Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Uus Audi RS4 Avant (Vastuseid: 58 | Vaatamisi: 585633)
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 15.02.12 12:16 Tsiteeri
Uus Audi RS4 Avant



Audi RS 4 Avant puhul kasutatakse analoogset kõrgete pöörete V8 mootorit, mida Audi RS 5 Coupe puhulgi. 4,2 liitrine FSI otsepritsega vabalt hingav V8 arendab 331 kW / 450 hj 8250 pöördel minutis ja kiirendab auto paigaltstardist kiiruseni 100 km/h 4,7 sekundiga. Maksimaalne pöördemoment 430Nm on juhi kasutuses vahemikus 4000 – 6000 p/min. Elektrooniliselt piiratud lõppkiirus on 250 km/h, mida on võimalik lisatasu eest suurendada kuni 280 km/h.

Ülikiire 7-käiguline S tronic käigukast on varustatud launch control ehk automaatse stardiabi funktsiooniga, mis võimaldab kiirendamisel kasutada mootori maksimaalvõimsust paigalt kiirendamisel kõige efektiivsemal moel. Soovi korral saab juht roolisambal asuvate käiguvahetuslabadega vahetada käike ka käsitsi.

Quattro nelikveo juurde kuulub ka iselukustuv kroon-ratastega keskdiferentsiaal, mis tavaolukorras jagab veojõudu esi- ja tagasilla vahel suhtes 40:60, kuid vastavalt vajadusele ka kuni 70% veojõust esisillale ning kuni 85% tagasillale. Lisaks uuendatud nelikveoskeemile pakub Audi tagasillale ka eriti dünaamiliselt häälestatud elektrooniliselt juhitavat sportdiferentsiaali, mis jagab aktiivselt veojõumomendi tagarataste vahel ning seeläbi auto stabiilsust ja juhitavust piirolukordades – suurtel kiirustel, kurvilistel ja libedates oludes, veelgi parandab

Audi drive select funktsioon võimaldab nupuvajutusega olulisemate karakteristikafunktsioonide seadistust (rooli tundlikkus, sportdiferentsiaali tundlikkus, käikude pööretevahemik, väljalaskesüsteem jne) kolmes erinevas versioonis – maksimaalsest mugavusest ülima sportlikkuseni.

Võrreldes Audi A4 Avant mudeliga on Audi RS 4 Avant 20 mm pikem, 24 mm laiem ning 20 mm madalam. Uudse disainiga, standardvarustusse kuuluvatel 19-tollistel kergmetallvelgedel kasutatakse 265/35-seeria mõõduga rehve. Esipidurid on läbimõõduga 365mm. Lisavarustuses olevatel 20-tollistel kergmetallvelgedel kasutatakse 275/30-seeria rehve ja nende juurde on võimalik tellida ka 380 mm läbimõõduga keraamilised pidurid.
Elektroonilist stabiilsusprorgammi ESP, mis hoolitseb auto teelpüsimise eest, saab juht mitmeosaliselt- või soovi korral ka täielikult välja lülitada.

Auto disain ei jäta kahtlust - tegu on Audi RS mudeliga: kärgdisainiga singleframe iluvõre ning tagakaitseraua alaosa, jõuline esispoiler ja suured õhuvõtuavad esiosas ning kaks laia ovaalset väljalasketoru tagadifuusori kohal. Uue disainiga LED-päevasõidutuled kombineerituna Xenon Plus esituledega rõhutavad sportlikku joont veelgi. Lisavarustusena on saadaval väljalaskesüsteem “Sport”, mis ühendab endas musta värvi väljalasketorude otsad ja sportlikuma heli.

Välisvärve on valikus 8, nendest kaks on spetsiaalsed kristall-efektiga värvid.

Audi RS 4 Avant tootmine algab sügisel 2012 ja orienteeruv baashind Saksamaal on 76,600EUR.


http://pics.autonet.ee/pics/m/1/1/1/43111.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.02.12 12:25 Tsiteeri


Mõttetu :)
Kaks turbot on puudu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 15.02.12 12:30 Tsiteeri


Tegelikult, arvestades, et uute S6/S7/S8 kapoti alla jõuab 4.0TFSI V8, siis ootasin seda ka uue RS4 kapoti alla...sestap ka natuke üllatav, et jätkuvalt seda 4.2 vabalthingavat V8 kasutatakse. Aga küllap Audi insenerid pidasid seda siis paremaks lahenduseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.12 13:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tegelikult, arvestades, et uute S6/S7/S8 kapoti alla jõuab 4.0TFSI V8, siis ootasin seda ka uue RS4 kapoti alla...sestap ka natuke üllatav, et jätkuvalt seda 4.2 vabalthingavat V8 kasutatakse. Aga küllap Audi insenerid pidasid seda siis paremaks lahenduseks.


