Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Quattroga pidurdamine (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 4332)
ookuitore
huviline



Registreerunud 17.07.09
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.11 17:32 Tsiteeri
Quattroga pidurdamine



Kas quattro IV süsteemi rikub pidurdamine samal ajal kui gaas on peal?

Tegu siis nö rally-stiilis sõitmisega näiteks lume peal


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim5
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 11.01.12 19:51 Tsiteeri


Loogika ütleb, et ei tohiks rikkuda. Põhimõtteliselt sama seis ju mis kuskilt järsust mäest üles sõita - ainuke vahe, et mäe asemel avaldab veoskeemile koormust pidurid, mitte auto oma raskuse mäest üles vinnamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.01.12 17:06 Tsiteeri


Pigem mõtle sellele teemale, mida sellel veoskeemi generatsiooni puhul kõigi eelduste kohaselt kasutatav veojõukontroll või muu säärane jura koos EDL'idega tegema hakkab ja kuidas sa enne sellist vallatlemist kõik säärase olluse välja saaks lülitada :). Kas äärekivide või eurokraavide vastu on kasko ikka kehtiv? :P
PS! Mine tee mõne s*baru fanaatikuga juttu, mida ta arvab sellisest sõidustiilist neljarõngalise margiga :D.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 12.01.12 17:17 Tsiteeri


Minu autoga pidur-gaas korraga sõit ei õnnestugi. Gaasi peal hoides aitab pidurit kasvõi varbaotsaga puutuda, kui kohene fuelcut lõikab igasuguse katsetuse eos katki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vihane-Tihane
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 12.01.12 18:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Minu autoga pidur-gaas korraga sõit ei õnnestugi. Gaasi peal hoides aitab pidurit kasvõi varbaotsaga puutuda, kui kohene fuelcut lõikab igasuguse katsetuse eos katki.

Kõige tavalisema autoga nagu näiteks Škoda Roomster on sama efekt. Poob hingest kinni ca 1-2sekundiks ja hoog raugeb.


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 13.01.12 09:02 Tsiteeri


VAG uuemad autod, mis on el.gaasipedaaliga, katkestavad koheselt kütuse peale andmise kui pidurit puudutada.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
reimoo
huviline

Avatar


Registreerunud 23.06.06
Asukoht: Koeru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi100 2.8; A6 2,5 TDi 85 kW

postitati 16.01.12 22:37 Tsiteeri
Proovige julgelt!!!



Effekt on olemas, ise sõitnud kolm aastat monomähkiva 2.8 aut ja manuaal(vahepeal ehitasin ringi). Loomulikult jutt on ikka autodest, need mida toodeti aastas 90 algus.cool: Esiveoga väga mõnus on lasta, kurvis tallad peale, kui esiots hakkab libisema siis pidurit, gaasi ei tohi lahti lasta ja ongi olemas kerge külglibisemine ja samas ka juhitavus. Seda algul proovi suurel platsil ja kiirust tahab ka saada, kuid jää mõistuse piiresse. Ja kui kartma hakkad võid kehvemal juhul kraavist ennast leida, pidurdamise ajal ei tohi gaasi lahti lasta, siis on täielik otse libisemine. Quattroga(B4 aastast 1993) sõites sama teema, lihtsalt hoog peab suurem olema. 1996aaasta A6 2,5diisel, selle autoga ei saa nii sõita kuna gaasipedaalianduri ja piduripedaalianduri info käib ajust läbi, mis juhib mootori tööd, kui pidurit vajutad siis katkestab kütuse andmise. Ise mõtlesin, kui pidurikonn lahti ühendada või vahele tekitada lüliti, et katkestada info liikumine, siis äkki võimalik, kui just vaakumpump ei jää jänni oma tegemistega. Loomulikult selliste asjadega ei saa mängida teel olles, jäärajal siis oleks ka diisliga hea hullata. ;) Uuemate autodega pole saanud proovida ja ei oska kaasa kõnelda.:(:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aadukesekene
huviline

Avatar


Registreerunud 13.12.11
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 S-line 3,0TDI Quattro

postitati 17.01.12 07:08 Tsiteeri


See el. gaasipedaal on selles osas natukene jama jah. Kui oskust ja soovi on, tagab see näiteks raja peal päris hea liikumiskiiruse, turboauto puhul ei lase boostil alla kukkuda ja kui piduri päästad, hakkab kogu täiega edasi rebima. Kahjuks isegi seda fulecut'i kogenud, hea oli, et tegin seda kohas, kus see kedagi ei ohustanud. Oleks mingis teises situatsioonis kasutada üritanud oma naha päästmiseks, oleks olukord nutune olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
coollaager
huviline



Registreerunud 11.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.12 15:03 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.01.12 15:18 Tsiteeri


Tegemist ei ole mitte fuel cut-ga, vaid el. drossel pannakse kinni.
El. drosseliga VAG autodel peaaegu, et puudub selline mõiste, nagu fuel cut, on olemas throttle cut.

2.7 biturbol on sellest ammu jagu saadud, lihtsalt üks paljudest linnukestest mootoriajus...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on foorumis

Auto: C7q

postitati 17.01.12 17:23 Tsiteeri


http://www.youtube.com/watch?v=nbR_iv9htS0
2:00-> Palju selle ilusa sõidu juures pidurdatakse? Mitte ühtegi korda.
Ehk lihtne talupoja mõistus ütleb, et quattro puhul tuleb endale sõiduvõtted selgeks teha. See pidurdamine ja käsipidurdamine on suht enese petmine. Omast kogemusest ütlen, et käsipidur on vajalik maja ees parkimiseks :D. Ja nagu eespool mainiti, siis jalgpiduriga võid tänapäeva quattrod kenasti pambusesse keerata.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rat_013
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.03.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 3.0q

postitati 17.01.12 18:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
2:00-> Palju selle ilusa sõidu juures pidurdatakse? Mitte ühtegi korda.
Ehk lihtne talupoja mõistus ütleb, et quattro puhul tuleb endale sõiduvõtted selgeks teha. See pidurdamine ja käsipidurdamine on suht enese petmine. Omast kogemusest ütlen, et käsipidur on vajalik maja ees parkimiseks :D. Ja nagu eespool mainiti, siis jalgpiduriga võid tänapäeva quattrod kenasti pambusesse keerata.

Jalgpidurit kasutatakse kohati imekergelt kurvi sisenedes, aga üldiselt jah harva.. Kässarit kasutatakse üldse siis kui muudmoodi midagi teha enam pole ja on vaja kahjusid minimeerida :D :D :D Antud videos toodud autodel oligi kässar nupust, niiet see öeldi juba briifingul suht esimese asjana ära et unustage kässar ära, poisid, nüüd õpite SÕITMA :D

-e- Link :: Järelkaja teema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
qqopp
huviline



Registreerunud 14.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 2.0 66kw, audi a4 quattro 1.8t 110kw

postitati 18.01.12 15:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reimoo
Effekt on olemas, ise sõitnud kolm aastat monomähkiva 2.8 aut ja manuaal(vahepeal ehitasin ringi). Loomulikult jutt on ikka autodest, need mida toodeti aastas 90 algus.cool: Esiveoga väga mõnus on lasta, kurvis tallad peale, kui esiots hakkab libisema siis pidurit, gaasi ei tohi lahti lasta ja ongi olemas kerge külglibisemine ja samas ka juhitavus. Seda algul proovi suurel platsil ja kiirust tahab ka saada, kuid jää mõistuse piiresse. Ja kui kartma hakkad võid kehvemal juhul kraavist ennast leida, pidurdamise ajal ei tohi gaasi lahti lasta, siis on täielik otse libisemine. Quattroga(B4 aastast 1993) sõites sama teema, lihtsalt hoog peab suurem olema. 1996aaasta A6 2,5diisel, selle autoga ei saa nii sõita kuna gaasipedaalianduri ja piduripedaalianduri info käib ajust läbi, mis juhib mootori tööd, kui pidurit vajutad siis katkestab kütuse andmise. Ise mõtlesin, kui pidurikonn lahti ühendada või vahele tekitada lüliti, et katkestada info liikumine, siis äkki võimalik, kui just vaakumpump ei jää jänni oma tegemistega. Loomulikult selliste asjadega ei saa mängida teel olles, jäärajal siis oleks ka diisliga hea hullata. ;) Uuemate autodega pole saanud proovida ja ei oska kaasa kõnelda.:(:


Ise sõidan ka juba aastaid nii oma esiveoga :D;) Vahest kui kuhugi rajale lähen siis paak kurguni täis siis veel parem :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rat_013
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.03.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 3.0q

postitati 18.01.12 17:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: qqopp
Ise sõidan ka juba aastaid nii oma esiveoga :D;) Vahest kui kuhugi rajale lähen siis paak kurguni täis siis veel parem :cool:

Õu, "Quattroga pidurdamine"...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.2% - SQL: 64.8%]