Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 15.11.11 17:16
|
|
|
Audi A6 Avant 2,4 - 1998 - late
Teen endale remondipäeviku,et tehtud asjadest oleks parem ülevaade.
Kuu alguses sai soetatud pealkirjas välja toodud masin,plaanis oli küll turbo mootori ja nelikvedune masin osta,kuid enamus mida vaatamas sai käidud
olid kehvalt hoitud ja nägid õnnetud välja.Aga kuna masina ostmisega läks kiireks,siis sai antud masin ostetud.
Enne ostu sai masin ka korralikult ülevaadatud ja suuremad vead puudusid.Ainukesed vead mis välja tulid olid,kergelt lekkivad klapikambrikaane
tihendid ja purunenud karterituulutus toru.Veermik oli just värskelt ülekäidud ja seega tihe.Diagnostika mootoris vigu ei näidanud.Väliselt on masin
see eest natuke õnnetu.Parem tagumine uks on muljumis jälgedega ja kriibitud,kuid otsingud uuele uksele juba käivad.Kui uue ukse külge saab,läheb auto
kohe poleerimisse,sest kergeid kriime ning kraapse leiab mujaltki ja loomulikult veel esituled.
Kuna eelnevalt mitmeid baierlasi pidanud,siis andke andeks rumalad küsimused ja teadmatus.
Pikk jutt "piip" jutt ja siin rohkem infot masina ja varustuse kohta.
Audi A6 AVANT
24.04.1998
Mootori kood : ALF
Värvikood : LZ5T / LZ5T
Varustus koodid:
1AJ = Anti-spin regulation (ABS/ASR/EDL) with electronic differential lock (EDL)
1BA = Standard suspension/shock absorption
1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
1KD = Disc brakes rear
1LB = Disc brakes front
1N1 = Power steering
2PV = Leather trimmed sports steering wheel
3FA = Without roof insert (standard roof)
3S2 = Black roof rails
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
5RQ = Right exterior mirror: convex
5SL = Left exterior mirror: aspherical
8GL = Alternator 120 A
8UD = Radio concert
9VD = Speaker (active)
C6P = Alloy wheels 7J x 16 9-spoke style offset 45
H6U = Tires 205/55 R16 91W
MT5 = 6-cyl. gasoline engine 2.4 L/121 kW V6 EU 3 (provisional solution) base engine is T7T
Q1D = Sports front seats
T7T = 6-cylinder gasoline engine 2.4 L unit 078.7
Lisaks veel tehase Xenon ja esitulede pesurid ja CD box.
Tehtud tööd:
Karterituulutus toru
Äravoolukanalite puhastus
Tagumise klaasipesu vooliku uuesti kokku ühendamine ja juhi jalamati aluse kontroll ja kuivatus
Kõrvalistuja peegliklaasi vahetus
Gaasisiibri kalibreerimine
Esituled poleeritud
Hammasrihm,rullikud,veepump,termostaat
Parem tagumine uks ja tiib värvitud
Vasak tagumine tiib värvitud
Vasak veovõlli kaitsekumm
Summuti keskmine kinnitus klamber
Tagumised pidurikettad ja klotsid
Õlivahetus
Konditsioneeri alum.toru remont,õhukuivati vahetus
A/C süsteemi täitmine
A/C süsteemi puhastamine
Vasak rooliots
Parempoolsed ülemised õõtsad
Roolivõimu õli vahetus
Vasaku veovõlli otsa vahetus
Õli vahetus
Klapikaane tihendid sinna juurde kuuluvaga
Vasakpoolsed alumised õõtsad
Vasak ülemine tagumine õõts
Tegemist vajab:
Mõned pildid.
Siin pildil näha kogu ilme rikkuja
Toast ka üks pilt
Üks ex'i pilt kah.
Võib öelda,et olen masinaga suht rahul,kuid vajab veel natuke nokitsemist,et minu rahulolu täielikult rahuldada,aga liigume vaikselt selles suunas.
-OOOO-
|
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 28.11.11 10:23
|
|
|
Oi tere Lauri! Nohh räägi siis, kuidas on ka üleminek BMW'lt Audile? Ma
kiidaks mootorivalikut, enda pere A4'l ka 2,4! Madalatel pööretel on hea võimas minek! Piltidelt tundub ka täitsa muhe masin olema!
Igal juhul tervitused Antilt "naaberfoorumist"
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 28.11.11 12:14
|
|
|
Tervitus Anti!
Piilusin just millalgi su teemat naaberfoorumis ja jäi allkirjas olev Audi foorumi teema silma.Tore siin ka omasi näha."Thumbs up"
Kuidas nüüd öeldagi,Audi on erksam tõesti madalatel pööretel,kuid salong mürarikkam,vedrustus jäigem,mõnede kummaliste Audi inseneride ajuvabadusega
tuleb veel harjuda,baierlasega võrreldes kehvemad esituled ja esivedu,noh jah. Kuid üldkokkuvõttes võib rahule jääda.Kui ukse korda saab (vahetatud või värvitud) ja poleeritud,siis juba päris hää.Ütleme nii,et väliselt muuta
pole siin suurt midagi,kui teisel sai mindud üle Shadowlineks,siis siin pole kuhugi minna.Kusjuures isegi suuremat velge sellele masinale ei tule,kärab see 16" kah väga hästi.Tegu ju rahuliku
perevaguniga.Oleks algselt plaanitud A4 saanud,oleks plaanid teised olnud.
-OOOO-
|
|
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 02.12.11 20:01
|
|
|
Heippa!
Oi, herr Laurts jälle "kuudi" omanik.
Olid ajad, mil kuudi vedamine tundus mõttetu.. (nok-nok) Pere-elu seab omad nõudmised/vajadused, ilus sile tundub küll.
Ja teades sinu suhtumist, siis ei pea vist kaua ootama, et ka see autu suht ideaali lähedasse seisukorda saab.
Muretuid km-e "uue" ülalpeetavaga!
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 03.12.11 12:11
|
|
|
Kas härra Margus?
Tore tuttavaid ka siin foorumis näha!Nii ta oli,kuid A6 puhul meeldib kuut isegi rohkem kui sedaan.Eks annan endast parima,et masin oma vajadustele ja
nõudmistele vastavaks teha.Nüüd peab kokku saama ning masinad üle vaatama ja
teades sind Margus,siis sul samuti masinad prillikivid olnud.
Hetkel häda esituledega,valgustavad väga kehvasti.Näitavad max 10m nina ette,just juhipoolne.Täna kiskusin tule tagaosa lahti,mootorid töötavad
mõlemal ilusti,kuid tundub,et tuled ei säti ennast paika.Polnud teist kedagi võtta ka,et saaks ise väljast vaadata,kuid kui peegeldust jägida,siis
tundub,et nad ei liigu.Homme viskan kone taha ja vaatab kas on äkki veakood selle kohta olemas.
Edit:Kas tuled peaksid liikuma süüte sisse keeramisel või tulede sisse lülitamisel?
Sellelt videolt tundub,et süüte keeramisel.
-OOOO-
|
|
|
|
Nelikvedu
huviline
Registreerunud 11.01.11
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,9 TDI
|
postitati 03.12.11 12:39
|
|
|
Soovitan sul esituled ära poleerida,see annab kõvasti juurde, juba kogetud asi
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 03.12.11 12:44
|
|
|
Seda kindlasti ja see ka varsti tehtud saab,kuid ikkagi näitavad nad liiga maha.Otsin abilise kes süüdet keerab ja siis saab näha,kas tuli sätib
ennast paika või ei.
Edit:Kiire test abiga tehtud ja tuled siiski liiguvad,kuid mitte nii palju kui ülaltoodud videos.Seega võib järeldada,et tuled vajavad
reguleerimist.Kellel VAG-com ja viitsib abiks olla võib u2u saata.
-OOOO-
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 05.12.11 14:19
|
|
|
Täna sai natuke autoga tegeldud.Poleerisin esituled ära.Välisilme läks kõvasti paremaks,aga kevadel tuleb see töö uuesti ette võtta,sest klaasid seest
ka mustad.Hetkel ajanappuse tõttu jäi seest tegematta.Lisaks avastasin varuratta kohapeal tiigi.Avandi mehed andke nõu,kust sisse võib joosta?Tulede
juurest võtsin plastikkatted maha ja puhastasin selle vahe ära,see oli korralikku muda täis.Testisin pärast veega ja ei suutnud kuidagi tuvastada,kust
see vesi sinna satub.Ükspäev lõpetas töö kõrvalistuja poolne aken,kiskusin polstri maha ja viga leitud.Aknalüliti pistik oli tagant ära tulnud.
-OOOO-
|
|
|
|
rait183
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Tallinn/Paide
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.8T
|
postitati 05.12.11 14:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SilverLine
Oi tere Lauri! Nohh räägi siis, kuidas on ka üleminek BMW'lt Audile? Ma
kiidaks mootorivalikut, enda pere A4'l ka 2,4! Madalatel pööretel on hea võimas minek! Piltidelt tundub ka täitsa muhe masin olema!
Igal juhul tervitused Antilt "naaberfoorumist" |
Ma just ütleks, et mootori valikuga läks sul natuke pahasti. Ma oleks võtnud 2.8 Olen sõitnud nii 2.4 ja 2.8ga. 2.8 minek on kõvasti parem ja
küttekulu on sama või siis imevähe suurem.
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 05.12.11 15:30
|
|
|
Ei viitsi ma seda mootori teemat siin arutada.Oleks ostnud A4 1,8TQ,kui oleks sobiva leidnud.Kui seda ei leidnud,siis sai mõlemat vaadatud nii 2,4 kui
2,8.Ostsin selle,mis tehniliselt korralik,jah küll iluveaga,kuid hind oli ka sellele vastav.Ükski müügis olnud 2,8 polnud sel hetkel paremas
seisus,kui see 2,4.
Kui aus olla,siis olen samuti 2,8Q Avandiga sõitnud ja erilisi emotsioone ei tekitanud.Mõlemad ju suht tavalised perevagunid.Huvitav oleks
ülalmainitud "väikevend" olnud.
-OOOO-
|
|
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 06.01.12 18:45
|
|
|
Heippa!
Hääd algavat Sulle herr Laurts!
Kas oled omale sobiliku uksepleki juba leidnud?
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 06.01.12 18:58
|
|
|
Head algavat sullegi ja su perele Hr.Margus!
Tsitaat: | Kas oled omale sobiliku uksepleki juba leidnud? |
Ei ole ja kui aus olla,siis olen laisk otsija olnud.
Aga mul maaler olemas,kes mõistliku hinna eest ukse korda teeb.Tegelen sellega kevade poole,pole hetkel sellega nii kiire.Järgmine nädal lähevad
rihmad,rullid,veepump ja termostaat vahetusse,see selline "meeldiv" väljaminek.
-OOOO-
|
|
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 06.01.12 19:05
|
|
|
"Meeldiv" on see väljaminek kindlasti. Samas see selline toimetus mida õnneks iga kuu teostama ei pea.
Võid mulle privasse panna pudinate hinna ja tööde teostaja, endal varsti sama asi vaja ette võtta.
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 07.01.12 14:52
|
|
|
See rihmade vahetus on nii ja naa. Kallis on küll, aga kui on vahetatud on ikka hoopis kindlam tunne! Ukse viid Rihole pureda?
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 08.01.12 08:38
|
|
|
Nii ta on Anti,sellepärast selle töö ette võtangi,vaatamata sellele,et eelmine omanik väidetavalt 15000 km tagasi rihmad,rullid vahetas.Aga kuna
vastava sisulised dokumendid puuduvad,siis seda ütlust uskuda ja usaldada ei saa.
Ei vii Kereluxi,tuttav soovitas teist kohta ja ta ise pidevalt selle inimese teenuseid kasutanud ja tööga väga rahule jäänud.
-OOOO-
|
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 08.01.12 08:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M.H
"Meeldiv" on see väljaminek kindlasti. Samas see selline toimetus mida õnneks iga kuu teostama ei pea.
Võid mulle privasse panna pudinate hinna ja tööde teostaja, endal varsti sama asi vaja ette võtta. |
Enda masinal sai ka hiljaaegu see rihmavahetus ette võetud, ei ütleks et just väga kallis... Jupid said forsist, natsa alla 200€... vahetus sai ise
tehtud.
Kuid masin täitsa kobe, ise paneks õrna tooni ja värviks alumise osa kere värvi + suveks 17 velg.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 08.01.12 09:37
|
|
|
Tänud!
Tooni ei tule,mulle täitsa meeldib see akvaarium.Samuti jääb alumine osa
puutumata.
Velje kohapealt ei julge veel midagi kosta,ehk võib-olla kunagi,sest 16" veljega on ta juba suht jäik,mul eelmine polnud 18" ka nii jäik,aga "never
say never" nagu öeldakse,kui leian meelepärase velje meelepärase hinnaga,siis miks mitte,aga see pole prioriteet.
Ma ei oskagi öelda,see masin kuidagi selline perevagun,mille juures nagu polegi midagi muuta,pean silmas välimust.Olen nuputanud küll,et mida
muuta,kuid need oleks liiga kardinaalsed muudatused ja seda viimastki sõidumugavust sellepärast kaotada ei taha.A4 Avandi puhul teostaks enamuse,mis
mõtteis liigub.
-OOOO-
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 19.01.12 17:58
|
|
|
Tänasega vahetatud hammasrihm,rullid,veepump ja termostaat.Järgmiseks jõuab kätte õlivahetus ja siis läheb ka vahetusse juhipoolne klapikambrikaane
tihend.
-OOOO-
|
|
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 19.01.12 18:07
|
|
|
Vägev, nüüd hea muretu kulgeda
KKK - tihendid vaheta ikka mõlemad, see nii lihtne töö.
Kas võib ka sind nv. "grillvollil" kohata?
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 19.01.12 18:22
|
|
|
Hing on rahul jah ja autos on kuum.Pole varem seal nii soe olnud.Eks vaatab seda kkk-tihendi asja kui tegemiseks läheb.
Lugesin ükspäev su alustatud grilli teemat ja vandudes vaatasin kalendrisse.Olen tööl see nädalavahetus.
-OOOO-
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 19.01.12 19:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: late
Seda kindlasti ja see ka varsti tehtud saab,kuid ikkagi näitavad nad liiga maha.Otsin abilise kes süüdet keerab ja siis saab näha,kas tuli sätib
ennast paika või ei.
Edit:Kiire test abiga tehtud ja tuled siiski liiguvad,kuid mitte nii palju kui ülaltoodud videos.Seega võib järeldada,et tuled vajavad
reguleerimist.Kellel VAG-com ja viitsib abiks olla võib u2u saata. |
Kas asendiandurid on korras ja toimetavad? Kui nendega probleeme, siis keerab kah tuled alla. Enne kruvimist peaksid automaatregulli üle vaatama.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 19.01.12 20:34
|
|
|
Ja asendiandurid on korras ja tuled omal kõrgusel,kõik toimib nii nagu peab.Valgusvihk peale poleerimist ikka teine tera.
-OOOO-
|
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 20.01.12 13:06
|
|
|
Rahast üldjuhul ei räägita aga palju see rihmavärk maksma läks ka? V6'el tuleb ikka usinalt esiotsa lõhkuda, selleks et rihmani jõuaks.
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 20.01.12 13:31
|
|
|
Vastus u2u's.Ütleme nii,et soodsalt,ise olen rahul.Varuosad said kvaliteetsed,mitte säästukad.
-OOOO-
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 04.02.12 11:05
|
|
|
Täna hommikul oli külma -30 kraadi ja auto käivitus normaalselt,aga kummitab paar häda.Nimelt ei taha salong soojaks minna,vähemalt nii soojaks kui
ise seda sooviks.Täna hommikul kostus armatuuri keskosast kerget raksu,arvatavasti olid klapid kinni jäänud.Lasen lähiajal need ülevaadata
Vag'iga.Teine mis häirib on vilin mis kostub salongi kui kiirendada,nii kui gaasi anda,tuleb ka vilin.Kas seda võib põhjustada
karterituulutus?Kõvemini on seda kuulda külma mootoriga.
-OOOO-
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |