Lehekülgi: 1 2 |
kki
huviline
Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR
|
postitati 30.10.11 22:05
|
|
|
Autochecki paigaldamine Audi 90 B3-le (minichecki asemel)
Nädalavahetusel paigaldasin Audi 90-le (B3) minichecki (2 tulukesega - hüdraulika ja jahutusvedelik) asemele autochecki, ilma kompuutrita.
Välismaistes foorumides on siin-seal sellest juttu, konkreetset kirjeldust siit ei suutnud leida, niisiis teen selle ise
A ja O töö läbiviimiseks on siin http://www.csupomona.edu/~bvnorum/cars/B3_96-20_AutoCheck.pdf
Vaja:
1. Ristpeaga kruvikeeraja
2. Lapik kruvikeeraja
3. Autocheck moodul
4. Autochecki 26-pin pistik, soovitavalt koos juhtmete ja pistikutega, minul oli 8 juhet.
5. Näpitsad, juhtmepuhastustangid, sukavarras vms
Siin on tegevuste käik, eeldades, et autol pole juhtmestiku muudetud ning värvikoodid ning armatuuri all vasakul olevad pistikud on seda värvi, mis
tehasepoolt paigaldatuna:
1. Eemaldada roolivarda ülemine kate (all 2 kruvi).
2. Kruvi lahti kelladeplokk (2 kruvi)
3. Tõmba kelladeplokki niipalju ettepoole, et saaks lahti ühendada paremal oleva sinise 26-pin pistiku, võib minna tarvis lapiku kruvikeeraja abi, et
pistikut kinnihoidev klamber üles tõsta ning seejärel pistik eemaldada.
4. Toimi samamoodi vasakulpool oleva kollase pistikuga.
5. Nüüd saad juba kelladeploki välja võtta. Rooli eemaldada ei ole vaja.
6. Kelladeploki taga, kruvi lahti minichecki moodul (kinni 2 väikese kruviga) ning tõsta see ettevaatlikult üles kuni moodul ära tuleb
7. Paigalda minichecki asemele autochecki moodul, selle kinnitamiseks varu mõned lisakruvid, täpselt ei mäleta kui palju (kokku 5-6)
8. Autocheck mooduli taga on valge 26-pin pesa, sellesse tuleb kõige lõpus ühendada valge 26-pin pistik.
9. Rooli all pistikuteplokki on ühendatud must, pruun ning must-kollane pistik. Nendesse pistkutesse lähevad juhtmed autochecki valgest pistikust. Kui
juhtmestik on saadud doonorautolt koos nende pistikutega, mis asuvad rooli all, on asi lihtsam, tuleb lihtsalt samavärvi pistikust ühendada juhe
sinna, kus samavärvi juhe juba olemas on, et autocheck saaks vajaliku signaali. Igas pistikus on samasuguse värvikoodiga juhtmeid vaid üks.
Kui vaadata seda valget pistikut otsast (mitte pesa autochecki mooduli küljes), siis pesade numbrid lähevad selliselt
Juhtmed ühenduvad selliselt (eesolev number näitab pesa numbrit valges autochecki pistikus):
Musta pistikusse armatuuri all
1) 17 - valge-hall - 1.8 bar õlirõhu andur - T5/1 (must 5-pin pistik, esimene pesa)
2) 19 - sinine-must - 0.3 bar õlirõhu andur - T10a/3 (must 10-pin pistik, kolmas pesa)
3) 3 - pruun-must - ei tea mis juhe see on, aga vajalik
4) 23 - roheline-sinine - mootori elektroonika
5) 24 - pruun-roheline - mootori elektroonika
Pruuni pistikusse
6) 25 - punane - tagatulede kontrolli moodulisse (piduritulede oma) - T10b/9 (pruun 10-pin pistik, üheksas pesa). Selle pistiku vastuses peaks teiselt
poolt tulema tagumiste tulede kontrolli moodulist punane juhe. Moodulil tähistatud "KB"
Kollane-must pistikusse
7) 18 - hall - esi- ja tagatulede kontrolli moodulisse - T10/6 (kollane 10-pin pistik, kuues pesa) - Selle pistiku vastuses peaks teiselt poolt tulema
esimeste tulede kontrolli moodulist hall juhe. Moodilil tähistatud "K". Pistikusse tulevad 2 halli juhet, üks AC moodulist, teine tagumiste tulede
kontrolli moodulist.
8) 16 - pruun-punane - klaasipesuvadeliku tasemeandur - T10/3 (kollane 10-pin pistik, kolmas pesa). Selle pistiku vastuses peaks teiselt poolt tulema
klaasipesupaagi tasemeanduri juhe. Tasemeanduri teine juhe juhtida keresse.
Punktid 6 ja 7 ühendasin keresse, kuniks puuduvad tulede kontrolli moodulid, sest vastasel korral annaks autocheck häiret. Punkti 8 isoleerisin ära,
sest kui see ühendada keresse, annab häiret klaasipesu.
Et autol on punktide 1-5 juhtmed tegelikult juba olemas ja toimivad, tuleb samad signaalid saada ka autochecki moodulisse. Selleks tuleb eemaldada
armatuuri alt must pistik ning pistikust eemaldada eelpool nimetatud juhtmed, p. 1-5. Selleks kasutada nt. väikest kruvikeerajat et pistik avada ning
nt. sukavarrast või midagi muud teravat ja piisavalt peent, et klemm pistikust lahti saada. Seejärel avada klemm (või kasutada uut klemmi, mis
pistikusse istub) ning olemasoleva(te) juhtme(te) juurde lisada autochecki moodulist tulev sama värvi juhe ja pigistada klemmi uuesti kinni ning
asetada pistikusse samasse kohta tagasi. Samamoodi talitada kõikide juhtmetega, soovitavalt ükshaaval, et juhtmed segamini ei läheks.
Pildil doonorautolt musta pistiku suurem pool ning autochecki 26-pin pesasse minev sini-roheline juhe, parajasti üritamas seda sealt eemaldada, et
hiljem enda auto samasse pistikusse juurde lisada.
Kui nii tehtud, peaks süüte sissekeeramisel ilutsema autochecki ekraanil kiri "OK".
Update:
Tagumiste tulede kontrolli moodul
igaks juhuks olgu veel öeldud, et edaspidise tegevuse kirjeldus on veel kontrollimata, sest paigaldamine on alles pooleli ning
osad juhtmed ühendamata, aga äkki kellelegi on see info juba abiks edasiseks tegutsemiseks
Skeem on selline
Moodulile tulevad sisse juhtmed kahelt poolt (minul on ühel poolel punane, teisel poolel must pistik). Mooduli karbil on järgmised tähistused ning
juhtmed peaksid olema sellist värvi:
Punane:
54L - punane/must - vasakusse piduritulle
54R - punane/valge - paremasse piduritulle
54H - punane/sinine - lisapiduritulle (kui lisapidurituld ei ole, saab selle otsa lihtsalt ära isoleerida)
58L1 - hall/must - vasakusse tagatulle
58R1 - hall/punane - paremasse tagatulle
Must:
54E1 - punane/must - piduritulelüliti
54E2 - punane/must - piduritulelüliti
58R - hall/punane - parem tagatuli (sissetulev)
58L - hall/must - vasak tagatuli (sissetulev)
15 - sinine/must - terminal 15 (+12 läbi süüte)
31 - pruun - maandus
KB - punane - AC pistik 25 (T26b/25) Ühendada pistikusse T10b/9. Selle vastus läheb edasi autochecki valgesse pistikusse T26b/25
KS - hall - AC pistik 18 (T26b/18). Ühendada pistikusse T10b/8. Selle vastus läheb edasi esitulede kontrolli moodulisse. Samasse T10b/8 pistikusse ühe
ja sama klemmi alla tuleb AC moodulist läbi välge pistiku (T26b/18) hall juhe. Niimoodi saavad ühendatud esi- ja tagatulede kontrolli moodilid ja
autocheck.
Panin mooduli olemasolevatele juhtmetele klemmid, ühele poole M ja teisele poole F, siis on võimaliks alati moodul vahelt ära võtta, kui miskit ei
peaks toimima ja tuled ka ilma moodulita lihtsasti tööle tagasi saada:
Selleks, et autocheck hakkaks tulede kontrolli mooduliga suhtlema, tuleb vedada 4 juhet (hall, punane, must/sinine, pruun) pagasnikus olevast
tagatulede kontrolli moodulist salongi rooli alla (pruuni maanduse võib ühendada ka pagasnikus olevasse kereühendusse). Need tuleb ära ühendada
vastavalt ülevalolevale kirjeldusele.
Edasi jääb vaid pagasnikust leida üles tulede õiged juhtmed ning moodulisse ära ühendada. Üldselt peaks see käima nii, tagumise vasaku tule näitel:
Leida üles tagumise vasaku tule hall-must juhe, see pooleks lõigata ning sissetulev juhe ühendada pesaga 58L ning tulesse minev juhe ühendada pesasse
58L1 jne...
Esimeste tulede kontrolli moodul
Skeem on selline:
The rest is coming soon
Teemat sai uuritud enne ettevõtmist päris põhjalikult.
Olgu veel öeldud, et igaüks talitab enda auto juures ikkagi omal vastutusel! Minu ja doonorauto pistikud ja juhtmete värvid klappisid 100% ning õnneks
hakkas ka kõik ilusti tööle. Igaüks vastutab selle eest ise, kuhu ja mida ta kuhugi ühendab.
Edu,
Erkki
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 01.01.12 12:19
|
|
|
Väga asjalik ja detailne selgitus, aga enne kui selle järgi tegutsema hakkan oleks küsimus, et kas need pirnide kontrollimise moodulid oled ka juba
külge ühendanud, et kuidas siis seda teha? Ega seda loota, et klaasipesuvedeliku paagil tasemeandur ka varasemalt minicheckiga varustatud masinal
olemas on, vist ei tasu? Mina hakkan siis -95 coupele seda paigaldama ehk on sama moodi nagu B3-l. Asja muudab lihtsamaks mul see, et selle masina
juhtmepuu peaks täitsa olemas olema, kust see autocheck võetud sai
|
|
|
kki
huviline
Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR
|
postitati 02.01.12 18:22
|
|
|
Tegelikult on nii, et praegusel hetkel on asi täpselt nii kaugel, nagu eelnevalt kirjutatud ehk siis tulede kontroll ja klaasipesu on veel tegemata. Klaasipesu on lihtne, tulede kontroll nõuab natuke
süvenemist skeemidesse. Tavalisel klaasipesupaagil ei tohiks tasemeandurit olla. Pole peale selle DIY tegemist kaugemale jõudnud. Kardan, et enne
kevadet vist ei jõua ka, aga kui ette jõuad, siis pane aga kirja kuidas tegid
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 30.01.12 11:47
|
|
|
Hea juhend, sain ka samuti toimima asja nagu teemaalgatajal. Tegin lihtsalt kolmikud juhtmetele klemmliistuga, ei hakanud orig. klemmide alla
toppimagi, kokku vast alla tunni töö kõik, aega võttis doonori juhtmepuus ülejäänud juhtmete lõppemise koha leidmine (kl. pesu ved. tasemeandur ja
tulede kontroll). Olid ka väikesed erinevused juhtme värvides, aga tänu doonor juhtmestikule ja ka tänu selle teema piltidele ei olnud asi keeruline.
Olemas on ka doonorilt andurikohaga klaasipesuvedeliku paak, sinna jookseb selle jaoks üks juhe nagu ma olen aru saanud ja andur on pumba küljes ja
töötab herkon releega (Forsis oli hinnaks ca 12eur). Kuskilt aga kuulsin, et valmidus on ka mul olemas juhtme näol ja kui ma nüüd õigesti mäletan,
siis praeguse pumba küljes autopoolt tuleval pistikul oli tõpoolest 3 PINi, vaja läks aga ainult pumba jaoks 2, seega on lootus, et panen uue pumba ja
ühendan armatuuri all õige juhtme ära ehk siis kapoti alt ei pea hakkama seda ühte juhet ise vedama (doonori puust oli näha, et läbi pistiku jookseb
see pruun-punane juhe otse paagini, sealt maalt aga oli läbi lõigatud). Tuledekontrolli peab ka uurima veel.
Mis on aga need ülejäänud 3 juhet Auto Checki pistikust? Doonori juhtmepuus lõppesid need kolm ühes kimbus isoleeritutena. Otsinguga leidsin väite, et
mingite orig. raadiote infot saab nende kaudu displeile kuvada? Mul on muidu küll laial Deltal RDS peal ja pistikuga saaks tagant info ka kätte, äkki
keegi on kokku puutunud sellega?
EDIT: Siin
on lõpus üks kasutaja saanud laiast delta makist RDS info Auto-Checki, eks uurin temalt täpsemalt!
Siin ka seda delta pinouti selgitatud, nagu näha, tõesti 3
juhet tuleb ka deltast välja RDS jaoks, nüüd pean uurima, mis need järelejäänud 3 Auto Checki otsa saada tahavad
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 30.01.12 19:08
|
|
|
Huvitav, kas on väga rumal mõte makist tuleva kolme RDS juhtme ja autocheckist järele jäänud kolme juhtme kõigi kombinatsioonide läbi proovimine? Neid
ju ainult 6 ja peaks olema nõrkvoolud? Või on kellelgi b4-ja auto checki pistiku pinout, audi c4-l vist teisiti? Mina seda neti avarustest veel pole
leidnud
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.12 19:29
|
|
|
Ehk on siin lehel mingit kasuliku infot.
E: Siin siis raadiote värgid.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 30.01.12 20:21
|
|
|
See esimene on väga kasulik link, sealt ka siis üks pildike, kust näha, et asi peab olema võimalik:
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.12 20:29
|
|
|
Seal allpool veel mingi teistsugune kus ka kliima värk on peal.
E:Siin väidetakse, et Delta ei edasta infot autochecki vaid
gamma edastab.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 30.01.12 20:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sibidisah
Seal allpool veel mingi teistsugune kus ka kliima värk on peal. |
Jah on küll, kasutasin kõvasti google translate`i ja sain aru, et miskit erinevatel makkidel erinevate AC-dega erinev info formaat või midagi sellist,
ma nüüd ei teagi, kas mina oma makiga saan või mitte sellesse AC-sse infot
Samas üks foorumi kasutaja sai delta CC-st info Audi vana a8 AC-sse minu arust, pean temaga ühendust võtma vast! Ja ka eespool pildil on selle raadio
info juures sõna delta
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.12 20:54
|
|
|
Nii leidsin siis makkide pinoudid. Link.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 30.01.12 20:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sibidisah
Nii leidsin siis makkide pinoudid. Link. |
Jajah, see makil ka kirjas, aga oleks vaja teada, kuhu need autochecki pistikus panna Selle pistiku pinoute oleks vaja, osad eespool juba olemas teemaalgatajal, aga mitte kõik!
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.12 09:58
|
|
|
Siin on asjalik link kus kõik välja toodud ning sellel
lehel on mingi 3 pini ühendust välja toodud ja kuskil lehel oli veel mingid värvid lilla, kollane ja roheline.
Avastasin siis ka midagi turbomeestele. Samamoodi näitab rõhku vms autocheckis.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 31.01.12 10:20
|
|
|
Neid värve Autocheckist ei tule (tulevad kolm juhet punased ja mingi muu värvi triibuga) ja b4-ja auto checki pistik on ka rohkemate pinidega, kui
c4-ja oma vist mulle tundub.
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 31.01.12 11:28
|
|
|
Tõepoolest, siin nii kirjas:
Ühtib ka teemaalgataja jutuga vist!
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.12 11:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tõepoolest, siin nii kirjas:
[img]http://www.audifieber.de/audiforum/threads/249-B4-Typ-89-Autocheck-AC-nachr%C3%BCsten[/img]
Ühtib ka teemaalgataja jutuga vist! |
Siis pole muud, kui jõudu tööle
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 31.01.12 11:53
|
|
|
Tänud igatahes! Pean siis uurima, kas need juhtmed, mis mul pistikus üle jäid, tulevad ikka vastavatest pinidest ja tegelikult on veel selgusetu, mis
signaali mis pin tahab neis kolmes AC pinis.
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.12 13:34
|
|
|
Pead tegema katse eksitus meetodil
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 19.02.12 11:56
|
|
|
Klaasipesuvedeliku madala taseme hoiatus ka nüüd töötab Miskit
raketiteadust polnud, lihtsalt tuli panna teine paak, millel auk anduri jaoks ja siis uus pump koos integreeritud anduriga ning romulast võtsin ka
kahe PIN-ise pumba pistiku asemel kolmese. Vedada tuli ka pumba juurest salongi anduri signaali juhe, mille ühendasin otse selle Auto Checki vastava
juhtme otsa (sellest juba täpsemalt teemaalgataja tekstis).
Uuritud on ka sutike seda RDSi Auto Checki kuvamise asja: tegin kindlaks, et eelnevalt mainitud Auto Checki pistikusse PIN-ide 20, 21 ja 22 alla
lähevad minul juhtmed küll, seda siis vastavate värvidega:
20---punane kollase triibuga
21---hall punase triibuga
22---punane pruuni triibuga
Delta CC taga sai siis pandud külge see keskmine RDSi pistik (roheline mini ISO) ning siinse foorumi info baasil peaks seal olema vajalikud DATA,
CLOCK ja ENABLE pinid. Proovisin nende 20-22 tulevate juhtmetega kõik kombinatsioonid läbi (6), RDS oli raadiol sisse lülitatud ja makk mängis, kuid
ühelgi juhul RDSi infot Auto Checki ei kuvanud
Äkki on kellelgi ideid, et kas b4-l sisult võib see Auto Check erineda c4 omast (kuivõrd ühes eespool mainitud teemas saadi c4-l RDS deltaga AC-sse)
ja mitte toetada RDSi? Samas tekib mul küsimus, et miks siis b4-ja pealt võetud Auto Checkil need juhtmed üldse pistikus on ja originaalis olid sellel
b4-l lihtsalt vabrikus otsad ära isoleeritud? Ju ikka peab toetama RDSi
|
|
|
kki
huviline
Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR
|
postitati 04.03.12 21:25
|
|
|
Oled selle raadioasja tööle saanud? Ise ka piilun selles suunas, mingi kassetikas kuhu saaks ka CD boxi ühendada. Huvitav kas erinevad AC moodulid
toetavad erinevaid asju? Sest teadupärast saab sinna veel ette võluda kiiruselimiidi ületamise signaalid, piduriklotside kulumise. Kas sul seda ka
näitab, kui kütus otsakorral? Mul pole see märguanne veel ette tulnud. Peab lihtsalt vist ühe kanistri kütusega kaasa võtma ning sõitma kuni ette
tuleb, kui tuleb.. sellepärast ka lisakütus kaasa
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 04.03.12 21:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kki
Oled selle raadioasja tööle saanud? Ise ka piilun selles suunas, mingi kassetikas kuhu saaks ka CD boxi ühendada. Huvitav kas erinevad AC moodulid
toetavad erinevaid asju? Sest teadupärast saab sinna veel ette võluda kiiruselimiidi ületamise signaalid, piduriklotside kulumise. Kas sul seda ka
näitab, kui kütus otsakorral? Mul pole see märguanne veel ette tulnud. Peab lihtsalt vist ühe kanistri kütusega kaasa võtma ning sõitma kuni ette
tuleb, kui tuleb.. sellepärast ka lisakütus kaasa |
Kõik muu peale raadio tuleb, mis siin eespool piltidel ja selle läbioleva pirni asjandus vajaks ka natuke rohkem süvenemist, aga selle kirja saab ette
ikka, kui vaja
Kütusetuli tuli ka ilma pistikuta ehk siis otse kelladeplokist, selle jaoks ei pidanud midagi ühendamagi. Tundub nii, et erinevad AC moodulid toetavad
erinevat formaati RDSi tõesti, kitsas gamma võiks siis info sinna kuvada küll, seda pandi ka tehasest sellele masinale Võibolla kui hangiks mingi uuema cabrio AC, siis sellele ju pandi laia makki
ka, seega peaks ka nagu AC toetama RDSi sellelt makilt.
|
|
|
kki
huviline
Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR
|
postitati 14.03.12 18:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Delta CC taga sai siis pandud külge see keskmine RDSi pistik (roheline mini ISO) ning siinse foorumi info baasil peaks seal olema vajalikud DATA,
CLOCK ja ENABLE pinid. Proovisin nende 20-22 tulevate juhtmetega kõik kombinatsioonid läbi (6), RDS oli raadiol sisse lülitatud ja makk mängis, kuid
ühelgi juhul RDSi infot Auto Checki ei kuvanud
Äkki on kellelgi ideid, et kas b4-l sisult võib see Auto Check erineda c4 omast (kuivõrd ühes eespool mainitud teemas saadi c4-l RDS deltaga AC-sse)
ja mitte toetada RDSi? Samas tekib mul küsimus, et miks siis b4-ja pealt võetud Auto Checkil need juhtmed üldse pistikus on ja originaalis olid sellel
b4-l lihtsalt vabrikus otsad ära isoleeritud? Ju ikka peab toetama RDSi
|
Kui raadiol väljund on olemas, siis peaks sealt signaal ka tulema. Teine võimalus on veel see, et autocheck ei toeta raadio infot. Natuke vahepeal
uurisin, neid AC mooduleid on ka erinevaid:
1. kõige tavalisemad funktsioonid - hüdraulika, kütus, aku, klaasipesu, jahutusvedelik, tuled - 8A0 / 893 919 067 F
2. lisaks punktile 1 on veel piirkiiruse ületamise märguanne - 893 919 067 BC
3. lisaks punktile 1 veel esipiduriklotside kulumise märguanne - 893 919 067 G
seda ei oska öelda, kas see raadioinfo näitamine kuulub ka põhifunktsioonide hulka. Mis su mooduli kood on?
|
|
|
RistoN
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.12 18:13
|
|
|
Kui autol puudub aju (87 aasta B3 1.8s karpaga) ning ka mini-check, siis ei saa või on väga keeruline paigaldada mini- või auto-checki?
|
|
|
kki
huviline
Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR
|
postitati 17.03.12 09:41
|
|
|
Niisama onvähemalt minul raske öelda, saad teha pildi oma kelladeplokist, eest ja tagant? Milliseid häiretulukesi ta üldse näitab?
|
|
|
RistoN
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.12 10:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kki
Niisama onvähemalt minul raske öelda, saad teha pildi oma kelladeplokist, eest ja tagant? Milliseid häiretulukesi ta üldse näitab?
|
Kellad on sellised nagu siin pildil 3 variant:
http://www.cutino.yoyo.pl/allegro/zegary.jpg
Näitab seal üleval kastis siis kahte tulukest (horisontaalselt pooleks jagatud see kast), üks on vist jahutusvedelik ja teine punane (!). Kui auto
tööle panna, kustuvad õnneks mõlemad ära. Pead ei anna, et need kaks just seal olid.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|