Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 3,0 roolivõimendi undab. (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 6697)
ukuke
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad

postitati 02.01.12 18:17 Tsiteeri
A6 3,0 roolivõimendi undab.



Oskab keegi öelda,miks hommikul miinus kraadiga roolivõim undab aga nullist ülespoole on vaikus?Õli on normis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 02.01.12 18:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ukuke
Oskab keegi öelda,miks hommikul miinus kraadiga roolivõim undab aga nullist ülespoole on vaikus?Õli on normis.

100% kindel, et rv undab?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ukuke
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad

postitati 02.01.12 18:29 Tsiteeri


Rooli liigutades läheb undamine veel suuremaks.Kui soojeneb siis kaob.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 02.01.12 18:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ukuke
Rooli liigutades läheb undamine veel suuremaks.Kui soojeneb siis kaob.


Selge, igaksjuhuks esitatud küsimus.
Kas nt. öli vahetus ei vöiks lahendust tuua?
Uus öli on ikka uus öli.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 02.01.12 18:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ukuke
Rooli liigutades läheb undamine veel suuremaks.Kui soojeneb siis kaob.

Minu omal undab juba teist talve, ennem ei vaheta ka, kui sama annab:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ukuke
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad

postitati 02.01.12 19:03 Tsiteeri


Kas see ongi nende roolivõimude viga või?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi121
huviline



Registreerunud 30.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2004 3.0 tdi

postitati 02.01.12 19:18 Tsiteeri


Endal kah 3 aastat undand vahelduva eduga, pole mõtet pablada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ukuke
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad

postitati 02.01.12 19:27 Tsiteeri


Kas keegi on proovinud õlivahetust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi121
huviline



Registreerunud 30.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2004 3.0 tdi

postitati 02.01.12 19:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ukuke
Kas keegi on proovinud õlivahetust?


Pole proovinud aga samas pole ka kuulnud ,et oleks aitand.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 02.01.12 20:08 Tsiteeri


Mina olen vahetanud nüüd nii 3-4 korda, aga see enese petmine, undab külmadega ikka, õli soojenedes undamine kaob.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ukuke
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad

postitati 02.01.12 20:20 Tsiteeri


Tänud vastuste eest,siis ei hakkagi üritama.Varsti ju kevad käes.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 02.01.12 21:40 Tsiteeri


Vanal R4 mootoril pole mul kunagi häält teinud, kuna pump asub süsteemi kõige madalamas punktis.
V6 mootorite erisus on see, et pump asub kõige kõrgemas punktis ( silindri ridade vahel ja üleval ).
Kui õli viskoossus külmaga pisut suureneb, siis pump imeb kas otse õlianumast või vanemate autode puhul voolikute ja klambrite vahelt õhumulle sisse. Sellest tulebki see undamine ja vingumine.
Külma mootoriga peaks roolivõimendi õlitase olema maksimumi peal ja sooja mootoriga süsteemi paisudes isegi üle maksimumi.
Kummivoolikud muutuvad aja ja kuumusega väga jäigaks. Kui midagi lahti võetakse, siis tuleks jäigad voolikud asendada, samuti peaksid voolikuklambrid olema dünaamilised (näiteks Oetiker), mitte aiavoolikute omad.
Kasutada võiks kõige uuema spetsifikatsiooniga VAG originaal või orig. tootja õli, millel on omadusi parandavad sünteetilised lisandid. Klassikaline mineraalne rohelist värvi roolivõimuõli läheb kiiresti pruuniks ja tõenäoliselt kaotab ka omadusi.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 03.01.12 09:31 Tsiteeri


Lisaks võib tuua kergenduse probleemile õlipaagi vahetus, kuna seal sees asuv metallfilter on suht agar ummistuja. Puhastamine on ka suht lootusetu ettevõtmine.
BMW mudelitel on selle õlipaagi vahetamine kindla intervalliga hoolduse korraoline osa ntx.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
priitv
huviline



Registreerunud 25.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.12 08:20 Tsiteeri


Mul a4 3.0 undas ka vahelduva eduga ja see aasta esimeste miinustega röökis nii mis hirmus. Uurisin pumpa lähemalt ja nägin, et lekib vähe vooliku vahelt. Pingutasin klambri korralikult üle ja peale seda on täielik vaikus. Õli oli ka väheke alla normi, selle panin kõigepealt normi, siis küll vait ei jäänus, alles peale klambri pingutamist oli vaikus majas. Ma ei tea on see loogiline või ei, aga vait ta jäi..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 04.01.12 09:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: priitv
Mul a4 3.0 undas ka vahelduva eduga ja see aasta esimeste miinustega röökis nii mis hirmus. Uurisin pumpa lähemalt ja nägin, et lekib vähe vooliku vahelt. Pingutasin klambri korralikult üle ja peale seda on täielik vaikus. Õli oli ka väheke alla normi, selle panin kõigepealt normi, siis küll vait ei jäänus, alles peale klambri pingutamist oli vaikus majas. Ma ei tea on see loogiline või ei, aga vait ta jäi..

Loogiline ikka, sealt siis õhku vahele tõmbaski ja ei jõudnud end ise ära õhutada, vaid tuli uus muudkui peale. Minu arust elementaarne, et nii uuel autol selline asi ei unda ka külmaga mitte, muidu paned tööle ja kõrval kia või opeli vend irvitab:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RaigoAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.09
Asukoht: Tallinn-Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 Avant 2.0 105kW

postitati 12.01.12 21:59 Tsiteeri


.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 03.02.12 07:45 Tsiteeri


Sai sügisel pandud V6 mootorile uus roolivõimupumba õli lõdvik/voolik:

http://www.laikamwah.com/ImageBank/8E0422887D/8E0%20422%20887D.jpg

ja isegi -20 kraadiga ei ole enam mingeid undamise probleeme.

Olen kuulnud, et kohati on inimesed isegi pumpa vahetanud undamise pärast. Aga kui selline vananenud ning jäigaks muutunud voolik jääb vahetamata , siis mingi aja pärast hakkab süsteem uuesti undama ehk õhumulle vahele imema.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 03.02.12 10:38 Tsiteeri


Undas ka mu C5 2.4 esimesel talvel peale ostmist... tipa tapa Revalisse ja süsteemist vana õli välja ning uus sisse, kuni õli ärv jäi selge ja roheline, mitte hägune ja pruunikas. Pole rohkem undamisprobleemi kohanud, ka -25C ja suurema külmaga on vaikus - kuigi auto on vana juba nagu jeesus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Lärry
huviline



Registreerunud 20.05.11
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.12 19:31 Tsiteeri


t**a küll, sel C6-l on niipalju tüüpvigu, et terve auto tundub olema üks suur viga!

Ühe undava pumbaga isendi omanik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.12 07:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lärry
t**a küll, sel C6-l on niipalju tüüpvigu, et terve auto tundub olema üks suur viga!

Ühe undava pumbaga isendi omanik.


Endal oli ka 2005a mudel, millel neid vigu ikka jätkus, aga 2007a mudeliga hoopis teine asi. Tüüpiline asi, et uutel mudelitel lapsehaigusi palju, lisaks mängib rolli ilmselt ka Eesti suurepärane kliima ja autode tegelik läbisõit.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
toopakk
huviline



Registreerunud 02.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3,0Q

postitati 28.12.14 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Sai sügisel pandud V6 mootorile uus roolivõimupumba õli lõdvik/voolik:

http://www.laikamwah.com/ImageBank/8E0422887D/8E0%20422%20887D.jpg

ja isegi -20 kraadiga ei ole enam mingeid undamise probleeme.

Olen kuulnud, et kohati on inimesed isegi pumpa vahetanud undamise pärast. Aga kui selline vananenud ning jäigaks muutunud voolik jääb vahetamata , siis mingi aja pärast hakkab süsteem uuesti undama ehk õhumulle vahele imema.



Tõstaks vana teema üllesse, sai pühade ajal sama voolik ära vahetatud, kuna lekkis pisut ja kiunus ka külma ilmaga. Aga mul kiunub ikka edasi, tuleb vist kõik voolikud ja originaal klambrid välja vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Piilupart83
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 3,2 quatrro 188 kw

postitati 15.11.16 17:49 Tsiteeri


Vaatan,et see siis a6 viga.Endal ka eelmine talv hakkas undama,undas nii et naabrid ärkasid ka yles selle peale.Vahetasin õli ja potsiku ara ja siis sai korda, kuni järgmise talveni.Potsiku filter oli ara ummistunud ja õli musta värvi.Nyyd undab vähem,aga vaatasin,et õli on vahune,seega võtab õhku vahele kuskilt.Peab potsiku vooliku kinnitused yle vaatama ja uued panema,et äkki siis saab korda.Mõtlesin isegi roolivõimu pumba vahetust,kuigi rool on kerge ja see undab ainult talvel,siis vist pole mõtet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.6% - SQL: 60.4%]