magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 26.01.12 19:57
|
|
|
Ostuabi: Audi 80 B3
Jäi üks 1991 80 B3 silma millel 1.8 66kw mootor. Küsimus selline, et kas see mootor on ka vastupidav?
Masin ise selline: http://www.auto24.ee/used/972182
Äkki keegi oskab selle kohta midagi rohkemat öelda?
|
|
|
|
quattrokull
huviline
Registreerunud 18.08.07
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9TDI Quattro+VW Passat Syncro 1.9TDI
|
postitati 26.01.12 20:25
|
|
|
Ostuabi: Audi 80 B3
Minu arvates üks lollikindlamaid mootoreid Audi peal,aga eks targemad vastavad veel.(kõik oleneb muidugi sellest mis seisus ta praeguseks on)
Eest veab ja tagant lükkab=fun.
|
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 26.01.12 20:27
|
|
|
Sellel konkreetsel autol ma hästi ei tahaks uskuda seda läbisõitu, kahtlaselt madal.
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 26.01.12 20:29
|
|
|
Pane vähe juurde ja saad juba vähest nokitsemist vajava b4. 2.0 66kW, samuti suht lollikindel, kuid näeb parem välja ning ka ruumi natuke rohkem.
Antud isendi läbisõitu võid korrutada 3ga ja isegi siis oled petta saanud Endal b4 on 336 000 kelladel, kuid ka see ei ole kindlasti õige.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 26.01.12 20:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: magiorav
Sellel konkreetsel autol ma hästi ei tahaks uskuda seda läbisõitu, kahtlaselt madal. | Odomeeter tiiru peale teinud arvatavasti, ehk
siis 1180000 km 
|
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 26.01.12 21:12
|
|
|
Olenemata läbisöidust on igati vastupidav mootor. (kui just miljonit kilomeetrit silmas ei peeta)
Kui mootorit on enamvähem ikkagi hooldatud ja pohhuistlikku kasutust pole näinud, siis kestab ja teenib truult.
Näiteks vöiksin tuua endal profiilis figureeriva isendi, mille tegelik läbisöit vöib olla arvatavalt 500+ tuhat, hetkel vist mäletamist mööda puudus
400 tuhandest 20-25 tuhat kilomeetrit.
Mootor näinud peres oleku ajal 1x plokikaane tihendi vahetust, karburaatori padi ja temperatuuri anduri vahetamine.
Ülejäänu on jooksev hooldus, ehk et öli vahetus jne.
Peale 1.5 aastast niisama seismist (ei mingeid vahepeal soojendamisi jne) käivitus masin törgeteta, just nagu kasutanuks igapäevaselt.
Lingitud isendi 180 tuhandest kilometraasi ei usu isegi siis, kui peale makstakse.
Ülevaatuse tegemine+50 (pea 800 EEK) euri on arvatavasti mustalt, sest ametlik jääb siiski 25-35 euro piiresse.
Co testi läbivuses ei kahtle, sest see on suht sätitav ja tihke isendi puhul välistatud.
Pigem vöib muret tekitada veeremi/alusvankri osakond.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.01.12 07:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Pane vähe juurde ja saad juba vähest nokitsemist vajava b4. 2.0 66kW, samuti suht lollikindel, kuid näeb parem välja ning ka ruumi natuke rohkem.
Antud isendi läbisõitu võid korrutada 3ga ja isegi siis oled petta saanud Endal b4 on 336 000 kelladel, kuid ka see ei ole kindlasti õige. |
Paraku võtavad b4-d kuni liitri jagu b3-medest sama mootori juures rohkem kütust, eriti veel pole mõtet soovitada 66kw kaheliitrist, mis oleks nagu
hüpe paar põlvkonda tagasi, kuigi jah, kõik sõltub isndist, kui ikka parema mootoriga korralikku ei leia, siis on ka 66kw väärt ostmist IMO.
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 27.01.12 14:36
|
|
|
Põhimõtteliselt kalla ja talla auto.
Minu käes on olnud sellise mootoriga auto juba aasta ja vahetanud olen vaid rihma ja 4 korda õli. Veermiku juppe saab kilohinnaga.
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 27.01.12 17:27
|
|
|
Ülevaatuse saab, kuid hinnale lisandub 50 eurtsi. Järelikult see auto puhtalt läbi ei lähe ju. 35 on ülevaatuse hind, põhjuseid, miks mustalt peaks
minema võib olla selle puhul alates veermikust, mida küll lihtne remontida, kuni CO mõõtmeteni, mida vist sellel autol väga odavalt paika ei saa,
võttes arvesse auto hinda? Aga oled uurinud müüjalt, et millest see 50 koosneb? mingi detail ka lisaks või ainult ÜV?
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 27.01.12 17:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Ülevaatuse saab, kuid hinnale lisandub 50 eurtsi. Järelikult see auto puhtalt läbi ei lähe ju. 35 on ülevaatuse hind, põhjuseid, miks mustalt peaks
minema võib olla selle puhul alates veermikust, mida küll lihtne remontida, kuni CO mõõtmeteni, mida vist sellel autol väga odavalt paika ei saa,
võttes arvesse auto hinda? Aga oled uurinud müüjalt, et millest see 50 koosneb? mingi detail ka lisaks või ainult ÜV? |
Ei ole seda uurinud. Homme helistan ja küsin kõik asjad üle. Ütles muidu seda, et kapott veidi heledam, päikesest äkki, aga ma ei taha seda hästi
uskuda, sest esimene stange pole ka kere värvi nagu tagumine. Auto küll avariivaba (interneti andmetel), aga võib ju olla mingi selline plekimõlkmine
mis pole kirja läinud, ehk mingi puusse sõit või on juba enne Eestisse toomist see olnud.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 27.01.12 17:57
|
|
|
Kas on silmapete, või ongi juhiuks ka natuke teist tooni, kui ülejäänud kere? Muidugi, selle raha eest on seal autot ilmselt enam kui küll. Väga
pommikindel mootor igatahes.
|
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 27.01.12 18:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Kas on silmapete, või ongi juhiuks ka natuke teist tooni, kui ülejäänud kere? Muidugi, selle raha eest on seal autot ilmselt enam kui küll. Väga
pommikindel mootor igatahes. |
Ütles, et pilt petab jah.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
|
Erksolen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 27.01.12 19:58
|
|
|
Ma ei saa aru , et miks see läbisõit nii oluline on? Julgen öelda, et enamustel kunagi Saksamaalt toodud autodel keritud. Tuleb lihtsalt loota, et ehk
on õigesti ja õigeaegselt hooldatud auto. Ma tean , et Mobil 1 tegi mingisuguse (ei reklaami) Mersuga nii öelda 1 milioni kilomeetri testi ja autol
vahetati ja tehti hooldused õigeaegsellt. Tulemuseks oli mootori kulumine väga minimaalsel määral. (kel huvi video peaks Youtube-s üleval olema).
Parandage muidugi , kui eksin.
Enne ostu soovitaks siiski autot kusagil kontrollida.
Lisan lingi ka:
Milioni kilomeetri test.
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 27.01.12 20:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Erksolen
Ma ei saa aru , et miks see läbisõit nii oluline on? Julgen öelda, et enamustel kunagi Saksamaalt toodud autodel keritud. Tuleb lihtsalt loota, et ehk
on õigesti ja õigeaegselt hooldatud auto. Ma tean , et Mobil 1 tegi mingisuguse (ei reklaami) Mersuga nii öelda 1 milioni kilomeetri testi ja autol
vahetati ja tehti hooldused õigeaegsellt. Tulemuseks oli mootori kulumine väga minimaalsel määral. (kel huvi video peaks Youtube-s üleval olema).
Parandage muidugi , kui eksin.
Enne ostu soovitaks siiski autot kusagil kontrollida.
Lisan lingi ka:
Milioni kilomeetri test. |
Tegemist oli taas laboritestiga . Kas see mootor ka siis oleks nii hea onud kui oleks saanud reaalseid kasutustingimusi !? Pean siis silmas
külmkäivitusi, kiirendusi ja rasket vedu.
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 27.01.12 20:29
|
|
|
Selle läbisõiduga on ka selline konks, et miks maha keritakse? Kas üritatakse mingit suuremat hooldust nn '' edasi '' lükata või kardetakse, et
autot ostetakse läbisõidu järgi?
Ise vaataksin läbisõitu autol, mis on umbes 5 aastat vana. Vanemate autotepuhul nagu ka keegi eelnevalt on maininud räägib väga palju läbisõidust ja
kasutusest auto salongi kulumine, defektid ning ka välised kahjustused, kriimud jms.
Mingit infot see läbisõit meile siiski annab, kuid vanade autotepuhul ei saa neid paraku arvestada, sest õiget läbisõitu ei tea keegi.
Enda auto ostsin, siis oli kelladel 245 000+km ( see selleks, seda ei jälginud üldse autot ostes ), kuid kelladeplokk hakkas nöökima ja vahetasin
selle 336 000+km läbi sõitnud kelladeploki vastu, sest see number on igaljuhul reaalsele läbisõidule lähemal, kui eelmine.
Tsitaat: | Algselt postitas: magiorav
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Okei, aga see ülevaatuse jutt on ikka veits kahtlane Aga eks sa uuri üle
ikka ise. Oma silm on kunn |
Eks see ole jah kahtlane . Kui läheb ostuks, siis tuleb kindlasti enne
kuskil ülevaatus punktis ära käija ja lasta kontrollida. |
Õige lähenemine ning kui läbi saaks, siis saad ka ÜV ju kohe ära teha ning pole vaja seda 50eur lisaks maksta omanikule, vaid saad 35ga hakkama.
Eelülevaatus oli minu mäletamistmööda vist ca 10eur, kui ma ei eksi?
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Erksolen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 27.01.12 20:35
|
|
|
Wolf ma olen sinuga päri. Ma ostsin auto , millel oli kelladel 270 000 , kuigi ma kardan , et see asi nii roosiline tegelikult ei ole. Lihtsalt jääb
üle loota , et auto eelmised omanikud on olnud piisavalt hoolitsevad. Kuigi , ega keritud läbisõidu puhul need hooldused nii korrapäraselt ei tule jah
, sest reeglina lükatakse neid edasi.
Arsi , tegu oli loomulikult laboritestiga. Siiksi usun , et tegelikult annab see aimu ikka , hoolimata sellest , et jah välistingimused on natukene
teised.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 28.01.12 09:40
|
|
|
õige, Ferdinand.
Siin ei ole mõtet pisiasju küll taga ajada. Ega need vanad 80-d palju ei erinegi. Enamasti on kaks võimalust: kas väga käest lastud või siis
vastupidi, väga hästi hoitud. See teine variant loomulikult on parem ja selle tunneb kohe ära. Seda varianti tasub osta kuna hind on pea olematu.
Minul ka selline 1,8 66kW. On küll vana, aga loobuda ka ei taha - (silla)jupid on imeodavad ning mootor käivitub isegi -30 kraadiga poolest pöördest.
Mul pole aimugi, mis tal läbisõit võiks olla ja ei huvita ka. Silindrites on surve 13 at ja sellest piisab
|
|
|