Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 7 |
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 09.12.07 19:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
7A mootor:
Sisselaske klapi avamis algus 1,00mm -> õige on 6´ peale kolvi ülemist asendit = kokku 213´
Väljalaske klapp sulgub 1,00mm -> õige on 5 enne kolvi ülemist asendit = kokku 218´
mõõtmis tulemused piltidena. |
Mina arvan ka, et pole siit kunagi teemat tulnud ja ei tule ka,
lihtsal põhjusel, sest eestis on ainult kümmekond inimest kes teavad täpsemini nukkvõllide hinge elust ja parimal juhul kuni neli kes teavad turbo
auto mootori nukkvõllide hingeelu põhjalikult.
Kõvad ja tuntud remondimehed ei tea isegi kuhupoole olemasolevaid nukkasid keerata mis siis rääkida nukade projekteerimisest vastavalt kaanele
(kanalid ja klapid)
Ja paremad teoreetikud teavad, et mootor on nelja taktiline ja teavad isegi et töötakt tõukab kolbi ja toodab KW(hobujõudusid)
Aga ei oma teadmisi, et turbo mootoril on viies takt ja viiendaks taktiks loetakse turbo tõuke takti (algab välja klapi avamisega ->väljuv
heitkaas tõukab turbo pöördesse ja turbo takt lõppeb sisse klapi avanemisega. kolvi peal olevad suure surve all heitkaasid pääsevad vabadusse läbi
avaneva sisselaske klapi tekitades tagasi löögi sisse koldesse. Siit ka vastus miks turbokal ei avata sisse klappe enne kolvi üles jõudmist.
Ja korralikud kõrgsurve turbokad on asendanud kaotsi läinud osa (sisse klap lahti enne kolvi üles jõudmist) Et sama õhu kogus mootorisse mahuks on
tehtud sisse klapid kaotsi läinud osa jagu suurema läbimõõduga. audi 20v
Kolvi peal olev suur surve mida polnud kerge välja tõugata paiskuks kohe sisselaske kolektorisse.
kuna turbo takistas välja voolu, seda stabiliseeris / kergendas WG klapp.
Eestikeeles sumpasse otse voolu klapp)
Et teid mitte närvi ajada ja enamusel kergem oleks siis laias laastus toimivad nukad nii.
madal surve turbokal on kolvid üleval asendis mõlemad klapid lahti umbes ühepalju (näiteks 0,5 mm)
Kõrg surve turbokatel on kolb üleval asendis lahti välja klapp x2 (näiteks sisse 0,5mm / välja 1,0mm )
Ei tasu kuulda võtta vabalt hingavate meeste juttu
Sisse lahti 4,0 ja välja 2,0
ning mehi kes räägivad, et nendel on sisse klapp lahti juba 70 kraadi enne kolvi üles jõudmist.
sest need vabalthingava mehed ei valeta sest puskadel ja põhjapöörde hondadel ongi nii.
Isiklikust katse tulemustest niipalju, et turboka puhul olenematta sisse nuka laiustest orig 208´(kuni 240´=1,00mm) ei oma seadistus eriti mõju ja
seadistama peab hoopis kraadi asemel ülekatet.
Minu arvamus kui kolb üleval on sisselaske klapp lahti rohkem kui 0,6mm tekivad naisel foori tagalt võtmisel raskused.
Kui aga aetakse taga kaanest läbi topitava õhu kogust siis laiema sisse nukkaga kasutatakse ka 2,0mm tõusu ja rohkemgi veel aga siis räägime juba +40%
ja kuni +80% rohkem õhku sisse laskvatest nukkadest mitte aga 7A nukad mis lasevad kõigest +9% rohkem õhku läbi kaane.
Isegi minu igapäeva auto nukad on +16% lisaks kerge kaane port +7% annab mulle juba eeldused olla eesti võimsam (kaaneosas) ???mulk???
|
@ jutt.
Siiski avatakse ja on soovituslik avada sisselaskeklapp väljalasketakti ajal ennem ÜSS-i. Miks? Kuna sel juhul saame teha paremat põlemiskambri
läbipuhet, vähendades heitgaasitegurit. Seda rohkem mahub meil värsket õhku põlemiskambrisse, seda suurem võimsus.
