Lehekülgi: 1 2 |
muumitroll
huviline
Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001
|
postitati 25.01.12 19:47
|
|
|
Audi 2.0 66kW või 85kW?
Tere, küsimus siis, et kumb mootor neist töökindlam, lollikindlam ja ökonoomsem on? Ees seisab uue auto ost ja sooviks just midagi lollikindlat ning
ökonoomset samaaegselt. Või mida soovitate, mida osta?
Toon siis 2 näidet ka välja: 85kW ja 66kW
Igasuguse abistava info eest olen tänulik 
Siiamaani olen omanud 1.6 51kW ecotronic karbussiga masinat ja 2.2 turbomootoriga masinat. Mõlemi nokitsemisega olen hakkama saanud.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 25.01.12 19:51
|
|
|
2.0 85kw
Kaasaegsem ja töökindla täis elektroonilise pritsega ( kui pead silmas b4 ).
Mootorit sama odav hooldada kui 66kw, kuid edasi liigub tunduvalt paremini.
Küttekulu poolest on ka samasse auku. Sõitnud mõlemaga ning 85kW on minusilmis etem. Ainuke miinus on tal see, et kindlustus on kallim, kuna
kilovattide arv suurem, kuid pole midagi ulmet.
Sinupoolt antud masinate poolest ei teagi kumma kasuks mõelda, kuid mootoripoolest igakell 85kW.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 25.01.12 19:51
|
|
|
Kas keegi oskab 66kw üldse mõne eelise välja tuua? Ostes oli vist uuena odavam?
|
|
|
muumitroll
huviline
Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001
|
postitati 25.01.12 20:01
|
|
|
No selge, ennastki kisub rohkem sinna 85kW poole ja kindlustusele see mõni euro juurde maksta pole ka mingi probleem arvestades, et siiamaale sai
121kW eest kindlustust tasutud Minu välja pakutud 85kW isend tundub
endale väga mõistlik.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 25.01.12 20:02
|
|
|
Mine kohale, proovi, sõida, uuri kapoti ja võimalusel põhjaalla ( et omaniku lohakusest ära pole rikutud ) ning kui sobib ja korralikult käib, siis
igati mõistlik hind Avandi kohta 
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 25.01.12 20:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kas keegi oskab 66kw üldse mõne eelise välja tuua? Ostes oli vist uuena odavam? |
Maanteesõidul pöörde madalamad kui 85 kw motol!(Kas just kõigil isenditel)Madalamatel pööretel mootori müra väiksem.
Aga jh ,käigukasti vahetusega saab ka 85 kw moto pöörded viia samale tasemele!
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 26.01.12 12:44
|
|
|
85kw on siis maanteel ca 100 lastes 2800+ pööret umbes.
Mingit mootorimüra suurenemist võrreldes 66kw sõites pole küll täheldanud. Kui korralikud rehvid all, siis kuulen ainult tuule sahinat sõites.
Üldiselt on minu isend seest ikka väga vaikne.
Näiteks VW Passat 2000a. 1.8 92kw kulgeb samadel pööretel maanteel, mis 85kw Audi.
Kasti vahetaks ka ise välja, kuid praegune väga heas korras ning ei kutsu kuidagi seda tegema, selleks et natuke kütust maanteel kokku hoida.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.12 16:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
85kw on siis maanteel ca 100 lastes 2800+ pööret umbes.
Mingit mootorimüra suurenemist võrreldes 66kw sõites pole küll täheldanud. Kui korralikud rehvid all, siis kuulen ainult tuule sahinat sõites.
Üldiselt on minu isend seest ikka väga vaikne.
Näiteks VW Passat 2000a. 1.8 92kw kulgeb samadel pööretel maanteel, mis 85kw Audi.
Kasti vahetaks ka ise välja, kuid praegune väga heas korras ning ei kutsu kuidagi seda tegema, selleks et natuke kütust maanteel kokku hoida.
|
No ma ei tea seljuhul sul on juba eelnevalt vahetatud sest mul on
100km/h pöörded 3100 kuskil kuid mootori müra niipalju ei täheldagi,
rehvide müra käib üle.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 26.01.12 16:20
|
|
|
Päris niikõrged mul pole jah.
205/55 r16 rehvidega on mul 100 lastes 2800 pööret ja suvel kütusekulu ka kuskil 8l maanteel koos mõne möödasõiduga.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.12 16:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Päris niikõrged mul pole jah.
205/55 r16 rehvidega on mul 100 lastes 2800 pööret ja suvel kütusekulu ka kuskil 8l maanteel koos mõne möödasõiduga. |
Mul praegu kuskil 8L ja kui kasti vahetatud saan siis on vähem 
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 26.01.12 17:23
|
|
|
Paneks siia võrdluseks siis ka oma 66kw näitajad maanteel. Kiirus umbes 100 ja pöörded pea 2400. Üks pilt ka otse roolist tehtud illustreerimaks neid
numbreid. Sõites ilusti 90-ga on numbrid veelgi väiksemad.

