Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Arvamus Audi C6 ja B6? (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 7278)
erhard
huviline



Registreerunud 08.06.05
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.12 22:17 Tsiteeri
Arvamus Audi C6 ja B6?



Uuriksin kas keegi on omanud või oskab rääkida nende sõidukite eelistest, vigadest või millega peab arvestama ala kas on mingeid pidevalt kuluvaid juppe jne. Liikumine on 95% linnas.

Audi A6 C6 4.2 246kw või 257kw ( vahe ainult võimsuses nagu aru saan)
Audi S4 B6 4.2 253kw


Ettetänades
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 04.01.12 22:24 Tsiteeri


S-i jupid ja remont/hooldus peaks kallimad olema kui A6 omad.
Ma muidugi ei mõista, mida on linnas 250 KW-ga peale hakata, poole lahjemagagi on mõne sekundiga linnakiirus käes.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erhard
huviline



Registreerunud 08.06.05
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.12 22:35 Tsiteeri


Usun,et on aga meeldib V8 hääl ja minek :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.01.12 22:57 Tsiteeri


Väga erinevaid autosid võrdled.
B6 on vanem kere ikkagi, pigem võiks võrrelda B7 ja C6, kui B6 ja C6.

Kas sa tahad pigem manuaalkastiga paugutamise autot või siis mugavat suuremat autot automaadiga, millel vajadusel minekut oleks?
Otsusta see enda jaoks ära, siis langeb automaatselt üks kahest valikust välja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
erhard
huviline



Registreerunud 08.06.05
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.12 23:09 Tsiteeri


Eks automaat on igal juhul eeliseisus kuigi manuaal vähe särtsakam.Pigem küsimus suunatud selle tehnilisele küljele et kas vanemal 4.2 ja uuemal on neil mootoritel mingit vahet ja tehniline külg hooldus ja selline. Võrdlus tuli sellest ka mis müügil on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 04.01.12 23:54 Tsiteeri


Kasutan juhust ja küsin eksperdilt, et ehk oskad välja tuua mille poolest b6 ja b7 kered erinevad, plekikumerusi hetkel ärme arvesse võta :p, väike off topic.


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Väga erinevaid autosid võrdled.
B6 on vanem kere ikkagi, pigem võiks võrrelda B7 ja C6, kui B6 ja C6.

Kas sa tahad pigem manuaalkastiga paugutamise autot või siis mugavat suuremat autot automaadiga, millel vajadusel minekut oleks?
Otsusta see enda jaoks ära, siis langeb automaatselt üks kahest valikust välja.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 05.01.12 07:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Kasutan juhust ja küsin eksperdilt, et ehk oskad välja tuua mille poolest b6 ja b7 kered erinevad, plekikumerusi hetkel ärme arvesse võta :p, väike off topic.


Kas mitte veermik teine ei ole viimaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.01.12 08:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erhard
Eks automaat on igal juhul eeliseisus kuigi manuaal vähe särtsakam.Pigem küsimus suunatud selle tehnilisele küljele et kas vanemal 4.2 ja uuemal on neil mootoritel mingit vahet ja tehniline külg hooldus ja selline. Võrdlus tuli sellest ka mis müügil on.

A6-e peal olev V8 on otsepritsega. S4-ja peal olev mootor on tavaline. Kütusekulu vahe kuni 30%.
Igal juhul eelistada A6-t, kui mugavus tähtsam on.

B6 vs B7 - erinevused veermikus, mootorid, elektroonika.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 05.01.12 09:16 Tsiteeri


Kas selline kooslus ei imponeeri ?
http://www.auto24.ee/used/960177


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.12 09:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: erhard
Eks automaat on igal juhul eeliseisus kuigi manuaal vähe särtsakam.Pigem küsimus suunatud selle tehnilisele küljele et kas vanemal 4.2 ja uuemal on neil mootoritel mingit vahet ja tehniline külg hooldus ja selline. Võrdlus tuli sellest ka mis müügil on.

A6-e peal olev V8 on otsepritsega. S4-ja peal olev mootor on tavaline. Kütusekulu vahe kuni 30%.
Igal juhul eelistada A6-t, kui mugavus tähtsam on.

B6 vs B7 - erinevused veermikus, mootorid, elektroonika.