Väljalasketakti poole kestvuse peal on juba surve põlemiskambris väga väike. Suurim rõhulang tekib tiba ennem ASS-i juba väljalasketakti ajal, kui
gaasid on paisunud ja põlenud, väljalaskeklapp avatakse reeglina ennem ASS-i töötakti ajal, just klapi avanemismomendil on meeletu rõhulang. Kui mitu
kraadi, oelneb, milleks ja mis pööretele on vaja vääne/hj saavutada. Mida pikemalt saab gaas paisuda, seda parem, kuid mitte väga pikalt, kuna
töötakti lõpus on kolb juba piisavalt all ja suurendanud silindriruumala, mille tulemusena väheneb ka rõhk, tänu silindriruumala suurenemisele. Seega,
optimaalne on isegi avada väljalaskeklapp töötakti lõpus ennem ASS-i ca 20-40 kraadi, isegi veel äärmustesse saab minna, just kõrge pöördega avada
veel varem väljalaskeklappe. Sisselaskeklapp avada ennem ÜSS-i jällegi ca 10 - 25 kraadi, oleneb, mis turbo turbiinikojaga on tegemist jne.
See on teadus, mis vajab lähenemist individuaalselt mootorile ja vajadustele, ei ole rusikareegleid.
Väljalasketakti lõpus toimuv klappidekattumine on üks olulisemaid nähtusi, millega võimsust tõsta, just jääkgaasiteguri vähendamisega, mida puhtamaks
saada põlemiskamber väljalasketakti ajal, seda parem. Oleneb jälle pööretest jne.
Suurt rolli mängib nukkvõllinuka tõus, kui järsk, kui pikalt max klapitõste kestab jne. Nukaprofiil on oluline seega.
Edu katsetamisel ja mõtlemisel, ennem paberile asi ning mõelda ja siis raua kallale.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 09.12.07 19:20
|
|
|
Siin selle ülekatte juures on üks detail muidugi veel - nimelt selle väljalaske lõpus sisselaskeklapi avanemisest tingituna toimuda võiva
"tagasilöögi sisselaskesse" poolest. Kui meil on sisselaskekollektoris surve taga ja see on kõrgem, kui hetkel silindris olev rõhk (tuletan meelde -
tegu on väljalaske lõpuga), siis seda "tagasilööki" ei teki. Küll aga tekib midagi sellelaadset siis, kui sisselaskes on atmosfäärirõhk või hõrendus
- see võibki olla muuhulgas üks asjaoludest, millest tulenevalt jääb osakoormusel (kui sisselaskekollektoris - ärme unustame, et turbo ja
kollektori vahel on ka gaasisiiber, mis tekitab selge rõhuvahe turbojärgse ruumi ja sisselaskekollektori vahele - on alarõhk) turbokas
vabalthingavale alla.
Ja fakt on ka selles, et kui meil tekib see "tagasilöök", siis jääkgaasid satuvad sisselaskesse ja see omakorda suurendab jääkgaasitegurit, kuna
need gaasid tulevad silindritesse tagasi.
Nii et neid detaile ja asjaolusid, mida arvesse võtta, on rohkem kui küll.
P.S. Just selle asjaolu tõttu on antud asjas eeliseid ka mootoritel, millel gaasisiiber puudub (diislid ja ottomootoritest näiteks Baieri
Mootoritehase Valvetronic-mootorid).
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 20.01.08 11:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Arvan ka, et pole siit kunagi teemat tulnud ja ei tule ka,
lihtsal põhjusel, sest eestis on ainult kümmekond inimest kes teavad täpsemini nukkvõllide hinge elust ja parimal juhul kuni neli kes teavad turbo
auto mootori nukkvõllide hingeelu põhjalikult. |
Ja nii ka turboclubis
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=3148
|
|
|
StreetR
huviline
Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20v Avant & Audi Coupe Drift Car
|
postitati 27.01.08 20:46
|
|
|
Küsimus selline et kas keegi on leidnud SportQuattro (KW mootori tähis) nukkvõllide andmeid?
Sideways is the only way !
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 28.01.08 07:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: StreetR
Küsimus selline et kas keegi on leidnud SportQuattro (KW mootori rähis) nukkvõllide andmeid? |
Ei, teadaolevalt ei tea keegi, ehk mõni...
Arvan, et on väiksema tõusuga kui RS2 nukad, kestvust ja ülekatet ei julge pakkuda.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 28.01.08 07:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Siin selle ülekatte juures on üks detail muidugi veel - nimelt selle väljalaske lõpus sisselaskeklapi avanemisest tingituna toimuda võiva
"tagasilöögi sisselaskesse" poolest. Kui meil on sisselaskekollektoris surve taga ja see on kõrgem, kui hetkel silindris olev rõhk (tuletan meelde -
tegu on väljalaske lõpuga), siis seda "tagasilööki" ei teki. Küll aga tekib midagi sellelaadset siis, kui sisselaskes on atmosfäärirõhk või hõrendus
- see võibki olla muuhulgas üks asjaoludest, millest tulenevalt jääb osakoormusel (kui sisselaskekollektoris - ärme unustame, et turbo ja
kollektori vahel on ka gaasisiiber, mis tekitab selge rõhuvahe turbojärgse ruumi ja sisselaskekollektori vahele - on alarõhk) turbokas
vabalthingavale alla.
Ja fakt on ka selles, et kui meil tekib see "tagasilöök", siis jääkgaasid satuvad sisselaskesse ja see omakorda suurendab jääkgaasitegurit, kuna
need gaasid tulevad silindritesse tagasi.
|
Jap, kuid seda nähtust tekib palju just tavasõidul ülelaadimisagregaadiga varustatud sisepõlemismootoril. Special tingimused, millest me siin koguaeg
räägime, ala pidevalt "pähe" astumine mootorile, ei teki sellist tagasilööki, kuna kompressor on pidevalt töös ning sisselaskekollektoris valdab
enamjaolt ülerõhk, ainult drosseli sulgemisel, tekib väike tagasilöök, kuid see ei halvenda asja, eriti. Reeglina on rallikatel ülekate ka suurem,
just sisselaskeklapi poolepealt väljalasketakti lõpus, et vältida rohke heitgaasiga tagasilööki, tagasilöök toimub, kui mitte enam nii saastatud õhuga
st heitgaasi rohke õhuga.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 28.01.08 07:13
|
|
|
Nuka andmeid ei tea, kuid klapid on suuremad 34mm ja 30mm
vs.
32/28mm
nukad on yhel isikul olemas, kui omanik soostub m66tma, saab ka täpsemad andmed
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 28.01.08 11:47
|
|
|
Niipalju selgus, et tsiviilnukkasid pole ja nende¨t6usu ja kestvust ei saa selle isiku käest.
Temal aga on S1 nukad 12.9mm¨t6usuga m6lemad, jäikkade t6ukuritega, kestvust ta veel m66tnud pole.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 09.03.08 12:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Siin selle ülekatte juures on üks detail muidugi veel - nimelt selle väljalaske lõpus sisselaskeklapi avanemisest tingituna toimuda võiva
"tagasilöögi sisselaskesse" poolest. Kui meil on sisselaskekollektoris surve taga ja see on kõrgem, kui hetkel silindris olev rõhk, siis seda
"tagasilööki" ei teki.
Küll aga tekib midagi sellelaadset siis, kui sisselaskes on hõrendus.
Ja fakt on ka selles, et kui meil tekib see "tagasilöök", siis jääkgaasid satuvad sisselaskesse ja see omakorda suurendab jääkgaasitegurit, kuna
need gaasid tulevad silindritesse tagasi. |
Seda me tunnetama turbo-ka ärkamisena (kui auto lööb nina pusti) seda momenti saab lisaks nukkadele muuta/seadistada erinevate lisa turbo süsteemi
klappidega.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 09.03.08 13:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Isiklikust katse tulemustest niipalju, et turboka puhul olenematta sisse nuka laiustest orig 208´(kuni 240´=1,00 mm) ei oma seadistus eriti mõju, ja
seadistama peab hoopis kraadi asemel ülekatet.