Kui miskit juhtub, siis toimub see aastal 2015a
Audi vahetab mudelit iga 7a järel.Facelifti mudeli tulekuga radikaalseid muutusi pole ju teha otstarbekas või kuidas.RS tulebki ju tavaliselt mudeli keskel või lõpu aastatel.Asi seegi,et ta lõpuks tuli.Kõige suurem ja ehk ka parim muudatus on minu silmis sportdifferentsiaal,mida saab juhtuda otse MMI-s.Auto peaks muutuma kurvides tänu sellele ka kiiremaks.http://www.youtube.com/watch?v=rQowh2Kr38s
Mootori raskus keset on ju üritatud ka viia taha poole lisaks kõigele muule.:P
Liigub ta b8 kehas vast sama moodi:http://www.youtube.com/watch?v=iejT2kCzDGI&feature=related


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 15.02.12 14:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Robinson
Kõige suurem ja ehk ka parim muudatus on minu silmis sportdifferentsiaal,mida saab juhtuda otse MMI-s. Auto peaks muutuma kurvides tänu sellele ka kiiremaks.http://www.youtube.com/watch?v=rQowh2Kr38s



100% nõus - Power is useless, without handling!
Ühtlasi on see ka esimene B kerega RS, mida ihaleda tõeliselt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.02.12 15:21 Tsiteeri


Kellele ema, kellele tütar.
Ma küll ei ihaleks V8 vabalthingavaga masinat sellise raha eest.

RS peab ikka eriline olema ning kaks turbot kuuluvad V asetusega mootori puhul lihtsalt asja juurde ;)
Igasuguse juhitavuse kohta - palju parem Evo või GT-R võtta, mitte universaalaudi. 430nm on ka lahja, kui 600+ litrit selga oled iga päev harjunud tundma.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 15.02.12 19:07 Tsiteeri


Töökindluse seisukohalt ilma viledeta ikka palju etem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.02.12 19:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
Töökindluse seisukohalt ilma viledeta ikka palju etem.

Ma algselt tahtsin öelda, et B5 RS4 viled kestavad ilusti 300 000 ja üles, aga siis mõtlesin, et mul pole mõtet seda öelda.

Töökindlusest on sellel, kes sellise auto ostab küll savi. See üsna sama, nagu kütusekulu arutlus, RS4-ja hooldades :D
RS4 ikka emotsiooniost, mitte praktiline kaalutlus. Sellise loogikaga peaks ilmselt RS6 V10 ostnud isik endale kohe kuuli pähe laskma.

Kui see V8 nii äge on, siis miks RS4 B7 kerel hoiab väärtust _oluliselt_ halvemini, kui B5 kerel?
Paari-kolme aasta pärast on suure tõenäosusega korralik B5 kallim...

Kõik ei ole must ja valge.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 15.02.12 19:17 Tsiteeri


Oota nüüd see hetk ära kuniks B7 kere RS4 ka 12 aastat vanaks mudeliks saab ja võrdle siis väärtuste hoidmise ajalugu. Kõik ei ole nii must ja valge jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.12 19:46 Tsiteeri


Vot mina ei ole ühegi nii võimsa vabalthingava 4.2-ga sõitnud, et oskaksin öelda, millise emotsiooni see minus ka pikemas perspektiivis tekitaks. Küll olen sõitnud, ja seda korduvalt, lahjemate 4.2-dega ning erinevate turbo autodega, sh 2.2, 2.7 ja 4.2-ga. Millise emotsiooni minus tekitab vabalthingav 4.2? Suhteliselt olematu. Samas on see truu ja töökindel teener, kes on sinu jaoks alati olemas (seda nii throttle respons'i, kui ka töökindluse mõttes). Millise emotsiooni tekitab minus ülelaetud suure väändega turbokas? Mõnusa, huvitava, ootusrikka ja närve kõditava, olgugi, seda ei pruugi alati olemas olla.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 16.02.12 10:45 Tsiteeri


Lõpeks, mida oodata veidi võimsamalt universaalkerega pereautolt? Ilmselt taas ema ja tütre asi - mõnele meeldib "turbosusina" saatel foorist foorini vuristada või mingi autoklubi ürituse raames rajal käia, minule realistina pakub suuremat meelekindlust juhitavus, olgu seda siis kasvõi ainult veidike rohkem, kui eelmistel mudelitel. Juhitavus kombineeritud vabalthingava etteaimatava karakteristikuga on aga juba veidi nagu turvaküsimus, kui antud autot kasutada igapäevasõitudeks ja "koolibussiks" aastaringselt.

