RR15032011
huviline
Registreerunud 01.10.11
Asukoht: Rannamõisa
Kasutaja on eemal
Auto: A6-C4, 110kW
|
postitati 01.10.11 21:52
|
|
|
A6-C4 "sööb" akut
Auto on A6-C4 110kW bensiin ja tehtud eelmisel sajandil aastal 1996.
Patsiendi sümptomid on alljärgnevad: kui autol mootor töötab toimib laadimine ideaalselt - pinge on 14V ümber ja stabiilne. Kui mootor seisata siis
mingi aja vältel püsib akul koormus ca 0,6A ja siis kukub see 0,256A peale ning seal enam alla ei lähe. Kui alarm aktiveerida siis tõuseb see number
veel 20mA võrra. Tulemuseks on aja jooksul tühjenev aku.
Aku on 2011 aasta suvel paigaldatud Varta (hõbedane kui see midagi ütleb).
Nüüd kui teha autole toitekatkestus - aku juhe lahti ja uuesti kinni - siis on tarbimine 30mA ja see püsib kuni esimese korrani kui süüde sisse
keerata ja välja keerata.
Proovisin ükshaaval eemaldada kõik võimalikud kaitsmed - kapoti all, juhi ukse kõrval, rooli all (ABS suured kaitsmed ja veel mingid mida ei mäleta) -
tulemus ei muutu, ikka 256 mA. Viimase sammuna ühendasin lahti ka Fighteri alarmikeskuse mis 5 aastat toimund - vool akul ikka 0,256A. Tundub justkui
aju unustab mingi tarbija lahti ühendada. Kas on kellegil sarnast kogemust (otsisin foorumis kuid ise ei leidnud)?
Kas on kellegil ideed mis võiks selle anomaalia põhjuseks olla?
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 02.10.11 05:39
|
|
|
Mul tuttaval peale nö kapotialuse veeäravoolukanalite ummistusega seotud uputust salongis tekkis kah probleeme. Miskit sööb akut ikka isuga. Arvasime
et ehk on keskluku ajuga see kuidagi seoses aga see seest kuiv. Tuled panid samuti vahepeal segast tänu sellele uputusele. Anyway esiteks proovi aku
korralikult täis laadida (otsi korralik aku laadija). Uuri autostereo süsteeme jne. Huvitav oleks ka teada kas süüteluku põhjaga ei pruugi probleeme
olla, et mingi tarbija taha jääb. Kindlasti tasub uurida, kas eelmine omanik ei ole sinna mingeid lisa aretis tekitanud. Stereo juurde tagasi minnes
tean juhtumeid kus ise aretades suudetakse antenni võimendi pidevalt tarbima jätta jne.
XZN M16
|
|
|
|
RR15032011
huviline
Registreerunud 01.10.11
Asukoht: Rannamõisa
Kasutaja on eemal
Auto: A6-C4, 110kW
|
postitati 02.10.11 08:04
|
|
|
Auto audio on selline nagu sakslased selle tegid. Pole viitsinud vaheta, hea rahulik ka - ei pea paneeli tassima. Akut laen kaasaegse
protsessorjuhtimise põhise laadjaga. Akut on korduvalt täis laetud. Esialgne mõte oligi, et aku on kutu aga kui sa seda juba nii umbes 10 korda jutti
oled laadinud ning aku ise pinget hoiab siis hakkad mõtlema ja mõõtma, et mis toimub. Ma ei oska probleemi algust aimata kuna selle masinaga varem
sõideti rohkem ja nüüd vähem. Võis ju ka ennem probleem olla aga nüüd pääses valla kui igapäevast laadimist sõidu ajal väheseks jäänud.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Jürgen
klubiliige
Registreerunud 11.11.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.10.11 08:39
|
|
|
Mõned mõtted, iseasi kas kasu neist 
0,6A -> ca 7W
0,25A -> ca 3W
Mis on selline tarbija, mis mõne aja pärast väheneb? Näiteks salongivalgustus + el. akende nuppude valgustus jms sellised vidinad lähevad mõne aja
pärast kustu. Kas see 3W tarbija võib hoopis olla mingi kolmas asi, mis ei puutu 'kustuvatesse' tarbijatesse?
Tegu on kliimaga versiooniga, millel aku tagaistme all? Kas aku pealt jookseb ka otse kapoti alla voolu võtmise klemmile? Keegi ei ole sinna midagi
vahele ühendanud? Mõte ajendatud sellest, et ühegi kaitsme välja võtmine ei aidanud.
Kui sobiv tester (või väikesed ampertangid), siis kui viitsimist on juhi jalge juures polstrid ja kattes maha katkuda, siis peaksid järjest ahelat
pidi liikudes ju leidma selle tarbija? Või vähemalt natukenegi lokaliseerima...
