Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 08.12.11 08:52
|
|
|
Battery regul. veakoodid
Terekest
Mis võiks olla nende kahe veakoodi tähendus ja põhjus, et nad välja on tulnud?
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Part No SW:4F0 910 181 F HW: 4F0 915 181 B
Component: J0644 BEM H12 0760
Revision: 00000000 Serial number: 00000000143390
Shop #:WSC 00000 000 00000
VCID: 244C57FB9BFE
Subsystem 1 - Part No: 4F0 915 D
Component: VON VA0 391127R3W0
Coding: 344630393135313035442056413033393131323752335730
Shop #: WSC 52201 522 88354
2 Faults Found:
02272 - Quiescent Current Stage 1
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Time indication: 0
02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault frequency: 1
Time indication: 0
Terv
Ahti
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 08.12.11 09:41
|
|
|
Lihtsam oleks kohe ka küsida, kas aku on tehases paigaldatud originaal või on teda juba ükskord vahetatud ja siis mille vastu ?!?
|
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 08.12.11 10:24
|
|
|
Aku on paigaldatud Revalis, originaal aku. Eelmise aasta mais vahetatud.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 08.12.11 10:47
|
|
|
Auto on tunnetanud aku tühjenemist (näiteks süüde sees ja mootor ei käi) ning palunud perifeersetel süsteemidel koormust vähendada.
Ma arvan, et sellest piisab nende paari veakoodi tekitamiseks.
See energiamanager jälgib elektribilanssi tegelikult nii töötava kui ka seisva mootoriga. Töötava mootori puhul võib ta kärpida näiteks
istmesoojenduste kasutust. Seisva mootori puhul hakkab mingil hetkel välja lülitama multimeediat, et auto käivitamise jaoks energiat säästa.
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 08.12.11 13:29
|
|
|
Kontrolli aku tihedus ära ja saadki teada, kuhu koer maetud
|
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 08.12.11 14:19
|
|
|
Ok nüüd targem aga imelik, et ainult aasta ja juba hakkab veakoode peksma selle kohta. 2 näd. olin tööl ära, auto oli parklas ja tagasi tulles näitas
MMI akut ainult 10 % . Päev läbi ringi vurades näitas jälle 100%. Täna hommikul enne käivitamist oli ka 100%, ei tea nüüd kas mahtuvus juba kadund.
Selle origin. aku käivitus vool ka ainult 520 A. Peaks vast panema tugevama: Varta 95 Ah , 800 A, 353x175x190, Blue Dynamic, kood: 595402080
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 08.12.11 14:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahti
Ok nüüd targem aga imelik, et ainult aasta ja juba hakkab veakoode peksma selle kohta. 2 näd. olin tööl ära, auto oli parklas ja tagasi tulles näitas
MMI akut ainult 10 % . Päev läbi ringi vurades näitas jälle 100%. Täna hommikul enne käivitamist oli ka 100%, ei tea nüüd kas mahtuvus juba kadund.
Selle origin. aku käivitus vool ka ainult 520 A. Peaks vast panema tugevama: Varta 95 Ah , 800 A, 353x175x190, Blue Dynamic, kood: 595402080
|
Mis sulle seal Revalis peale pandi? Mulle tehti selgeks, et originaalis on ja peab olema 110Ah. ja alla selle ei või pannagi jne.
|
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 08.12.11 14:35
|
|
|
Arvutist vaadates ütles Revali tüüp et 110 Ah 520 A on peale pandud, seda siis tegi seal eelmine omanik. Kiikasin akut ka eile, audi oma jah. No neid
Vartasid müüakse 110 Ah-seid ka 850 A.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 08.12.11 14:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahti
Arvutist vaadates ütles Revali tüüp et 110 Ah 520 A on peale pandud, seda siis tegi seal eelmine omanik. Kiikasin akut ka eile, audi oma jah. No neid
Vartasid müüakse 110 Ah-seid ka 850 A. |
Ja kui ostad uue, kontrolli kohe tihedus ära, kui saad alla 1,22, küsi raha tagasi, sest siinmail keerlevad uued lõuna euroopa akud, minul vitsad käes
eelmine aasta, nädal vana aku peal ja -15 ja aku üleni jääs Peavalu ja
vaidlemist palju...
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 03.02.16 14:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Mis sulle seal Revalis peale pandi? Mulle tehti selgeks, et originaalis on ja peab olema 110Ah. ja alla selle ei või pannagi jne.
|
Teema kuupäev kuupäevaks, kuid ilmselt teema algatajal, kui ka minul on tehase originaal AGM aku - Varta 92Ah.
110Ah tavaakusid pandi kuni 2006 või varasema aastani ehk algusaegada C6'tele.
PS! Mu AGM Varta on toodetud 2004a juulis ning siiamaani paneb külmadega autot käima. 2 talve tagasi käivitus iga ilmaga (10a vana aku), eelmine talv
ei käivitunud vaid -35'c korral ning see talv kui korra siin külmem periood oli (öösel äkki -25 ja hommikul -20), siis "mõtles" korra ning pani
ikkagi käima. Seega võib elueaks lugeda 12 aastat Varta AGM akule. Praegune 13. aasta ma ei usu, et -32'ga auto käima läheb nagu eelmine talv
läks.
Aku elueale on kindlasti kaasa aidanud see, et autot on alates 2007a igapäevaselt kasutatud (reaalselt 210 000km kokku) ning pikim seismine on vaid
7-10 päeva.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.16 15:29
|
|
|
110Ah ei ole AGM. Reval väide kõik õige, et tollel ajal alla 110Ah happeaku ei anna välja min vajalikku CCA.
90/92Ah pea kõikide tootjate AGM-id on suurema CCA-ga, kui ükskõik kelle 110Ah happeakud.
Ühtlasi oluline erinevus, kas registreerida uus aku või vahetada aku tüüpi ning enne uue aku registreerimist see vastavalt kodeerida.
|
|
|
|