Raikzz
huviline
Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: F80 M3 Competition
|
postitati 21.02.12 14:28
|
|
|
Ostuabi seoses Audi A4 B6ga
Nimelt pakub huvi konkreetne isend : http://www.auto24.ee/used/851335 , on keegi
vaatamas käinud , oskab midagi öelda ? Tasub 2.0 mootorit osta ja millele erilist tähelepanu ostmisel pöörata ?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 21.02.12 14:40
|
|
|
Küsi omanikult selle rooli kohta, et mis porno on? Minu omal ca 200tuh sõitnud ja kulumisjälgi pole, miks sellel siis ülemine osa uuesti kaetud on
millegagi. Sellise hinnaga on ka suht kaua müügis olnud, see muidugi otseselt ei näita midagi. Mida omanik telefonis ka räägib, uuri esmalt see
välja!
Ja mida ma veel näen, juhiiste ja kõrvalistuja iste on erinevad Ühesõnaga
uuri omanikult selle põhjust.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 21.02.12 14:47
|
|
|
Nii see kummaline kolmevärvilise rooli kui ka istme müsteerium võib ju hoopis vahetunud airbagidega seotud olla ?!?
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 21.02.12 14:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Nii see kummaline kolmevärvilise rooli kui ka istme müsteerium võib ju hoopis airbagidega seotud olla ?!? |
Võib küll jah, aga kas sellel siis istme anduriga ja bagid lahti ei lähe mujal, kui inimesi pole? Ja bag lõhub ju rooli sisemise osa, miks aga
välimine selline on? Kas külje bag läheb lahti ainult külje matsuga ja kas siis läheb ka juhi oma? Mul igatahes tekkis kohe palju küsimusi
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 21.02.12 14:55
|
|
|
See on jah minu seisukoht, et mitteoriginaal ehk asjatu "tuuning" tekitab võimalikes ostjates alati lisaküsimusi. Rõhutan, et just küsimusi !
Reaalne tehniline seisukord võib olla eelarvamusest nii oluliselt parem kui ka halvem.
|
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 21.02.12 15:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raikzz
Nimelt pakub huvi konkreetne isend : http://www.auto24.ee/used/851335 , on keegi
vaatamas käinud , oskab midagi öelda ? Tasub 2.0 mootorit osta ja millele erilist tähelepanu ostmisel pöörata ? |
Konkreetsest autost ei tea midagi. Mootori kohta oskan niipalju öelda, et oman kokkupuuteid kahe sama mootoriga Passatiga, ning need söövad õli päris
isukalt juba vähem, kui 100 tuhat sõitnuna. Forss kommenteeris, et odavam on õli edasi peale valada, kui remontima hakata. Ning seal kuulutuses
mainitud bensiinikulule tuleb reaalsuses ca 2 liitrit otsa panna. Ehk siis kokkuvõttes minuarvates mitte kõige õnnestunum mootor.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 21.02.12 15:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laur4
Konkreetsest autost ei tea midagi. Mootori kohta oskan niipalju öelda, et oman kokkupuuteid kahe sama mootoriga Passatiga, ning need söövad õli päris
isukalt juba vähem, kui 100 tuhat sõitnuna. Forss kommenteeris, et odavam on õli edasi peale valada, kui remontima hakata. Ning seal kuulutuses
mainitud bensiinikulule tuleb reaalsuses ca 2 liitrit otsa panna. Ehk siis kokkuvõttes minuarvates mitte kõige õnnestunum mootor.
|
8,5 maanteel? Ära aja jama, tehas lubab 6l kanti lausa, mina pole paagi keskmiseks alla 7 saanud, mul aut. Mul on jäänud mulje, et õlikulu sõltub
õlimargist, Motul minu masinale ei sobinud, aga nüüd mingi Valvoline ja 7000km peale 0,5l, pole paha, samas 2,6 ei võta üldse! Seega sõltub mitmest
asjast. Üldiselt siiski lihtne ja töökindel mootor, sellepärast ka sooritusvõime selline keskmine.
Mulle isiklikult ei meeldi see, et kui lööd gaasi põhja, siis erinevalt v6-st ei hakka mitte mootor nurruma, vaid pigem nagu karjub, see aga pigem R4
viga, pole mina ühegagi sõitnud, mis nii ei teeks ka päris uued ja eriti japsid Seetõttu ka v6 vastu vahetust ootan
|
|
|
Raikzz
huviline
Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: F80 M3 Competition
|
postitati 04.03.12 15:53
|
|
|
Ei hakand uut teemat tegema ning küsiks siin ühe teise auto kohta : http://www.auto24.ee/used/986350
huvitaks,et kuidas see mootor vastu peab , sest 2.5 dislade kohta küll internetist ja mujalt igast s*tta kuulnud , ning kuidas 1.9 tdi ja
automaatkasti kooslus on ? Ning kuhu oleks mõtekas selline auto ostueelsesse kontrolli viia peale audi keskuse ?
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 04.03.12 17:05
|
|
|
Endal sama moto ja õnneks peale klapikambrikaane tihendi vahetust pole tilkagi juurde valanud. Mais siis sai õlivahetus tehtud. Kah Valvoline täissünt
sees. Kuigi jah olen kuulnud õnnetuid inimesi, kes on väga palju osasid ära vahetanud ja ei miskit. Saksa foorumist on mõni läinud üle 10w 40 õli
peale ja aidanud. Aga ise vist sellises kliimas nagu Eesti küll ei julgeks riskida.
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: laur4
Konkreetsest autost ei tea midagi. Mootori kohta oskan niipalju öelda, et oman kokkupuuteid kahe sama mootoriga Passatiga, ning need söövad õli päris
isukalt juba vähem, kui 100 tuhat sõitnuna. Forss kommenteeris, et odavam on õli edasi peale valada, kui remontima hakata. Ning seal kuulutuses
mainitud bensiinikulule tuleb reaalsuses ca 2 liitrit otsa panna. Ehk siis kokkuvõttes minuarvates mitte kõige õnnestunum mootor.
|
8,5 maanteel? Ära aja jama, tehas lubab 6l kanti lausa, mina pole paagi keskmiseks alla 7 saanud, mul aut. Mul on jäänud mulje, et õlikulu sõltub
õlimargist, Motul minu masinale ei sobinud, aga nüüd mingi Valvoline ja 7000km peale 0,5l, pole paha, samas 2,6 ei võta üldse! Seega sõltub mitmest
asjast. Üldiselt siiski lihtne ja töökindel mootor, sellepärast ka sooritusvõime selline keskmine.
Mulle isiklikult ei meeldi see, et kui lööd gaasi põhja, siis erinevalt v6-st ei hakka mitte mootor nurruma, vaid pigem nagu karjub, see aga pigem R4
viga, pole mina ühegagi sõitnud, mis nii ei teeks ka päris uued ja eriti japsid Seetõttu ka v6 vastu vahetust ootan |
|
|
|
Raikzz
huviline
Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: F80 M3 Competition
|
postitati 04.03.12 19:15
|
|
|
ehk siis tüüpviga on see , et mootor sööb õli ?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 04.03.12 19:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raikzz
ehk siis tüüpviga on see , et mootor sööb õli ? |
Jah, võib süüa keskmisest rohkem.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 04.03.12 19:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raikzz
ehk siis tüüpviga on see , et mootor sööb õli ? |
Eks see natuke oleneb ka sõidustiilist, palju õli võtab.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 04.03.12 19:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raikzz
ehk siis tüüpviga on see , et mootor sööb õli ? |
Ära kuula seda jama iga mootor millega 30 tuhat sõidetakse ühe õliga sööb või hakkab õli sööma. Vägahea mootor on ja õlivahetused soovitan max 15
tuhat teha.
|
|
|
kaimagk
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1,4 tsi vag
|
postitati 04.03.12 20:16
|
|
|
Tere. Vastan ka, kuna olen selle auto omanik. Roolivälimus võib viidata küll suurele kasutusele, tegelt see nii ei ole. Ostes lasin kohe uue naha
õmmelda, kui juba vahetuseks läks, siis tahtsin erineda just meelega originaalist (ülevalt valgenahk all must). Ei tasu kohe tembeldada suurele
läbisõidule, kuna rool kulunud(ju sai siis ikka kehv nahk valitud). Miks istmed erinevad on ,
seda ma tõesti ei tea.Autot 5 aastat tagasi ostes ,oli tuhin nii suur, et kohe ei märganudki seda. Usun, et turvapadjad on ikka kõik sees ja töökorras
, juhtmega kontrollides igatahes mingeid vigu ei näita. Olen siis sõitnud selle autoga 5 aastat ja 69 000 km.Hooldust on saanud täpselt nii palju kui
vaja (naine arvab ikka, et kõvasti rohkem kui vaja ) . Õli võtab mootor
umbes 1l 15000 jooksul, ise olen vahetanud ca10000 km pealt (valvoline). Autol on uus sidurikomplekt ja hooratas, mille võiks ära mainida. Kõik arved
ja tšekid on alles, mida on ostetud ja tehtud. Läbisõit on reaalne ,usun mina, autot ostes oli ees 123000km nüüd 192000km.Mina ostsin
4 aastat vana auto,mis oli Rootsist toodud. Bensiinikulu on ikka nii nagu kuulutuses mainitud( kui tahta, siis saab linnas ka 20 sajale, kui ainult
esimese käiguga sõita).
Ise arvan, et selle raha eest ikka Audit küll ja küll. Teema algataja helista mulle, räägin täpsemalt mis tehtud mis teoksil .
|
|
|
Raikzz
huviline
Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: F80 M3 Competition
|
postitati 04.03.12 22:49
|
|
|
Sõitsin siin paar päeva kesklinnas manuaal kastiga ringi ja sain ikka aru ,et automaatkasti tahaks , nii ,et kahjuks jääb juba sellepärast ostmata
,aga selle 1.9 diisli kohta , et tal mingeid rohkem tüütuid tüüpvigu siis pole võrreldes 2.5ga ? Ja kuhu ikkagi kontrolli viia soovitaksite ?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 05.03.12 05:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raikzz
Sõitsin siin paar päeva kesklinnas manuaal kastiga ringi ja sain ikka aru ,et automaatkasti tahaks , nii ,et kahjuks jääb juba sellepärast ostmata
,aga selle 1.9 diisli kohta , et tal mingeid rohkem tüütuid tüüpvigu siis pole võrreldes 2.5ga ? Ja kuhu ikkagi kontrolli viia soovitaksite ?
|
No kui aut kast on tingimus, siis võta minuga ühendust näiteks
|
|
|
|