Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: quattro 2gen küsimus (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3012)
963
huviline



Registreerunud 03.02.12
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.12 19:32 Tsiteeri
quattro 2gen küsimus



Tere,
Kas quattro 2 gen süsteem kus keskel on torsen dif ees avatud ja taga lukustatav dif lülitatakse tagumine dif auto poolt automaatselt avatuks elektrooniliselt või mehaaniliselt 25km/h+ kiiruse pealt?
Kas difile või ülejäänud autole oleks mingeid riske kui talvel libedaga mahalülitus ei toimiks ja kiirus kasvaks üle 25?
Kui vastupidav on audi 80/90 tagumine dif lukustus süsteem ja sild kui dif lukustatud?
Kas dif lukku võib ohutult sõiduajal peale panna või peab peatuma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 04.02.12 00:00 Tsiteeri


Keskel on torsen, ees-taga on lahtised diffrid. Tagumine on mehaaniline lukk, kui sa seda mõtlesid. Lülitub küll elektri ja vaakumi koostööna.

Lahtiseks teeb asja elektroonika vastavalt kiirussignaalile, kui asi on sarnane C4 peal kasutatavaga, siis piisab vaakumaju pistikus pin1 (valge helesinise triibuga või vastupidi) juhtmele katkestuse tegemisest, et kiirusepealt lülitamine maha võtta. Soovitan koos sellega endale kuhugi nähtavale kohale märgutule lisamist, siis on kindel, et ei unusta juhuslikult lukku sisse.

Asi peaks olema võrdlemisi vastupidav, küll aga soovitan lülitamist teha otse sõites kui on seda väga vaja sõidupealt sisse ajada, pöörates ei pruugi see täielikult lülituda. Ma olen asja mõnel korral lülitanud kuni 20km/h kiiruseni, pole väga häda sellest tekkinud.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
963
huviline



Registreerunud 03.02.12
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.12 08:58 Tsiteeri


Tänan info eest, kui vaakumiaju pin 1 juhtmest oleks lüliti vahel mis katkestaks ühenduse siis saan aru et oleks võimalik sõita üle 25kmh lukuga.
Kui vastupidav on 20a vana audil quattro süsteem?
Mis on quattro süsteemil nõrgim lüli audi 80 peal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.02.12 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 963
Kui vastupidav on 20a vana audil quattro süsteem?
Mis on quattro süsteemil nõrgim lüli audi 80 peal?

Nii vastupidav, et kui soovid eheda kiire neliveoga sõiduautot, pole Audile kuigi palju alternatiive. Kui võtta aluseks, et ka suvalise esi- või tagaveolise auto transmissioonis on kõige nõrgemad kohad veovõlliotsad, sidur, rattalaagrid, siis quattro-süsteem ei lisa ühtki neist nõrgemat lüli.

Mida sa konkreetselt lukustatud tagasillaga kiiremini kui 25 km/h teha plaanid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
963
huviline



Registreerunud 03.02.12
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.12 15:04 Tsiteeri


Tsitaat:
soov info koguda ja auto sõiduomadusi katsetada kui võimalus avaneb

Soov infot koguda ja auto sõiduomadusi katsetada, kui võimalus avaneb.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raivort
huviline



Registreerunud 10.01.11
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.12 10:05 Tsiteeri


Tere
Küsiks kuidas on lahendtud 2006 a.A4 2.0 TDI Quattro sildade vedamis süsteem.Kusagilt midagi lülitada igal juhul ei paista vaja olema.Kui kellelgi on viitsimist selgitada , siis oleks tore teada saada:

Parimat


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.03.12 11:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raivort
Tere
Küsiks kuidas on lahendtud 2006 a.A4 2.0 TDI Quattro sildade vedamis süsteem.Kusagilt midagi lülitada igal juhul ei paista vaja olema.Kui kellelgi on viitsimist selgitada , siis oleks tore teada saada:

Parimat

Ikka nii, nagu peab: http://www.youtube.com/watch?v=MjaCbpw84kw

See on küll juba moodsam ettepoole viidud esidiffer ja 40/60 crown-gear keskdiffer, kuid Audile üldiselt omase veoskeemi näed ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 24.03.12 17:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raivort
Tere
Küsiks kuidas on lahendtud 2006 a.A4 2.0 TDI Quattro sildade vedamis süsteem.Kusagilt midagi lülitada igal juhul ei paista vaja olema.Kui kellelgi on viitsimist selgitada , siis oleks tore teada saada:

Parimat

B7-l on pidev nelikvedu, keskel iselukustuv (self-locking/selbstsperrendem mittendifferenzial) keskdiferentsiaal e. torsen. Ees, taga avatud dif. Veojõudu paremalt vasakule ja vastupidi suunab EDL/EDS (electronic differential lock/Elektronische Differential Sperre). Ainuke asi, mida saad lülitada on ESP. Välja lülitatakse ASR, ESP. EDL jääb aga sisse.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.5% - SQL: 76.5%]