Rallit või ringrada aga ei lähe ju kaine mõtlemise puhul eelistatult farmariga sõitma - vähemalt mina mitte (kuni olud ei sunni teisiti).

Ehk mis ma öelda tahan, minu jaoks on selline RS koeralifti kombinatsioon ihaldusväärne võimas ja luksuslik Tarbesõiduk. Rajapäeva või hobiauto puhul vaataks aga pigem Porsche, BMW, Mitsubishi (evo) vms suunal, sõltuvalt taotlustest... maitseid on mitmeid ja ükski neist pole vale. Pole mõtet ka antud uut RS-i kohe materdada, on inimesi kellel ta just sellisena meeldib (noh OK, välimus võiks tiba rafineeritum ning delikaatsem olla - moll on ikka suht jahmatavalt fordfocuslik nende "põsekoobaste" tõttu) !

NB! Hetkel kasutan igapäevasõitudeks ka nelikveolist koeralifti, tõsi küll lahjakese mootoriga - aga kui oleks täiesti vaba voli valida, kas ma tahan sama juhitavuse juures juurde kõvasti jõudu, või sama jõu juures paremat juhitavust - siis valiksin ilma kõhklusteta juhitavuse.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.12 11:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Vot mina ei ole ühegi nii võimsa vabalthingava 4.2-ga sõitnud, et oskaksin öelda, millise emotsiooni see minus ka pikemas perspektiivis tekitaks. Küll olen sõitnud, ja seda korduvalt, lahjemate 4.2-dega ning erinevate turbo autodega, sh 2.2, 2.7 ja 4.2-ga. Millise emotsiooni minus tekitab vabalthingav 4.2? Suhteliselt olematu. Samas on see truu ja töökindel teener, kes on sinu jaoks alati olemas (seda nii throttle respons'i, kui ka töökindluse mõttes). Millise emotsiooni tekitab minus ülelaetud suure väändega turbokas? Mõnusa, huvitava, ootusrikka ja närve kõditava, olgugi, seda ei pruugi alati olemas olla.


4.2 vabalthingav manuaalkasti otsas ja S5 kere peal tekitas ju suhteliselt toreda tuju, Marko !?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.12 11:17 Tsiteeri


Pole minul veel õnnestunud ühegi juhitava Audiga sõita aga samas pole ma R8 ja B7 RS4-ga sõitnud ka. Mis mind näiteks talvel häirib? Sõidan kurvis ja kui pedaali vajutan, siis tunnen, kuidas esirattad veavad koos tagumistega ning kuna on libe ja rattad käivad ringi, siis ka nina libiseb kurvist välja. Eelistaksin veoskeemi, kus esimesed rattad võetakse appi alles siis, kui tagumistel on pidamine kadunud.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.12 11:19 Tsiteeri


Margus, tekitas tunde "pole viga". Emotsioonist oli asi kaugel.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.12 11:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Pole minul veel õnnestunud ühegi juhitava Audiga sõita

Ei ole juhitamatud autod vaid valed sõiduvõtted.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.02.12 11:21 Tsiteeri


Olles sõitnud subikutega/evoga ei ütleks ma, et isegi B5 RS4-ja juhitavusel midagi väga viga oleks.
Väga palju on ka rehvis kinni. Muidugi hea rehviga on Evo natuke teine maailm, aga tegelikult, kui aegu vaadata, on asi rohkem tihendis kinni, kui autos.

Ma ei näe sellel RS4-l, kui sellisel mingit pointi praegu. Samahästi võiks S4 3.0TFSI võtta, tal on ka aktiivne differ taga ning jõudu oluliselt vähem ei ole.
Ning erki.t, ma ei saa aru, miks sa üldse C5 kere millegagi võrdled. See ei peagi juhitav olema ;)
Ma võiks samahästi oma oomega juhitavust (mida pole) RS-ga või isegi lihtsalt sportvedruga B5-ga võrdlema hakata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.12 11:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Pole minul veel õnnestunud ühegi juhitava Audiga sõita

Ei ole juhitamatud autod vaid valed sõiduvõtted.

Nu see on lähenemise küsimus - sa kas võtad naise, et ennast tema järgi sättida või võtad naise, kellega kohe klapib.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.12 11:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Pole minul veel õnnestunud ühegi juhitava Audiga sõita aga samas pole ma R8 ja B7 RS4-ga sõitnud ka. Mis mind näiteks talvel häirib? Sõidan kurvis ja kui pedaali vajutan, siis tunnen, kuidas esirattad veavad koos tagumistega ning kuna on libe ja rattad käivad ringi, siis ka nina libiseb kurvist välja. Eelistaksin veoskeemi, kus esimesed rattad võetakse appi alles siis, kui tagumistel on pidamine kadunud.


Minu B8 quattrol tallad läheb perse enne ette.Võrreldes eelnevate keredega siis sellist käitumist on hea kogeda.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.12 11:55 Tsiteeri


Minu jaoks sõnastas ca 6 aastat tagasi üks klubiline Audi RS seeria mõtte B7 RS4 näitel väga hästi lahti. Tsiteerin :


B7 Rs4 ja Evo (9) võrdluseks ütleks, et nad on üllatavalt sarnase juhitavusega ja sama kiired kurvilisel asfaldil. Kuna üks on pereautol põhinev tehasetuunig ja teine ralliauto tänavaversioon, siis muudel teekatetel pole mõtet võrrelda, kruusal ja lumel kiire olemine pole RS4 jaoks eesmärk aga see on Evo tugevaim külg.

RS4 kaks korda kallimat hinda on tunda ja näha kõikjal. See mis kiiret edasiliikumist ei toeta on Evo puhul võetud 20 aasta taguselt odavalt jaapani käkilt ja RS4 puhul on samad asjad maailma hetke tipptase viimistluselt, disainilt ja kvaliteedilt. Samuti on mootorite power delivery ja sound täiesti võrreldamatud, kuid Evo puhul on väikesemahulise R4 ja turbo kombinatsiooni kasutamise põhjus muidugi arusaadav.

Saad seda, mille eest maksad. Kui soovid puhast performancet, siis piisab Evo'st, kui sinna juurde eksklusiivsust, kvaliteeti ja elamust, siis tuleb RS4 jaoks vahendeid leida.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 16.02.12 12:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Ning erki.t, ma ei saa aru, miks sa üldse C5 kere millegagi võrdled. See ei peagi juhitav olema ;)
Ma võiks samahästi oma oomega juhitavust (mida pole) RS-ga või isegi lihtsalt sportvedruga B5-ga võrdlema hakata.


Minu arust väide, et C kerega audi (või üldse audi) EI PEA juhitav olema pole päris õigalane, pereauto vastupidi peaks just juhitav ja etteaimatav olema - mõnes mõttes ta ju ongi... mugava juhi käes käitub ta pigem esiveolisena... ja annab selgelt märku, kui valitud kiirus kipub sõiduvõtetest üle käima. Kinnitan käsi südamel, et ka lahja mootoriga C5 on võimalik õigete võtetega kasutamisel panna hõlpsalt sõitma etteantud trajetooril külg ees... aga kas see on igapäevaliikluses eesmärk (?) - minu jaoks mitte - pigem eelistaks stressivaba trammilaadset juhitavust, kuhu keeran, sinna läheb.

Prj, me ei pea ju tegelikkuses vaidlema või tõestama, et "sinu võrr" on kiirem, kui "minu korv"... see arutelu ei vii kuskile, lisaks on ta räigelt offtopic - keskenduks nüüd taas uue RS4 teemale ?
:)

Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Saad seda, mille eest maksad. Kui soovid puhast performancet, siis piisab Evo'st, kui sinna juurde eksklusiivsust, kvaliteeti ja elamust, siis tuleb RS4 jaoks vahendeid leida.


Kuldsed sõnad!

http://2.bp.blogspot.com/-LSKZgXsIdQI/TyTP-1e-mGI/AAAAAAAAAlM/uQbMsMykKYE/s400/like.png


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 16.02.12 12:32 Tsiteeri


Erki.t. Ma paneks su Likele Like kui saaks.

Kiskus jah natuke nagu muude mudelite mahategemiseks see asi. Ning tihendis on asi nagunii, kehva tihendit ei päästa ka selline überpüss nagu b5. Lisaks palun jumalat et peale teatud aastakäigu esindajat sündis maailma veel häid roolikeerajaid, kes suudavad ka uue rs4 headust tõestada.

Madis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.02.12 12:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Minu arust väide, et C kerega audi (või üldse audi) EI PEA juhitav olema pole päris õigalane, pereauto vastupidi peaks just juhitav ja etteaimatav olema - mõnes mõttes ta ju ongi... mugava juhi käes käitub ta pigem esiveolisena... ja annab selgelt märku, kui valitud kiirus kipub sõiduvõtetest üle käima. Kinnitan käsi südamel, et ka lahja mootoriga C5 on võimalik õigete võtetega kasutamisel panna hõlpsalt sõitma etteantud trajetooril külg ees... aga kas see on igapäevaliikluses eesmärk (?) - minu jaoks mitte - pigem eelistaks stressivaba trammilaadset juhitavust, kuhu keeran, sinna läheb.

See selleks, lihtsalt kui su auto kaalub sinna kahe tonni lähedale juba koos juhi ja kütusega, siis vahet pole, kui palju sa ta elektroonikat täis topid, tunned sa seda raskust ikkagi.
Tsitaat:
Prj, me ei pea ju tegelikkuses vaidlema või tõestama, et "sinu võrr" on kiirem, kui "minu korv"... see arutelu ei vii kuskile, lisaks on ta räigelt offtopic - keskenduks nüüd taas uue RS4 teemale ?

Keegi ei üritagi midagi tõestada.

Lihtsalt sa räägid, et sul nii metsikult on juhitavust juurde vaja, samas sõidad C5 kerega. Kui sa istuksid lihtsalt sportvedruga B5 kere peale, saaksid sa juba juhitavust väga palju juurde. Kasvõi selle pärast, et auto on oluliselt kergem. RS4-st või B7 ja B8 kerest rääkimata. Muidugi siis peaksid mugavusest loobuma.
Kõike korraga ei saa lihtsalt.

Ma võin julgelt tunnistada, et minu praeguse auto võimed käivad minu võimetest üle ning igapäevasõidus ei jää mitte kunagi juhitavusest puudu, pigem tulevad kiirusepiirangud juba ette, sest pea ükskõik millest tänaval on võimalik max. lubatud kiirusega läbi sõita. Kusjuures seda talvel, lörtsi sees.
Vahe on ehk rajal, kuid ma ei näe pointi nendel lisavidinatel ja ka lisakaalul, mida RS4 pakub rajal. Seal tahaks ainult mootorit ja juhitavat kerget kere, kõik muu segab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.12 12:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madu
Erki.t. Ma paneks su Likele Like kui saaks.

Kiskus jah natuke nagu muude mudelite mahategemiseks see asi. Ning tihendis on asi nagunii, kehva tihendit ei päästa ka selline überpüss nagu b5. Lisaks palun jumalat et peale teatud aastakäigu esindajat sündis maailma veel häid roolikeerajaid, kes suudavad ka uue rs4 headust tõestada.

Madis


Siin veidi lahtakse juba teemat:
http://www.youtube.com/watch?v=CMOJIR17bys

Vähe liikuvaid pilte:http://www.youtube.com/watch?v=JV790IydlP4
Minule isiklikult oleks need vanad tuled uue RS4 juures rohkem meeldinud.Aga ehk on R8 liialt silmis.

Siin saab üks tehasele sobiv inimene vähe tõsisemalt asja näppida::D

http://www.youtube.com/watch?v=_RiGxkWKqag


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.12 13:41 Tsiteeri


Egas see vaidlus juhitavuse ja kiirenduse teemadel on tihtipeale pointless, sest inimeste piirid, tajud, vajadused ja krt teab mis veel on erinevad. See, mis ühe jaoks on ilge püss või sobiva juhitavusega, on teise jaoks emotsioonitu. Jah, siin peaks olema mingi objektiivne skaala, ja tegelt ongi, kuid inimesed tajuvad seda subjektiivselt.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Konrad
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider

postitati 16.02.12 14:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Egas see vaidlus juhitavuse ja kiirenduse teemadel on tihtipeale pointless, sest inimeste piirid, tajud, vajadused ja krt teab mis veel on erinevad. See, mis ühe jaoks on ilge püss või sobiva juhitavusega, on teise jaoks emotsioonitu. Jah, siin peaks olema mingi objektiivne skaala, ja tegelt ongi, kuid inimesed tajuvad seda subjektiivselt.


Jutt õige, kuid täiendavalt muutub ka iga indiviidi taju väga kiiresti. Inimene harjub kõigega. Mõnda aega rahulikuma autoga sõites võib ka see piisavana tunduma hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.0% - SQL: 55.0%]