Lehekülgi: 1 2 |
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 31.08.11 07:39
|
|
|
2013 Audi S8 saab 4.0-liitrise Twin-Turbo V8 ja 520-Hobujõudu
Audi's third and final "S" model heading to the Frankfurt Motor Show is the luxurious S8 that will be launched on the market along with the S6 and
S7 Sportback in the spring of 2012.
As it holds the title of being the 'Big Daddy' of Audi's S range, it was only appropriate that the S8 receive a more powerful version of the newly
revealed 4.0-liter twin-turbocharged V8 engine than on the S6 and S7 models.
The German firm's engineers further honed the 4.0 TFSI pushing output to 520-horses and a constant 650 Nm (479.42 lb-ft) of torque to the crankshaft
between 1,700 and 5,500 rpm.
Power is channeled to all four wheels through an 8-speed automatic transmission and Audi's permanent all-wheel drive system, with Audi making claims
of a 0-100km/h (62mph) sprint time of just 4.2 seconds, or 0.6 and 0.7 seconds faster than the 420HP S6 sedan and S7 Sportback, respectively.
The V8 engine features a cylinder deactivation system that can cut down one bank to become a 4-cylinder , as well direct-injection technology, plus
energy recuperation and start-stop systems.
As a result and despite a 70HP increase in output over the previous 5.2-liter V10-powered S8, Audi says average fuel consumption has decreased by
nearly 23 percent at 13.2 liters per 100 km (17.8mpg US).
To improve handling, the S8 gets a specially tuned adaptive air suspension with variable damping, which can vary the ride height of the body between
three levels, and four internally ventilated disc brakes that measure 400mm (15.75 in) in diameter up front and 365mm (14.37 in) at the rear, with
carbon ceramic disks offered as an option.
As with other members of Audi's S family, the styling touches on the S8 are subtle. On the outside, apart from the 20-inch alloy wheels shod with
265/40-series tires, the 5.15 meter-long (16.90 ft) S8 gets a different grille treatment, a front apron with a lip spoiler, and a revised rear bumper
that incorporates a diffuser and four tail pipes.
Interior modifications include the usual, meaning sport seats, a sport steering wheel and –you guessed it- sportier looking trim.
Lugu ise.
|
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 31.08.11 08:06
|
|
|
Mõnusalt kuri nägu on sellel aparaadil.
Tahaks näha kuidas Top Gear selle Audi maha teeb
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.11 08:19
|
|
|
Huvitav, palju sellel tühimass on. Rohkem luksust = rohkem kaalu, rohkem kaalu vajab võimsamat mootorit, võimsam mootor vajab võimsamaid pidureid.
Hetkel liigub kõik suuremaks ja võimsamaks. 400mm piduriketas ees eeldab vist juba miinimum 20" velge? Huh, kuhu me nii varsti jõuame : )
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 31.08.11 09:31
|
|
|
Ja varsti on vist autodel käigukastid käikude arvu poolest nagu jalgrattad. Kelle 27, kellel 24 käiku. Huvitav aparaatus kindlasti.
|
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 31.08.11 09:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
Huvitav, palju sellel tühimass on. Rohkem luksust = rohkem kaalu, rohkem kaalu vajab võimsamat mootorit, võimsam mootor vajab võimsamaid pidureid.
Hetkel liigub kõik suuremaks ja võimsamaks. 400mm piduriketas ees eeldab vist juba miinimum 20" velge? Huh, kuhu me nii varsti jõuame : )
|
Naljaga pooleks, aga jõuame sinnamaale ilmselt, et lähitulevikus tuleb selline A8, mis kaotab edaspidi nelja rattaga autode arendamise mõtte ära, kuna
pole enam kusagile areneda.
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 31.08.11 09:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
Huvitav, palju sellel tühimass on. Rohkem luksust = rohkem kaalu, rohkem kaalu vajab võimsamat mootorit, võimsam mootor vajab võimsamaid pidureid.
Hetkel liigub kõik suuremaks ja võimsamaks. 400mm piduriketas ees eeldab vist juba miinimum 20" velge? Huh, kuhu me nii varsti jõuame : )
|
A decisive advantage of the Audi S8 is the comparatively low weight of 1,975 kilograms
The standard, S-specific wheels measure 9 J x 20 and are shod with 265/40-series tires. Audi offers five additional wheels as options, four of
which have a 21-inch diagonal. The four internally ventilated disc brakes measure 400 millimeters (15.75 in) in diameter up front and 365 millimeters
(14.37 in) at the rear.
Sellised teabekillud korjasin artiklitest kokku. Pole paha. Kiirendab tulisemalt, kui RS6.
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 31.08.11 12:39
|
|
|
Mulle tundub selle auto kiirendus natuke ebareaalne. Võrdluseks S65 AMG (6,0l V12 630hp ja 1000Nm @2000-4000 rpm) kiirendus 4,2sek 0-100km/h.
