audi24
huviline
Registreerunud 28.11.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.11 18:29
|
|
|
vooluleke audi 100 c4 seotud süütega
tere sooviks abi kuna sarnast viga foorumist ei leidnud.Probleem, voolu tarve 0,24A kui vooluring katkestada korraks siis 0,03A ja kui uuesti süüde
sisse ja välja keerata siis jälle 0,24A.kõik kaitsmed,spido,kliimaplokk,makk,aju,salongivalgus,lülitid,signa, releed armatuuri juures eemaldatud ikka
sama jama el.aknaid ja luuki pole.mis võiks veel otse süütega seotud olla?
|
|
|
audi24
huviline
Registreerunud 28.11.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.11 17:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi24
tere sooviks abi kuna sarnast viga foorumist ei leidnud.Probleem, voolu tarve 0,24A kui vooluring katkestada korraks siis 0,03A ja kui uuesti süüde
sisse ja välja keerata siis jälle 0,24A.kõik kaitsmed,spido,kliimaplokk,makk,aju,salongivalgus,lülitid,signa, releed armatuuri juures eemaldatud ikka
sama jama el.aknaid ja luuki pole.mis võiks veel otse süütega seotud olla? |
Tsitaat: | Algselt postitas: audi24
Tere! Sooviks abi, kuna sarnast viga foorumist ei leidnud. Probleem: voolutarve 0,24A, kui vooluring katkestada korraks, siis 0,03A ja kui uuesti
süüde sisse ja välja keerata siis jälle 0,24A. Kõik kaitsmed, spido, kliimaplokk, makk, aju, salongivalgus, lülitid, signa, releed armatuuri juures
eemaldatud, ikka sama jama. El. aknaid ja luuki pole. Mis võiks veel otse süütega seotud olla? |
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 18.12.11 17:24
|
|
|
Signa on originaal või mingi järelturu oma ? Ehk on keegi omal ajal paigaldanud mingi immo vms ?
|
|
|
audi24
huviline
Registreerunud 28.11.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.11 17:22
|
|
|
Vooluleke audi 100 c4 seotud süütega.
Signalisatsiooni täiesti vooluringist eraldatud ja kõik muu mis armatuuri küljes, pluss veel kaitsmed, generaator, pritsungiaju, salongi valgustus
|
|
|
Renks
huviline
Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.11 17:49
|
|
|
Võitlesin kunagi sama probleemiga, viga oli selles, et makki toide oli valesti ühendatud ja kaitsmete välja võtmisega midagi ei muutunud, olukord
muutus kui maki pistik lahti ühendada. Mis aga tähendab - kui vooluring katkestada korraks?
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 20.12.11 18:16
|
|
|
Kas jääbki voolu tarbimine selliseks või mõne aja (näit. poolt tundi) pärast muutub väiksemaks?
|
|
|
audi24
huviline
Registreerunud 28.11.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.11 18:17
|
|
|
Makk on ka välja võetud. Kui võtan aku juhtme korraks maha on leke kadunud, nagu mingi relee jäeks kinni, aga kõik releed mis kapoti all ja armatuuri
sees või taga on eemaldatud ja kui süüde sisse-, välja keerata on leke tagasi.
|
|
|
Renks
huviline
Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.11 18:33
|
|
|
Peale süüte keeramist on 0,24A voolu tarbimine täiesti normaalne aga peaks siis langema 5-10 minuti jooksul, kui aju läheb nii öelda puhkeseisundisse.
Voolu tarbimine nulli ei kuku kunagi.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 20.12.11 21:14
|
|
|
Ja kas on mingi probleem sellega seoses,näit. et aku läheb kiiresti tühjaks või lihtsalt võtsid testri ja tahtisd teada saada mis voolu tarbib? Oma
eelmise küsimusega tahtsingi jõuda sinna aju ja selle puhkere˛iimi juurde. Ise testisin nii, et olin autos ja panin puldist uksed kinni ja signa peale
ning siis mõõtsin, minu mäletamist mööda sel juhul isegi algul mingit ülemäärast tarbimist ei täheldanud ju vist aju läks siis kohe puhkere˛iimi.
Niimoodi testides peab ainult mõtlema selle peale, et kui paned testri mA peale (nagu eeldatavasti peaks tegema) ja siis kesklukuga uksed kinni
lähevad, on voolu tarve kordades suurem, ehk siis mõõta tasuks nii, et kõigepealt ikka klemmid aku küljes ja siis uksed kinni/signa peale ja siis
eemaldab aku juhtme mõõtmiseks, samal ajal loomulikult testri juhtmeid otsade vastas hoides, et ahelt vahepeal ära ei katkestaks.
|
|
|
audi24
huviline
Registreerunud 28.11.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.11 21:24
|
|
|
Jama selles, et viis päeva seisab ja vaevalt saab käima, aga kui kauem seisab enam starterit ei vea. Aga kui võtan korraks akujuhtme maha ja panen
tagasi probleemi pole.
|
|
|
audi24
huviline
Registreerunud 28.11.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.11 21:33
|
|
|
Sai ka proovitud seda puhkereziimi nagu kirjeldasid ja jäi tarbima, aga juhe peale maha ja enam ei tarbi. Ise arvan et relee aga kus neid veel olla
võiks?
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 20.12.11 21:39
|
|
|
Kui aju eeldatavasti puhkere˛iimi läks, siis tarbimine muutus väiksmaks (enne oli üle 0,24 A)?
|
|
|
audi24
huviline
Registreerunud 28.11.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.11 21:58
|
|
|
Proovin uuesti ja vaatan numbreid.
|
|
|
audi24
huviline
Registreerunud 28.11.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.12 21:29
|
|
|
Aga ma võtsin enne aju pistiku lahti, siis ei peaks ju magamaminekut ootama?
|
|
|