kilowatt
huviline
Registreerunud 11.09.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi UrS4 4.2 manuaal avant 1993a + Audi Coupe GT typ85
|
postitati 24.11.11 22:43
|
|
|
Audi V8
Tere, mul oleks selline küsimus, et kas kõikidel V8-tel on tagasild torseniga lahendatud või on seal mingeid erandeid? Minu teada on V8-l taga kahe
koodiga difrit AFV ja AXZ. Sellise info sain VagCat.com-ist. Ja see käis seal vist nii ABH kui PT moto kohta. Ja veel, et kas kõikidel teistel on
torsen vaid keskel...
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
postitati 24.11.11 22:59
|
|
|
Peaks olema küll kõik torseniga, kui just ei ole kellegi poolt vahetatud mingil põhjusel. Koodide vahe peaks tulenema sellest, et kas on tegu
automaatkastiga või manuaalkastiga isendiga.
Oma vastusega 100% tõele igaks juhuks ei pretendeeri, aga mina olen nii aru saanud.
E: AXZ on manuaalkastiga ja AFV on automaatkastiga.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 24.11.11 23:40
|
|
|
Kui mälu ei peta, siis nii automaadi kui manuaali puhul on ülekanne sama: 4.111
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Olaf
huviline
Registreerunud 23.12.02
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8
|
postitati 25.11.11 08:56
|
|
|
Tsitaat: | ülekanded on mõlemal samad nii autom. kui manuaal etka järgi ainuke vahe peab olema torsenis endas ja sealt tuleb ka erinev
tähe kood, automaat lukustiga mõlemad. |
Ülekanded on mõlemal samad nii autom. kui manuaal. ETKA järgi ainuke vahe peab olema torsenis endas ja sealt tuleb ka erinev tähekood,
automaatlukustiga mõlemad.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
kilowatt
huviline
Registreerunud 11.09.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi UrS4 4.2 manuaal avant 1993a + Audi Coupe GT typ85
|
postitati 25.11.11 11:42
|
|
|
Tänud teadjatele. Targem nüüd. Aga kas keegi teab, mida tähendavad selle nupu asendid, mis asub V8-l käigukangi taga keskkonsoolis? Selline pööratav
lüliti on ja minu teada kolm asendit. Iga asend tähega märgitud (kahjuks tähti ei mäleta hetkel, kuid kes teab millest räägin saab aru). Mulle on
räägitud, et ühe tuttava V8-l pidi taga difri lukk olema manualne aga mina ei taha seda hästi uskuda. Arvan, et tehaseseades ei saa see nii olla aga
küsin igaks juhuks üle lihtsalt.
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
postitati 25.11.11 11:52
|
|
|
Taaskord ei pretendeeri 100% tõele.
S- vahetab pöördeid u 500rpm kõrgemalt, E- nö economy, rahulikuks kruiisimiseks, M- lukustub käigule mille käiguvalitsaga valid.
Kuna ise oman AT kasti alles lühikest aega, siis väga ei ole katsetanud. Kasutaja RKsilver võib sulle v8 teemal pikemalt pajatada.
Tagumine diffrentsiaal ei ole otseselt lukustatav, vaid pigem piiradud läbilibisemisega, põhimõttelt peaks sama olema mis bemmide LSD.
|
|
|
Olaf
huviline
Registreerunud 23.12.02
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8
|
postitati 13.12.11 08:17
|
|
|
S-E-M nupp lahti seletatult on siis nii: S - sport mode laseb pöörded vabalt 5000 enne kui käiku vahetab, 4-käik lülitub seljuhul alles 190km/h
juures. E - economy mode vahetab käigud võimalikult ruttu üles, 4-käik lülitub 60km/h juures. M - manual mode laseb vahetada manuaalseslt käike kõik 4
ilma tagasi vahetusetta automaatselt (seda pole ise katsetanud suht mõtetu asi). Ja lisaks veel 1,2,3 käigud toimivad nagu ikka automaadi puhul ehk
kuni valitud käiguni opereerib. Difritest seda, et taga ja keskel on torsen mille tööpõhimõtte video näha siit > video. Bmw lsd pole päris võrreldav sellega. Torsen toimetab suhteliselt
kontrollimatult. Lisaks on keskdiffer varustatud veel magnetsidur lukuga mis vajadusel lukustub, kui esi ja tagasilla pöörlemise erinevus liiga
suureks läheb.
|
|
|