Meffi
huviline
Registreerunud 15.11.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Avant 1,9Tdi Quattro, V8 89a. 3,6 Quattro
|
postitati 13.02.12 19:01
|
|
|
kellel on v6 tdi 110kw mootoriga isend?
tere, kas keegi saaks tallinnas, või selle lähiümbruses aidata mind v6 õhulugejaga.
tahaks enda oma testida teise auto peal, kas töötab...
või saab seda ka muud moodi testida...takistus, voldid, või midagi sellist?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.02.12 19:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Meffi
tere, kas keegi saaks tallinnas, või selle lähiümbruses aidata mind v6 õhulugejaga.
tahaks enda oma testida teise auto peal, kas töötab...
või saab seda ka muud moodi testida...takistus, voldid, või midagi sellist? |
Kas poleks lihtsam kaabliga vaadata, kuidas toimetab? Minu meelest sa kuskil teemas juba kurtsid muret ja kui õieti mäletan, viitas viga probleemile
sissetuleva õhu temp. anduriga? Ka seda saab kaabliga kontrollida.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Meffi
huviline
Registreerunud 15.11.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Avant 1,9Tdi Quattro, V8 89a. 3,6 Quattro
|
postitati 13.02.12 19:16
|
|
|
kaabel olemas, mida täpsemalt vaadata tuleks...
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 13.02.12 20:40
|
|
|
Jälgida mootori alt block nr 8 oli vist alt kiirendust täisgaasiga, peaks suutma teha ca 750 mg kuskil 3000p/min juures.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 14.02.12 14:34
|
|
|
Hitachi 059 906 461D lugejaga masin on välja pakkuda Tallinnas tööpäeval ja ilma tuisuta. Ise olen samuti huvitatud ristvahetusest.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Meffi
huviline
Registreerunud 15.11.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Avant 1,9Tdi Quattro, V8 89a. 3,6 Quattro
|
postitati 14.02.12 19:43
|
|
|
pöördesse ei saa ju autot...1200 lagi...
ostsin juba uue õhulugeja ära... asi muutusteta...
olin juba käega löömas, kui avastasin et turbo õhusüsteem vaakumis...homme siis turbo radikat maha võtma!
õhulugejat võin anda prooviks küll!
|
|
|
Meffi
huviline
Registreerunud 15.11.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Avant 1,9Tdi Quattro, V8 89a. 3,6 Quattro
|
postitati 15.02.12 19:09
|
|
|
Tsitaat: | turbo radikas lahti ühendatud ja auto töötas väga hästi...ehk siis umbes radikas oli probleemi tekitajaks! |
Turboradikas lahti ühendatud ja auto töötas väga hästi. Ehk siis umbes radikas oli probleemi tekitajaks!
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
Meffi
huviline
Registreerunud 15.11.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Avant 1,9Tdi Quattro, V8 89a. 3,6 Quattro
|
postitati 18.02.12 19:44
|
|
|
Probleem sai siis täna lahenduse!
Viga oli turbo õhulõdvikusse tekkinud vee külmumisest, ehk siis õhk ei liikunud!
Küsimus järgmine, kusskohast tekib vesi turbo jahutussüsteemi?
|
|
|
|