3 on erksam, aga ka kapriissem. Tead, mis teeb head häält
ja jube hästi edasi käib? 2.2Tq R5 162/169kw. Kuid see jääb ilmselgelt hinnaklassist välja... S4 on siis asja nimeks. Selle pidamine on ka hoopis
teisest klassist.
V6 mootoriga, tõsi, 2.6 jääb hätta natuke selle suure auto liigutamisega ja ka veits janune, kuid 2.8 ei ole liiga janune ja astub minna ka täitsa
hästi (tehaseandmetel 0-100 tuleb 8 sekundiga, sellest peaks nagu piisama). P*rsetunde järgi jah edasi ei käi, suur auto lihtsalt, see petab ära. Kuid
kui jälgid spidomeetriseierit kiirendamise ajal, siis see liigub ikka päris käbedalt edasi.
Ma panen sulle siia võrdluseks ka tehaseandmed. Kõik masinad on siis sedaanid ja manuaalid, esiveolised.
Audi 100 2.0 R4 85kw, 168Nm: 0-100: 11.0s, tippkiirus 191km/h; Kütusekulu (keskmine): 8.5L/100km;
Audi 100 2.3 R5 98kw, 186Nm: 0-100: 10.2s; tippkiirus 201km/; Kütusekulu (keskmine): 9.5L/100km;
Audi 100 2.6 V6 110kw, 225Nm: 0-100: 9.5s; tippkiirus 210km/h; Kütusekulu (keskmine): 9.4L/100km;
Audi 100 2.8 V6 128kw, 250Nm: 0-100: 8.0s; tippkiirus 218km/h; Kütusekulu (keskmine): 9.4L/100km;
Audi 100 2.5TDI R5 85kw, 265Nm: 0-100: 11.1s; tippkiirus 195km/h; Kütusekulu (keskmine): 6.3L/100km;
Andmed on pärit www.autoweek.nl lehelt, kus on kirjas ametlikud tehaseandmed.
Ehk siis, minu järjestus oleks valikus:
1) Audi 100 2.5 TDI
2) Audi 100 2.8
3) Audi 100 2.0
4) Audi 100 2.6
5) Audi 100 2.3
Diisli vääne on üks igati tore asi, samuti ka madal kütusekulu. Kuid nagu Sa juba oled öelnud, siis Sinu jaoks langeb diisel välja. Seega jääks
ainsaks normaalseks valikuks 2.8. Võrreldes 2.0 mootoriga, käib 2.8 OLULISELT paremini edasi (3sek on kiirendusaja vahe), on palju muhedama V6
müdinaga, väänet rohkem ning kütusekulu ainult liiter suurem. Kindlasti 2.0 on natuke lihtsam-lollikindlam mootor, kuid korras V6 (ükskõik, kas siis
2.6 või 2.8) on väga nauditav mootor.
|
|
|
|
T.Taavi
huviline
Registreerunud 29.08.10
Asukoht: soome
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2.0 Tdi
|
postitati 07.04.12 17:53
|
|
|
Olen omanud juba 6 aastat 2,0 85 kW bensiini mootoriga autot. On olnud küll suhteliselt muretu auto,eks aeg ajalt ikka miskit jamab. Minekut erilist
küll pole aga saab hakkama.Samas aga kui seal miskit tõrkuma hakkab siis suhteliselt raske aru saada milles viga,arvuti eriti ei aita kuna tegu
mehhaanilise pritsega. Aga jõudu ja jaksu auto valimisel
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 07.04.12 18:27
|
|
|
Mu allkirjast võib kokku lugeda, kui mitu 2.0 ; 2.2 ja 2.3 ridaviis mootoriga Audit mul 10 aasta jooksul olnud on.
Minu seisukohalt on need igiliikurid, mingeid suuremaid probleeme esinenud pole, kannatavad ka äärmiselt rasket jalga ilma, et laiali või keema
läheks.
Need mõningad pöörete kõikumised jm pritsega seotud probleemid on Speedsteris hetkega korda tehtud, seejuures pole ainsamatki detaili vahetatud,
lihtsalt puhastatud ja segu paika keeratud. Kahel korral ka hammasrihm õigesti peale pandud, kuna eelmised "tegijad" või omanikud on seda valesti
teinud.
Julgen väita, et ridaviied on kõige vähem rahanõudvad mootorid sellest ajastust. Seevastu kahel ridaneljal on olnud plokikaane probleemid.
Jutt toetub minu kogemustel, teistel võivad risti vastupidi asjalood olla.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
Jürgen
klubiliige
Registreerunud 11.11.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.12 19:44
|
|
|
Tulles nüüd teema algataja algse küsimuse juurde, siis millised on argumendid ostuks?
Rääkides ca. 20a vanadest r4 ja r5 mootoritest, mida tuuakse kellegi kolmanda poolt saksast, siis ostad niikuinii 'siga kotis'. Hiljem selle pealt
järeldusi teha, et emb-kumb on halvem, oleks lihtsalt idiootne.
R4 on üks püta vähem, seetõttu ka liikuvaid osi vähem, samas ka kütust mahub vähem läbi (ei võrdu töökindluses midagi). Vanad R4 vs R5 mõlemad suht
lollikindlad ja lihtsad mootorid, kui just 'asjapulgad' pole uuenduslikke remondivõtteid kasutanud ja need mured, mis kummitavad on suurusjärgus
samad. Samas arvesta, et väiksem mootor ei võrdu väiksem kütusekulu, kui tahad sama kiirelt edasi liikuda (vahel isegi väiksema kahjuks).
Puht isiklik arvamus, aga miks mitte osta autot Eestist ja otsustada 2.0 või 2.3 kasuks juba konkreetse isendi tervikkomplekti arvestades? Ainult
'mootorit' osta on minu arvates lühinägelik.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 07.04.12 20:47
|
|
|
Just. Jürgeni jutus on mõte sees. Milleks niivõrd odava otsa auto ostmisel osta nö "põrsast kotis"? Mõistlikum oleks osta siit kohapealt, kus saad
ise auto üle vaadata, veenduda ise tema vigades ja heades pooltes. Valikut ju on iseenesest. Ja ka hinnaklass ei erine meil ja Saksamaal kuigivõrd.
Ise vaatasin TDI-100sid ja hinnad on sisuliselt samad, valikut on Saksamaal vaid natuke rohkem. Samas, pigem veenduks ise auto korrasolekus, kui
laseks tuua kellelgi kolmandal. Niiet, mõtle, enne, kui ostad Saksast auto kellegi kolmanda kaudu.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 07.04.12 21:22
|
|
|
Saksast sellise vanusega autot ostes võib küll saada parema välimusega ja isegi näiliselt paremas tehnilises seisukorras oleva auto, aga sellele
autole läheb aasta-kahega sisse rohkem kui pikemalt Eestis kasutuses olnud masinale.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 07.04.12 23:10
|
|
|
Oman ise 2.0 85 Kw mootoriga isendit. Hooldused ja rihmavahetused on lausa lust sest ruumi on sellel isendil kapoti all meeletult. Just mõõtsin
kütusekulu ära ja linna /maantee läbimisel võttis keskmiselt 9L/100-le. Aga maitse asi. Mingi erksuse musternäidis pole aga mootor (kui on hästi
hooldatud) on suht pommikindel 
XZN M16
|
|
|
|
v6ltskasutaja
huviline
Registreerunud 02.04.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.04.12 16:04
|
|
|
Ja jälle väga palju informatsiooni. Väga hea! Suured tänud! Saksast läheb tooma oma tuttav kes jagab autodest üsna hästi ja käsna ta mulle arvatavasti
ei too, aga eks see näha ole. Jään ikkagi ridamootori peale, on see pritspea tüüpviga või ei ole võtan ikkagi r5 mootori. Ostan kasvõi teise pritspea
juba varuks ära . Mootor on iseenesest ergas ja lihtne. 
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|