Visuaalselt tundub ka väga tagasihoidlik. Mitte et seal nüüd meeletult difuusereid olema peaks aga esmapilgul ei tee nagu vahetki tavalise A8-ga
võrreldes.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.11 13:04
|
|
|
Samas midagi ülemäära müstilist selle 4.2 sekundi juures ei ole - ca 10a tagasi toodetud RS6 oma V8TT ja 450hp ja 560nm suutis sama kiiruse koguda
väidetavalt 4.9 sekundiga. Seda seejuures suht kiviaegse 5käigulise automaatkastiga. Samuti on C5 RS6 kaal suht samas suurusjärgus, kui nüüd sinna
juure arvestada +70jõudu ja +90nm ja 10a arenenud tehnoloogia ja elektroonika... Eks mõne aasta pärast on näha : )
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.11 18:40
|
|
|
Kui see auto ka reaalselt 4.2 sek sajani kiirendab, siis on kihvt. Kui see 4.2 on stardiabide ja krt teab mille koostöös, siis mind see ei veena. Eks
neist püsse ole nähtud küll, mis peaksid nelja ja viie sekundi pillid olema, kuid reaalsus on midagi muud. Sama lugu on TTRS-iga. See on kindlasti
huvitav auto ja oma elektrooniliste abimeeste ning tehnoloogiaga kiirendab GTR-i tasemel, kuid igapäeva sõidumõnu pole kindlasti see, mis on näiteks
RS5-l.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.11 19:00
|
|
|
No asi see quattro siis 4,2 sekiga sajani kiirendada on kui AMG selle tagaveoga ära teeb.
Aga kurat kole näeb välja küll ja mitte ainult pildi peal vaid ka päriselus paraku. Tuleb loota, et lähiajal ilmub S7/RS7.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.11 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epic
Tuleb loota, et lähiajal ilmub S7/RS7. | SIIN on ka S7 pildid.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.11 19:20
|
|
|
S6 on väga ilus, S7 natuke vähem ilus. S8 on nagu Opel Ascona, tagantvaatega pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna. Ja küljel on viisakalt öeldes ebameeldiv
rant. Vanasti tehti ikka ilusamaid .
|
|
|
AudiQuattro
huviline
Registreerunud 17.03.03
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro Avant 2,5tdi 132kw -03
|
postitati 01.09.11 08:57
|
|
|
Mille kuradi pärast sellele autole käru on järgi pandud??? Kas eesmärk on müüa neid maameestele kurgiveoks või mis?
~~The fellowship of the four silver rings~~
|
|
|
|
pillekas
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.09.11 09:08
|
|
|
Täpselt sama küsimus? Natuke veider jah.
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 01.09.11 09:15
|
|
|
Kui neid uusi esse kommenteerida, siis minumeelest S6 on just selline "vaata mind, mul on kõige vingem A6 aga RS'i jaoks mul raha pole", S7 on
eestpoolt ja küljepealt väga kena, aga taguots on minu jaoks lihtsalt nii vastuvõtmatult kole, S8 peale vaadates midagi nagu otse näkku ei karga, aga
möödasõites tekib küsimus, et mis monstrum see nüüd siis oli, jube kena auto (tavaliselt on raske aru saada mida täpsemalt mõeldakse kui keegi ütleb
jube-kena, aga selle auto puhul sobib see kirjeldus täpselt).
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 01.09.11 09:39
|
|
|
Mulle C7 kere täiega meeldib. Lõpuks ometi on Audi suutnud teha kere, millel on eesmine ülend piisavalt lühike, kapott piisavalt pikk ja kabiin
mõnusalt taha nihutatud nagu klassikalistel tagaveolistel autodel. Kohe ilus vaadata.
A5 (misiganes selle kere tähis on) juba läks sinna poole, aga see C7 on juba väga hea.
Teemasse - nendel spioonipiltidel see üks vähemalt seal eelviimasel pildil ei ole päris õige S8, vaid A8ks maskeeritud isend (vt stanget, velgi jms).
Promopiltidelt paistab asi ikka veidi edevam. Selles klassis liialdusi nagunii ei sallita.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 01.09.11 10:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AudiQuattro
Mille kuradi pärast sellele autole käru on järgi pandud??? Kas eesmärk on müüa neid maameestele kurgiveoks või mis? |
See on testauto, millega tõenäoliselt logitakse käigukasti ja diferentsiaalide õlitemperatuuri ja tööreziime, kui 388kw mootoriga järelkäru mäest
täisgaasil üles peksta. Kui kiirteel jahutab õhuvool, siis siin on ainult (üle)koormus ja ilma jahutuseta. Kärul on nii suur inerts kui ka suur
tuuletakistus.
|
|
|
|
Liivatraktor
huviline
Registreerunud 30.12.08
Kasutaja on eemal
Auto: Hõbedane
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 02.09.11 16:58
|
|
|
Parim kommentaar ma ei või!
Aga minu esimene mõte oli kah testisõidud.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 10.09.11 14:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Kui neid uusi esse kommenteerida, siis minumeelest S6 on just selline "vaata mind, mul on kõige vingem A6 aga RS'i jaoks mul raha pole", S7 on
eestpoolt ja küljepealt väga kena, aga taguots on minu jaoks lihtsalt nii vastuvõtmatu. | Minul önnestus juuli viimastel päevadel
Norra mägiteedel tundmatu auto taga sõita pikalT.
Ja mõtiskleda mis BMW-ga on tegemist, enne kui ligi ja mööda sain. Ja üllatuseks oli hoopis AUDI S 7 (sest taga audi logosid polnud)
Aga tänaseni ei saa aru miks ta oli kahe ukseline.
http://2.bp.blogspot.com/-NjOwswRlhAE/TdGkNzxrNeI/AAAAAAAAJKM/PtW0yb6Fduk/s1600/Audi%2BS7%2BRS7%2BSpy%2B4.JPG
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 30.10.12 13:29
|
|
|
USA hind mõningate lisadega ~100 000eur. 5a pärast kannatab juba osta
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |