Lehekülgi: 1 2 3 4 5 6 7 |
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 08.10.05 07:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Tekkis küsimus, nimelt antud teema peaaine, ADU nukad, ja ka teised 2.2T 20V nukad.
Nukkvõllidel on levinud kestvuse mõõtmisel kolm põhilist mõõtmis moodust, mõõdetakse kestvus hetkest, kui nukkvõll hakkab klappi avama (Advertised
Duration)
teiseks, euroopas levinud, kestvus sellest hetkest, kui nukk on avanud klapi 0.1mm.
Ja USA s kasutatakse selleks siis hetke kui nukk on klappi tõukanud 0.050 vastavat sealset pikkusühikut.
Ja küsimus siis järgnev, Millise moodusega on meile teada adu ja aan ja 3b ja 7a nukkade kestvused mõõdetud? |
Euroopas levinud, kestvus sellest hetkest, kui nukk on avanud klapi 0.1mm, või hetkest, mil nukk puutub vastu tõukurit.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 08.10.05 23:35
|
|
|
Kust su info pärineb, isiklikult kaldun arvama et tegemist mõõtmismeetodiga, kus mõõdetakse nullist.
Miks ma nii arvan, kuna, leidsin ühe nukkvõlli "kalkulaatori" ja seal on nõutud just kestvus hetkest mill nukk puudutab klappi ja kasutades 2.2 20V
T mootori nukkvõlli teadaolevaid andmeid arvutamaks Lobe Separation Angle´t.
LSA kalkulaator
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 24.10.05 13:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Tekkis küsimus, nimelt antud teema peaaine 2.2T 20V nukad.
Nukkvõllidel on levinud kestvuse mõõtmisel kolm põhilist mõõtmis moodust,
- mõõdetakse kestvus hetkest, kui nukkvõll hakkab klappi avama (Advertised Duration)
- teiseks, euroopas levinud, kestvus sellest hetkest, kui nukk on avanud klapi 0.1mm.
- Ja USA s kasutatakse selleks siis hetke kui nukk on klappi tõukanud 0.050 vastavat sealset pikkusühikut.
Ja küsimus siis järgnev, Millise moodusega on meile teada adu ja aan ja 3b ja 7a nukkade kestvused mõõdetud? |
???? kestvus mõõdetud????? kui mõtled saad vastuse, kui ei tekitan segadust.
Näiteks reaalselt AAN klapi liikumist mõõtes on tulemuseks graad + klapi tõus (hüdro asendatud meh tõukuriga ja ilma klapivahe piluta )
välja laske nukk võllil 034 102 G
puutest puuteni=298´graadi (100´>360+38´)
0,10 > 0,10 mm=266´graadi (116´>360+22´)
1,00 > 1,00 mm=212´graadi (138´>350´)
7,00 > 7,00 mm= 94´graadi (196´>290´) nukk tõukuri serval
max 242´= 8,77 mm
hüdroka tõus on 22´graadi ja langus on 32´graadi
sisse võll-034 AM
puutest puuteni=288´graadi (328´> 360+256´)
0,10 > 0,10 mm= 254´graadi (342´> 360+236´)
1,00 > 1,00 mm= 202´graadi (360´> 360+202´)
7,00 > 7,00 mm= 78´graadi (360+62´>360+140´)
max 360+102´= 8,30 mm
hüdroka tõus on 18´ja langus 39´graadi
näiteks välja laske klapi liikumine.
100´=puude
106´=0,01 mm
108´=0,03
112´=0,05
116´=0,10mm > (esimene mõõtetav tõus euroopa tabelites=0,1 mm )
-ameerika 0,050 tolli~=0,12 mm
126´=0,30
130´=0,50
138´=1,00 mm > (teine mõõtetav tõus mis puudutab mootori hingamis elu)
140´=1,25
-ameerika tabelites 0,55 tolli~=1,37 mm
jne.....
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 24.10.05 17:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Endo
kas need andmed on siis absoluutselt valed, kuna siin on öeldud et väljalaske klapp sulgub enne üss, mis on mõõdetud 1mm klapitõusu juures. loogiline
et klapp on reaalselt kauem lahti ja see võib kesta ka üle üss. |
Selguse saate siit.
AAN välja võlli sulgumine
350´= 1,00 mm
358´= 0,50 mm
362´= 0,30 mm
360+22´= 0,10 mm
360+26´= 0,05 mm
360+28´= 0,03 mm
360+32´= 0,01 mm
360+38´= viimane puude
kui joonistad ring mallist tehtud koopia (paberi) peale klapi avatus millimeetrid saad aru mis hinge elu mootor elab ja saad aru et originaali ja RS-2
nukad ei ole veel head tänavasõiduks kõlbab osta veel võimsamad.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 24.10.05 17:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
välja laske nukk võllil 034 102 G
puutest puuteni=298´graadi (100´>360+38´)
sisse võll-034 AM
puutest puuteni=288´graadi (328´> 360+256´)
Sellised tulemused oled sa saanud kuidas?