|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 26.01.12 19:07
|
|
|
Enda 85 kw audil ilutsevad täpselt samamoodi need seierid,kuna käimar vahetatud 66kw mootori kasti vastu!(käimari koodi ei mäleta).Endal see kast
kodus vedeles,seega ei näinud ma suureks vaevaks,et ta alla kruvida!Eks mingi pisike kütuse kokkuhoid tuleb,ise sain tavaliselt mingi 7-7,5 l
hakkama!
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 26.01.12 19:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Paneks siia võrdluseks siis ka oma 66kw näitajad maanteel. Kiirus umbes 100 ja pöörded pea 2400. Üks pilt ka otse roolist tehtud illustreerimaks neid
numbreid. Sõites ilusti 90-ga on numbrid veelgi väiksemad. |
Endal 85kw isendil täpselt samal kiirusel pöörded mingi 2600...90-ga sõites on kuskil 2200 kandis. Ja keskmine kütusekulu 8-9 liitri vahel (sõltub,
kus sõita ja kuidas). Minuteada on tal seal originaalkast all otse tehasest.
Valida oleks, siis igal juhul eelistaks 85kw- on parema minekuga, tsipake ökonoomsem, suurema väändega ja ka suurema tippkiirusega (mitte, et see
Eesti oludes rolli mängiks, aga siiski).
Tehaseandmed:
Audi 80 B4 sedaan, 5k manuaal, 2.0 66kw (148Nm): 0-100: 13.6s, kütusekulu (keskmine): 8.7L/100km, tippkiirus 177km/h
Audi 80 B4 sedaan, 5k manuaal, 2.0 85kw (165Nm): 0-100: 11.8s, kütusekulu (keskmine): 8.5L/100km, tippkiirus 190km/h
ANDMETE ALLIKAS
Lihtsalt ääremärkusena, et Coupe B4 on 85kw mootoriga veelgi kiirem (10.9s, tippkiirus 196km/h, keskmine kulu 8.2L/100km). Seda ei ole vaja panna siin
teemas otseselt tähele, kuid lihtsalt märkusena, kuidas väiksem kere mõjutab näitajaid.
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 26.01.12 19:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tehaseandmed:
Audi 80 B4 sedaan, 5k manuaal, 2.0 66kw (148Nm): 0-100: 13.6s, kütusekulu (keskmine): 8.7L/100km, tippkiirus 177km/h
Audi 80 B4 sedaan, 5k manuaal, 2.0 85kw (165Nm): 0-100: 11.8s, kütusekulu (keskmine): 8.5L/100km, tippkiirus 190km/h
ANDMETE ALLIKAS
|
Siis on minu oma küll heas konditsioonis oma ea kohta, kuna eelmine aasta sai turvalises kohas proovitud tippkiirust ning 172km/h tuli ära. Samas see
keskmise number on küll üsna õige, kuna just nii palju läks ka mul sügisel kütet (90% oli siis 5 kilomeetrised otsad linnas ning mõni kord kuus pikem
sõit 20km maanteel).
|
|
|
muumitroll
huviline
Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001
|
postitati 26.01.12 20:09
|
|
|
Ma nüüd ei teagi kumma kasuks otsustada, eks tuleb erinevaid vaatams käia. Saina täna oma auto müüdud ning tuleb uut valima hakata, ilmselt kaldun
sinna 85kW poole kuid kõik oleneb auto hinnast ja auto olukorrast.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 26.01.12 20:27
|
|
|
Ei laida ka seda 66kW maha, kuid ise eelistan 85kW, turg on näidanud, et sellest on ka kergem hiljem lahti saada. Nõudlus on lihtsalt antud mootorile
suurem. 66kW on terve turg täis, kuid korralikke 85kW liigub üsna harva ( räimi ikka kohtad nii silla, kui ka muu kohapealt ), kuid reeglina need
korralikud on ka kallimalt müügis 
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
muumitroll
huviline
Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001
|
postitati 26.01.12 20:34
|
|
|
Ma väga ei kurda kui mingid kuluosad vahetamist vajavad, need ei maksa väga palju sellisele autole ja kodus saab nende vahetamistega väga hästi
hakkama.
A küsiks seda ka veel, et millistel mudelitel või alates mis aastast neil kompud peal on? Selline lisa meeldiks mulle küll.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.01.12 08:19
|
|
|
Ei ole b4-l ühegi mootoriga komput põhivarustuses, võibolla nüüd viimasel b8-l on, aga b7-l ka vist ei olnud veel
Weiks mõõda kiirust GPS-iga ja võibolla ikka oli kiirus 160-165km/h, vabandused, kui sa siia GPSi tulemuse märkisid.