See otsepritsega fsi moto 257kw tuli hiljem sinna 2007a vanem on 246kw ja suht identne mootor selle b6-b7 kerega S4.Kuid tasub soetada pigem just see vanem ,oma vastupidavuse suhtes.Isegi RS4 peal olevad 4,2 fsi motot käivad liiga tihti laiali.Kui ma miskit segi ei aja, siis tal roolivõimendi pump oli vist hammasratas mille hambumine on otse plokki.Seal pidi see asi saba andma mingine aeg kui hästi läheb ja tulemus on selline,et mootori ülemist otsa enam avama ei pea.Sama probleem ka 5,2fsi V10 motol.Tead ju seda ütlemist,et kõrgemale ja kaugemale siis on alati parem.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.12 10:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kas selline kooslus ei imponeeri ?
http://www.auto24.ee/used/960177


See peaks olema s-tronic kastiga juba ,kui jõust puudu jääb siis MTM pakub sinna 265kw ja 480nm .Oluliselt parem kompott kui 4,2.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.01.12 10:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Robinson
See otsepritsega fsi moto 257kw tuli hiljem sinna 2007a

Sorry, jätsin selle täpsustamata. Võrdlesin 257 ja 253 kw.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 05.01.12 14:05 Tsiteeri


Ja mis ikkagi veermikutes erinev on:

B7 ja B6

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: erhard
Eks automaat on igal juhul eeliseisus kuigi manuaal vähe särtsakam.Pigem küsimus suunatud selle tehnilisele küljele et kas vanemal 4.2 ja uuemal on neil mootoritel mingit vahet ja tehniline külg hooldus ja selline. Võrdlus tuli sellest ka mis müügil on.

A6-e peal olev V8 on otsepritsega. S4-ja peal olev mootor on tavaline. Kütusekulu vahe kuni 30%.
Igal juhul eelistada A6-t, kui mugavus tähtsam on.

B6 vs B7 - erinevused veermikus, mootorid, elektroonika.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erhard
huviline



Registreerunud 08.06.05
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.12 21:58 Tsiteeri


To rocket: ja kooslus on väga hea aga hind jääb kalliks kahjuks:(

Kui õieti välja lugesin siis robinson soovitab 246 kw-st?

lisan siia kaks mis silma ka jäänud:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=951733

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=964306

:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.01.12 22:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Ja mis ikkagi veermikutes erinev on:

Oma mõnitava tooniga võid sa kuu peale käia. Sa ei vääri vastust.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.01.12 22:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erhard
To rocket: ja kooslus on väga hea aga hind jääb kalliks kahjuks:(

Kui õieti välja lugesin siis robinson soovitab 246 kw-st?

lisan siia kaks mis silma ka jäänud:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=951733

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=964306

:)


Otsepritsega mootor on oluliselt ökonoomsem. Samas, kui mootoril on tüüpviga ning see tüüpviga on teada, siis võiks ju seda kontrollida.
Ei pea ootama, kuni asi laiali läheb.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 08.01.12 08:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Ja mis ikkagi veermikutes erinev on:

Oma mõnitava tooniga võid sa kuu peale käia. Sa ei vääri vastust.

Mis sa klähvid (nagu) poisike!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.12 22:49 Tsiteeri


S4 @ 253 kw on rihmaga mootor, ehk siis kunagi võib oodata selle vahetus ees.
A6 @ 246 ja 257 kw mootorid on ketiga, et rihmavahetust ei tule, küll aga mõningatel juhtudel kettide pingutid tahavad vahetust. Võta nüüd siis näpust, kumb parem/soodsam lahendus on. A6 mootorid peaksid kütusekulu poolest sõbralikumad olema, kuid kindlasti on S4 elamus omaette.

Ise omasin A6 246kw pea 2 aastat ning läbi sai uhatud selle ajaga ca 60 000km. Arvestades küttekulu ning võimsuse suhet, siis väga hea auto on. Jupid on ka soodsad ja veermik vastupidav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 08.01.12 23:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Mis sa klähvid (nagu) poisike!

Milleks see kommentaar hea oli? 26 aastaselt arvad, et oled pädev mind "poisikeseks" kutsuma?
Tule maa peale tagasi ning jälgi oma suuvärki.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 09.01.12 07:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Mis sa klähvid (nagu) poisike!

Milleks see kommentaar hea oli? 26 aastaselt arvad, et oled pädev mind "poisikeseks" kutsuma?
Tule maa peale tagasi ning jälgi oma suuvärki.


Vanus ei kõrvalda veel posikese kombeid, kui ei osanud/ei viitsinud vastata, siis oleksid võinud ka lihtsalt kribamata jätta! Täiesti põhjendatud küsimus oli selle sillavärgi kohta, sest piltidel tunduvad väga sarnased, kuigi samas igalpool testides ja arvustustes räägitakse, et täielikult muutunud sillaehitus, mis tegi ka asja kestvamaks.

BTW, vaata oma kommentaari paar postitust eespool ja mõtle uuesti, kes oma suuvärki peaks jälgima!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 09.01.12 07:35 Tsiteeri


Rahunege maha, prj arvas, et sileem mõnitab oma vastusega, sellest haaras kinni v6 ja prj lajatas ka v6- le. Midagi naljakamat ei saagi olla. Erinevad vaated ristusid, sileem lihtsalt praegu nukralt istub nurgas ja mõtleb omaette, et nüüd on ikka jama majas, kaks vanurit kolgivad üksteist foorumis tema pärast. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.12 07:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: priidik
S4 @ 253 kw on rihmaga mootor, ehk siis kunagi võib oodata selle vahetus ees.
A6 @ 246 ja 257 kw mootorid on ketiga, et rihmavahetust ei tule, küll aga mõningatel juhtudel kettide pingutid tahavad vahetust. Võta nüüd siis näpust, kumb parem/soodsam lahendus on. A6 mootorid peaksid kütusekulu poolest sõbralikumad olema, kuid kindlasti on S4 elamus omaette.

Ise omasin A6 246kw pea 2 aastat ning läbi sai uhatud selle ajaga ca 60 000km. Arvestades küttekulu ning võimsuse suhet, siis väga hea auto on. Jupid on ka soodsad ja veermik vastupidav.


Audi S4-253KW-BBK mootor ei ole kindlasti rihmaga vaid ketiga mootor:
http://www.ebay.de/itm/Audi-S4-B6-8E-S4-BBK-BHF-V8-4-2-/280801155813?pt=DE_Autoteile&hash=item41610d9ae5

Rihmaga neist uuematest viimane 4,2 mootor oli A8 peal tähistusega BFM
http://www.ebay.de/itm/AUDI-A8-MOTOR-BFM-4-2-Bj-2005-246-KW-335-Ps-/250889017224?pt=DE_Autoteile&hash=item3a6a269788

A6-C6 kerel mootor 4,2 tähistusega BAT


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 09.01.12 07:39 Tsiteeri


S4 on vastikult väike.
Saksas on motorschadeniga isendeid päris tihti pakkumises, see ei tekita nagu erilist usaldust.

A6 246vms asemel võta S6. Hästi otsides, ei ole hinnavahe üldsegi jube.

Hea pakkumise korral võin isegi enda oma maha müüa.

Edit: Hoia eemale õhkvedrustusega autodest. Sõita on sigamõnus ja mugav, aga hooldus maksab suhteliselt palju ning ei ole seda väärt ;)


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.12 08:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
S4 on vastikult väike.
Saksas on motorschadeniga isendeid päris tihti pakkumises, see ei tekita nagu erilist usaldust.

A6 246vms asemel võta S6. Hästi otsides, ei ole hinnavahe üldsegi jube.

Hea pakkumise korral võin isegi enda oma maha müüa.

Edit: Hoia eemale õhkvedrustusega autodest. Sõita on sigamõnus ja mugav, aga hooldus maksab suhteliselt palju ning ei ole seda väärt ;)


Räägi sellest S6-C6-V10-5,2 lähemalt kulu küttele, keskmine õli tarve,kuidas kasti kooslus on?Selles mõtes,et kas on uimane,juhitavus sama mis tava 4,2 motoga isendil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.12 08:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
Edit: Hoia eemale õhkvedrustusega autodest. Sõita on sigamõnus ja mugav, aga hooldus maksab suhteliselt palju ning ei ole seda väärt ;)


Kas Sinu väide kehtib kindlasti ka C6, D3 ja nende järgmiste generatsioonide kohta? Siiamaani teadsin, et kuigi C5 õhkvedrustus on suht nutune, siis D3 ja C6-tele paigaldatud juba uuendatud versioon on tunduvalt töökindlam?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.1% - SQL: 56.9%]