Minu arvamus kui kolb üleval on sisselaske klapp lahti rohkem kui 0,6mm tekivad naisel foori tagalt võtmisel raskused. |
@ jutt.
Siiski avatakse ja on soovituslik avada sisselaskeklapp väljalasketakti ajal ennem ÜSS-i. Miks? Kuna sel juhul saame teha paremat põlemiskambri
läbipuhet, vähendades heitgaasitegurit. Seda rohkem mahub meil värsket õhku põlemiskambrisse, seda suurem võimsus. |
Mõtlesin tänavasõidu kõrgsurve turbokal enne ÜSS 1,00 mm (mõõtmis ala) ?
Sest 0,10 mm ala näitab ainult klapi avanemis ja sulgemis kiirust. =(avatakse /alustatakse avamist) ja alates 1,00 mm on avatud.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.08 06:30
|
|
|
Audi_CQ:
If your engine is stock or just chipped, don't use 7A cams. If further mods are planned try this:
If using std parts set cams on std marks.
If using 7A cams with adjustable cam pulley, try to set them 5 degrees adv.
If fully adjustable "chainwheels" is used set ex 5 deg adv , and inlet at std timing.
In this case of 7A cams you get a lot of different answers. Why? Different engine setups give different results. You always has to find the weakest
link in your setup. If cams isn't the weakest link you get little or nothing out of changing cams.
In a stock/near stock(chipped) engine the weakest link on the exhaust side is the restrictive EM and turbo. Since they create a lot of backpressure
you have to use cams with little or no overlap to avoid exhaust blowing into intake at overlap. 7A ex. cam has the same cam timing as std cam, just
more lift, so doesn't harm. Very little gain so if not planning for further mods I wouldn't change it.
On inlet side the problem is again the turbo. It just doesn't have a lot of capasity, and when the turbo can't deliver anymore it doesn't help what
intake cam you use. Turbo is maxed out anyway. Limit is about 270-290 real hp on a chipped but otherwise stock engine. The turbo will be empty long
before you get to the kind of RPM where the 7A inlet will help out (~5k) so no use for the extra duration here so stay with the std inlet.
A RS2 turbo is good for ~360 and max out at ~5k so not much use for the 7A intake cam. Since the RS2 ex. manifold is better then the S2 the 7A ex. cam
can help a bit more and give better spool, but don't expect miracles
repo:
I 100% backup cq's writeup.
I would not change stock ones unless really going to well over 500hp, if we are talking about a street car.
LINK
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 30.09.08 18:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Audi_CQ:
If your engine is stock or just chipped, don't use 7A cams. If further mods are planned try this:
If using std parts set cams on std marks.
If using 7A cams with adjustable cam pulley, try to set them 5 degrees adv.
If fully adjustable "chainwheels" is used set ex 5 deg adv , and inlet at std timing. |
sorry et olen loll.
aga mitte mõhkugi ei saa aru.
Kas võiks eesti foorumis eesti keeles,
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 30.09.08 19:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Audi_CQ:
If your engine is stock or just chipped, don't use 7A cams. If further mods are planned try this:
If using std parts set cams on std marks.
If using 7A cams with adjustable cam pulley, try to set them 5 degrees adv.
If fully adjustable "chainwheels" is used set ex 5 deg adv , and inlet at std timing. |
sorry et olen loll.
aga mitte mõhkugi ei saa aru.
Kas võiks eesti foorumis eesti keeles, |
kui mootor on stock vöi äsja chipitud siis ära kasuta 7A nukkasi.
kui plaanid edasi modima hakata siis proovi sedasi:
kasutades std osasid,seadista ka nukad std märkide järgi (??)
kasutades 7A nukkasid koos kohanduvate klapi ... (pulley-ratas;rullik ?? -arvan,et peetakse silmas vist töukureid),katsu sättida nad 5 kraadi ülemisse
surnud seisu.
kui täielikult reguleeritav"ketiratas" on kasutusel,siis sätida need endisesse 5 kraadisesse üss´i ja sissetulek (inlet-sissetulek;sisseviimine)
sättida std ajaga.
nii sain mina sellest jutust aru.
kui midagi valesti siis keelt tundvail palun parandada.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 01.10.08 06:54
|
|
|
Natuke parandust:
*kui mootor on stock vöi äsja chipitud siis ära kasuta 7A nukkasi.
*kui plaanid edasi modima hakata siis proovi sedasi:
*kasutades std osasid,seadista ka nukad std märkide järgi (??)
*kasutades 7A nukkasid koos reguleeritava nukarattaga,katsu sättida nad(nukad) 5 kraadi hilisemaks.
*kui on täielikult reguleeritavad"ketirattad" kasutusel, siis sättida väljalaskenukk 5 kraadi hilisemaks ja sissenukk sättida std ajastusega.
... ja REPO kinnitab seda juttu 100%. Tema ei vahetaks orig. nukkasi mootorites kuni 500hp, juhul kui jutt on ikka tänavaautodest.
Ühesõnaga, kogu selle Maku poolt lingitud s2forumi teema point on selles, et paljud on tüdinenud sellest 7a nuka poolt põhjustatud suuremast
lag'ist ning, et see pööretevahemik, kus 7a nukk tõsiselt töötaks, käib k24-le üle jõu nii ehk naa.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 01.10.08 07:35
|
|
|
Hiljuti sai taas ühel AAN s6-l nukkvõlle proovitud ja mõõdetud ka tagajärgi. Loodame, et omanik ei pahanda.
Lisatud sai ainult väljalaske 7a nukk ja see jäi orig. märkidesse. Punane joon 7a nukaga, must joon AAN-i nukkadega.
Esmalt pilt pöörete tõusust esimese käiguga tühikäigupöördelt. Tegemist automaatkastiga.
Pöörete tõusu kiirus.
Ja seejärel ka kiiruse kasvamise võrdlus.
Kiirus.
Katseid tegin mõlemal korral kaks ning vahe erinava nukaga oli siiski olemas. Seekord, siis 0-100km/h 0,3 sek'i nobedam.
Üldiselt mootoril mingit "tuuning juppi pole". Orig. osasi vähe kohendatud ja chip ja tühjad katid.
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 09.12.08 20:34
|
|
|
tere
kas keegi on kasutanud reguleeritavaid ketirattaid ja kes oskab seadistada nukkasid nende abil?
veel üks küsimus: mehaanilised tõukurid hüdrotõukurite asemele=> head ja vead?
|
|
|
|
StreetR
huviline
Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20v Avant & Audi Coupe Drift Car
|
postitati 10.12.08 08:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Geo
tere
kas keegi on kasutanud reguleeritavaid ketirattaid ja kes oskab seadistada nukkasid nende abil?
veel üks küsimus: mehaanilised tõukurid hüdrotõukurite asemele=> head ja vead? |
Mehaanilised tõukurid on head kuid keegi ei oska öelda täpseid klappivahesid et rõvedalt ei tiksuks ja samas ära ei põleks klappid. Kui ei ole
plaanis üle 7500rpm minna siis aitavad ka kerged hüdraulilised tõukurid. Ja mis seal salata väga rõve on 20 klappi reguleerida
Sideways is the only way !
|
|
|
|
StreetR
huviline
Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20v Avant & Audi Coupe Drift Car
|
postitati 19.01.09 21:44
|
|
|
Minu poolt nii palju et suvel seadistasime samuti nukkasid ja keerasime kogu faasi hilisemaks umbes 4 kraadi ja saime samuti +30hp kuid 400m peal
katsutavaid tulemusi see ei parandanud kuna hakkas vedama kõrgemalt. Küttesegu läks tuntavalt lahjemaks faasi hilisemaks muutes. Mind mõjutasid ka
muidugi pidevalt läbi libisevad rattad Liguri dynos.
Sideways is the only way !
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.06.09 21:15
|
|
|
Bram:
RS2 cams offer early spool like ABY/3B cams. 7A is a different story
Jamo:
7A can be timed to make earlier spool but it's fiddly to do.
