MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 04.01.12 22:47
|
|
|
Uue ABS juhtmooduli paigaldamine
Autoks siis on A6 98.a 1.8TQ. Kuna hakkas vana probleem pead tõstma (abs juhtmooduli tüüpviga), siis sai muretsetud tutikas ABS juhtmoodul. Ennem kui
hakkan asja autole peale panema, tahaks teada kuidas see täpsemalt käib. Mehaaniline osa pole probleem, aga mul tekkis küsimus, et kas ma pean midagi
arvutiga ka seal tegema? Kuidagi seda autole tutvustama või nii.
Kui kellegil on mingit juhendit või oskab anda kirjandust selle kohta, oleksin väga tänulik.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 04.01.12 23:11
|
|
|
Otseselt midagi tutvustama ei peal. Kui läheb hästi, siis ei pea mitte midagi tegema. Aga mõnikord võib ka sama koodiga moodul vajada
ümberkodeerimist.
Otsi laiast internetist (nt audi abs module/controller/unit coding/settings kombinatsioonidega) ja saad vastuseid ning õpetusi hulgim
(levinud probleem).
VAG-COM-iga pole see kodeerimine üldsegi mitte raske. Ma kuigi täpselt ei mäleta enam (3 a tagasi tegin), aga kui mul C5-ga ABS mooduli probleem oli
ja see asendatud sai, siis kodeeringu muutsin ilma erilise õpetuseta lihtsalt VAG-COM-iga asja uurides (seal on mõnikord lühidalt ka mingi seletus
kirjas). Vastavalt mootorile, veoskeemile ja elektrooniliste abivahendite olemasolule tuleb sisestada õiged numbrid (võimalik, et nende tähendusi
VAG-COM ei seleta lahti, siis pead veel veidi googeldama).
Muuseas enamus õpetusi ütlevad, et mooduli vahetamiseks on vajalik logar ja veel terve posu kraami ära võtta. Tegelikult kui natuke loomingulisemalt
läheneda pole seda ülsegi mitte vaja. Seda tööd palju teinud remontijad võtavad mooduli minutiga küljest.
Kui töö tehtud ja kõik toimib ning protseduur värskelt meeles, siis tee näiteks teema DIY alla. Siis ei pea tulevasi murelikke enam võõrkeelsesse
internetti suunama. 
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 07.01.12 19:47
|
|
|
Mul ka üks küsimus.
Kas kõik erineva koodiga moodulid on sisult erinevad?
Et kas kasutada saab ainult neid ajusid mille kood klapib originaaliga või on võimalik kasutada ka teisi ajusid, kui need ümber kodeerida?
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 07.01.12 22:32
|
|
|
Päris kindel ei ole ja ei viitsinud aretada igasugu jama , lasin vana ploki ära paranadad. aga kaldun arvama ,et niisama lihtsalt ei saa vahetada. Kui
on juba kontrollerid lisaks , siis kohe ajud ei ole vahetatavad ja sobivad ainult sama nr.-ga.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 07.01.12 22:36
|
|
|
8E0998375 on paranduskomplekt, mis sobib 8E0614111A=8E0614111E
8E0998375A on paranduskomplekt, mis sobib 8E0614111B=8E0614111F
8E0998375B on paranduskomplekt, mis sobib 8E0614111C=8E0614111G
8E0998375D on paranduskomplekt, mis sobib 8E0614111M=8E0614111N
8E0998375E on paranduskomplekt, mis sobib 8E0614111P=8E0614111Q
8E0998375F on paranduskomplekt, mis sobib 8E0614111R=8E0614111S
8E0998375G on paranduskomplekt, mis sobib 8E0614111AH=8E0614111AG
8E0998375J on paranduskomplekt, mis sobib 3B0614111=8E0614111AQ
"=" näitab siis funktsionaalsuselt samasid ja omavahel vahetatavaid ajusid.
|
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.12 18:40
|
|
|
Kas on saladus, kust ja mis hinnaga pump loosi läks? Eeldatavasti sul esivedu?
|
|
|
|