SimoM
huviline
Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 18.10.11 16:54
|
|
|
A6 ABS-i aju remont.
Korra küll teemaks olnud, aga nüüd on siis aeg asi reaalselt käsile võtta!
Autoks Audi A6 121 kw, 2.4. Bensiin, manuaal 1997 a.
Probleem: Aegajalt lööb armatuuris põlema ABS-i tule+ (!) ja õlitule, lisaks läheb tahhomeeter nulli!
Küsinud siit ja sealt ning väga suure tõenäosusega ongi siis ABS-i aju (moodul) omadega õhtal!
Seega ootan soovitusi kus ja kes selle remondi ja vahetusega tegeleb? Vahest leidub mõni asjalik tegija kes kohe rahast tühjaks ei pumpa (ei aja taga
mingit võileiva hinna eest tegemist, aga päris röövlid pole ka teretulnud)?
Ise Tallinnast aga sobivuse korral nõus tulema ka mõnda muusse Eesti otsa!
Kui kellelgi on kontakte- soovitusi siis palun:
Tel: +37256672330 või e- mail: simps121@hot.ee või teadetesse!
Oleks tänulik igasuguse info eest!
Parimat!
|
|
|
woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 19.10.11 17:00
|
|
|
Tartus lasin ABSi aju remontida umb pool aastat tagasi, maksma läks 130 eur.
Kui huvi, võin täpsemalt rääkida kus.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 19.10.11 17:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: woush
Tartus lasin ABSi aju remontida umb pool aastat tagasi, maksma läks 130 eur.
Kui huvi, võin täpsemalt rääkida kus. |
Tartus Dia remondib ka 130 nega minuteada. Pole kahjuks näinud kuidas nad seda teevad. Ise olen tavalise jootekolvi ja tinaga kah korda saanud. Audi
ja vw ajudel on 1 kindel koht kus viga tekib(niipalju kui mina olen neid lahti lõiganud ja netist uurinud). Mind huvitaks mis näteks Dia selle 130
euri eest teeb? Kas parandab ka antud vigase ühenduse või teeb teised ka üle. Tehasest on sel alumiinjum sillad ja plaadikülge on nad põhimõtteliselt
keevitatud. Kui sellist raha küsida võiks neil vastav seade olemas olla.
Link ka, et aru saaks millest jutt.
http://passat-b5.ru/remont/abs/abs11.gif
|
|
|
SimoM
huviline
Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 19.10.11 17:14
|
|
|
Tallinnast on tulnud pakkumisi samas suurusjärgus
Aga tänud pakkumast!
|
|
|
SimoM
huviline
Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 19.10.11 17:24
|
|
|
Tsitaat: | Tartus Dia remondib ka 130 nega minuteada. Pole kahjuks näinud kuidas nad seda teevad. Ise olen tavalise jootekolvi ja tinaga
kah korda saanud. Audi ja vw ajudel on 1 kindel koht kus viga tekib(niipalju kui mina olen neid lahti lõiganud ja netist uurinud). Mind huvitaks mis
näteks Dia selle 130 euri eest teeb? Kas parandab ka antud vigase ühenduse või teeb teised ka üle. Tehasest on sel alumiinjum sillad ja plaadikülge on
nad põhimõtteliselt keevitatud. Kui sellist raha küsida võiks neil vastav seade olemas olla.
Link ka, et aru saaks millest jutt.
http://passat-b5.ru/remont/abs/abs11.gif |
Karta on, et töökojad röövivad raha
Tegelt olen ka kuulnud kes nö. "põlve otsas" asja ära teevad, nemad küsivad ca. 50 euri selle eest. See siis muidugi kui ei kasuta remonditöökoja
teenust.
Ja samas tean, et mingit kosmoseteadust seal tegelikult pole, aga kuna ise nii asjadega kursis pole siis ei hakka väga näppima
Kui siin juhtub olema mõni "hobikorras" tegija, siis võib märku anda
|
|
|
beasty
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.11 19:02
|
|
|
Töökojad mitte ei röövi raha vaid selle asja remondi hind on lihtsalt selline. Töömaht ei ole seal tõesti suur aga kogemused ja tööriistad maksavad
ka midagi. Ma võiks ka selle 30 euri eest korda teha aga kui turu hind on ca 130 euri siis nii see on ja jääb. Selle raha eest saad garantii ka ,et
seda tüüpviga enam ei ilmne. Kui ei meeldi otsi lammarist või telli uus.
Meie kui elektroonikute töö, vaev ja katsetamine ,et asi kestma jääks maksab ka midagi.
Toome näite kui näiteks kui Audi C6 A6 Bose võimendi maksab esinduses ca 1000euri ja lammaritest neid võtta pole eriti. Kui ma teen ta korda ja suudan
anda ka garantii oma tööle siis ei ole ju palju 400euri remondi eest küsitud.
Palju mina selleks tööd ja vaeva nägin ei ole ju kliendi mure. Tema saab korras asja.
|
|
|
SimoM
huviline
Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 19.10.11 19:51
|
|
|
Ilmselt on minust ja minu jutust veits vale mulje jäänud...
Absoluutselt olen sellega nõus, et maksavad tööriistad kogemused jne. ja muidugi firma eesmärk on kasumit teenida ja no eks sealt see turu hind
muidugi tuleb ka
Kui see asi nii lihtne oleks siis teeks selle ise ära aga vot minu jaoks ei ole... Nii, et jah igaüks jäägu oma liistude juurde
Loomulikult inimene ikka vaatab kuidas odavamalt saab ja muidugi sellega võivad ka omad riskid kaasneda, aga noh kui midagi juhtub eks siis omad
vitsad peksavad!
Seega kui keegi on nõus asja ära tegema alla turuhinna siis võib ühendust võtta
Eks ta tuleb ära teha nii või naa, aga eelnevalt uuriks ikkagi natuke maad ja kui alla ca 120- 130 euri pakkumisi ei saa siis tuleb sellega
leppida
Loodan, et saite mõttest aru.
Parimat!
|
|
|
SimoM
huviline
Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 26.10.11 21:13
|
|
|
Abs aju
Nii tundub, et võib teema lukku panna, sain täna siis oma aju kätte ning siiamaani töötab kõik niikui kellavärk
Tänud kasutajale samru kes selle siis korda tegi ning oli nõus ka kaabli kindluse mõttes taha toppima mis polnud küll eelnevalt kokku lepitud!
Ja tänud kõigile kes abiks olid, parimat
Simo.
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 04.06.12 16:37
|
|
|
Palju Samru selle rõõmu eest ka raha küsis ?
Ah saadan talle parem U2U...

|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 04.06.12 16:53
|
|
|
Haiged hinnad jupi tina sulatamise eest ikka!
Kui asi nii lihtne, kui pildilt paistab, siis on see küll puhas inimeste röövimine!
Mis tööriistad seal sellist raha maksavad tahaks ka suurest huvist teada.
See vaid minu arvamus!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.06.12 17:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: melnits
Haiged hinnad jupi tina sulatamise eest ikka!
Kui asi nii lihtne, kui pildilt paistab, siis on see küll puhas inimeste röövimine!
Mis tööriistad seal sellist raha maksavad tahaks ka suurest huvist teada.
See vaid minu arvamus! |
Siin tuleb aru saada "pisiasjast", et ei maksa mitte tina ja tööriist, vaid oskused ja teadmised, kuhu see tina valada. Alati võib ju ise teha,
keegi ei keela, või siis õnne valada selle tinaga.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 04.06.12 22:02
|
|
|
Tuletaks meelde, et need kaks väikest traadikest on üldse alumiiniumist, mis võib olla üks probleemi tekitanud algpõhjustest.
Murdunud võivad nad olla ka selle valge keraamilise plaadi poolt. Kui kulla külge on lihtne joota, siis keraamilist plaati katab teadmata metall.
Tööd takistab plaati kattev tatt. Tavaline jootevedelik ega tina nende materjalide (alum.) külge eriti ei hakka.
Kolvi ots peab olema ülipeenike ja käsi ei tohi väriseda mitte millimeetritki.
Need kõrvalolevad kullast veel peenemad traadikesed on sama hästi kui nähtamatud (paljale silmale), mis purunevad kõige väiksemast riivamisest.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 17.10.15 05:22
|
|
|
Kasutan seda vana teemat, ei hakka uut tegema:
1998 aasta autol on tõenäoliselt ABS aju vigane, hüüumärk vilgub ja ABS põleb. Alguses tegi seda aeg-ajalt, nüüd põleb pidevalt ja enam arvutiga ei
suhtle. Varem ütles veakoodiks, et puudub ühendus ABS ja kellaploki vahel, see peaks ABS aju enda viga olema.
Proovisin eile teist ABS aju lihtsalt pistikusse, varuosakoodi numbrid samad, ainult tähed lõpus erinevad, ühel A ja teisel AB. Hüüumärk kaob ära aga
ABS tuli jääb põlema ja ütleb, et parem tagumine andur läbi. Ei tahaks uskuda, et see andur nüüd läbi on, kas võivad näiteks mõned juhtmed pistikus
teise koha peal olla või mingi kodeerimise teema? Või on see uus aju lihtsalt vigane?
Kui keegi tahab remontida seda vana aju, siis võib teada anda.
|
|
|