Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C5 keskluku juhtploki juhtmestiku skeem (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1746)
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 30.01.12 07:53 Tsiteeri
A6 C5 keskluku juhtploki juhtmestiku skeem



Nimelt oleks vaja teada keskluku juhtploki toite pistiku juhtmete skeemi. Täpsemalt seisneb probleem selles, et plokile jookseb toitepistikus peale 2 pidevat toidet, (kaablivärvused punane sinisega) kuid aegajalt ühele juhtmele täiesti ebamäärastel suvalistel hetkedel toidet peale ei jookse. Ja sel momendil plokk ei tööta, sh alarm, kesklukk, aknad, salongi valgus jne. Mõlemad juhtmed jooksevad juhi isme eest läbi ja kardaani tunneli poole.

Ehk teab keegi, kuhu need toited jooksevad? Ei tahaks salongi täiesti tühjaks visata esimese hooga. Ploki kood on 4B0962258N


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 30.01.12 10:40 Tsiteeri


Need juhtmed lähevad kaitsmetesse number 14 (10 amprit) ja number 38 (20 amprit).
Peale kaitsmeid läheb juhe "otse seina" ehk aku plussklemmile. Mingi megakaitse (>100 amprit) on seal vist veel kuskil vahel.

Hakka sealt pihta !

Põhjus, miks nad tunneli poole lähevad on see, et nad käivad läbi pruunist pistikust parempoolse A-piilari all.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 30.01.12 11:35 Tsiteeri


Tänan vastamast. Nii palju on asi selgem, et ahel on vigane kaitsme nr 38 (20A) ja keskluku mooduli vahel (A pesa, pin 11), kus peaks olema pidev toide. Kaitsmel on vool olemas.
Juhi pool ukse paku juures on selle juhtme üks pressliitmikest, mis on korralik. Kas samal juhtmel võib ka liide olla parempoolse eesistuja jalgade/uksepaku juures? Vaatan üle ka pesa kõrvalistuja A piilari all.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 30.01.12 11:45 Tsiteeri


Peale pruuni A-piilari pistikut peaks otse kaitsmesse jooksma, s.t. rohkem presshülsse ei tohiks ahelas olla.

Hülsist saavad toite ka pasun ja ultraheliandurid.

Kui mõnda klemmi on vaja uut, siis saan vast aidata.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 30.01.12 12:05 Tsiteeri


Kas see hülss on nö pistikus olev pressitud liide või kõrvalistuja mati all olev lisaks pressliite punkt? Sest veakoodina näitas ta ka muuhulgas alarmi pasuna toite puudumist.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 30.01.12 12:32 Tsiteeri


Ma sain aru, et Sa leidsid selle ainsa pressühenduse juba juhi jalgade alt ...

Ega kui vool kesklukuplokini ei jõua, siis ju suhteliselt loogiline, et ka pasunani mitte, kui nad sama juhtme peal istuvad ja ka juhtme hargnemine toimub suhteliselt ploki lähedal.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 30.01.12 12:52 Tsiteeri


See ühendus, mis keskluku ploki lähedal asub on ideaalses korras, enne seda on vool kadunud juba. Peale seda pressühendust pöörab juhe juhi istme ette ja liigub kardaani tunneli suunas. Kuhu sealt edasi, seda tahakski teada.
Kui kõrvalistuja A piilari all on ka pesa, siis vaatan selle üle. Küsimus on aga, et juhul kui seal ka viga pole, siis kas kuskil vahepeal on veel pressühendus vms?


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 30.01.12 13:17 Tsiteeri


Ei.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.3% - SQL: 71.7%]