Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 90 2.3Q - 1989 - GrHo66 (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 5471)
GrHo66
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C6 Avant Quattro

postitati 07.01.12 22:56 Tsiteeri
Audi 90 2.3Q - 1989 - GrHo66



Tere foorumlased!

Pajatan natuke oma uuest liikurist ka siis. Tegu siis B3'e Quattroga mille jõuallikaks 2.3 100kw r5 mootor. Masin ikka hullupööra põnev ja plaanid veel suured. Välimus tal kiita ei ole, aga kõik on tehtav ja pealmine see, et tehniline seis oleks korras. Esimesed kogemused neljaratta veoga on kirjeldamatud, vähemalt minujaoks, kuna olen enamajolt poolevedusega liigelnud. Hetkel õpin alles masinat tundma ja käsitlema, ning tahaks ka silmaringi uuendada ja põhjaalla vaadata mis seal siis täpsemalt teistmoodi on kui esiveolisel. Aga mis seal ikka, kirjutan natuke ka varustusest ja üldseisust.

Varustus: Autocheck, manuaalne katuseluuk, veluursisu, mehaaniliselt reguleeritavad istmed, juhiistme kõrguse reguleerimine, kesklukustus puldist, signalisatsioon, immobilaiser, elektrilised peeglid, päikesesirmid, tagaklaasi soojendus, roolivõimendi, udutule(d) ees ja taga, ABS pidurid (väljalülitatav), tuledepesurid(hetkel pole päris paigaldatud), plokisoojendus(varsti paigaldamisel), toonklaas, 8x kõlareid, cd/mp3, tagadiffri lukustus ja nelikvedu(Quattro).

Tehniliselt on masin heas korras ja soovin ka hoida heas korras, hetkel tundub, et tuleb välja minekut suunata õõtshoova puksidele, pidid vahetamatta olema ja juba nö pehmed olema, diffrilukk toimib, salong on korralik ja hästi hoitud, näidikute pirnid vaja välja vahetada, skeletis ka põleb ainult kollane tuli ja keskkonsooli nuppudel enamikel pirnid läbi, välimus aga üpris kole ja nutune. :(

Veel välimusest siis: kapotil mingi krunt peale lastud lihtsalt värvile, kuna oli mõlk olnud kunagi ja peale seda töö pooleli jäetud, tagatiival tehtud "värviparandusi" spray värviga, esistange teist värvi ja leidub ka roostet. Õnneks pole kere kriitilises seisus ja saab kenasti korda teha. :)

Paneksin siis ka plaanid paika, niiöelda "to do list".

Vahetada hammasrihma komplekt, vahetada õli + filter, vahetada õõtshoova puksid ja midagi veel kui vajadust veermikus, veel ei ole oma silmaga üle vaadanud, teha kõikvõimalikud värviparandused jääb arvatavasti üheks viimaseks, kuna ennekõike hooldus ja tehniline seis, korrastada salongis olevate näidikute/lülitite valgustus, leida ilusad suveveljed, quattro orig. tagumine summuti pütt tuleks ka leida. Kindlasti täiendan veel seda listi.

Lisan siia pildi mis oli müügikuulutuses, lähiajal tulevad uued pildid.


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/371/158/0928291514ba88.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
RandoV
huviline

Avatar


Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B8

postitati 08.01.12 10:45 Tsiteeri


Jõudu ja edu audi 90 ga :D!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 08.01.12 12:37 Tsiteeri


Jõudu on vaja jah soovida, eks peale korralist hooldust (õlid rihmad sillad) tuleb ülevärvimise peale mõtlema hakata, muidu on auto nagu kaitseliidust pärit:D... Ise ka oma 90-l juba pikemat aega planeerin seda, aga vahenditest kipub alati puudus jääma... Aga muidu edu selle isendiga, põhiline, et ta quattro on!


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 08.01.12 12:40 Tsiteeri


Ilus värv...kui kapott välja arvata :D Aga noh, mu oma Coupe on kah samasugune praegu (kere punane, kapott roheline :D ). Vaatasin just eile õhtul seda kuulutust motors24-s. Suht kahju oli, et siuke masin on nii räämas. Aga tore, et sai asjaliku omaniku kätte, kes tema eest ka loodetavasti hästi hoolt kannab.
Audi 2.3 R5 mootori hääl on üle prahi ikka. Lisaks veel ka quattro. Edu ka minupoolt!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 08.01.12 16:16 Tsiteeri


2010 sügis oli see auto jyrisoo käes. Tehniliselt ja komplektsuselt oli tegemist eeskujuliku masinaga, kuid tagaosa oli kõvasti pahtlit saanud.
See, kellelt sina ta ostsid (või isegi sellest eelnev omanik), on teostanud tagaosa silumise ja värvimise. Kapott on värvitud mustaks, kuna sealtki koorus värvi/pahtlit.
Naljakas lisavidin oli sel masinal, nimelt kui maki paneeli ette ei pannud, siis käima autot ei saanud. :)


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.12 17:19 Tsiteeri


2005/6 aastal oli see minu auto. Tehnika ja sillaosad sai kõik üle käidud. Mulle jäi ta väikseks ja seepärast sai maha müüdud ning uste alumised ääred jäidki tegemata. Muidu väga tore auto oli. Edu uuele omanikule.



http://www.upload.ee/thumb/1969983/audi90kahala.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GrHo66
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C6 Avant Quattro

postitati 08.01.12 17:43 Tsiteeri


Tänud kõigile, kindlasti tegelen autoga edasi ja ei "hoora" nagu öeldakse. :)
Hetkel tekitab muret pöörete lainetamine soojal mootoril. Vahepeal lainetavad siis on paigal üle 1000 pöörde tühikäigul, sõites ei ole midagi ebatavalist. Kõikvõimalikud lõdvikud paistsid korras olevat, mõni tundus isegi uus. Mingi probleem oli olnud temp. anduriga, pidi vahetatud olema, peale seda oli tulnud pikk käivitus ka, ehk mõni "halb" andur sattunud. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 08.01.12 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GrHo66
Tänud kõigile, kindlasti tegelen autoga edasi ja ei "hoora" nagu öeldakse. :)
Hetkel tekitab muret pöörete lainetamine soojal mootoril. Vahepeal lainetavad siis on paigal üle 1000 pöörde tühikäigul, sõites ei ole midagi ebatavalist. Kõikvõimalikud lõdvikud paistsid korras olevat, mõni tundus isegi uus. Mingi probleem oli olnud temp. anduriga, pidi vahetatud olema, peale seda oli tulnud pikk käivitus ka, ehk mõni "halb" andur sattunud. :P


Enda 90 2.3-l oli kunagi ka taoline kala ja õhulugeja oli tuksis. Peale selle vahetamist kadus ka pöörete kõikumine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GrHo66
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C6 Avant Quattro

postitati 08.01.12 18:11 Tsiteeri


Ja nüüd hakkas vahepeal jälle ilusti käima, siis tõusevad ühtlaselt 1300 pöördeni umbes, ja siis hakkab vahepeal ujuma 1000-1300 vahel, siis jälle alla 1000 pöörde tühikäigul ilusti nagu peab jne. Tundub nagu miski ei saaks ühendust või midagi. Sõitmist ei sega, aga tühikäik võiks sellegipoolest korras olla, homme uurin veelkord üle kõikvõimalikud pistikud/ühendused. Täna sai veel tühikäigumootor ka maha võetud ja läbi pestud. Tühikäigumootori sees olev klapp liikus ilusti, kinni igatahes ei olnud.

Edit: Ja mainiks ära, et tuled on paganama head sellel masinal. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
GrHo66
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C6 Avant Quattro

postitati 08.01.12 18:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Big
2010 sügis oli see auto jyrisoo käes. Tehniliselt ja komplektsuselt oli tegemist eeskujuliku masinaga, kuid tagaosa oli kõvasti pahtlit saanud.
See, kellelt sina ta ostsid (või isegi sellest eelnev omanik), on teostanud tagaosa silumise ja värvimise. Kapott on värvitud mustaks, kuna sealtki koorus värvi/pahtlit.
Naljakas lisavidin oli sel masinal, nimelt kui maki paneeli ette ei pannud, siis käima autot ei saanud. :)


Hetkel mõtlen kapotiga seoses seda, et kas osta samavärvi kapott mõnelt masinalt mis varuosadeks või teha värvimistööd. Rohkem kaalun ostu, kui kellegil on võite teha pakkumisi. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 09.01.12 20:21 Tsiteeri


Tuled on jh selle kümnendi parimad! Ainult Mitsu Galandi 88-93 tuled on paremad! Aga see on riis ja toidust me ei räägi!:D


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 09.01.12 20:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GrHo66
Tsitaat:
Algselt postitas: Big
2010 sügis oli see auto jyrisoo käes. Tehniliselt ja komplektsuselt oli tegemist eeskujuliku masinaga, kuid tagaosa oli kõvasti pahtlit saanud.
See, kellelt sina ta ostsid (või isegi sellest eelnev omanik), on teostanud tagaosa silumise ja värvimise. Kapott on värvitud mustaks, kuna sealtki koorus värvi/pahtlit.
Naljakas lisavidin oli sel masinal, nimelt kui maki paneeli ette ei pannud, siis käima autot ei saanud. :)


Hetkel mõtlen kapotiga seoses seda, et kas osta samavärvi kapott mõnelt masinalt mis varuosadeks või teha värvimistööd. Rohkem kaalun ostu, kui kellegil on võite teha pakkumisi. :)

Pakkuda on näiteks (lisan mis meelde tuleb): Korralik taguluuk (tiivaga), korralik esimene kapott, parempoolsed uksed ( taladega), terve klaasiring (tagumine quattro kirjaga), samuti olemas peeglid ja ka suusakott. Võimalik saada ka mõningaid polstreid jms salongiga seonduvat. Lihtsalt infoks, juhul kui midagi vaja. Võib küsida ka teisi asju.
Muidu aga omapärane on B3 90 Quattro, B3 kõveim versioon.
Edu!

Edit: Värvitoon peaks ka kattuma (pean üles otsima, mis mu värvikood on).


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GrHo66
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C6 Avant Quattro

postitati 09.01.12 20:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Tsitaat:
Algselt postitas: GrHo66
Tsitaat:
Algselt postitas: Big
2010 sügis oli see auto jyrisoo käes. Tehniliselt ja komplektsuselt oli tegemist eeskujuliku masinaga, kuid tagaosa oli kõvasti pahtlit saanud.
See, kellelt sina ta ostsid (või isegi sellest eelnev omanik), on teostanud tagaosa silumise ja värvimise. Kapott on värvitud mustaks, kuna sealtki koorus värvi/pahtlit.
Naljakas lisavidin oli sel masinal, nimelt kui maki paneeli ette ei pannud, siis käima autot ei saanud. :)


Hetkel mõtlen kapotiga seoses seda, et kas osta samavärvi kapott mõnelt masinalt mis varuosadeks või teha värvimistööd. Rohkem kaalun ostu, kui kellegil on võite teha pakkumisi. :)

Pakkuda on näiteks (lisan mis meelde tuleb): Korralik taguluuk (tiivaga), korralik esimene kapott, parempoolsed uksed ( taladega), terve klaasiring (tagumine quattro kirjaga), samuti olemas peeglid ja ka suusakott. Võimalik saada ka mõningaid polstreid jms salongiga seonduvat. Lihtsalt infoks, juhul kui midagi vaja. Võib küsida ka teisi asju.
Muidu aga omapärane on B3 90 Quattro, B3 kõveim versioon.
Edu!

Edit: Värvitoon peaks ka kattuma (pean üles otsima, mis mu värvikood on).


Võtan kindlasti mingiaeg ühendust ja tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
GrHo66
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C6 Avant Quattro

postitati 09.01.12 22:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tõnts
Tuled on jh selle kümnendi parimad! Ainult Mitsu Galandi 88-93 tuled on paremad! Aga see on riis ja toidust me ei räägi!:D


Riiside vastu huvi ei tunne jah. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
GrHo66
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C6 Avant Quattro

postitati 17.01.12 12:37 Tsiteeri


Vahepeal sai pisemaid asju tehtud masinaga, sai vahetatud rool nahatatud rooli vastu, mis minuarvates ilusam ja tagasuunad olid erinevad, parempoolne oli B4 avant'i pealt ja vasak oli mingi "made in china", tuhmunud siuke. Mõlemad sai vahetatud B3 orig. suundade vastu. Lähipäevil tuleb hooldus, kuna hetkel rasked ajad ja tuleb siit sealt kokku hoida. Midagi tegematta ei jää, lihtsalt aega vaja! Veel on väikseid muresi, nimelt esimesed udutuled ei tööta, pärast uurin kas vool lülitini jõuab, pirnid olid terved, kaitsmed terved ja kelladesse lööb "Brake Light" ja läbipõlenud pirni sümboli ette, pidurituled toimivad, pedaali tallates ära ei kustu ja veel ei tööta temp. näidik, ei liigu kuhugi poole, kas mingi külmjoode kuskil või on sellega seotud mingi relee, külmalt ei toimi ka tulede lüliti, lükates lüliti üles lõppu välja mil peaksid lähituled ilusti põlema, töötavad ainult park tuled ja kangi õrnalt liigutades ja sellega mängides leian asendi mil lähituled hakkavad põlema siis jälle kustuvad ära, salong soojenenud ja masin juba soojaks käinud hakkavad lõpuks tuled ilusti tööle. Igasugune nõuandmine teretulnud! Varsti tuleb ka hulgaliselt pilte. Olge mõnusad! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
GrHo66
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C6 Avant Quattro

postitati 16.02.12 13:28 Tsiteeri


Vahepeal pole jõudnud eriti autoga tegeleda aga midagi siiski on tehtud. Vahetatud ees piduriklotsid vanad hakkasid ketast sööma, vahetatud tuledelüliti, varsti ka olemas uus spidoplokk, kütusekulu oli mõnd aega tagasi kõrgevõitu ja summuti plärises pükste juurest, sai sõbra abiga üle vaadatud ja avastasime, et katalüsaatori ääres pikk pragu sees, keevitusega sai õnneks hakkama, ning nüüd masin vaikne, mootor käib siledamalt ja kütusekulu on ka oluliselt vähenenud, arvatavasti mõjutas see auk katalüsaatoris ka lambda tööd. Niipalju olen suutnud paika panna, et märtsi esimestel päevadel vahetan hammasrihma, rulliku ning õli ja filtri. Antud kuu sisse üritan ka käigukasti remonti seada, teisel juhul kast vahetusse. Sellise vana auto puhul tuleb ainult tegemisi juurde aga huvi endiselt edasi tegeleda. Sai ka lumerada proovitud. :)




http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/374/214/09360722169017.jpg

Pudeli kohta kommentaare ei oota, oli kaassõitjast sõbra oma! :)




http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/374/214/09360721951064.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
GrHo66
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C6 Avant Quattro

postitati 05.03.12 16:05 Tsiteeri


Niisiis vahepeal toimunud väikesed muudatused, sai vahetatud mõned osad/asjad.

Kapott
Esistange
Esimesed suunatuled
Õli(10W40) + õlifilter (05.03.12)
Pidurivedelik DOT 4
Näidikute plokk
Tuledelülitid

Kapott ja esistange on natuke tumedamat tooni aga esialgu pole paha, kuna värviparandusi veel küll ja küll teha, lisaks veel käigukasti mure millega kahjuks tegeleda ei ole jõudnud. Hammasrihmaga saab veel 30k km sõita aga too läheb kah vahetusse lähiajal. Stangel küljes veel tuledepesurid mis samuti plaanis tööle panna. Korraga kõike ei jõua aga asi edeneb. :)

Paar uut pilti ka!


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/376/78/0940392390ed33.jpg


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/376/78/094039243940ab.jpg


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/376/78/09403924522ab4.jpg


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/376/78/094039249d681a.jpg

E: Värvi parandamisest rääkides siis plaan on hakata tagaosa siluma, alustades tagastangest. Vahetusse lähevad ka esimesed uksed, praegused on kõva rooste all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
GrHo66
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C6 Avant Quattro

postitati 10.03.12 20:22 Tsiteeri


Täna siis hakkas tööjuures igav ja leidsin pisivigu mille kallal jälle nokitseda, probleem oli pagasi lukuga, kui pagasiluuki sulgeda siis ta kinni ei jäänud, vaid liikus vabalt üles-alla. Lukumehhanismi võtsin lahti, lukk toimis ilusti ei olnud kinni jäänud ega midagi, samuti pagasit avav nupp toimis ja lülitas seda lukku avatud asendisse ilusti, probleemi lahenduseks pidin siis tõstma seda "asja" (kui keegi teab võib selle nimetuse öelda) kuhu külge lukk lukku jääb, lukk lihtsalt ei ulatanud tolleni välja. Kogu selle põhjuseks pakun, et auto on korraliku laksu ikka saanud tagaossa, kuna luuk ka natuke irvakil juhipoolt, eks otsin homme sellele lahenduse. Edasi võtsin udutuled juppideks, puhastasin luubid, klaasid ja ühendused, nüüd põlevad mõlemad ühtlaselt. Kapoti alt leidsin lahtise vaakumvooliku mille asukoht pidanuks olema kollektorisse mineva vooliku küljes, sinna ta ka sai, siiski vajab see vooliku jupp paikamist või üldse väljavahetamist, kuna ei olnud enam esimeses nooruses. Unustasin mainida, et sai ka puhastatud esitulede klaasid, kogu protsessi käigus nägin siis ära ka mis seisus reflektorid on, juhipoolne oli hea aga kundepoolne oli läbi omadega, värv koorus jne. Homme siis plaanis natuke siit-sealt ülekäia mis võimalik. Kõige enam ootaksin abi seoses autocheck'ga, kõik ülejäänud tulukesed mis ta mul ette lööb, kütus, klaasipesuvedelik jne, nendest saan kerge vaevaga lahti aga "Brems Licht" ei taha kuidagi eest kaduda ja ei oska nagu kusagilt alustada ka, otsingust olen niipalju mõtteid saanud, et näidikutes võib olla probleem, näidikud ma vahetasin ära, millele tõstsin siis vanadelt näidikutelt autocheck'i mooduli uuele peale. Sai puhastatud siis ka piduritule pesad, pistikud ja abi ei ole sellest saanud. Pidurituled töötavad!

E: Leidsin DIY alafoorumist teema "Autochecki paigaldamine Audi 90 B3-le (minichecki asemel)". Seal siis kirjas, et autocheck'i valgest pistikust 6'es ja 7'es juhe massi ühendada, seda siis kui lampe kontrollivaid mooduleid ei ole. Homme proovin ära selle, siis saan teada kas asi nendes pirnide kontroll moodulites, kui ikka ei tööta siis probleem arvatavasti autocheck'i moodulis endas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
GrHo66
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C6 Avant Quattro

postitati 11.03.12 10:12 Tsiteeri


Tollest DIY teemast oli palju abi, ühendasin need 2 juhet massi mis õpetuses oli ja asi hakkas toimima, nüüd süüdet keerates lööb ilusti ette"OK". :)



http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/376/306/094153017ac77d.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
bufu89
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.10
Asukoht: Loksa,Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 c5 2,8 quattro/ audi a6 c6 3,2 quattro/Audi A7 3,0

postitati 12.03.12 12:51 Tsiteeri


Tere Georg,müüsid a6 maha ja ostsid quattro ;) õige
A6-st need 18 tollised veljed üle ei jäänud ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GrHo66
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C6 Avant Quattro

postitati 12.03.12 12:59 Tsiteeri


Mm, asukoht Loksa, Helsingi, tegemist Ignari, Ivari või Imrega? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
bufu89
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.10
Asukoht: Loksa,Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 c5 2,8 quattro/ audi a6 c6 3,2 quattro/Audi A7 3,0

postitati 12.03.12 13:05 Tsiteeri


tegemist ignariga :D ja mul suve velgesi vaja


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GrHo66
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C6 Avant Quattro

postitati 12.03.12 13:08 Tsiteeri


Kahjuks ei ole alles neid, aga uurin ehk leiame sulle sobivad veljed! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
bufu89
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.10
Asukoht: Loksa,Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 c5 2,8 quattro/ audi a6 c6 3,2 quattro/Audi A7 3,0

postitati 12.03.12 13:14 Tsiteeri


OK
Kuidas quattro tundub esiveolise kõrval ? Meeldib ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GrHo66
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C6 Avant Quattro

postitati 12.03.12 13:20 Tsiteeri


Noo näiteks kohaltvõttu oma kodu tänavas kus on libe jne, ei saa esiveolisega võrreldagi. Nüüd see talv on metsikult öiseid telefoni kõnesid ja kõned sisaldavad selliseid fraase nagu, tõmba välja, tule appi jne. :D Vot sellised erinevused on neliveo ja esiveo vahel. Samuti püsib ta teel väga hästi, juhitavus ja kõik on selline teistsugune muidugi heas mõttes ja oleneb kuidas keegi seda tunnetab, üldiselt rahul, kuigi tegemist vana autoga mis tahab ohtralt korrastamist ja mõne jaoks tundub selline masin liiast, aga mind see ei häiri, kõik on tehtav!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.3% - SQL: 60.7%]