Keegi pani siia ka pöörete-kiiruse arutelus rehvimõõdud, aga rehvid ei puutu absoluutselt asjasse, sest räägitakse selles kontekstis spidomeetri järgi
kiirusest.
8L kütusekulu on natuke palju sellise kaheliitrise jaoks maanteel, võiks 7 olla ja b3-mel veel kuskile 6 ja 6,5 vahele, 8 võtab juba minu 2,6 quattro
coupe maanteel
jokerAudi, kontrolli see pöörete jutt üle, pöörete muutus kiiruse muutusel 10km/h on liiga suur, sest kui arvestada sinu andmeid, siis linnakiirusel
oleks 5. käiguga pöörded 600 ja kiiruse nullile lähenedes oleks pöörded mootoril -1400 Ärme siiski unusta, et manuaalkastil, vähemalt nii vanal, on kast ja mootor jäigalt seotud ja kui sul on 100km/h pöörded 2600, siis
peavad sama käiguga olema 90km/h pöörded 2340, mitte 2200.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 27.01.12 09:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Ei ole b4-l ühegi mootoriga komput põhivarustuses, võibolla nüüd viimasel b8-l on, aga b7-l ka vist ei olnud veel
Weiks mõõda kiirust GPS-iga ja võibolla ikka oli kiirus 160-165km/h, vabandused, kui sa siia GPSi tulemuse märkisid.
Keegi pani siia ka pöörete-kiiruse arutelus rehvimõõdud, aga rehvid ei puutu absoluutselt asjasse, sest räägitakse selles kontekstis spidomeetri järgi
kiirusest.
8L kütusekulu on natuke palju sellise kaheliitrise jaoks maanteel, võiks 7 olla ja b3-mel veel kuskile 6 ja 6,5 vahele, 8 võtab juba minu 2,6 quattro
coupe maanteel
jokerAudi, kontrolli see pöörete jutt üle, pöörete muutus kiiruse muutusel 10km/h on liiga suur, sest kui arvestada sinu andmeid, siis linnakiirusel
oleks 5. käiguga pöörded 600 ja kiiruse nullile lähenedes oleks pöörded mootoril -1400 Ärme siiski unusta, et manuaalkastil, vähemalt nii vanal, on kast ja mootor jäigalt seotud ja kui sul on 100km/h pöörded 2600, siis
peavad sama käiguga olema 90km/h pöörded 2340, mitte 2200. |
Võibolla tõesti on nad 2340, aga no ei ole ju nii täpselt skaalal märgitud Muide jah, täna hommikul maanteel 90-ga sõites oli tahhoka seier ilusti 2400rpm peal. Seega eksisin natuke, minupaha, ma enam ei tee 
Aga kompuutrit jah B4 standardis ei olnud. S2-l vist ainult, aga pole päris kindel. Minu teada ta B7-l oli juba standardis, kuid B6-l veel mitte.
|
|
|
|
muumitroll
huviline
Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001
|
postitati 27.01.12 14:55
|
|
|
Aga, et neil kõigil on selle kompu valmidus olemas? Isegi mu 1990 aasta sigaril oli kompu peal.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.01.12 14:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: muumitroll
Aga, et neil kõigil on selle kompu valmidus olemas? Isegi mu 1990 aasta sigaril oli kompu peal. |
Mis tähendab valmidus?
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.12 15:05
|
|
|
Valmidus on niipalju, et saad osta kompu kangid, kelladja juhtmed ning
kui valmis sa ise seda paigaldama oled 
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
muumitroll
huviline
Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001
|
postitati 27.01.12 15:09
|
|
|
Seda mõtlengi, et kas piisab lihtsalt uutest kellades, kangist ja juhtmetest? Paigaldamine pole mingi vaev lihtsalt mõtlesin, et võibolla on vaja
hakata ka mingeid andureid või asju paigaldama kuskile, et ta oma signaali saaks.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 27.01.12 15:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: muumitroll
Aga, et neil kõigil on selle kompu valmidus olemas? Isegi mu 1990 aasta sigaril oli kompu peal. |
Mis tähendab valmidus? |
Arvatavasti ta mõtles seda, et kas kompu jaoks tarvis olevat kütusekulu infot on võimalik kuskilt kätte saada. Minu omal oli ta näiteks rooli all
selles mustas pistikus olemas ehk ühest pistiku otsast läks juhe sisse, aga teisest enam välja ei tulnud ning sealt oligi vaja jätkata, et kompu ära
ühendada. Muidugi saab vajaduse korral ka otse ajust selle juhtme vedada.
E: Teised olid juba kiiremad
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |