Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Sooviks infot välistemperatuuri näidiku kohta. (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1107)
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 24.10.11 19:51 Tsiteeri
Sooviks infot välistemperatuuri näidiku kohta.



Tere
Mul selline küsimus, et tahaks hirmsasti seda välistemperatuuri näidikut tööle mis spidoblokis all asub, roolisamba kohal täpselt. Mida mul selleks täpselt vaja muretseda on ning kas see on üldse võimalik? Hetkel pole seal klaasi taga midagi, tühjus. Auto on Audi b3. Tänan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 24.10.11 19:56 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=86347


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 24.10.11 20:16 Tsiteeri


Tänud, imelik et ma ise seda teemat ei leidnud.
Aga kas siis on nii et mul on vaja : 1. Ekraani/displayd
2. Andurit
Kas antud juhtmete värvikood ühtib spidobloki omadega:

Tsitaat:

Valge - süüde 12v
Pruun - tulede reostaat
Roheline - mass
Kollane - temperatuuri andur
Hall - kiiruse signaal


Milleks kiiruse signaali vaja on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 24.10.11 20:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokkk
Tänud, imelik et ma ise seda teemat ei leidnud.
Aga kas siis on nii et mul on vaja : 1. Ekraani/displayd
2. Andurit

Vaja läheb tõesti jah neid kahte asja. Neid leidub siis järgmistel masinatel V8, 200, 100 C3/C4, A6 C4, S4/S6 C4, 80 B3/B4, Cabrio, Coupe

Tsitaat:
Algselt postitas: ristokkk
Kas antud juhtmete värvikood ühtib spidobloki omadega:

Tsitaat:

Valge - süüde 12v
Pruun - tulede reostaat
Roheline - mass
Kollane - temperatuuri andur
Hall - kiiruse signaal



Need juhtmed tulevad temp. näidiku tagant ja spido plokiga neil seost pole. Need tuleb lihtsalt vastavalt süsteemi ühendada nagu on kirjas ning nii hakkab näidik tööle.

Tsitaat:
Algselt postitas: ristokkk
Milleks kiiruse signaali vaja on?


Selleks, et sõites näitaks õiget temperatuuri. Muidu ju tuul tõmbab temperatuuri ikka madalamaks. Endal ka veel külge ühendamata see juhe, ühendan homme ära kui aega teisest toimingust üle jääb. Siis ma saan ka täpsemalt öelda, millise juhtme külge see tuleb ühendada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 24.10.11 20:55 Tsiteeri


Kuidas tuul temperatuuri madalamaks tõmbab:D Tuulega saad teada tegeliku temperatuuri väljas või mis sa selle madalamaks tõmbamisega mõtled? Võibolla on selle jaoks, et just vastupidi, kui masin seisab või liigub aeglaselt, siis arvestab mootori temp ja sõidukiirust ning lahutab selle näidust maha, mis soojust masin ise annab, aga ka siis jääb tuuleeffekt arvestamata, seega ei usu, et seda kiiruse asja ikka vaja läheb.
Kui nüüd päris juuksekarv lõhki ajada, siis tuulega temp mõõteseadmel kasvab, sest õhu hõõrdumine vastu andurit tekitab soojust:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 24.10.11 21:13 Tsiteeri


Kuidas siis nüüd seda seletada. Ühel juhul on temperatuur mõjutatud liikuvast õhust, teine juhtum aga arvestab ilma tuuleta olukorda. On ju muidu ka välistemperatuuri mõõtmisel nii, et üks temp on see, mis on seisvas asendis kuskil mõõtejaamas mõõdetud ja teine on see, mis on tajutav ning millest siis teine on alati madalam kui esimene. Samas ei saa ma ka 100% väita, et minu teooria on õige ja sinu oma vale või vastupidi. Kindlaks saaks selle näiteks siis teha, kui vastavate vahenditega uurida temp.näidiku ehitust, kuna arvutuste tarvis peaks olema sellel asjal ka mingi kiip(muidu ei saaks ju kuskil arvutusi sooritada) ning uurides seda siis programmeerimise seisukohalt, tuleks välja millised tehted on sinna programmeeritud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 24.10.11 21:20 Tsiteeri


Hehee, eks ma kunagi siis selgitan õllepudeli taga sulle natuke füüsikat, aga usu, mul on 100% õigus:P See tunduv temperatuur, mida ilmateadegi ütleb, kehtib keskkonnast soojemate kehade jaoks. Kui sa näiteks saunas puhud (kaugelt) teisele peale, siis ei ole ju jahedam, vaid hoopis kuumem, see tuleneb suurenenud soojusvahetuskiirusest õhu ja keha vahel jne jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 24.10.11 21:32 Tsiteeri


Igatahes on selgust leidnud tõsiasi, et arutluse käigus selgub tõde ning nüüd siis ise ka vähe targem :) Igatahes proovin hommikul kohe järgi, kas ta hoiab siis koha peal temperatuuri ühtlasena ning ei lase sel ennast mootorist eralduva soojusega mõjutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mac009
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.05
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.11 05:21 Tsiteeri


Kas keegi oskab ka öelda midagi selle kohta , et displeil numbrid jooksevad ülesse-alla nii nagu tahavad. Enamusajast näitab miinus kraade. Andurite vahetust olen proovind aga kas võib olla et proovitavad andurid ka vigased. On kellelgi midagi välja pakkuda. Täpsustuseks nii palju , et kellades polnud ennm displeid aga pistik koos juhtmetega oli olemas armatuuri taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 25.10.11 06:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mac009
Kas keegi oskab ka öelda midagi selle kohta , et displeil numbrid jooksevad ülesse-alla nii nagu tahavad. Enamusajast näitab miinus kraade. Andurite vahetust olen proovind aga kas võib olla et proovitavad andurid ka vigased. On kellelgi midagi välja pakkuda. Täpsustuseks nii palju , et kellades polnud ennm displeid aga pistik koos juhtmetega oli olemas armatuuri taga.


Olen kokkupuutunud selliste numbrite hüppamisega, kui kuskil on ühendus halb ning seeläbi muutub sõltuvalt anduritüübist kas siis väljundpinge (termopaar) või takistus (RTD). Ehk kehtib see loogika ka autonduses:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.7% - SQL: 72.3%]