ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 23.02.12 08:57
|
|
|
V6 tdi õhulugeja, turbogeomeetria, pritsehetke jm kontrollimine
Kas keegi viitsib selgitada või viidata mismoodi konkreetselt kontrollitakse 2,5 tdi õhulugejat ja õhu temp andurit (G42). Kus see G42 üldse paikneb?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 23.02.12 09:17
|
|
|
Diagnostika (vag com) aparaadiga kontrollitakse.
On teada õiged parameetrid ja töötava mootoriga võrreldakse auto andmeid.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 23.02.12 13:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4TQ
Diagnostika (vag com) aparaadiga kontrollitakse.
On teada õiged parameetrid ja töötava mootoriga võrreldakse auto andmeid. |
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 23.02.12 13:36
|
|
|
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html
Siin vägahea juhend. Küll 1,9 tdi põhjal kuid vag com näitab sulle õige väärtuse ise juurde. Vale näit ei tähenda alati, et asi vigane on viga võib
olla kus iganes mujal.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 23.02.12 13:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Kas keegi viitsib selgitada või viidata mismoodi konkreetselt kontrollitakse 2,5 tdi õhulugejat ja õhu temp andurit (G42). Kus see G42 üldse paikneb?
|
Temperatuuri loeb õhulugeja ise!
|
|
|
|
raino84
huviline
Registreerunud 29.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2,7Tdi, 140kw, 09
|
postitati 23.02.12 13:54
|
|
|
Ennast huvitaks ka 2.5tdi temp anduri kontrollimine
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 23.02.12 14:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raino84
Ennast huvitaks ka 2.5tdi temp anduri kontrollimine |
???
Kui näitab õiget temperatuuri on korras. Või sul pole termomeetrit kust vaadata. Õues on hetkel miski 0 kraadi.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 23.02.12 14:50
|
|
|
Ahsoo, et 2,5'el eraldi G42'te polegi. Seda ma vaatasin, et puudu nagu
midagi. Tänks.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
raino84
huviline
Registreerunud 29.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2,7Tdi, 140kw, 09
|
postitati 23.02.12 17:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: raino84
Ennast huvitaks ka 2.5tdi temp anduri kontrollimine |
???
Kui näitab õiget temperatuuri on korras. Või sul pole termomeetrit kust vaadata. Õues on hetkel miski 0 kraadi. |
Okei, pean silmas seda videot http://www.youtube.com/watch?v=t4xf9UAsEJc
Kuna endal on ka probleem seoses poolsoojalt pikenenud kävitusega ja selles video konkreetselt viidatakse G62´le, siis sellega seoses mõtlesingi, et
kuidas seda kontrollida, kuna salongi kella järgi on kõik õige. Samuti VAG-COM mingit veakoodi ei anna.
Ka siin foorumis on sellest teemast juttu olnud, kus siis automaatselt soovitatakse uut kõrgsurvepumpa, kuid tegelikult on taandunud
temperatuuriandurile see probleem.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 23.02.12 18:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raino84
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: raino84
Ennast huvitaks ka 2.5tdi temp anduri kontrollimine |
???
Kui näitab õiget temperatuuri on korras. Või sul pole termomeetrit kust vaadata. Õues on hetkel miski 0 kraadi. |
Okei, pean silmas seda videot http://www.youtube.com/watch?v=t4xf9UAsEJc
Kuna endal on ka probleem seoses poolsoojalt pikenenud kävitusega ja selles video konkreetselt viidatakse G62´le, siis sellega seoses mõtlesingi, et
kuidas seda kontrollida, kuna salongi kella järgi on kõik õige. Samuti VAG-COM mingit veakoodi ei anna.
Ka siin foorumis on sellest teemast juttu olnud, kus siis automaatselt soovitatakse uut kõrgsurvepumpa, kuid tegelikult on taandunud
temperatuuriandurile see probleem. |
On tulnud ette probleeme, et viga ei ole ajus aga õhulugejal on mingi väike mustus peal ja ongi tuksis kõik. On piisanud Cleaneriga puhastamisest ja
kõik on tööle hakanud jälle.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 23.02.12 21:17
|
|
|
Minu masina häda peitub just mingi vahepealse temperatuuriga kehvas käimises. Soojema ilmaga kõik ok, kõva pakasega ka. Probleemne on 0 ümbruses, nagu
praegu, käivitades on jupp aega uimane. Kütusekulu näit on ka imelik, näitab miski 20 ligi, tegelik kulu tükk maad väiksem.
Muidu ajaks kõik mittestandardse kütuse kaela ja sõidaks rahumeeli edasi, a kui temperatuur -10 või veel vähem siis kõik ok?!
Urmas diagnoosis kunagi õhulugeja andmete erinevuse, seetõttu sealt esimese hooga häda otsikski. Püsivaid vigu muidu tundub, et ei ole.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 24.02.12 07:09
|
|
|
Tasuks üle kontrollida ka mootori jahutus temp. andur mis asub kõrgsurvepumba ja kõrvalistuja sisselaske kollektori vahel. Seda võimalik arvutiga
kontrollida!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 01.03.12 20:21
|
|
|
Nüüd alustasin süvenemist auto andmetesse ja hakkab tunduma, et õhulugejaga ei tarvitsegi midagi pahasti olla.
Vag-com mõõteplokkide all kahes grupis kus õhulugeja näit nähtaval (üks neist EGR'i grupp 3) näitab tühikäigul u 400 mg/str kuigi etteantav väärtus
on u poole väiksem. Samas koormusega kiirendades jookseb kohe ilusti üle 800, nagu peab.
Ehk peaks EGR'i hoopis süvenema? Nõuandeid, mismoodi jätkata?
Ka turborõhk läheb kiirendades kiiresti (kuid mitte palju) üle 2,5 bar'i ja aegajalt tuleb ka "intermittent" viga 00575- sisselaskes rõhku ülearu.
Turbo labad liiguvad vabalt, seda olen juba vaadanud.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 01.03.12 20:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Nüüd alustasin süvenemist auto andmetesse ja hakkab tunduma, et õhulugejaga ei tarvitsegi midagi pahasti olla.
Vag-com mõõteplokkide all kahes grupis kus õhulugeja näit nähtaval (üks neist EGR'i grupp 3) näitab tühikäigul u 400 mg/str kuigi etteantav väärtus
on u poole väiksem. Samas koormusega kiirendades jookseb kohe ilusti üle 800, nagu peab.
Ehk peaks EGR'i hoopis süvenema? Nõuandeid, mismoodi jätkata?
Ka turborõhk läheb kiirendades kiiresti (kuid mitte palju) üle 2,5 bar'i ja aegajalt tuleb ka "intermittent" viga 00575- sisselaskes rõhku ülearu.
Turbo labad liiguvad vabalt, seda olen juba vaadanud. |
Klapp ise on õhutihe turbo peal? Kui käima paned peab hoob liikuma üless ja jääma sinna.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 01.03.12 21:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Klapp ise on õhutihe turbo peal? Kui käima paned peab hoob liikuma üless ja jääma sinna. |
Jh, täpselt nii on.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 01.03.12 21:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Klapp ise on õhutihe turbo peal? Kui käima paned peab hoob liikuma üless ja jääma sinna. |
Jh, täpselt nii on. |
Ma arvan, et se hoob ei liigu piisavalt. Kõigeparem on proovida mahavõetud klapiga siis peab ta täiesti vabalt ühest äärest teise käima.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 02.03.12 22:31
|
|
|
Kõikide juhendite kohaselt peaks piisama turbo suunamislabade liigutamismehhanismi kinnijäämise puhul sellest, kui vaakumklapi hoovast see kaadervärk
uuesti "käima" meelitada. Paraku päris nii see ei ole.
Paratamatult kogub see hoovastik enesele (liikuvaid osi on seal nagu muda tiigipõhjas) aja jooksul sihukese sambla selga, et seda paari
näpitsaliigutusega disableda ei õnnestu.
Profülaktika mõttes võtsingi lahti nii EGR'i kui turbogeomeetriaga seonduva, ning pean ütlema, et oma senisele nõgikollektsioonile sain sealt tubli
poole kilogrammi jagu lisa.
Panen huvilistele ühe pildi ka sellest geomeetriast:
ups, vale pilt sattus.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 06.03.12 09:50
|
|
|
Uurisin nüüd maf'i ja turbo logineid sellest nähtuvalt õhulugeja näit tõuseb maksimaalselt 860-870'ni, samal ajal turbo rõhk on juba 2,56 baari.
Õhulugeja näit ühestki asendist alla 400 ei kuku.
Kas selline asi viitab ikkagi õhulugejale või võib mingi muu asjaga pahasti olla?
Kas kellelgi on metallkorpusega (hitachi) õhulugejaga v6 mootoriga masinat ja lubaks korra arvuti järgi ühendada v veel parem õhulugejat prooviks
vahetada?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.03.12 18:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Uurisin nüüd maf'i ja turbo logineid sellest nähtuvalt õhulugeja näit tõuseb maksimaalselt 860-870'ni, samal ajal turbo rõhk on juba 2,56 baari.
Õhulugeja näit ühestki asendist alla 400 ei kuku.
Kas selline asi viitab ikkagi õhulugejale või võib mingi muu asjaga pahasti olla?
Kas kellelgi on metallkorpusega (hitachi) õhulugejaga v6 mootoriga masinat ja lubaks korra arvuti järgi ühendada v veel parem õhulugejat prooviks
vahetada? |
Seda rõhku on liiga palju millegipärast turbo juhtimine i toimi õigesti N75 äkki vigane? Norm oleks 2.1 bar umbes koos õhurõhuga. Sul viskad rõhuviga
ka sisse peale tugevat kiirendamist?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 06.03.12 19:46
|
|
|
Rõhuviga vahel tuleb jh, kuid mitte alati. Turboosa sai põhjalikult laiali lammutatud ja liigutatud, egr samuti, st sealt nüüd enam probleemi ei
tohiks olla. See 2,5 ikka koos atmosfäärirõhuga jh, st nii nagu teda
mõõdetakse-kuvatakse.
Kõige lollim on, et ei oska kusagilt otsast edasi näppida...
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.03.12 20:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Rõhuviga vahel tuleb jh, kuid mitte alati. Turboosa sai põhjalikult laiali lammutatud ja liigutatud, egr samuti, st sealt nüüd enam probleemi ei
tohiks olla. See 2,5 ikka koos atmosfäärirõhuga jh, st nii nagu teda
mõõdetakse-kuvatakse.
Kõige lollim on, et ei oska kusagilt otsast edasi näppida... |
Proovi n75 vahetada. Kas kohapeal tuuritades turbo hooba lastakse tagasi alla? Kui n75 pistik lahti tõmmatakse hoob ikka üless autot käivitades? N75
ja õhufiltri vaheline voolik on vaba?
Kui sa ei tea kuda n75 toimib siis hea link ka: http://uk-mkivs.net/forums/t/394072.aspx Miskit keerulist pole vaata vaakumid ja kalpp ise ka üle ja sa saad asja toimima.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 09.03.12 22:28
|
|
|
Turbo labade liigutamismehhanismi vabast liikumisest sõltub ikka uskumatult palju, tegin kogu selle mudru seal omast arust korralikult puhtaks, kuid
nüüd liigutada proovides oli ikka üsna tugev jõnks sees. Tõmbasin turbo uuesti seibideks, seekord juba põhjalikumalt, viskasin labarõnga likku ning
kraapisin-lihvisin kõik konarused maha.
Masina käitumine muutus oluliselt, ehkki avastasin selle alles järgmisel päeval. Ilmselt mootori-kasti juhtimisel võtab ka sutsu aega, et muutustest
aru saada ja selle järgi kohanduda.
MAF näit tühikäigul ikkagi ei muutunud, endiselt 400 ja üle selle.
Kohapeal ännides liigutab turbohooba suht palju, ilmselt pea teise äärmisse asendisse, kui juhtklapilt juhe maha tõmmata, liigub kohe hoob tagasi. St
selle kohapealt peaks olema kõik korras?!
Endiselt palve V6 omanikele: ehk keegi lubab korraks õhulugejat vahetada?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 10.03.12 09:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Turbo labade liigutamismehhanismi vabast liikumisest sõltub ikka uskumatult palju, tegin kogu selle mudru seal omast arust korralikult puhtaks, kuid
nüüd liigutada proovides oli ikka üsna tugev jõnks sees. Tõmbasin turbo uuesti seibideks, seekord juba põhjalikumalt, viskasin labarõnga likku ning
kraapisin-lihvisin kõik konarused maha.
Masina käitumine muutus oluliselt, ehkki avastasin selle alles järgmisel päeval. Ilmselt mootori-kasti juhtimisel võtab ka sutsu aega, et muutustest
aru saada ja selle järgi kohanduda.
MAF näit tühikäigul ikkagi ei muutunud, endiselt 400 ja üle selle.
Kohapeal ännides liigutab turbohooba suht palju, ilmselt pea teise äärmisse asendisse, kui juhtklapilt juhe maha tõmmata, liigub kohe hoob tagasi. St
selle kohapealt peaks olema kõik korras?!
Endiselt palve V6 omanikele: ehk keegi lubab korraks õhulugejat vahetada? |
Rõhu said nüüd normi? Õhulugejat ei oska kommenteerida kuna pole võrdlust võtta. Palju auto arust se näit olema peaks?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 10.03.12 10:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Rõhu said nüüd normi? Õhulugejat ei oska kommenteerida kuna pole võrdlust võtta. Palju auto arust se näit olema peaks? |
Ma ei teagi, viimasel korral igaljuhul veateadet ei olnud, kuid ega ka varem alati polnud. Ma ei olegi aru saanud, kas ülearune rõhk hakkab ainult
ajutiselt mootori tööd piirama? Osadest teemadest siin võib aru saada, et kuni järgmise käivituseni safe reziimis käima jääb?!
Auto arust peaks õhulugeja näit kusagil 200 kandis olema. Ma muidugi ei tea, kuidas see näit kinnipandud EGR'i puhul on, võimalik, et selles kogu
konks ongi, et keegi kunagi egr'i kinni seadistanud. Ma neid seadistusi muuta ei oska, eks ma pean lugema ja arenema natuke.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 10.03.12 10:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Rõhu said nüüd normi? Õhulugejat ei oska kommenteerida kuna pole võrdlust võtta. Palju auto arust se näit olema peaks? |
Ma ei teagi, viimasel korral igaljuhul veateadet ei olnud, kuid ega ka varem alati polnud. Ma ei olegi aru saanud, kas ülearune rõhk hakkab ainult
ajutiselt mootori tööd piirama? Osadest teemadest siin võib aru saada, et kuni järgmise käivituseni safe reziimis käima jääb?!
Auto arust peaks õhulugeja näit kusagil 200 kandis olema. Ma muidugi ei tea, kuidas see näit kinnipandud EGR'i puhul on, võimalik, et selles kogu
konks ongi, et keegi kunagi egr'i kinni seadistanud. Ma neid seadistusi muuta ei oska, eks ma pean lugema ja arenema natuke. |
Jah kui rõhuviga tuleb läheb mootor avariisse kuni uue käivituseni. Egr kanali väärtus originaalis on 130 midagi vist.
|
|
|