Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 B5 Püsikas (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2260)
Street1
huviline



Registreerunud 28.02.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.12 22:12 Tsiteeri
A4 B5 Püsikas



Kuidas püsika kangi nuppudele kõige lihtsamalt ligi pääsega, et neid puhastada .
Kuna vahepeal ei taha püsika nupud korrektselt toimida.

Ette tänades!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tambet.
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.12 19:33 Tsiteeri


Mul sama mure, vahepeal töötab, vahepeal ei tööta. Keegi pole puhastand? Või äkki on miskit sees kulunud ning tuleb ära vahetada? Oskab keegi miskit tarka öelda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 06.01.12 19:49 Tsiteeri


Kang tuleks ikkagi maha võtta ja siis pulkadeks teha.
Auto küljes oleks see küll põhimõtteliselt võimalik, kuid nuppudesse minevatel juhtmetel ei ole piisavalt lõtku, et püsika nuppude moodul kangi otsast välja meelitada.
See jutt kehtib siis just vanemate kangide kohta.
C5 kangid on juba lintkaabliga.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 07.01.12 07:48 Tsiteeri


Sa võid katsetada kangi ujutada erinevatest kohtadest Motipi Electro Protect Sprayga. See ka puhastab ja ei riku midagi ära. Mina sain nii oma c4-jal elektriakende oksüdeerunud lülitid tööle mida lahti lammutada ei tahtnud. Töötavad siiani :) Aga samas ei pruugi sul viga üleüldse nuppudes olla vaid sa arvad seda olevat ja tegelikult toimub anomaalia hoopis ajuplokis kus külma/soojaga mõni külmjoode mängib. See levinud nähtus.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tambet.
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.12 21:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kang tuleks ikkagi maha võtta ja siis pulkadeks teha.
Auto küljes oleks see küll põhimõtteliselt võimalik, kuid nuppudesse minevatel juhtmetel ei ole piisavalt lõtku, et püsika nuppude moodul kangi otsast välja meelitada.
See jutt kehtib siis just vanemate kangide kohta.
C5 kangid on juba lintkaabliga.

Kuidas selle püsika kangi kätte saab? Kui ma autol rooli vahetasin siis uurisin veidi ka seda kuidas kangi lahti saada ja mulle paistis, et ma peaksin selleni jõudmiseks järjest auto küljes asju lahti lammutama hakkama ja otsustasin see moment selle töö pooleli jätte, kuni täna leidsin järgneva pildi, kus nägin, et kogu kahe kangi moodul on võimalik ka eraldi seisvalt küljest saada. Minul aga oli probleemiks see, et ma seda küljest ei saanud kuna selle koha peal kus pildil kõige paremal all olevas kruvi augus ei olnud mitte kruvi vaid mingi vase värvuses plönn, mida ei osanud eest saada. Kus see nipp petub, et see küljest saada?

http://i48.servimg.com/u/f48/11/08/86/66/cruise11.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 02.02.12 22:22 Tsiteeri


Ei ole siin imenipiga midagi ratsida. Rool maha , katted lahti ja eest ära ning seejärel saab ka kogu kangide süsteemi korraga kätte. Hiljem saab juba tükkideks pudistada.

See vase värvuses plönn võib olla elektriühendus vasaku ja parema poole lülitite vahel. Selline asi on olemas vanematel lülititel. See lüliti, mille pildi siia riputasid, on juba nii-öelda facelift versiooni oma ja see pisut teistsugune.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tambet.
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.12 07:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Ei ole siin imenipiga midagi ratsida. Rool maha , katted lahti ja eest ära ning seejärel saab ka kogu kangide süsteemi korraga kätte. Hiljem saab juba tükkideks pudistada.

See vase värvuses plönn võib olla elektriühendus vasaku ja parema poole lülitite vahel. Selline asi on olemas vanematel lülititel. See lüliti, mille pildi siia riputasid, on juba nii-öelda facelift versiooni oma ja see pisut teistsugune.

Mul on täpselt selline kang nagu pildil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.08.12 05:59 Tsiteeri


Kas keegi teab kedagi kes Tartus püsikatega tegeleks? kui ma auto vähem kui 2 aastat tagasi ostsin siis püsikas töötas nii kui ise soovis. Lasin aju maha võtta ja külmjooted üle teha, aga siis läks minu meelest asi hullemaks. Tänase päeva seisuga on asi nii, et kui väljas on -25 kraadi külma, töötab ilusti aga kui salong juba soojaks läheb , ei tööta enam ja kui töötab käib kindalaeka all klõps!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 13.08.12 06:59 Tsiteeri


Kui Sa Tallinnasse satuksid , siis oleks lihtne prooviks aju ümber vahetada.
Need külmjooted on seal üpris ulme teema, täiesti hoomamatud mikropraod võivad joodetes sees olla. Kogu see aju trükkplaat on kahjuks tehnoloogiline praak.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.08.12 07:45 Tsiteeri


Okei, aga kui panna uus aju siis pole ju välistatud, et see ka lähiajal ära ei küpse? Ja palju püsika aju üldse maksab?
Ja kui ma praegu võtsin sinu lingi "cruise control" lahti, siis selle andmeil ei ole mul üldse püsikat. Kuna mul on AEB mootorikood aga siiski eksisteerib selline elektrooniline lisa minul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 13.08.12 07:50 Tsiteeri


Päris uus aju on koodiga 4B0907305 ja hinnaga 200.-
Vanad ajud on enamasti 4D0907305 . Võib-olla on uued pisut paremad, ei oska kommenteerida.
Mul on igaljuhul olemas korrastatud vana versioon.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Helina
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008

postitati 13.08.12 07:51 Tsiteeri


Enda B5 l püsikas jändab ka omajagu. Kord läheb kenasti peale siis jälle ei lähe üldse. Kui peale jääb, siis maksimum 2 minutit hoiab kiirust ja kõik. Viimast kiirust meelde ei jäta, et taas peale fikseerida. Mida tuleks üle kontrollida sellisel puhul? Ma arvan ise, et vist kõik elemendid, vaakumist kuni püsika ajuni?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 13.08.12 07:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tamar
Ja kui ma praegu võtsin sinu lingi "cruise control" lahti, siis selle andmeil ei ole mul üldse püsikat. Kuna mul on AEB mootorikood aga siiski eksisteerib selline elektrooniline lisa minul.


Tabel näitabki seda, et AEB on veel vaakumiga , n-ö mitte täiselektrooniline püsikas. Sellepärast kasutataksegi seda lisamoodulit.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 13.08.12 07:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tamar
Okei, aga kui panna uus aju siis pole ju välistatud, et see ka lähiajal ära ei küpse? Ja palju püsika aju üldse maksab?

Siin on ikka neid külmjooteid mõeldud, ei ole seal küpseda midagi (tavaliselt, alati on muidugi erandeid), proovid töötava püsikaga masina aju ja kui toimib sellega, siis ilmselgelt viga selles ajus, mis sul on. Püsika ajusid olen näinud miskit 20-30eur müügis kasutatuna, ega väga palju maksta ei saa, sest kogu püsika komplektide hinnad on juba alates 60eur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.08.12 14:00 Tsiteeri


Okei! Kui 20euroga aju saab siis ei ole see midagi hullu, muidugi ma ei tea mis hinnaga eelpool mainitud kasutatud aju maksab :P Ma kindlasti sooviks proovida seda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.2% - SQL: 71.8%]