Qngi
huviline
Registreerunud 22.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.02.12 22:50
|
|
|
A4 Avant lisastopptule dioodide vahetus
On kellegil õnnestunud kustunud dioodi väljavahetamine Avant'i lisastopptulel? Nagu hammas oleks vahelt puudu.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 22.02.12 06:45
|
|
|
Üldiselt ei viitsi vist keegi sellega tegeleda (tihti vaja "ühekordseks kasutuseks" mõeldud tuledel ka korpus lahti sulatada), aga kui leiad
varuosadeks täpselt samasuguse, sama tootja ja sarnase aastakäigu stopptule, siis ma arvan, et ei ole mingit probleemi üks töötav diood ümber
joota.
Kui aga kataloogist on võimalik sinna uued dioodid leida, siis vaheta juba kõik korraga ära.
|
|
|
|
Qngi
huviline
Registreerunud 22.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.12 15:15
|
|
|
Kas selle kättesaamine on muidu väga suur häda ja viletsus? Näppisin pisut seda raami- ümbritsev plastmass tundub kuidagi õrnake seal..
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 23.02.12 07:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Qngi
Kas selle kättesaamine on muidu väga suur häda ja viletsus? Näppisin pisut seda raami- ümbritsev plastmass tundub kuidagi õrnake seal..
|
Mis aasta/kerega masin sul on? 95-01 B5 puhul tuleb enne võtta ära luugi "alumine" suur kate ja siis saab alles selle ülemise raami kätte. Raam ja
ka alumine kate tuleb maha võtta õrnalt meelitades, muidu kinnitused purunevad. Päris tugevasti on kinni kah. Googledades leiab ehk täpsemaid
soovitusi ja how-to'sid.
Siis pääsed tulele ligi ja see käib kergesti paari kruviga sealt maha.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
Qngi
huviline
Registreerunud 22.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.02.12 10:15
|
|
|
Tsitaat: | Mis aasta/kerega masin sul on? 95-01 B5 puhul tuleb enne võtta ära luugi "alumine" suur kate ja siis saab alles selle ülemise
raami kätte. Raam ja ka alumine kate tuleb maha võtta õrnalt meelitades, muidu kinnitused purunevad. Päris tugevasti on kinni kah. Googledades leiab
ehk täpsemaid soovitusi ja how-to'sid.
Siis pääsed tulele ligi ja see käib kergesti paari kruviga sealt maha. |
B5 jah. Kuna ma niikuinii pean luugilülitid üle ontrollimia, siis on üks pusimine. Võtan ilusama ilma korral ette.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 23.02.12 11:09
|
|
|
Nii nagu kps juba vihjas, siis minumeelest ei ole seal dioodid, vaid tavalised pirnid. Selliseks väiksed 1,2-2w, nagu armatuurlauas vanasti olid.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 23.02.12 15:56
|
|
|
Omal olid A6 C6 Avantil ka osaliselt läbi. Niikaua ei häirinud kui hakkas veateadet lõpuks andma. Sai uus tellitud ja koos vahetusega Revalis oli
100€. Nüüdsest lasen tagumist luuki vähe pehmemalt kinni.
|
|
|
Qngi
huviline
Registreerunud 22.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.12 22:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rass
Nii nagu kps juba vihjas, siis minumeelest ei ole seal dioodid, vaid tavalised pirnid. Selliseks väiksed 1,2-2w, nagu armatuurlauas vanasti olid.
|
Nii oligi. Ülevalt servast sai paneeliserva lahti. Andis niipalju painduda, et stopptuli ristpeakruviga selle alt lahti lasta.
Pistik tagant ja käes ta oligi. Punane kate tuli kergelt maha ja kümne 2,3 W pirni seast saigi katkised välja praagitud.
Kui tuli juhtme otsa rippu lasta, näeb ise pedaali vajutades, millised õhtal on.
Sedasorti pirnid- http://www.ladu24.ee/img/products/uGkj7_T07.jpg
Väga lihtne töö- kui pirnid olemas, siis kümme minutit. Ainult et paneeliserva tuleb tundega lahti sikutada.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 19.03.12 06:15
|
|
|
2 kruvi külgedelt lahti ja luugi plastpolstri ülemise ja alumise osa eemaldamine on juba vaid tüüblitest lahtitõmbamise küsimus.
|
|
|
|
Qngi
huviline
Registreerunud 22.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.12 11:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
2 kruvi külgedelt lahti ja luugi plastpolstri ülemise ja alumise osa eemaldamine on juba vaid tüüblitest lahtitõmbamise küsimus. |
Ma oma 2000 a. masina juures ei näinud küll mingeid polte. Ainult klambrid.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 24.03.12 11:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Qngi
Ma oma 2000 a. masina juures ei näinud küll mingeid polte. Ainult klambrid. |
Fl masinatel ehk töesti ilma kruvide/poltideta, kuid esimese järgu b5-l jah kaks kruvi külgedel ja 1 käepideme juures.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.03.12 12:05
|
|
|
Õige jah, käepideme juures ka üks.
|
|
|
|