Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Aku vahetus 2004 A8 (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2160)
Zhawn
huviline



Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 '04

postitati 11.03.12 23:35 Tsiteeri
Aku vahetus 2004 A8



Tükk aega siin ringi kolanud ja lugenud erinevaid teemasi kus vähegi aku vahetustest juttu oli...
Kas ma sis tõesti ei või lihtsalt krokodillidega vms ise akut ära vahetada ?
On mingeid õpetamisi kodeerimisi ja kõike seda vaja mis ma lugesin, et jälle teeninduse laks ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 12.03.12 05:52 Tsiteeri


Kui aku seerianumbri vajalikkuses võib ju kahelda, tuleb kodeeringuga veel lisaks ette anda ka aku varuosanumber, mis näitab ära mahtuvuse ja aku tootja (originaalis kas Varta, Moll või Banner).


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 12.03.12 07:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kui aku seerianumbri vajalikkuses võib ju kahelda, tuleb kodeeringuga veel lisaks ette anda ka aku varuosanumber, mis näitab ära mahtuvuse ja aku tootja (originaalis kas Varta, Moll või Banner).


Just, ja see omakorda nullib ära aku moodulist läbijooknud amprite arvestuse, ning alles siis saab auto aru, et uus aku on peal.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 12.03.12 11:37 Tsiteeri


reino11 kirjutas minu teemas mõni aeg tagasi asjaliku vastuse aku vahetuse kohta:

Aku teemal niipalju et ampreid margitakse millegipärast kahes erinevas süsteemis üks on EN või SAE ja teine on DIN. 850A EN on 520A DIN!
Vahel tekib seepärast valearusaamasid aku võimsuse kohta.
Aku kontrolli ja vahetamise teemal peaks mainima ära et aku juhtplokk loeb akust läbijooksnud ampertunde mida saab näiteks VAG-COMiga vaadata
mõõteväärtuste neljanda ploki alt neljas näit. Aku loetakse nõ amortiseerunuks kui akust on 6000Ah läbi käinud. Läbikäinud Ah-de järgi arvutab
juhtplokk ka kohe automaatselt aku mahtuvuse väiksemaks ja auto hakkab järjest varem voolunälga kurtma. Aku vahetamise käigus nullitakse arvutiga
see läbikäinud Ah-ide loend, vastasel korral pole vahetusest suurt kasu st aku sai küll uus aga aku juhtplokk arvab ikka et aku on amortiseerunud. Läbikäinud Ah-id kustuvad aku juhtploki kodeerimisega uue originaal akuga kaasas oleva koodiga. Automaailma akudel pole uut kodeeringut kaasas siis jääb üle vaid mälus oleva kodeeringu üks numbritest ära muuta ja sellega siis kodeerida - käib kah. Mõõteväärtuste neljanda ploki alt neljas näit peaks peale kodeerimist olema 0Ah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.5% - SQL: 76.5%]