Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2.8 quattro - 1997 - Mustanq (Vastuseid: 141 | Vaatamisi: 23099)
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 23.10.11 22:33 Tsiteeri
Audi A6 2.8 quattro - 1997 - Mustanq



Tere!

Kirjutaks ka siis natuke oma uuest Audist. Mõned nädalad tagasi sai siis ostetud omale juba teine audi. Esimeseks oli A4 b5 aga jäi kole väikeseks. Kuna eelmise auto remodi peale ei rasianud ühtegi eurot (poole aasta peale miskit ei lagunenud) sai siis hea mulje pärast uus sama marki välja vaadatud.

Autoks siis Audi A6 (c5) 2.8 quattro 1997a. (kuigi forss-i andmetel esimene c5 1998a.)
Lisad: 4x elektrilised aknad
2x elektrilised peeglid (soojendusega)
hele nahksisu (minu arust väga heas korras:)
2x kliimaautomaatik
2x elektrilised istmed
4x Airbag-id
16 tolli valuveljed
udutuled jne.

Eestis autol esimene omanik( vähemalt pole saaanud tunda kohalikke teemõnusid). Valisin just selle masina, mitte mõnda uuemat c5, kuna esmamulje oli väga hea. Polnud roostet ega mõlke ja värvgi suhteliselt kena. Sammuti proovisõitu tehes ei kostunud ühtegi kolinat ning ülevaatusel ainult 2 mitteohtliku viga: tõkiskingad ja tulekustuti oli puudu;)

Plaanid:

Kuna selgus, et üks lambda andur läbi, siis ootab palgapäeva, et see kiiremas korras välja vahetada.(vahetatud 2x)
õlid, filtrid, hammarihm jne vahetada (ei tea millal viimati tehtud)
Kompuutri display oma elu vaikselt ära elanud, seega see välja vahetada( näitab küll aga mitte kõige selgemalt)
Kuna rehid olid all suht juustud ja talv tulekul, siis vaja uued või kasutatud rehvid soetada (uued naelad)
Kere detailid (plastikust) autoga ühte tooni värvida
xenon tuled või siis veits korralikumad pirnid (night breakerid) ja päevasõidu ledid (Xenonid ja led päevasõit)
valuveljed suveks( 17 tolli) Ilmselt teen sellega nii nagu varemgi teinud, et odava rahaga norm välimusega veljed ja need üle värvida;)
toonklaasid taha, et ei oleks akvaariumi efekti:P

Enda jaoks:
11.2011 vahetatud: lamda andur, õhufilter, salongifilter, kütusefilter, küünlad.
11.01.2012: uued küünlajuhtmed. ls 220800
19.01.2012: Eesmised vedrud

Mõned pildid:
http://images56.fotki.com/v371/photos/6/1833266/10161502/DSC_9118-vi.jpg

http://images33.fotki.com/v1118/photos/6/1833266/10161502/teine-vi.jpg

http://images61.fotki.com/v777/photos/6/1833266/10161502/kolm-vi.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 24.10.11 05:24 Tsiteeri


Väga minu maitse järgi eksemplar igatahes:D Mis hinnaga sellised liiguvad? Olen ka viimasel paaril kuul uurinud kuni 4000eur just sedaani (aut kastiga) ja isegi siis, kui laiendaksin otsingut 2,8-le lisaks 2,4 mootori peale ja ilma nelikveota ka oleks variant, siis ikka ei leia ühtegi nii kena masinat, nagu sinul siin! Edu;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 24.10.11 16:36 Tsiteeri


Tänan! No sellised kuulutused A6-le, mis kenad välja näevad nii seest kui väljast ja ei kolise, jäid kuskil 4000eur + kanti. Muidugi võib kohata ka odavamaid pärleid... aga jhm ise tahtsin just quattrot ja 2.8-t ja neid ma odavama hinnaga väga paremaid ei leidnud;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 01.11.11 15:59 Tsiteeri


Kellegil ehk infot, et kas sellel isendil on kah võimalus raadiokanaleid displayle kuvada, või on see uuemate A6-te teema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 01.11.11 16:28 Tsiteeri


Mul sama aasta isend juba 3 hooaega ja lugesin seda sinu auto kirjeldust ja kõik tuli jube tuttav ette :) Sama teema oli mul peale ostmist läks üks lambda.Soovitati kohe ka teine koos vahetada ei kuulanud ja vahetasin ainult ühe.Peale aastast kasutust läks see uus lambda õhtale (hella toode) ja vahetasin siis ise mõlemad odavate NTK-de vastu välja ja seni on kestnud kenasti.Minu omal on kll raadio kanalid kopuutri displayl olemas.Ja noh xenonid on mul ka algselt juba küljes mis kll eriti head valgust ei tee kahjuks.Aga hea mugav auto on see kll ilma nende mõtetute veojõu ja külglibisemise kontrollideta.Saab kenasti talvel hullata kaa ikka kui tahtmist on.Olen mitu korda juba mõelnud ikka uuemat miskit osta aga kuidagi kahju on temast loobuda.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 01.11.11 16:38 Tsiteeri


Siis tekibki küsimus, et miks mul seda infot ei kuva? Oleks siis helisüsteemis miskit vahetatud, aga kõik originaal. Peal on Contsert makk. Saab ehk kuidagi seda info kuvamist sisse/välja lülitada? Sammuti tean, et c5-tel peaks olema ka see info displayl, et mõni uks vms on lahti, mul seda ei kuva...

