Lehekülgi: 1 2 |
turuplats
huviline
Registreerunud 27.12.11
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.11 07:30
|
|
|
Universaal hinnaga kuni 7500
Tere!
Senimaani olnud fordid, huyndaid ja saabid. Audidest ei tea ööd ega mütsigi.
Niisiis tulin uurima kas keegi oskab soovitada head universaali.
Peaks olema automaat diisel.
Hetkel jäi silma üks quattro
http://www.auto24.ee/used/901252
Aga ei oska tast midagi arvata. Otsin pigem ökomootoriga kui kummipõletajat. Enamjaolt ikka linnas ja maanteel sõiduks.
Palun soovitage 
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 27.12.11 07:48
|
|
|
Mida tähendab öko, kas 10 liitrit või 5 liitrit sajale.
Ja selle 2,5 mootori kohta on siin oksendamiseni jahutud juba küll.
|
|
|
|
turuplats
huviline
Registreerunud 27.12.11
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.11 08:04
|
|
|
kuna eelmine automaat saab jõi linnas maks 11 ja maanteel 5.5 siis selles vahemikus oleks väga hea.
las see 2.5 siis olla. paistab et pole hea.
aga soovitage siis näiteks A24 portaalist häid universaale 
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 27.12.11 08:19
|
|
|
auto24
Kui nelikut tahad, siis peale 2.5tdi polegi sulle midagi. Esivedu on A6'le 1.9tdi ka saadaval (varustus suht null), kuid 2.5tdi on quattro+ esimene
omanik on ka lisavarustust võtnud.
Ega muud teha polegi, kui auto välja valida ja siis kuskile pädevasse töökotta mootorit kontrollima. Alates 2003a teisest poolest tehasest välja
veerenud mudelid on selle vea koha pealt korda tehtud.
|
|
|
turuplats
huviline
Registreerunud 27.12.11
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.11 08:24
|
|
|
ei pea üldsegi 4 vedu olema!
|
|
|
turuplats
huviline
Registreerunud 27.12.11
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.11 08:30
|
|
|
Tsitaat: | kas see 1.9 mootor siis ökom ja kindlam.
jäi silma selline, paistab täitsa ok.
http://www.auto24.ee/used/954979
aga küsin millised audi universaalid suuremad on, pean silmas suurusi nagu V70, opel omega universaal või saab 9-5.
Pere suur ja kraami palju vedada. |
Kas see 1.9 mootor siis ökom ja kindlam?
Jäi silma selline, paistab täitsa ok.
http://www.auto24.ee/used/954979
Aga küsin, millised Audi universaalid suuremad on, pean silmas suurusi nagu V70, Opel Omega universaal või Saab 9-5.
Pere suur ja kraami palju vedada.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 27.12.11 08:31
|
|
|
Kasutatuna on esi- ja nelikveoga autode hinnad suht samad (nagu ka eelmise postituse lingis näha, esi ja nelik on segamini kui hinna järgi
sorteerida), siis pigem juba nelik. Eriti, kui veel Audi.
http://www.auto24.ee/used/822653 pole küll universaal, kuid automaat ja diisel ning
peale 2.5tdi ainus variant sinu kriteeriumitele.
Edit: 1.9 on ökom ja 'kindlam', kui 2.5tdi kindlasti. Audil arvestatavaid universaale peale A6 ja A4 polegi.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 27.12.11 08:34
|
|
|
Siis pole küsimustki. Väiksem auto- Audi A4 Avant 1.9TDI 96kw, esivedu (keskmine kulu 6 liitrit sajale) nagu näiteks SEE SIIN
Või suurem auto- Audi A6 Avant 1.9TDI 96kw, esivedu (keskmine kah 6 kanti) nagu näiteks SEE SIIN
Ise eelistaks A6, just mahutavuse poolest, aga kindlasti manuaali, sest Audi multitronic kast pole just töökindluse etalon. Aga maitse asi.
EDIT:
TO end3l: Kuule, inimene tahab ökonoomset autot ja Sina soovitad talle 3.3 liitrise V8 mootoriga mölakat
teemaalgatajale: Suurim universaal Audil ongi A6. Sellest enam suuremat pole (v noh on, Q7, aga see selleks). Diisel, manuaalkastiga A6 Avant on
ideaalne auto ( endal on olnud sellise kooslusega, vanem C4 A6 Avant).
|
|
|
|
turuplats
huviline
Registreerunud 27.12.11
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.11 09:04
|
|
|
A6 universaale 1.9 mootoriga ja automaate kuidagi vähe, kas nii hea auto et keegi ei raatsi müüa 
Manuali siiski veel ei vaata, see ikka viimases hädas.