3W on natuke rohkem, kui 1 pirn, muidu C4 sedaanil oli mul pagassiluugi mikrolüliti kinni kiilunud ja pagassivalgus põles kogu aeg. Sellist asja ei
näe ju ka kuidagi ja mul ei ole kombeks pagassis isikuid vedada, kes seda tuvastaks 
Edit: Black pani asjaliku topicu 
|
|
|
RR15032011
huviline
Registreerunud 01.10.11
Asukoht: Rannamõisa
Kasutaja on eemal
Auto: A6-C4, 110kW
|
postitati 02.10.11 18:14
|
|
|
Tänase päeva tulemused on siis sellised, et
Kellad on maas olnud, kliima ja raadio ka korra maas käinud - voolutarve aga püsib jätkuvalt 0,256 A millest siis 30mA on normaalne ja ülejäänu on
mingi "wikileak".
Aku klemmid on korras - vastasel juhul ei oleks restardi järel tarbimine normis. Mingeid isearetatud juhtmeid ei tuvasta. Plussi klemmi tegin kunagi
ise korda - oli stock ja üsna väsinud kui nüüd on uus. Siis olid kõik juhtmed all apressitud. Vahepeal pole keegi seda näppinud.
Proovisin ka veelkord kõik kaitsmed ja kõik releed korra ükshaaval välja. Proovisin ka rooli all selles suures grupis ükshaaval kõik pistikud lahti
võtta. Ampermeetri näit ei muutu.
Auto on universaal kere seega pgassi valgus ei ole teema, Tuled kustuvad ja süttivad nii nagu peab. Kindalaeka oma samamoodi - ei põle pidevalt.
Ma ei kujuta nüüd ette enam kas selle masina elektrisüsteemis on veel mingeid elemente mis saavad voolu tava-kaitsmetest mööda?
ABS plokk on taga istme all. Kus asub aju? Kus on AirBagi süsteem? Kuidas neile ligi pääseb?
Kellade taga vasakul pool on mingi hall plastmass karp, juhmed alt sisse. Kas keegi teab mis see teeb seal?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.10.11 18:31
|
|
|
Aju on kõrvalistuja jalge all vaiba taga, kellade taga olev karbike on ilmselt orig. immo.
|
|
|
|
nukitsamees
huviline
Registreerunud 25.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,6 V6 C4 avant, Audi A6 C6 3.0TDI S-Line Quattro
|
postitati 02.10.11 19:13
|
|
|
Kas genekas ei või maha laadida?
|
|
|
caseman
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2,6 96
|
postitati 03.10.11 09:46
|
|
|
Minul oli ka aku tühjenemise probleem, aga 30A jooksis maha. Süüdi oli süüteluku põhi mis genekale laadimisvoolu peale jättis.
Kui kaitsmete ja releede eemaldamine ei aita siis peab ikkagi olema kusagil midagi enne neid peale ühendatud. Peaks elektriskeemi uurima, et kas tal
on midagi kaitsmetest mööda ühendatud.
-- Auto hakkab ikka 'A' tähega --
|
|
|
|
RR15032011
huviline
Registreerunud 01.10.11
Asukoht: Rannamõisa
Kasutaja on eemal
Auto: A6-C4, 110kW
|
postitati 03.10.11 18:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: caseman
Minul oli ka aku tühjenemise probleem, aga 30A jooksis maha. Süüdi oli süüteluku põhi mis genekale laadimisvoolu peale jättis.
Kui kaitsmete ja releede eemaldamine ei aita siis peab ikkagi olema kusagil midagi enne neid peale ühendatud. Peaks elektriskeemi uurima, et kas tal
on midagi kaitsmetest mööda ühendatud. |
Oleda sa selles amprite ühikus - 30A ikka kindel? sellega läheb sital juhul miski asi põlema ja heal juhul saab aku 1,5 tunniga täiesti tühjaks.
|
|
|
caseman
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2,6 96
|
postitati 04.10.11 11:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RR15032011
Tsitaat: | Algselt postitas: caseman
Minul oli ka aku tühjenemise probleem, aga 30A jooksis maha. Süüdi oli süüteluku põhi mis genekale laadimisvoolu peale jättis.
Kui kaitsmete ja releede eemaldamine ei aita siis peab ikkagi olema kusagil midagi enne neid peale ühendatud. Peaks elektriskeemi uurima, et kas tal
on midagi kaitsmetest mööda ühendatud. |
Oleda sa selles amprite ühikus - 30A ikka kindel? sellega läheb sital juhul miski asi põlema ja heal juhul saab aku 1,5 tunniga täiesti tühjaks.
|
30A öeldi remondist, ise ei mõõtnud. Geneka põletas maha.
-- Auto hakkab ikka 'A' tähega --
|
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 04.10.11 11:49
|
|
|
Natuke mõtlemisainet- teatud aeg on olnud sama jama, et kas võib loogiline olla , et Airbag andur vett saades(niiskuse tõttu kahjustada saanud)
hakkab isegi seisva mootori puhul elektrit tarbima? (andur läheb vahetusse varsti, siis näha kas vooluleke sama)
|
|
|
RR15032011
huviline
Registreerunud 01.10.11
Asukoht: Rannamõisa
Kasutaja on eemal
Auto: A6-C4, 110kW
|
postitati 04.10.11 12:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: caseman
Tsitaat: | Algselt postitas: RR15032011
Tsitaat: | Algselt postitas: caseman
Minul oli ka aku tühjenemise probleem, aga 30A jooksis maha. Süüdi oli süüteluku põhi mis genekale laadimisvoolu peale jättis.
Kui kaitsmete ja releede eemaldamine ei aita siis peab ikkagi olema kusagil midagi enne neid peale ühendatud. Peaks elektriskeemi uurima, et kas tal
on midagi kaitsmetest mööda ühendatud. |
Oleda sa selles amprite ühikus - 30A ikka kindel? sellega läheb sital juhul miski asi põlema ja heal juhul saab aku 1,5 tunniga täiesti tühjaks.
|
30A öeldi remondist, ise ei mõõtnud. Geneka põletas maha. |
Mul gene laeb ilusasti ja vool on kordades väiksem, seega siin ei ole häda - õnneks kahjuks.
|
|
|
RR15032011
huviline
Registreerunud 01.10.11
Asukoht: Rannamõisa
Kasutaja on eemal
Auto: A6-C4, 110kW
|
postitati 04.10.11 12:40
|
|
|
Kas kellegil on selle C4 elektriskeemi. Tahaks hakata mööda juhtmeid kaevama aga ei saa hetkel täpselt arugi kuhu jõuab see juhe mis aku pealt hakkab
minema - kus toimub toite jaotus. Üks tugevvoolu ots tuleb ju kapoti all kus saab "täkku" panna. Mingi juhe peab starterisse jõudma ja siis veel muu
elektroonika jaotus.
Hankisin omale just ampertangid mis milliampreid DC osas suudab mõõta. saaks ahelaid ükshaaval kontrollima hakata.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
RR15032011
huviline
Registreerunud 01.10.11
Asukoht: Rannamõisa
Kasutaja on eemal
Auto: A6-C4, 110kW
|
postitati 26.11.11 18:37
|
|
|
Palju vett on vahepeal merre voolanud, aga minu poolt alagataud teema/probleem pole veel lahenenud. Kaevasin täna ja üritasi tuvastada kes siis on see
vooluõgard ja leidsin, et tarbimine jääb peale "ajule" ehk siis mootori juhtplokile.
Selle teadmiseni jõudisn kui olin rooli all kõik ahelad milliampertangidega üle käinud. Pakkisin roolialuse kokku ja kolisin teisele poole. Kaevasin
aju ka lahti ja kõige vasakpoolsemas pisikus tuleb punane juhe mis toob toite ning ikka vool peal (mis on ka loogiline et vool on kahes juhi otsas
ühsugune). Kaevasin siis ka selles pistiku pundis ülejäänud juhtmed läbi ning leidsin kaks juhet mis seda voolu kusagile edasi viivad. Tuleb siis
veidi skeemi kaevata ja edasi mõelda.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.11.11 11:47
|
|
|
Muidu võiks ehk süütelukupõhja viga pakkuda, aga kui akujuhet maha võttes olukord normaliseerub, siis on tegu vast mingi elektroonikaplokiga. Eks
proovi teist aju. Neid 2.6 Bosch'i ajusid peaks ju leiduma küll, kas siis romulast või kellegi käest prooviks.
|
|
|
|
RR15032011
huviline
Registreerunud 01.10.11
Asukoht: Rannamõisa
Kasutaja on eemal
Auto: A6-C4, 110kW
|
postitati 28.11.11 20:11
|
|
|
Kas keegi omab selle 2,6 mootoriga masina elektriskeemi kus oleks aju ahelad näidatud. Mulle pandi siia üks link venemaale kus on igasugu toredaid
skeeme (ja mis on ka enamuses tõesed) aga aju osa kohta on seal 2,8 mootri aju skeem. 2,6 omaga ei klapi see mitte üks raas ( see mis seal skeemis on
ja mis 2,6 masinas on ei klapi).
Küsin seda skeemi selleks et saada aru kes mu autos siis voolu söövad. Punane juhe mis pidevalt pinges toob voolu. Juhtmed mis väljuvad esimesest ehk
kõige vasakpoolsemast pistikust ja on pruun valge triibuga ning pruun punase triibuga ning need viivad voolu - kuhu?
|
|
|