Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi a6 2,5td vs 2,5tdi (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2226)
tennar
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.12 04:15 Tsiteeri
audi a6 2,5td vs 2,5tdi



Küsimus seisneb selles siis et mis vahe on 2.5 td ja 2.5tdi mootoril.
Kui lihtne oleks teha 110kwne mootor 132kw-seks?
aasta siis 1997-2001 selles vahemikus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.03.12 07:43 Tsiteeri


I nagu Intercooler, kuid V6 dislad on kõik TDI-d.

OT: Mis värk sul nende roostes kapottidega on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 13.03.12 17:42 Tsiteeri


See on disainielement :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 13.03.12 17:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tennar
Küsimus seisneb selles siis et mis vahe on 2.5 td ja 2.5tdi mootoril.
Kui lihtne oleks teha 110kwne mootor 132kw-seks?
aasta siis 1997-2001 selles vahemikus


Alates 1997 on kõik juba Tdi- d. Isegi C4 kerega A6-e peal on ju kõik intercooleriga.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 13.03.12 18:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
Tsitaat:
Algselt postitas: tennar
Küsimus seisneb selles siis et mis vahe on 2.5 td ja 2.5tdi mootoril.
Kui lihtne oleks teha 110kwne mootor 132kw-seks?
aasta siis 1997-2001 selles vahemikus


Alates 1997 on kõik juba Tdi- d. Isegi C4 kerega A6-e peal on ju kõik intercooleriga.

Kas 1996 A6 on ilma coolerita?
Kui mälu mind alt just ei vea, siis pere c4-jal oli mingi pisem radikas kaasreisijapoolsel küljel nagu olemas.

Kõik TDi mootorid on turbo õhujahuti ja elektriliselt juhitava pumbaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 13.03.12 18:08 Tsiteeri


Tänan automees vastuse eest.

PS.
Vabandan, et minu eelmine postitus kaduma läks.
Lisaks lugesin juttu veidi mööda, milles ajendatult ka tolle tobeda küsimuse esitasingi.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tennar
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.12 19:07 Tsiteeri


Tsitaat:
see selleks. i või ilma ita. Põhimõte jääb ikka samaks. mis erinevus on 132kwsel ja 110isel isendil.

See selleks. I või ilma I-ta. Põhimõte jääb ikka samaks. Mis erinevus on 132 kW- sel ja 110-sel isendil?


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 13.03.12 19:13 Tsiteeri


Abiks.

E: veel üks


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 13.03.12 19:21 Tsiteeri


TDI


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 15.03.12 13:26 Tsiteeri


Võimsuse vahe tuleb pumbast. 132kw isendi pump töötab suurema survega ja on võimeline rohkem kütet andma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.03.12 07:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiil
TDI

Selle lühendi tõlgendamiseks on erinevaid mooduseid:

http://acronyms.thefreedictionary.com/tdi

TDI Turbo Direct Injection
TDI Turbocharged Direct Injection (trademark of Volkswagen)
TDI Turbo Diesel Injection
TDI Toyota Direct Ignition
TDI Turbo Diesel Intercooled

Kui Audi pole tõesti kunagi eelpõlemiskambriga ilma vahejahutita turbodiiselmootoreid TD-ga tähistanud, siis võiks teist varianti ainuõigeks pidada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]