ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 23.10.11 21:23
|
|
|
Audi c3 2.0D 55kw võimalik turbotamine?
Tere,
Kuna enda sigar on lõppemas ja peamiseks probleemiks on elektroonika ja mädad juhemed, jälginud turgu järgmise isendi suhtes.
Nimelt on huvi pakkunud c3 ja c4 universaal diislid.
Silma jäi väga odava hinnaga aga selline c3 100 http://www.auto24.ee/used/920005
Kuna aga tegu on 2.0D, mis 55kw, tekkis küsimus selle mootori suurtlikuses.
Seni olnud bensiini autod, tekib küsimus, palju selline isend võib kütet võtta ja kas konkreetsel moororil ka mingeid tüüpprobleeme.
Samuti tõden 55kw ei ole ilmselgelt kiirendusauto, kuid kui uimane see ikka on ning kui mõistlik, kulukas ja keeruline võiks olla sinna turbo
paigaldus?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.10.11 05:18
|
|
|
Kust sa selle 55kW seal välja lugesid?
Mu kogemus on juba üle 15a vana, kuid kannatas sõita küll. See aeg mul muidugi erilist võrdlusmomenti muuga peale mosse ja Volga ei olnud. 
Krss oli siin meil 2.0D tuunija, uuri ka tema teemasid. Üks on näiteks siin.
|
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 24.10.11 06:43
|
|
|
Vabandust... 51kw 
Aga teema sellest ei muutu.
Uurin Krss teemasid.
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 24.10.11 07:13
|
|
|
Igavene uhke masin ju selle raha eest. Vanadel r5'tel olid
kaaneprobleemid vanadusväsimusest suht sagedased, seda peaks ostmisel erilise tähelepanuga jälgima. Ilma turbota versioon just eriline rakett
tõepoolest pole, kuid hädapärasteks sõitudeks ajab asja ära küll, loomulikult oleks turboga variant oluliselt parem ja ökonoomsem.
Forsseerimis- või turbotamismõtetega sihukest autot osta küll ei ole mõtet, kui just teist 74KW varianti õuenurgas doonorina ei vedele.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 24.10.11 07:28
|
|
|
Jõudsin ka kuskilt teemadest selle vanatüübi mootori kaane probleemideni ja selleni, et neid ei ole kuskilt võtta.
Kuna hetkel veel olemasolev 2.0 bensukas käib, vbolla on natukene tuleohtlik ja armatuur on nagu jõulukuusk, tuletades meelde, et peagi peaks kinke
ostma hakkama.
Tegelikult siiski töötab ja liigutab punktist A -> punkti B isegi mõistliku kütte kuluga, siis pole vist mõtet veel vahetada.
Ei jõua kõiki masinaid ilmas päästa ja kokku osta 
Loodan naiivselt, et uuel aastal liigub veel korralike, uuemaid, ridamootoriga diisleid.
Eriti äge oleks võrreldava, sealjuures töötava, varustusega.
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.10.11 08:04
|
|
|
See on niikuinii hübriid, aasta on '86 ja juba uued ukselingid ja armatuur. Seda ma ka elu sees ei usu, et sellise mootoriga auto ostja 4x el aknad
ja puitliistudega nahksalongi on lisadeks võtnud. Tol ajal olid need ikka ulmelisad. Ma arvan, et seal on miski 200 doonoriks olnud.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.11 13:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
See on niikuinii hübriid, aasta on '86 ja juba uued ukselingid ja armatuur. Seda ma ka elu sees ei usu, et sellise mootoriga auto ostja 4x el aknad
ja puitliistudega nahksalongi on lisadeks võtnud. Tol ajal olid need ikka ulmelisad. Ma arvan, et seal on miski 200 doonoriks olnud.
|
Tahhokas on kah bensuka oma. 51kW selle kere peal on karm.
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.11 13:53
|
|
|
Kui mõelda 5l kütusekulule ja auto vanusele, siis ei ole seal midagi karmi.
On küll aeglane, aga kütet ei võta ja kestab ka paar miljonit.
|
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 25.10.11 19:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
Kui mõelda 5l kütusekulule ja auto vanusele, siis ei ole seal midagi karmi.
On küll aeglane, aga kütet ei võta ja kestab ka paar miljonit. |
Aga Plokikaane kõverdumine?
Ja kas on ikka 5L? :O Maanteel või linnas?
PS ei ole sellel kerel midagi nii hullu... kaalub vaid tühised 1,3t 
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.11 20:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
Kui mõelda 5l kütusekulule ja auto vanusele, siis ei ole seal midagi karmi.
On küll aeglane, aga kütet ei võta ja kestab ka paar miljonit. |
5L/100km on tänapäeva diiselmootorite juures tavaline nähtus, sinna auku paugutavad ka VAG väikesed TSI bensiinimootorid. Paar milli kestvuse jutt on
üle pingutatud. 500k pealt on see mootor hõre ja n astmel x korda kaant vahetatud.
Aga teemasse tagasi tulles, minu hinnangul selle mootori turbotamine on majanduslikult ebaefektiivne. Võta C4 ja TDI - saad selle suure ajaraiskamise,
enesepetmise ja n*kkumise asemel vähemalt autoga sõita.
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.11 04:49
|
|
|
Peres on 11 aastat olnud kasutada luubi all oleva mootoriga 100. Mitte üht korda pole plokikaanega probleeme olnud. Korra jooksis õlipump kinni ja
kõrgsurvepump on paar-kolm korda remondis käinud(ajan kohaliku kehva kütte süüks). 5l on minu keskmine suvel, 75% maanteed ja 25% linna, muidugi tuleb
osata ka sõita. Üle 7,5 pole kulu siiski kuidagi saanud.
Ahjaa, läbisõit on 700000 ja pole n astmes null kordagi kaant vahetanud.
Autot on ka hoitud ja korralikult hooldatud, võib-olla on selles probleem. Siiski igapäevaautoks ei soovitaks, ainult siis, kui sihiks ongi äärmine
kulude kokkuhoid. Sõitmiseks on pigem 2,5 R5 või 1,9 TDi.
|
|
|
|