jan222
huviline
Registreerunud 27.10.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.12 13:45
|
|
|
v6 2,5 120kw madalatel pööretel uimane
Tere!
Mure siis selline.
Millegi pärast ei lase maha turbo siibri vaakumit.Mdalatel pööretel auto liikumine uimane kui peale tallad hakkab liikuma ka.Vahetasin ära vaakum
klapi (mis asub vastu salongi)aga abi ei olnud.Õhumassimõõtja ka natuke väsinud umbes 20-30% .Kas võib probleemist vabaneda õhumassimõõtja
vahetusega?
Või on viga mootori juhtplokis?Loodan et saite mu jutust aru.
Tänud.
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 09.03.12 18:59
|
|
|
Tundub sama mure mis minulgi sama mootoriga. Turbo teeb teatud pöörete juures sellist luristavat häält ja mingil hetkel laseks nagu õhu tagasi
filtrikorpusesse kui gaas maha lasta. Madalatel pööretel vahepeal ikka väga uimane. Vahel jälle pole väga viga. Vahetasin ka selle vaakumklapi ära,
tulemus null. Esindus arvas et turbol miski viga aga mujal pakuti et vb aju paneb segast. DIAs öeldi et turbo labad põlenud aga ei taha hästi uskuda,
sest mul sama jama juba väga kaua olnud ja selle aja peale peaks tasakaalust väljas turbo ammu otsad andnud olema.
Ole hea ja anna teada, kui oled veale jälile saanud. Ma juba viies töökojas jutul käinud ja keegi pole asjale pihta saanud.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 15.03.12 20:16
|
|
|
Puhastage turbogeomeetria ära! Muud probleemi sel tavaliselt ei olegi. Muidugi kontrollige vaakum üle et ei lekiks n75 töötamine. Kohapeal tuuritades
peab se hoob alla liikuma kui ei liigu on viga kas turbo labades mis ei liigu piisavalt või n75 rikkis või on n75 ja õhufiltri vaheline vabaõhu toru
kinni vaakum võib ka liiga nõrkk olla ja ei jõua hooba piisavalt kiiresti tagasi tõmmata.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=107476
|
|
|
jan222
huviline
Registreerunud 27.10.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.12 07:44
|
|
|
Voolik ei olnud kinni.Vahetatud ka n75.Aga midagi ei muutu.
Üks arvab et viga õhumassi mõõtjas.
tühikäigul jooksevad arvud üles-alla.260-380
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.03.12 13:22
|
|
|
Täna sai vähe uuritud seda autot, õhulugeja näit läheb täisgaasil kiirendades 2500-3500 pöörde juures ilusti 950-980 vahele. Tundub, et viga hoopis
kasti ajus, kuna seal veakood 18201 - Transmission output speed sensor 2 (G196) No signal.
Enne muidugi oleks tark kasti pistik üle vaadata.
Minu teooria oleks selline, et kasti aju on vigane ja ei lase mootoril kiirendades täisvõimsust arendada. Siit ka uimasus jne. Keegi oskab äkki
kinnitada, ümber lükata?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 16.03.12 14:00
|
|
|
Tsitaat: | Originally posted by jan222
Voolik ei olnud kinni.Vahetatud ka n75.Aga midagi ei muutu.
Üks arvab et viga õhumassi mõõtjas.
tühikäigul jooksevad arvud üles-alla.260-380 |
Egr võib ka jamada. Pane egr kinni ja saad rohkem jõudu ka madaletele pööretele.
MAFi võib ka ju ärä vahetada, päris odav ja lihtne vahetada.
|
|
|
jan222
huviline
Registreerunud 27.10.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.12 14:28
|
|
|
Ega see maf nii odav ka pole.
Miks vahetada ,kui täpselt ei tea kas on selles viga?
Samas ju töötab,täna vaadatud!
Kui muud üle jää siis vahetan ja kui tööle hakkab on kõik
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 16.03.12 22:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan222
Ega see maf nii odav ka pole.
Miks vahetada ,kui täpselt ei tea kas on selles viga?
Samas ju töötab,täna vaadatud!
Kui muud üle jää siis vahetan ja kui tööle hakkab on kõik
|
Mis tüüpi õhulugeja sel masinal on? Metallkorpuses?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
jan222
huviline
Registreerunud 27.10.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.12 23:56
|
|
|
vist oli hitachi.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.03.12 00:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Täna sai vähe uuritud seda autot, õhulugeja näit läheb täisgaasil kiirendades 2500-3500 pöörde juures ilusti 950-980 vahele. Tundub, et viga hoopis
kasti ajus, kuna seal veakood 18201 - Transmission output speed sensor 2 (G196) No signal.
Enne muidugi oleks tark kasti pistik üle vaadata.
Minu teooria oleks selline, et kasti aju on vigane ja ei lase mootoril kiirendades täisvõimsust arendada. Siit ka uimasus jne. Keegi oskab äkki
kinnitada, ümber lükata? |
Praktika näitab, et aju on viimane asi, mis ära kooleb.
Annab ju väga täpselt probleemi kohta infot - vahetage andur ära / kontrollige ühendust sellega.
|
|
|
|
jan222
huviline
Registreerunud 27.10.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.12 05:12
|
|
|
Lasen siis anduri ära vahetada ja annan teada kas oli abi.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 17.03.12 06:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Täna sai vähe uuritud seda autot, õhulugeja näit läheb täisgaasil kiirendades 2500-3500 pöörde juures ilusti 950-980 vahele. Tundub, et viga hoopis
kasti ajus, kuna seal veakood 18201 - Transmission output speed sensor 2 (G196) No signal.
Enne muidugi oleks tark kasti pistik üle vaadata.
Minu teooria oleks selline, et kasti aju on vigane ja ei lase mootoril kiirendades täisvõimsust arendada. Siit ka uimasus jne. Keegi oskab äkki
kinnitada, ümber lükata? |
Praktika näitab, et aju on viimane asi, mis ära kooleb.
Annab ju väga täpselt probleemi kohta infot - vahetage andur ära / kontrollige ühendust sellega. |
Seda küll, kuid uurides välismaiseid foorumeid (infot sealgi näpuotsaga) on tavaliselt selle vea korral viga kasti ajus olnud. Kuna tegu
multitronicuga (mis koha pealt ma ennast eriliseks targaks ei pea), ei anna vist väljastpoolt midagi teha. SIIN üks meie enda klubi
teema
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|