Best setup theoretically according to the old yahoo group was aby cams with the RS2 cam wheel or nm cams and the rs2 cam wheel
Project 450 - Will it be enough!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 12.07.09 14:18
|
|
|
Kui panna 7A nukad,siis mis peab selleks modifitseeritud olema?Ja kas pannakse aind väljalase?Ja kas siis peab ka reguleeritava rihma ratta panema?
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 12.07.09 15:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunt-lambanahas
Kui panna 7A nukad,siis mis peab selleks modifitseeritud olema?Ja kas pannakse aind väljalase?Ja kas siis peab ka reguleeritava rihma ratta panema?
| Loe eelmisi postitusi ja imesta
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.10 12:34
|
|
|
measured the 7a cams again
Repo:
More overlap = more sensitive to backpressure
More overlap = less hp per cfm of indulged air = less efficiency
More overlap = less dynamic compression ratio
I have heard this explanation before, too. Audi CQ is right, this theory wouldn't work, if there was even a little backpressure. Also, not being an
*** or anything, but I find the whole explanation pretty far fetched.
I mean, If You retard the ex cam, You open the ex valve later, closer to the bottom dead center, when combustion gases have already lost their energy
to turn the crank, and of course expanded to their maximum.
When You have higher degree cams, the valve is opened earlier. More early You open it, more energy You loose from crank turning in advance of turbine.
If You only add overlap You simply open the valve later, loosing the most important driving force of the turbine; the tip of the exhaust pulse.
Higher degree cams naturally have more overlap. I think this is the reason for the misconception, and the fresh air expanding theory.
Definately stock cams for 450hp.
Quote:
Any recommendation on 550 PS
Yea, stock ones.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 28.03.10 17:36
|
|
|
Mõtlesin, et ei hakka teemat tõstma aga mulle ei anna rahu üks asi.
Siit loen välja, et AAN ja ADU sisselaske nukk on sama koodiga. Nii väitis ka
ETKA mulle. Aga ADU sisselaske takti pikkkus on 228kraadi ja AAN 208 kraadi - Mismoodi?
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.10 17:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Mõtlesin, et ei hakka teemat tõstma aga mulle ei anna rahu üks asi.
Siit loen välja, et AAN ja ADU sisselaske nukk on sama koodiga. Nii väitis ka
ETKA mulle. Aga ADU sisselaske takti pikkkus on 228kraadi ja AAN 208 kraadi - Mismoodi? |
Kusjuures sellest on kusagil juttu olnud. Kohe ei meenugi täpset teemat. Hiljem katsun leida, kui aega on. Aga plusspunktid teema tõstatajale!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.03.10 10:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Kusjuures sellest on kusagil juttu olnud. Kohe ei meenugi täpset teemat. Hiljem katsun leida, kui aega on. Aga plusspunktid teema tõstatajale! |
Avtor: All right - the same camshafts. Different chainrings drive. If you make chainrings drive, we can see that the slot under shponku slightly
(to 10 degrees) refocused. In order not to buy RS2 chainrings, you can drive belt on one shift with the usual tooth chainrings (this is about
7 degrees ). 360 degrees/51 tooth chainrings drive =7,058
Jamo: There is no difference in the inlet cams. The 10 % timing is done by the different cam wheel and the position of the magnetic pickup
disk.
http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=26074&highlight=%22adu+intake+cam%22
So the intake cam on the AAN/ADU and ABY is identical
http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2149161
the only thing that haven't a diferent reference is the intake camshaft.
Since the intake camshaft is the same i've delay 2 teeth in the camsahft chain to tray to achive the 10 degrees more of opening time.
http://www.audi-forums.com/audi-s2-rs2-forum/46911-audi-rs2-non-starter-after-cam.html
If my dyno results get me to where i want to be w/ just the Rs2 turbo I'll most likely keep the Rs2 exh/AAN intake cam setup.
This means I'll be selling my ADU cam w/ sprocket if anyone is looking for one. Its minty fresh : )
http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=31700
http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=34945&highlight=%22adu+intake+cam%22
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 7 |
|