963
huviline
Registreerunud 03.02.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.12 19:32
|
|
|
quattro 2gen küsimus
Tere,
Kas quattro 2 gen süsteem kus keskel on torsen dif ees avatud ja taga lukustatav dif lülitatakse tagumine dif auto poolt automaatselt avatuks
elektrooniliselt või mehaaniliselt 25km/h+ kiiruse pealt?
Kas difile või ülejäänud autole oleks mingeid riske kui talvel libedaga mahalülitus ei toimiks ja kiirus kasvaks üle 25?
Kui vastupidav on audi 80/90 tagumine dif lukustus süsteem ja sild kui dif lukustatud?
Kas dif lukku võib ohutult sõiduajal peale panna või peab peatuma?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 04.02.12 00:00
|
|
|
Keskel on torsen, ees-taga on lahtised diffrid. Tagumine on mehaaniline lukk, kui sa seda mõtlesid. Lülitub küll elektri ja vaakumi koostööna.
Lahtiseks teeb asja elektroonika vastavalt kiirussignaalile, kui asi on sarnane C4 peal kasutatavaga, siis piisab vaakumaju pistikus pin1 (valge
helesinise triibuga või vastupidi) juhtmele katkestuse tegemisest, et kiirusepealt lülitamine maha võtta. Soovitan koos sellega endale kuhugi
nähtavale kohale märgutule lisamist, siis on kindel, et ei unusta juhuslikult lukku sisse.
Asi peaks olema võrdlemisi vastupidav, küll aga soovitan lülitamist teha otse sõites kui on seda väga vaja sõidupealt sisse ajada, pöörates ei pruugi
see täielikult lülituda. Ma olen asja mõnel korral lülitanud kuni 20km/h kiiruseni, pole väga häda sellest tekkinud.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
963
huviline
Registreerunud 03.02.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.02.12 08:58
|
|
|
Tänan info eest, kui vaakumiaju pin 1 juhtmest oleks lüliti vahel mis katkestaks ühenduse siis saan aru et oleks võimalik sõita üle 25kmh lukuga.
Kui vastupidav on 20a vana audil quattro süsteem?
Mis on quattro süsteemil nõrgim lüli audi 80 peal?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.02.12 10:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 963
Kui vastupidav on 20a vana audil quattro süsteem?
Mis on quattro süsteemil nõrgim lüli audi 80 peal? |
Nii vastupidav, et kui soovid eheda kiire neliveoga sõiduautot, pole Audile kuigi palju alternatiive. Kui võtta aluseks, et ka suvalise esi- või
tagaveolise auto transmissioonis on kõige nõrgemad kohad veovõlliotsad, sidur, rattalaagrid, siis quattro-süsteem ei lisa ühtki neist nõrgemat
lüli.
Mida sa konkreetselt lukustatud tagasillaga kiiremini kui 25 km/h teha plaanid?
|
|
|
|
963
huviline
Registreerunud 03.02.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.02.12 15:04
|
|
|
Tsitaat: | soov info koguda ja auto sõiduomadusi katsetada kui võimalus avaneb |
Soov infot koguda ja auto sõiduomadusi katsetada, kui võimalus avaneb.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
raivort
huviline
Registreerunud 10.01.11
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.12 10:05
|
|
|
Tere
Küsiks kuidas on lahendtud 2006 a.A4 2.0 TDI Quattro sildade vedamis süsteem.Kusagilt midagi lülitada igal juhul ei paista vaja olema.Kui kellelgi on
viitsimist selgitada , siis oleks tore teada saada:
Parimat
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.03.12 11:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raivort
Tere
Küsiks kuidas on lahendtud 2006 a.A4 2.0 TDI Quattro sildade vedamis süsteem.Kusagilt midagi lülitada igal juhul ei paista vaja olema.Kui kellelgi on
viitsimist selgitada , siis oleks tore teada saada:
Parimat |
Ikka nii, nagu peab: http://www.youtube.com/watch?v=MjaCbpw84kw
See on küll juba moodsam ettepoole viidud esidiffer ja 40/60 crown-gear keskdiffer, kuid Audile üldiselt omase veoskeemi näed ära.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 24.03.12 17:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raivort
Tere
Küsiks kuidas on lahendtud 2006 a.A4 2.0 TDI Quattro sildade vedamis süsteem.Kusagilt midagi lülitada igal juhul ei paista vaja olema.Kui kellelgi on
viitsimist selgitada , siis oleks tore teada saada:
Parimat |
B7-l on pidev nelikvedu, keskel iselukustuv (self-locking/selbstsperrendem mittendifferenzial) keskdiferentsiaal e. torsen. Ees, taga avatud dif.
Veojõudu paremalt vasakule ja vastupidi suunab EDL/EDS (electronic differential lock/Elektronische Differential Sperre). Ainuke asi, mida saad
lülitada on ESP. Välja lülitatakse ASR, ESP. EDL jääb aga sisse.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|