Lehekülgi: 1 2 |
tkv
huviline
Registreerunud 26.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.11 15:06
|
|
|
Targemad inimesed, pakkuge nõu | Audi A4 1.8T (2001)
On plaanis soetada siis seda isendit endale http://www.auto24.ee/used/906349.
Hetkel olen 17, sünnipäev u. 2 kuu pärast ja siis hakkan ka asju ajama alles põhjalikumalt, aga sooviks siiski teada, kas see oleks mõistlik esimene
auto. Muretsema paneb veidi asjaolu, et ei tea täpsemalt paljut autodest ning sellest kuidas peaks käituma.
Olen kuulnud soovitusi, et enne ostutehingu sõlmimist lasta oma poolt üle vaadata auto, aga ei tea kus seda oleks mõistlik teha ja mida täpselt paluda
vaadata. Lisaks hirmutab mind ka veidi see, et odomeetri näit puudub ning pole õrna aimugi kuidas hinnata mootori seisu jms. kui lähen vaatama autot
lähemalt ja sõitma sellega.
Põhiline asi, mida teada sooviks targematelt foorumi külastajatelt on see kas esimesel vaatlusel kapoti alla vms tundub auto olevat see mis kirjas on
(olen lugenud postitusi, kus väidetava R5 turboga mootorilt on öeldud et tegemist on tegelikult R4 vabalthingava ja vähem võimsaga )
Ootan nõuaandeid, tahaks tõesti tõsisemalt sellega tegelema hakata, kuid puudub korralik tegutsemisplaan ja ei taha, et esimene kogemus oma autoga
oleks valuline ja halb. 
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 26.09.11 15:24
|
|
|
Hästi palju aitab kaasa kui märgid ära oma asukoha profiili. Siis teab
edasi soovitada kohta, kus lasta auto üle vaadata. Kui ülevaatusel selgub, et mootor ja muud sõlmed on korras, siis pole ju erilist vahet palju seal
ees on? Müüalt võid ju küsida ka VIN koodi ja sellega Revalist järelpäringu teha. 
EDIT: Mõtle endale välja ka, mida sa autost tahad, kui palju sa sõitma hakkad jne. Kas on huvi ise autot remontida või käid pigem teeninduses.
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
tkv
huviline
Registreerunud 26.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.11 15:34
|
|
|
Muutsin profiili ära, tänan soovituse eest , muidu seal lehel on ka VIN
kood olemas õnneks. Autost tahaks mugavat transpordivahendit, aga ka kiiret vajadusel. Tulevikus oleks huvi chip tuning lasta teha autole, kuna mulle
mainiti, et sellel konkreetsel mootoril annab see jõudu korralikult juurde. Loomulikult oleks plaanis ka ise katsetada ja remontida autot, kuid hetkel
oskus ja korralik arusaam autode osadest logiseb. Muidu rahalisi vahendeid teatud piirini on, et täiustada ja parandada autot, kuid ei soovi esimene
aasta autoga kulutada teenindusest teenindusse ronides igasugusi autoga seotud üllatusi parandamas .
|
|
|
tkv
huviline
Registreerunud 26.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.11 20:35
|
|
|
Tsitaat: | aga kas mõni tallinlane oskab öelda kuhu esindusse peaks viima selle auto kontrolli? ja mida täpsemalt lasta
kontrollida? |
Aga kas mõni tallinlane oskab öelda, kuhu esindusse peaks viima selle auto kontrolli? Ja mida täpsemalt lasta kontrollida?
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 28.09.11 05:28
|
|
|
Esimeseks autoks väga hea auto. Paljud siisne foorumi kasutajad on alustanud ikka väga jubedate räimedega, mille juurde kuulus iganädalane remont sama
loomulikult kui tankimine. Mis muidugi ei tähenda, et võimalusel ei peaks ostma korralikku autot. Pildi järgi väga ilus auto. Mootor ka igati hea
valik, rahulikult sõidul öko, vajadusel päris kiire.
Antud mudeliga üldiselt palju probleeme ei ole, aga et vältida halbu üllatusi, siis lase kontrollida kas Audi margiesinduses audi.ee v siis Flamenko. Ja
lihtsalt ütlegi, et plaanid seda autot osta, kuid soovid kindel olla, mida see auto endast kujutab.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 28.09.11 05:40
|
|
|
See 110kw selle masina peal nüüd vajadusel päris kiire ei ole ikka küll, aga alati võimalus chippida Aga muidu näeb (liiga) kena välja sellise hinna kohta, paraku salongist vähe pilte, ei tea, kas ka põhjusega? Mis
muidu omanik ise telefonis räägib? Tasub kindlasti esmalt temalt küsida, seejärel otsustada, kas on mõtet kuskile kontrolli minna või uurida järgmisi.
Huvitav ka muidugi see, et 2002 aasta pandud, aga reaalselt 06.2001, kuidagi imelik
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.09.11 06:15
|
|
|
Mine vaata, proovi sõita ja kui meeldib ja eelarve juba 17-aastaselt tõesti sellise hinnaga auto osta lubab, osta ära.
See, et müüja on auto enne pildistamist ära pesnud, ei tähenda, et kohe mingeid kahtlusi peaks fabritseerima hakkama. Lihtsalt meeldiv erand
oskamatute autost lahti saada soovijate hordide seas.
Mina näen sisu ka hetkel pildilt suht piisavalt. Juhiistme põhi, pedaalid ja rool on näha ja nende järgi on võimalik ligikaudne hinnang anda küll.
Ma ei usu, et see auto kaua müügis püsib, seega soovitaks huvi korral kiirustada, 2 kuu pärast vaatad neid pilte juba huviliste või klubiliikmete
autode sektsioonist.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 28.09.11 06:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
See, et müüja on auto enne pildistamist ära pesnud, ei tähenda, et kohe mingeid kahtlusi peaks fabritseerima hakkama. Lihtsalt meeldiv erand
oskamatute autost lahti saada soovijate hordide seas.
|
Oskaja autost lahti saaja on küll jah, fabritseerib aastaarve, mida pole, et otsingus ikka tema auto ka välja tuleks. See on selline salakaval nipp,
ei tea, kus neid veel peidus on ma küsik selle peale? Aga üldiselt, kui auto põhimõtteliselt korras, siis väga hea ost.
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 28.09.11 08:01
|
|
|
Eks sellest ole ka palju juttu olnud, et osta tasub siiski autot, mitte aastaarvu. Selle jaoks ongi ostueelne kontroll.
Ühtlasi jääb mulle segaseks, mis kuupäev on 06.2001? Kas esmane registreerimine v midagi muud? Minu 2 viimast autot on olnud teh. passis suurema
aastaarvuga kui tehas seda mudelit üldse tootnud on. Lihtsalt esmane regamine on toimunud järgmise kalendriaasta sees.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.09.11 08:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Oskaja autost lahti saaja on küll jah, fabritseerib aastaarve, mida pole, et otsingus ikka tema auto ka välja tuleks. |
Kuna 2001 toodeti/müüdi veel B5 ka, siis võib see vabalt mudeliaasta eristamiseks olla küll. Paljud panevad B6 otsides ehk otsingusse aastaarvuks
2002. Ma liigitaks seda pigem kergeks müügitrikiks kui pettuseks. Ostja kohus on ju niikuinii faktid enne üle kontrollida.
Tsitaat: | Algselt postitas: undu
Ühtlasi jääb mulle segaseks, mis kuupäev on 06.2001? Kas esmane registreerimine v midagi muud? Minu 2 viimast autot on olnud teh. passis suurema
aastaarvuga kui tehas seda mudelit üldse tootnud on. Lihtsalt esmane regamine on toimunud järgmise kalendriaasta sees. |
Nii passis kui auto24 kuulutustel on selle välja nimi "esmane registreerimine". Eelmisel aastal toodetud auto võib vabalt olla järgmisel aastal
müüdud. Mõni müügisalongi auto koguni aasta hiljem.
|
|
|
|
tkv
huviline
Registreerunud 26.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.11 13:43
|
|
|
Ilmselt pean võtma kaasa mõne targema sõbra ja käima vaatamas autot enne kui esindusse aja kinni panen. Igal juhul tunduski algul liiga hea, et tõsi
olla. Tundub, et auto on väärt vähemalt kokku saamist omanikuga.
Aitäh vastuste eest. 
|
|
|
tkv
huviline
Registreerunud 26.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.11 20:22
|
|
|
A4 2,5 TDI
Leidsin uue isendi auto24 lehel tuuseldes http://www.auto24.ee/used/823074.
Kuigi mulle auto välimus meeldib oluliselt vähem, meeldib mulle auto juures see, et see on diisel, võimsam ja ka ökonoomsem veidi. Kõige rohkem aga
annab juurde autole nelivedu, kuna isiklikult meeldib rohkem taga- ja neljaveolised autod.
Igastahes, sellega seoses tekkisid ka mõned uued küsimused. Kas selle autoga seoses arvestama ka lisakuludega? (diiselmootori ülalpidamine ja kallimad
sillajupid) Kas hind ei tundu kuidagi odav selle auto mudeli kohta? (VIN-kood puudub, seega registreeritud õnnetusi ei saa ka kontrollida)
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 28.09.11 20:49
|
|
|
2.5 V6 diisel unusta kohe ära. Toksi otsingusse ja loe terviseks. See diisel ei ole ka teab mis ökonoomne.
Lisaks torkavad piltidelt kohe silma purunenud mootorikate, kadunud akukate, purunenud kindalaeka hoob, toonivahed kerel jne. Need tunnused ei viita
just hoolsale omanikule ega korras autole.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 28.09.11 21:34
|
|
|
Samad sõnad, hooldada kordades kallim, kui 1.8T`d, just mootori osas. 4wd oleks muidugi elementaarne lisa, kui Audit vaatad, aga kindlasti mitte 2.5v6
tdi. Imelik juba mainida, aga see 2.5v6 tdi võtab 1.8T`st rohkem kütust. Chipid 1.8T ära ja on samad kilovatid ja väheneb kütusekulugi.
Ühesõnaga vali 4wd ja mootorite eelistus võiks säärases järjestuses olla, kui vastupidavust, ökonoomsust ja hoolduskulusid silmas pidada: 1.9tdi,
1.8T, 3.0 bensiin/3.0tdi...kusagil lõpus võiks olla ka 2.5v6tdi, mis on äsja remonditud.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 29.09.11 05:05
|
|
|
No hakkab jälle see nelikveo peale surumine pihta, ma ei saa aru.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 29.09.11 08:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
No hakkab jälle see nelikveo peale surumine pihta, ma ei saa aru. |
Once you go black, you never go back. EI ole mõeldud kindlasti halvasti
vaid olles ise samasugune Quattro eeliseid (nii suvel, kui talvel) mitte teadev inimene, mõtlesin ka mina, et misjaoks need Q mehed kõvatavad igal
aastal foorumis. EI jäänud ka mina KUHUGI oma esiveolisega kinni talvel. Siis muidugi polnud selliseid talvesid ka nagu viimased on olnud. Usu mind inimesed annavad lihtsalt oma soovitused, kogemused edasi. Keegi ju ei
müü oma autot hetkel talle, et suruks peale hirmasti. Aga tasub kaaluda.
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 29.09.11 17:16
|
|
|
Kui valikus on 1.8T ja 2,5 Tdi V6 siis ise valiks igatahes 1.8T. Jäävad ära igasugused V6 diisli kallid hooldused ja mured. Oleks valikus vanakooli R5
diisel hakkaks juba diislile ka mõtlema. 
|
|
|
|
tkv
huviline
Registreerunud 26.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.11 18:31
|
|
|
Okei, tänud vastuste eest. Oma lolli peaga oleks ilmselt eelistanudki 2,5 tdi'd. Eks ma pean natuke järele mõtlema, kas mul seda nelikvedu on nii
väga esimesel autol vaja või ei ole. Loomulikult kui nüüd mõne nädala jooksul tuleks 1,8T quattro kuulutus auto24 oleks super aga kui ei tule siis on
vähemalt teada, et see algne variant on kvaliteetne ja usaldusväärne mootor.
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 29.09.11 18:51
|
|
|
Nelik võta kindlasti, kui müügis ei ole siis ära kohe pooleveolist nuhtlust ostma torma.Kindel valik ja lõbus talv
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 29.09.11 19:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiin21
Nelik võta kindlasti, kui müügis ei ole siis ära kohe pooleveolist nuhtlust ostma torma.Kindel valik ja lõbus talv |
Ei tasu ka mainimata jätta, et tasuta lõunaid ei ole olemas, ehk siis kui tahad, et ka tagarattad veavad: = suurem kütusekulu ja hoolduse/remondiraha
(eeldame, et nii esiveoline kui Q on sama mootori, käigukasti, väljalaskeaasta ja läbisõiduga ning tehnilise seisukorraga). 
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 29.09.11 19:16
|
|
|
Olen omanud kahte nelikveolist ja need kulud on väga pisised.See lõbu kaalub selle tugevalt üle
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 29.09.11 19:28
|
|
|
Kisub küll veidi teemast kõrvale, aga oleme ausad: kes tegelikult vajab neljaveolist, see ei osta omale sõiduautot, need lihtsalt on nii madalad, et
kõrgus on palju olulisem kui vedamisvõimeliste rataste arv (jah, just nimelt vedamisvõimeliste rataste arv, sest 4-veoline oleks siis kui mõlemal
sillal diffrilukud on, vastasel juhul igas olukorras kõik 4 ratast ei vea ja nelikveost võib vaid märga unenägu näha).
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 29.09.11 20:08
|
|
|
Nelikvedu 1,8T otsas on overkill. IMO pole seal seda powerit, et röömu tunda. Pooleveolisel pole hädakest kedagi, ökom ja pisut muretum.
Esimeseks autoks 1,8T on hea valik, kui ostes olulisi vigu ei tehta. Kui müüja valetab tootmis aastaga, siis see võib alles "lillekesed olla" valesi
ja vassimist võib veelgi tulla. Tavaliselt müügiks üles pedereeritud autod tekitavad minus rohkem kahtlusi.
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 29.09.11 20:43
|
|
|
Kui te arvate, et nelikveo kasulikkus ning rõõm sellest väljendub vaid suure võimsusega, siis eksite rängalt. Ka 1.8 vabalthingav on nelikveolisena
oluliselt asjalikum, kui esiveolisena. Esiveoline turbokas on veel eriti rõve ma kujutan ette - nii kui boost tuleb, kastreerib veojõukontroll vähegi
libetamates tingimustes mineku ära. 
|
|
|
tkv
huviline
Registreerunud 26.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.11 20:47
|
|
|
No igal juhul sain vanematega rääkides aru, et Audit enne ei tule kui load käes, siis tulevad aga kohe jõulud nii et jaanuarini peab ootama.
See tähendab ka seda, et ilmselt kui see auto on tegelikult ka selline nagu kuulutuses näib, siis on mu must 1.8T ammu läinud juba nagu Black ka varem
tõdes.
Eks siis 3 kuu pärast vaatab uuesti, äkki leiab samasuguse Quattro sel ajal juba 
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |