Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 2,3 e aleksander_s (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2018)
aleksander_s
huviline



Registreerunud 14.09.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.11 05:05 Tsiteeri
Audi 80 B4 2,3 e aleksander_s



Siia siis ka minu äsja soetatud audi.
Autol siis sellised vead kaasas. Kere roostetab, juhipoolne esiamort , pidurid värisevad (kettad ehk ma loodan), külmalt töötab ühtlaselt , kuid soojalt tutterdab, mis võib viga olla? summutajat lasin juba lappida, kõrvalistuja esimene ratas koliseb (õrnalt) muidu vaikne ja hea minekuga auto! Kütusenäiduk valetab pidevalt. keretöid tahaks teha talle kuid vict peaks siis täiesti üle värvima ja ei tea kas sellisele isendile on mõtet. Automaat kast millel sport nupp , mispeale auto muutub suhteliseks loomaks.
Ainukesed asjad mis hetkel väga häirib ongi need vead! Loodan et aitate selle tyhikäigu puhul kuidagi! Auto on värskelt ostetud ja minu käes olnud 4 päeva


http://www.upload.ee/image/1657529/audi_2.JPG
http://www.upload.ee/image/1657530/audi_3.JPG
http://www.upload.ee/image/1657531/audi_4.JPG
http://www.upload.ee/image/1657533/audi_5.JPG
http://www.upload.ee/image/1657535/audi_6.JPG
http://www.upload.ee/image/1657536/audi_7.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 14.09.11 05:43 Tsiteeri


Rooste viitab üldjuhul avariidele, sest erinevalt kõikidest järgnevatest audidest, see masin muidu ei roosteta! Viimane väga roostekindel audi:P
Pidurite värinat võivad põhjustada küll kettad, aga tasub ka kontrollida, et sadulad kinni ei ole, muidu lähevad ka uued kettad ruttu ära. Muidu reegel see, et kui väriseb rool, siis esimesed ja kui pigem pedaal ja rool mitte, siis tagumised.
Tühikäik võib kõige probleemsemaks osutuda selle mootori puhul, foorumis on sellest juttu olnud, mina teangi ainult juttude baasil, ise pole kogenud:P
Piltide lisamiseks mine pildile, vajuta hiire paremat klahvi, vali sealt properties, sealt copy aga see Locationi taga olev aadress ning siis vajuta siin foorumis seda pildi lisamise klahvi ja panegi sinna see aadress. Pildid on aga liiga suured oma mõõtmetelt mulle tundub, sellise kvaliteedi puhul teeksin palju väiksemaks.

Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aleksander_s
huviline



Registreerunud 14.09.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.11 06:58 Tsiteeri


Tegu pole avariiga.. vaid mingil vennal põles auto kõrval maha.. stange sulanud ja tuli ka natuke ja värvikahjustused.. kuid mingit pahtli vms pole märgata... ainuke mis on on esistange tundub olevat vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 14.09.11 11:26 Tsiteeri


Tühikäigu osas ma soovitaks esialgu vaadata üle tühikäigumootor, lambdaandur, vaakumvoolikud jne. Kahjuks kipub tühikäigupöörete kõikumine olema sellele mootorile suht omane :/ kuigi endal sain ta nüüd ilusti pidama.
Kui seisnud põleva auto kõrval, siis tundub loogiline jah, et see külg nüüd roostet näitab.

Edu! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aleksander_s
huviline



Registreerunud 14.09.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.11 12:27 Tsiteeri


Uus probleem.. täna sõitsin soomes möda maanteed ja järsku kadus jõud tagant..
jätsin auto seisma uurisin värki ei midagi..
panin käima ja sõitis kui püssikuul.. ja natukese aja pärast sama jama.. nagu ei saaks kytet kätte.. jätad korra seisma ja kohe tööle siis jälle töötab.

Ja küsimus suurele ringile. kas selle teatud isendi (AUDI 80 2,3 ) peab etteandepump undama 24/7 ta ennem nagu ei undanud minu arust kuid ei tea täpselt


Pole eriline auto paranus mees kuid ma arvan et põhjaalune filter võib umbes olla ja võib ka pumba filter kinni olla. need paremad variandid..
halvem variant et pump hakkab loojuma?

ootan targemate inimeste vastuseid. Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aleksander_s
huviline



Registreerunud 14.09.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.11 12:55 Tsiteeri


Veel üks küsimus.. on see minu audi ka B4 passis on ta 80? aga kõik muu on nagu B4 või on seal mingit vahet ültse? aastast 1992 ehk tegu mingi ülemineku pilliga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 15.09.11 13:01 Tsiteeri


Ongi ju Audi 80´d, kere on tähistus on lihtsalt B4.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 15.09.11 13:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aleksander_s
Veel üks küsimus.. on see minu audi ka B4 passis on ta 80? aga kõik muu on nagu B4 või on seal mingit vahet ültse? aastast 1992 ehk tegu mingi ülemineku pilliga?

Sinul on audi 80 b4, enne sinu oma oli (1987-1991) 80 b3 jne. Peale sinu masinat muutus aga mudeli nimetus a4-ks, aga keresid nummerdati ikka järjest b5, b6 ja nüüd viimane on b8.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aleksander_s
huviline



Registreerunud 14.09.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.11 13:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arro
Ongi ju Audi 80´d, kere on tähistus on lihtsalt B4.


lihtsalt uurisin on ta audi 80 B4 või tavaline 80
passis pole mingit B4 märget v ei peagi olema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.3% - SQL: 67.7%]