Müügikuulutuses oli mul mainitud ka veojõukontroll, aga krt ei tea kas on või ei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quAttr0
huviline

Avatar


Registreerunud 08.09.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.11 17:10 Tsiteeri


Ma ei usu et sellest eriti abi on, kuna Sa ilmselgelt oled vast proovinud seda, aga raadiokanalite nime kuvab minu Chorus makk RDS nupu alt :)

veojõukontrolli väljalülitamise nupuks on ASR ja asub topsihoidja kõrval. muidu lihtsalt sõites on ta kogu aeg peal, kui välja lülitad tuleb kollane tuluke armatuuri peale tahhomeetri kasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 01.11.11 17:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mustanq
Müügikuulutuses oli mul mainitud ka veojõukontroll, aga krt ei tea kas on või ei.


Milles probleem, vajuta kruusal kohalt minnes gaas põhja ja sõltuvalt sellest, mis siis toimuma hakkab, saad teada, kas on või ei ole veojõukontrolli:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 01.11.11 17:29 Tsiteeri


Nuppu pole;) aga see vist ei tähenda, et veojõukontroll puuduks;) aga see selleks, on siis on, ei ole, ei juhtu kah midagi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 01.11.11 18:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quAttr0
Ma ei usu et sellest eriti abi on, kuna Sa ilmselgelt oled vast proovinud seda, aga raadiokanalite nime kuvab minu Chorus makk RDS nupu alt :)

veojõukontrolli väljalülitamise nupuks on ASR ja asub topsihoidja kõrval. muidu lihtsalt sõites on ta kogu aeg peal, kui välja lülitad tuleb kollane tuluke armatuuri peale tahhomeetri kasti.




RDS Nupp on koguaeg all... Niipalju lugesin välismaa foorumist, et põhimõtteliselt 2 võimalust, kas kontaktid maki küljes lahti või siis display peetis. Mul display nagu kuvab teisi asju(küll osaliste pixlitega) aga võimalik et miskit veel sellel rikkis. Aga minnes selle teise variandi juurde, et maki küljes kontaktid lahti. Kuidas eemaldada seda makki, kui eemaldamis pulki/traate pole? ehk keegi meisterdanud miskit vms;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 01.11.11 18:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mustanq
RDS Nupp on koguaeg all... Niipalju lugesin välismaa foorumist, et põhimõtteliselt 2 võimalust, kas kontaktid maki küljes lahti või siis display peetis. Mul display nagu kuvab teisi asju(küll osaliste pixlitega) aga võimalik et miskit veel sellel rikkis. Aga minnes selle teise variandi juurde, et maki küljes kontaktid lahti. Kuidas eemaldada seda makki, kui eemaldamis pulki/traate pole? ehk keegi meisterdanud miskit vms;)


Mina lõikasin magnetkaardist parajad ribad, otsad tegin kaldu, et need riivid kergemini kõrvale lükkaks ja käes see makk ongi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 01.11.11 18:24 Tsiteeri


Homme peab proovi tegema siis, ehk saab miskit selgemaks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 01.11.11 20:00 Tsiteeri


Hehee see veojõu kontrolli jutt oli ikka parim :P Selle aasta quattro-dele seda õnneks ei paigaldatud minu teada.(uuematel on juba jah)Ma ei mõista milleks peaks üldse nelivedusel pereautol veojõu kontroll olema.Vbolla RS mudelil on selle vidina jaoks otstarve ehk.Aga eks talvel saad ikka kõik rattad ringi :)


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 01.11.11 20:09 Tsiteeri


See viimane tekst oli maki eemaldamise kohta:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 01.11.11 20:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mustanq
Müügikuulutuses oli mul mainitud ka veojõukontroll, aga krt ei tea kas on või ei.

See on rohkem nende rida, mis ühte silda niisama järel lohistavad. Ma ei usu, et sa quattro puhul sellest puudust tunneks. :)

Tsitaat:
Algselt postitas: Mustanq
Aga minnes selle teise variandi juurde, et maki küljes kontaktid lahti. Kuidas eemaldada seda makki, kui eemaldamis pulki/traate pole? ehk keegi meisterdanud miskit vms;)

Pistiku võiks üle vaadata küll. Ülalpool mainitud plastkaardi ribadega saab maki kätte küll või siis sõida korraks jälle siit läbi, mul on spets pulgad olemas. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 01.11.11 20:56 Tsiteeri


No ma homme katsetan ära selle plastikkaardi teema..usun, et peaks toimima (sõjaväes sai plekkpurgist lõigatud juppe ja sellega kapi tabakaid lahti tehtud ning toimis kenasti:D)

Aga kui ei, võtan ühendust;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 02.11.11 13:15 Tsiteeri


http://images54.fotki.com/v98/photos/6/1833266/10161502/seee3-vi.jpg

Magnetkaart tükkideks lõigata toimis ilusti maki eemaldamiseks;) Lahendatud sai ka probleem, et ei kuva raadio kanaleid displayle. Üks pruuni värvi 1 juhtmega kontakt oli lahti, sai kinni pandud ja toimis:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 02.11.11 13:27 Tsiteeri


Ootaks abi ka selle probleemiga:

Tsitaat:
Algselt postitas: Mustanq
Sai siis juhipoolne eesmine lamdaandur vahetatud, kuid tundub et probleem lahendatud ei saanud. Ehk ei tunne lamdat ära vms või vajab vag-com miskit tegemist? Vahetatud sai swag toote vastu mis oli täpselt sellele mudelile mõeldud. Või tasub üldse probleemi mõjalt otsida. Probleem praegu: Suurematelt kiirustelt hoogu maha pidurdades ja uuesti gaasi lisades tundub nagu kaoks mõned silindrid ja hakkab tõmblema, väiksematel kiirustel väga ei tähelda seda. Sammuti tunne, et jõust nagu jääks väheke puudu, ikkagist 2,8 ja peaks suht normilt lippama ka siis kui gaasi põhja ei vajuta. Sammuti olen tähele pannud, et kui mootor välja suretada, siis miskit jääks nagu hetkeks sisisema, on see normaalne, või laseb kuskilt õhku välja vms? Kellegil ideid?


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101828


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 08.11.11 23:00 Tsiteeri


Küsiks siis nõu väheke targematelt, et kui enamvähem korralik hooldus teha, mida peaks vahetama. Hetkel siis plaan lisaks õhufiltrile vahetada kütusefilter, kogu rihma kompott koos veepumbaga, salongifilter ja küünlad. Küsiks siis, et kas küünaldega tasuks vahetada ka küünlajuhtmed, et kui vajalikud need on ning rihma vahetusega vahetada ka termostaat? Termostaat, kuna temperatuur millegipärast alla 90 pidevalt. Ehk veel midagi tähtsat, vajalikku?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 08.11.11 23:48 Tsiteeri


Termostaat vaheta kindlasti, aga küünlajuhtmeid ei ole mõtet vahetada, kui nad korras on. Mootoriõli ja jahutusvedeliku taustal ei tohiks ka pidurivedelikku ning roolivõimu õli unustada - tõenäoliselt on nende vahetuse aeg juba ammu möödas. Kuidas on lood klapikambrikaante tihendite ja plokikaante taga olevate pimedate korkidega, ega lekkeid ei esine?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 08.11.11 23:57 Tsiteeri


Pole mingeid lekkeid küll täheldanud. Aga selge, eks võtab asja vaikselt ette ja üritab asjad ära teha:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 10.11.11 20:12 Tsiteeri


Nii...sai siis ostetud uued küünlad, salongifilter ja kütusefilter. Soov oleks need ise ära vahetada, kuid pole kunagi sellist asja ette võtnud. Salongifiltri vahetus peaks olema väga kerge niiet sellega saab hakkama, aga mida peaks jälgima küünalde ja kütusefiltri vahetusel? Või kuidas neid kõige lihtsam teha on:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 10.11.11 20:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mustanq
Nii...sai siis ostetud uued küünlad, salongifilter ja kütusefilter. Soov oleks need ise ära vahetada, kuid pole kunagi sellist asja ette võtnud. Salongifiltri vahetus peaks olema väga kerge niiet sellega saab hakkama, aga mida peaks jälgima küünalde ja kütusefiltri vahetusel? Või kuidas neid kõige lihtsam teha on:)

Ma küll ei tea kus kütusefilter asub A6l, aga mõlema nii küünalde ja benafiltri vahetus on - vanad kruvid küljest ja uued paika. Jõudu!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 10.11.11 20:23 Tsiteeri


Kütusefilter on kõrvalistuja pool tagumese rattakoopa lähedal... lihtsalt et kas enne eemaldust peaks kütusekorgi lahti tegema ja laskma seista natukene. Kuskilt lugesin ka veel, et osad teinud nii, et võtnud pumba kaitsme välja ja käivitanud auto ning lasknud töödata kuni seskumiseni. Et siis võimalikult vähe kütet välja jooksma hakkaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 10.11.11 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mustanq
Nii...sai siis ostetud uued küünlad, salongifilter ja kütusefilter. Soov oleks need ise ära vahetada, kuid pole kunagi sellist asja ette võtnud. Salongifiltri vahetus peaks olema väga kerge niiet sellega saab hakkama, aga mida peaks jälgima küünalde ja kütusefiltri vahetusel? Või kuidas neid kõige lihtsam teha on:)


Kütusefiltri vahetusel võid esmalt saada filtrit lahti keerates korraliku sahmaka bensiini näkku, kuna süsteemis on päris suur surve . Pärast pead panema kindlasti uued vaskseibid, et hiljem lekkima ei hakka, kui surve üles tuleb. Küünalde vahetusel pead jälgima seda, et nad õige pingutusmomendiga kinni saaks.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.7% - SQL: 62.3%]