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 27.12.11 09:32
|
|
|
Pigem see, et arvatavasti tehasest on välja tulnud neid vähem kui 2.5 V6 diisleid. A6 peale valitakse poest uuena ostes enamasti mõni V6 bensukas või
diisel. Kui võimsuse järgi otsida (valida alla 110kw), siis tulevad vaid 1.9 diislid nähtavale. Hetkel ongi neid su hinnaklassis tõesti vaid 2tk.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.12.11 09:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: turuplats
Aga küsin, millised Audi universaalid suuremad on, pean silmas suurusi nagu V70, Opel Omega universaal või Saab 9-5. |
Seal ei olegi suurt midagi võrrelda, kuna Audi Avant (sama kehtib muide BMW Touringute kohta) ei ole mitte kaubaauto, vaid on nö elustiiliauto, pigem
selline moe-universaal, millesse toppida lumelaud ja suusad. Opel Omega Caravani pagasiruumi mahub kenasti mitu A6 Avanti. 
|
|
|
|
turuplats
huviline
Registreerunud 27.12.11
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.11 10:01
|
|
|
Kuidas selle auto multitronic vastu peab? Kuuldused, et nõrk käigukast on teine?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 27.12.11 10:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Seal ei olegi suurt midagi võrrelda, kuna Audi Avant (sama kehtib muide BMW Touringute kohta) ei ole mitte kaubaauto, vaid on nö elustiiliauto, pigem
selline moe-universaal, millesse toppida lumelaud ja suusad. Opel Omega Caravani pagasiruumi mahub kenasti mitu A6 Avanti. |
Ma just tahtsin seda ütelda, et kui seni suure autoga harjunud, siis ei maksaks a6 poole siiski vaadata, audil ses mõttes suurt autot polegi.
Iseenesest selline peaks hea auto olema, ehkki ka seal ruumiga väga priisata pole,
neid ainult sihukeses hinnaklassis eriti ei liigu. Kui nelivedu pole oluline siis valikut muidugi paljupalju rohkem, sel puhul ilmselt ka audi 1
kehvematest valikutest üldse.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.12.11 10:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: turuplats
Aga küsin, millised Audi universaalid suuremad on, pean silmas suurusi nagu V70, Opel Omega universaal või Saab 9-5. |
Seal ei olegi suurt midagi võrrelda, kuna Audi Avant (sama kehtib muide BMW Touringute kohta) ei ole mitte kaubaauto, vaid on nö elustiiliauto, pigem
selline moe-universaal, millesse toppida lumelaud ja suusad. Opel Omega Caravani pagasiruumi mahub kenasti mitu A6 Avanti. |
A6 C5 Avanti mahub näiteks vabalt kahe meetrine külmkapp. Või siis kolm täismõõdus pesumasinat. Mingi suvaline "pirukakäru" ei saa näolegi
mahutavuselt näiteks.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
turuplats
huviline
Registreerunud 27.12.11
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.11 07:24
|
|
|
Proovisin siis seda autot http://www.auto24.ee/used/926062
Aga ikka suht pisikes on seest.
Teiseks minek oli küll super aga rool oli kole raske keerata, võrreldes oma vana saabiga ja ühe teise audi A4-ga.
Seal oleks nagu roolivõim väsinud.
Igatahes vaatan edasi ikkagi saabe ja volvosid.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 29.12.11 14:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: turuplats
Proovisin siis seda autot http://www.auto24.ee/used/926062
Aga ikka suht pisikes on seest.
Teiseks minek oli küll super aga rool oli kole raske keerata, võrreldes oma vana saabiga ja ühe teise audi A4-ga.
Seal oleks nagu roolivõim väsinud.
Igatahes vaatan edasi ikkagi saabe ja volvosid. |
Ühe auto põhjal tegid otsuse?
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 29.12.11 14:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: turuplats
Proovisin siis seda autot http://www.auto24.ee/used/926062
Aga ikka suht pisikes on seest.
Teiseks minek oli küll super aga rool oli kole raske keerata, võrreldes oma vana saabiga ja ühe teise audi A4-ga.
Seal oleks nagu roolivõim väsinud.
Igatahes vaatan edasi ikkagi saabe ja volvosid. |
Milline Saab siis suurem on?
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 29.12.11 14:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: turuplats
Proovisin siis seda autot http://www.auto24.ee/used/926062
Aga ikka suht pisikes on seest.
Teiseks minek oli küll super aga rool oli kole raske keerata, võrreldes oma vana saabiga ja ühe teise audi A4-ga.
Seal oleks nagu roolivõim väsinud.
Igatahes vaatan edasi ikkagi saabe ja volvosid. |
Väga põhjalik otsus...iroonia siis, kui aru ei saanud. Mina eelistaksin igal juhul Audit rootslastele. Miks? Kuna nii mõnegi sõbra-tuttava
kogemustest, kes omavad nimetatud rootslasi, tulenevalt, hoian neist autodest üsna kaugele. Seni on kõik hästi, kui midagi peaks remonti vajama, siis
võrreldes Audiga on vahe päris suur. Lisaks meeldib mulle ka Audide disain rohkem, seda nii salongis, kui ka välimuselt.
Selle A6 rooli raskus võis olla tingitud mitmest asjast ju- rehvide laius, roolivõimu õli hulk süsteemis jne. Ja kui A6 su jaoks juba pisike on, siis
küsiks, et kui suur sa oled (mina nt olen 186cm pikk ja kaalun 90kg ning A6 Avantis on ruumi väga mõnusalt) ja ehk peaksid vaatama edasi hoopis
maastureid nagu LandCruiser või midagi USA-st? Saabi universaalid on A6-st väiksemad ja Volvo V70 on umbes sama suur, erilist vahet pole mahutavuses.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
turuplats
huviline
Registreerunud 27.12.11
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.11 17:31
|
|
|
Mul oli maastur, mõnus suur ja viimane auto saab 9-5. Ei ole suurt kasvu ega väga pikk.
Lihtsalt suur pere ja palju palju kraami pidevalt vaja vedada.
Audid mulle ei meeldi, ei välimuselt ega sisemuselt. Saabil on iseloom igast asendist. Volvo on samuti mõnus.
Kuna väideti et A6 on suurim enne Q7 siis pole mõtet jah rohkem neid proovida.
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 29.12.11 17:31
|
|
|
Mida te mehed veate, et C5 Avant väikseks jääb? C4 Avandi kaubaruum peaks tugevalt kaldus tagaluugi tõttu C5 omast veidi väiksem olema, kuid kõik
pliidid ja külmkapid olen ära vedanud. Samuti ka 5-liikmelise seltskonnaga reisud.
Muuseas kaubaruumist enam hindan mina sõitjateruumi avarust ja see on C5 Avandi puhul mu arvates suurepärane. C5 on seest ruumikam kui C4 ja ma mahun
ka C4 Avandis enda taha lahedalt istuma (kasvu 192 cm). Mida näiteks ei saa MB W124 universaali kohta öelda, kus on eriti rumalalt kõrge tagumine iste
ja see asetseb ka veidi eespool kui sedaanis(nähtavasti kaubaruumi suurendamiseks) nii, et ka endast lühemate inimeste taga istudes on mul seal põlved
vastu esiistet ja pea laes.
Kui nüüd C5 sõitjateruum, kuhu nagu öeldud ma kenasti ära mahun, ka väikseks jääb siis peate vist tõesti SUV tüüpi sõidukite või kui lapsi palju siis
üleüldse mingi VW Multivan vm sarnase bussi poole vaatama.
PS. Järelhaagis on ka tore leiutis.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 29.12.11 17:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: turuplats
Audid mulle ei meeldi, ei välimuselt ega sisemuselt. Saabil on iseloom igast asendist. Volvo on samuti mõnus.
Kuna väideti et A6 on suurim enne Q7 siis pole mõtet jah rohkem neid proovida. |
Maitse asi, mõnele jälle ei meeldi absull Saab'i armatuur ja muud kiiksud.
Eks Audi suurim eelis ole konkurentide seas ikkagi lihtne, töökindel ja levinud nelivedu. Kui see ei ole peamiseks eesmärgiks, siis muid suuremaid
universaale on tõesti jalaga segada. Või mahtuniversaale isegi. Proovi ka Grand
Voyageri näiteks.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 29.12.11 18:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Mida te mehed veate, et C5 Avant väikseks jääb? |
Mina ei ole audi väiksusega siiamaani päris ära harjunud. Ei veagi midagi erilist, isegi lapsevankrit peab pagasiruumi sättima, rääkimata siis suurema
kola veost. Kui tagaiste alla lasta siis on pagasikate jalus. Panipaiku kasvõi mutrivõtmete jaoks ei ole, st pagasipaigutus on suht ebamugav.
Tagaistmel on kitsas, lapseiste on pmst vastu esiistmete seljatugesid.
Saabiga jh ei oska võrrelda, kuid 210MB või V70'ga pole tõepoolest midagi võrreldavat. Kui lihtsalt tööl käia ja golfivarustust vedada, siis
tõepoolest pole vahet.
Kes suure autoga harjunud, sellele audi tõepoolest ei sobi. Mu meelest ka ainus põhjus audi ostmiseks saab olla neljaveolise masina suhteline odavus
võrreldes teiste masinatega. Rõhutan seda suhtelisust sest odavad asjad ei ole tavaliselt odavad.
Mulle jäänud just mulje, et C4 jupp maad suurem.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |