sandervalge
huviline
Registreerunud 27.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3
|
postitati 27.02.12 17:42
|
|
|
Audi 80 b3 1989 66kw 1.8 bensiin - sandervalge
Tere ka minu poolt.
Kuna olen pidev foorumi külastaja ja pole jõudnud varem kasutajat teha, siis nüüd on see lõpuks tehtud.
Sellega seoses oleks mõistlik teha teema enda masinast.
Nagu pealkiri juba ütleb, siis masinaks on Audi 80 b3 1989 ja käigukast on täitsa automaatne . (Algul tundsin manuaalist puudus, aga nüüd kui aus olla, siis linnas on väga mugav sõita.)
Ostetud sai see 2a tagasi viljandist ühe gümnasisti käest.
Auto seisukord oli nii enamvähem okei.
Peale ostu sai ära vahetatud õli, rihmad, mis olid omadega suht otsakorral, lisaks tulede pirnud ja termostaat)
Termostaadiga oli selline tore lugu, et sõites oli temperatuur täitsa normis (90 kraadi, aga kui peale pikemat sõitu näiteks foori taga seisma jäid,
siis läheks temperatuur üle 120 kraadi.)
Minu suureks üllatuseks autol rooste täitsa puudub. Ootasin hullemat, kui ostma läksime. Aga votjah.
Helisüsteem autol oli põhimõtteliselt olematu. - Ees ainult kaks kõlarit.
Hetkel on juurde toodud tagumisele aknalauale ovaalid ja salongis tagumise istme käetoe kohal pioneeri musakeskuse kõll sisse sobitatud.
Uus suppar ja võim ootavad kevadet, et peale istutada need.
Nüüd talvel suure külmaga läks kõrvalistuja uksel tross katki. Oleks asi sellega piirdunud, ütles üles nii aku kui põles läbi ka starter
Sai siis auto parandusele 350 euri alla pandud (Tutikad 14" naelrehvid kaasaarvatud).
Täna sai ette pandud valged suunad.
Ja küsimus suurele ringile.
SOOJENDUS SALONGIS - Oskab ehk keegi aidata. Probleem selles, et mitu korda vahetatud termostaat, ikka puhub külma õhku. Ainuke koht
kus sooja õhku tuleb on klaasipuhur ees. Ja pika sõidu peale ka küljepealsed puhurid, aga see on põhimõtteliselt olematu soe õhk - võiks öelda, et
isegi külm/leige.
Vahetatud on nii radikas, kui proovitud pappi panna iluvõre ette. Miski pole tulemust andnud.
Samuti sai ostetud uus pioneeri makk.
On öeldud, et võibolla võib olla viga radika korpuses vms ?
Lähiajal plaanis veel:
Toonklaas
Madaldus
Subwoofer ja võim peale
Uus rool (C4 - kellegil pakkuda? )
Uued istmed - nahk ? - Istmesoojendused ka plaanis ehitada.
Iluvõre ilma audi märgita.
Tuuning stange ehk ? - Kust selliseid saada võiks ? Mis sobida võiks ?
Hetkel ei tule rohkemat meelde .
Ootan arvamusi.
PILTE
Enne suundade vahetamist:
http://www.upload.ee/image/2115205/2012-02-23_15.33.40.jpg
Ja nüüd valgete suundadega:
http://www.upload.ee/image/2115295/2012-02-27_13.19.17.jpg
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 27.02.12 17:50
|
|
|
Täitsa sile. Meenub endagi esimene auto, milleks oli ka selline B3, vaid manuaal ja tumepunane. Aga ole hea, tee oma pildid väiksemaks või pane
piltide asemele lihtsalt pildilingid. Muidu varsti mõni kuri mode hakkab kurjutama
Rooste peaks neil idee järgi puuduma jah, täiesti tsingitud keredega on sellised 80-d juba. Niiet, kui pole pauku saanud või on korralikult tehtud,
siis ei roosteta ka.
Ideed on sul täitsa head, kuid mina jätaks tegemata sealt: madalduse, tuuningstange ja märgita nö tuuningvõre. Pole päris kindel, kas C4 rool istub
talle, kuid midagi sellist ehk:
Muidugi neid roole liigub vähe ja nad on ka sigakallid... teisalt ka ülimugavad käes hoida.
Mina soovitaksin Sul kõigepealt auto tehniline pool korda teha (just see soojenduse värk) ja seejärel siis hakka muid asju tegema. Ei lugenud kuskilt
välja, kuid kas tegu 1.8 66kw mootoriga?
Edu ja jaksu!
EDIT: Pilte sa küll muutsid, kuid kas vastavad nõuetele (800x600)?
|
|
|
|
sandervalge
huviline
Registreerunud 27.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3
|
postitati 27.02.12 17:55
|
|
|
Tänud vastuse eest.
Soojendusega olen tegelnud jah üpris pikalt, ning sotti pole veel keegi saanud. Loodan, aga lahendusele siiski jõuda.
Niipalju kui ma C4 roolidest kuulnud olen, siis olen aru saanud, et sobivad ka b3´le. Aga ehk eksin ? parandage mind.
Muutsin pildifailid linkideks hetkel.
Teen homme rohkem pilte nii salongist kui ka mujalt.
|
|
|
Remo
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi
|
postitati 27.02.12 17:58
|
|
|
Njaa, mina alustasin oma audimehe karjääri täpselt samasuguse ampanja värvi Audiga. See värv sobib B3-le päris kenasti
Edu ning muretuid kilomeetreid!
Got ARB and nitrous?
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 27.02.12 18:01
|
|
|
C4 roolid sobivad. Vaata näiteks siia ning siin kõik näha, mis
peale läheb ja veits juttu ka.
Kere näeb väga sile ja kobe välja. Värv särab ja ei paista tuhmunud ka olevat. Valged suunad annavad ka lisa. Tuuningstange ja madalduse asemel
võiksid mõelda pigem punaste tagatulede peale ehk siis nurgad B4 avandi küljest ja keskele oleks äge panna 90-ne paneel.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 27.02.12 18:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sandervalge
Ja küsimus suurele ringile.
SOOJENDUS SALONGIS - Oskab ehk keegi aidata. Probleem selles, et mitu korda vahetatud termostaat, ikka puhub külma õhku. Ainuke koht
kus sooja õhku tuleb on klaasipuhur ees. Ja pika sõidu peale ka küljepealsed puhurid, aga see on põhimõtteliselt olematu soe õhk - võiks öelda, et
isegi külm/leige.
Vahetatud on nii radikas, kui proovitud pappi panna iluvõre ette. Miski pole tulemust andnud.
Samuti sai ostetud uus pioneeri makk.
On öeldud, et võibolla võib olla viga radika korpuses vms ?
|
Mis firma radika panid? Kui see mingi topran vms oli, siis ilmselt polegi midagi oodata. Kas klapid liiguvad ilusti?
|
|
|
|
sandervalge
huviline
Registreerunud 27.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3
|
postitati 27.02.12 18:06
|
|
|
Firma kohta jään hetkel vastuse võlgu.
Jah unustasin ka ühe asja lisada klappide kohta.
See nupp siis kus on kolm astet, klaas, klaas ja salong ning jalad.
Kaks esimest astet töötavad kenasti, aga viimast peale ei anna keerata, tross nagu veniks järgi ja siis läheb tagasi eelviimasele astmele.
Punased tagatuled tuleb ka võtta ToDo listi
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.02.12 18:18
|
|
|
Hoia esidiffri õli tasemel silm peal, see on rangelt soovitatav! Kui hakkab häält tegema, siis on juba hilja
Soojendusest on siin foorumites juba räägitud nõrkemiseni, aga panen siiski kirja mõned küsimused, mida võiksid täpsustada:
1.) Miks vahetasid termostaadi, kas kell näitas alla 90 tublisti?
2.) Mis tähendab, et sooja ei tule, kas tuleb lahjalt või tõesti tuleb külm, kui tuleb tõesti külm, siis mingi "noname" radika nõrgas
soojusvahetusvõimes viga ei ole, ega need täiesti tuimad ka pole.
3.) Kas jahutusvedelikku ei kao?
4.) Mis seisus veepump on?
5.) Miks vahetasid salongiradika?
6.) Kas mootor jõuab kasvõi 70 kraadini?
jne...
Üldiselt kui ikka esiklaasile tuleb sooja, siis soojusvahetuses probleemi ei ole ja ainuke variant on klapid sealt edasi.
Edu nokitsemisel!
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 27.02.12 18:24
|
|
|
Sul seal klappiajamis ka viga, tross arvatavasti kõveraks venitatud uue radika paigaldusega. Radikas võib ka kehv vuhvel olla ja ei anna. Pead vist
uuesti lahti kiskkuma. Külma ja sooja nupp toimib ilusti? Õhutanud oled süteemi?
Madaldus on nii ja naa, eks igaüks valib vastvalt teeoludele ja oma eelistustele. Eks mingi 20-30mm võib isegi. Endal b4 on tehase madaldus mingi 2-3
cm ja võiks öelda, et auto on konkreetsem ja täitsa hea pehme isegi sõita. Eks amordid ka tähendavad palju.
Tuuning stanget ära jumala eest pane. kui soov on siis audi coupe stange, aga selle tiivaäärded ei istu 1:1, tuleb modida väheke. Teine asi on audi 80
b3 sport edition stange leidmine, aga see mega rariteet. Aga ega sellel originaalilgi viga pole, ilus sirge pill, las olla originaal. http://images.pistonheads.com/aimg/1251/1251826-3.jpg
Nahksisusi aeg ajalt tuleb müüki, praegu isegi on, aga raske leida istmeid mis täiesti korras ja polstritega, aga kes otsib see leiab.
Audi märkita iluvõre unusta kohe ära, palun.
Üks do to listi panev asi oleks lisakellad Kasutaja tõnts müüb audi 80
quattro pealt neid. 30 euri tahtis. Kindlasti võta koos anduritega teine siis. DIY on ka foorumis olemas kasutaja deam poolt http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=88931
Uuri siin erinevaid teemasi ja kogu ideid, aga endal peavad käed otsas olema ja elektrit ja tehnikat jamama väheke ikka.
Minu b4 teemast võid ka inspirisatsiooni koguda, otsi üles teine. Ma ka neid jubinaid lisanud omale.
|
|
|
|
sandervalge
huviline
Registreerunud 27.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3
|
postitati 27.02.12 18:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Hoia esidiffri õli tasemel silm peal, see on rangelt soovitatav! Kui hakkab häält tegema, siis on juba hilja
Soojendusest on siin foorumites juba räägitud nõrkemiseni, aga panen siiski kirja mõned küsimused, mida võiksid täpsustada:
1.) Miks vahetasid termostaadi, kas kell näitas alla 90 tublisti?
2.) Mis tähendab, et sooja ei tule, kas tuleb lahjalt või tõesti tuleb külm, kui tuleb tõesti külm, siis mingi "noname" radika nõrgas
soojusvahetusvõimes viga ei ole, ega need täiesti tuimad ka pole.
3.) Kas jahutusvedelikku ei kao?
4.) Mis seisus veepump on?
5.) Miks vahetasid salongiradika?
6.) Kas mootor jõuab kasvõi 70 kraadini?
jne...
Üldiselt kui ikka esiklaasile tuleb sooja, siis soojusvahetuses probleemi ei ole ja ainuke variant on klapid sealt edasi.
Edu nokitsemisel! |
1) Näitas üle 120 kraadi "parematel" aegadel, seepärast sai vahetatud.
2) Sooja tuleb klaasipuhurist, salongiomadest pika sõidu peale siiski leiget. - Klapid siis ehk .
3) Jahutusvedelik normis
4) Veepump peaks ka olema täiesti rahuldavas seisukorras.
5) Salongiradika vahetas isa, sest vahepeal oli see tema kasutuses. Aga radikas oli täiesti töökorrast väljas, kui mu andmed õiged on.
6) Jah, mootor läheb hetkel ainult 75 kraadini. Aga kui sõita maanteel ikka 90 km/h siis hakkab veidi alla 70 langema.
Kirjutan siia juba ühele poole, ehk on siis pakkuda kellegil punaseid tagatulesid ? Tegin kiire pilgu, aga midagi aktiivset ma ei leidnud.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 27.02.12 18:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sandervalge
Kirjutan siia juba ühele poole, ehk on siis pakkuda kellegil punaseid tagatulesid ? Tegin kiire pilgu, aga midagi aktiivset ma ei leidnud.
|
Nurgatuled saad näiteks siit.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.02.12 18:31
|
|
|
No 70 kraadiga puhub ikka suht tulist õhku juba ja selle "noname" radikaga ka siis ikka sooja õhku. Viga peab olema õhu suunamisklappides. Noki
armatuuri alt asjad lahti kuni salongiradikani vast ja siis lase masin soojaks ja hakka järjest uurima, kuhu soe jõuab ja kuhu mitte. Aga termostaat
muidugi ka ei tööta, seega pappi on ikka mõtet ka panna.
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 27.02.12 18:39
|
|
|
See, et sul nupp ei keera on lihtne viga . Tekib sees siis kui paigaldad uue maki. Kui makk pole tagant fikseeritud ( kaasas spets tapp ) siis vajub
see alla ja ei lase nuppu keerata . Võta makk välja ja keera nuppu niipalju kui tahad
|
|
|
|
sandervalge
huviline
Registreerunud 27.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3
|
postitati 27.02.12 18:42
|
|
|
Heh, Sul võib täitsa õigus olla.
Sest makk on tõesti veidi paigast ära. Vasakpoolne äär on väljas, ning pole olnud mahti seda fikseerida.
Aga tänud informeerimast, selle peale poleks tulnudki
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 27.02.12 19:11
|
|
|
Isegi maki pärast nuppu väänanud ning ei jaganud ka kohe ära, mis jama on.
ToDo listi võiksid lisada ka ümarad kangid. Igasugust mõtteainet isikupärastamiseks ja lisadega täiendamiseks leiad foorumist vast piisavalt, kui
sorid huviliste teemasid ja DIY teemasid. Isegi plangust alustanud ja aegamisi täiendanud oma B4-ja erinevate lisadega, millest võid ka huvi korral
lugeda. Igatahes jõudu ja jaksu nokitsemisel
|
|
|
|