Et hakkasid mõõtma hetkest kui nukkvõlli nukk hakkab lahti suruma klappi ja lugesid kraade hetkeni kui klapp oli täielikult sulgunud?
Mul on nukad mille kestvus on sisselaskel 267´ 0.1mm avatusel
ja väljalase 267´0.1mm avatuusel
ja reaalselt mõõdetuna teeb see 288´hetkest kui nukk hakkab klappi tõukama.
maksimaalne klapitõus on 11.2mm
sinu poolt toodud AAN originaalnukad on tõusuga ca 9mm ja selline kestvus? |
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 04.11.05 18:09
|
|
|
Tsitaat: | Sellised tulemused oled sa saanud kuidas?
Et hakkasid mõõtma hetkest kui nukkvõlli nukk hakkab lahti suruma klappi ja lugesid kraade hetkeni kui klapp oli täielikult sulgunud?
Mul on nukad mille kestvus on sisselaskel 267´ 0.1mm avatusel ja väljalase 267´0.1mm avatuusel ja reaalselt mõõdetuna teeb see 288´?
|
Asjalik küsimus .
266 või 267 ok see on sama sest mõõdan tavaliselt ainult plokikaanega nuka graadi mall nukvõlli otsas ja korrutan kahega, väga harva viskan kaane
freespingi graadi keeraja otsa nukkvõlli pidi ja keeran neli tiiru = 1 nukkvõlli graad
ja max nuka graad avamise alguse puutest kuni sulgemis viimase puuteni on saadud jäiga meh tõukuriga ja ilma klapivahe piluta
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 10.01.06 08:19
|
|
|
Jätame siit teemast kõrvale chipiga saavutatava.
Mis tuleb kasutamata bensiini pritse ressursi ja sisse topitava õhu surve tõstmise arvelt.
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.06 08:58
|
|
|
Kas tõesti nii lihtne ongi, et vahetad nukad ära ja kohe sinu poolt märgitud hobused olemas?
Kui mul on näiteks Hannese Stage 1 chip ja vahetan nukad ringi 7A nukkade vastu, saan 350 hp ???
Või olen millestki valesti aru saanud?
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 10.01.06 18:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TT
Kas tõesti nii lihtne ongi, et vahetad nukad ära ja kohe sinu poolt märgitud hobused olemas?
Kui mul on näiteks Hannese Stage 1 chip ja vahetan nukad ringi 7A nukkade vastu, saan 350 hp ???
Või olen millestki valesti aru saanud? |
Nukk annab õhu + paned suurema auguga pihusti see annab bentsu ja nii need jõud tulevad
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 10.01.06 19:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Tsitaat: | Algselt postitas: TT
Kas tõesti nii lihtne ongi, et vahetad nukad ära ja kohe sinu poolt märgitud hobused olemas?
Kui mul on näiteks Hannese Stage 1 chip ja vahetan nukad ringi 7A nukkade vastu, saan 350 hp ???
Või olen millestki valesti aru saanud? |
Nukk annab õhu + paned suurema auguga pihusti see annab bentsu ja nii need jõud tulevad |
Ja mis hinnaklassis ja kust võiks seda 7a nukka otsida?
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 11.01.06 13:44
|
|
|
Et jäi ikkagi segaseks, kas nukkvõllide vahetus näiteks 3b mootoril 7a mootori omade vastu + kivi vahetus annab tulemuseks u. 350 hj??
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.06 13:59
|
|
|
Ei anna väljalaske pead ka ümber tegema. Pane tagumiseks otseläbipütt, eest katid minema ja sportresod. Siis juba tunned kuidas asi käib palju
paremini, sest tehases pannakse igasugu sodi külge mida vaja pole.
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 11.01.06 14:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kotkas
Et jäi ikkagi segaseks, kas nukkvõllide vahetus näiteks 3b mootoril 7a mootori omade vastu + kivi vahetus annab tulemuseks u. 350 hj??
|
heh,
originaal K24 turbo naljalt üle 290hj ei tooda
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.06 14:44
|
|
|
Kuulge kuulge, ega need asjad nüüd päris nii ka ei käi!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.06 15:09
|
|
|
Sellepärast ma küsisingi, et nii lihtne see asi ei ole.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.06 15:20
|
|
|
Mida ma silmas pidasin, on see, et luuavarrest pauku siiski ei tule. Kui kellegil on mingi kindel plaan mingite kindlate numbritega, siis on märksa
lihtsam edasi rääkida. Niisama udutamine on suht mõttetu, minu arvates.
Mis puudutab Forsini numbreid ja nukkasid, ega temagi ei pea silmas ainult nukkvõlle. Asi on lihtsalt selles, et kui plaanida ca 500HP projekti, siis
ei ole nende stock nukkadega enam midagi teha. See on elementaarne.
Rõhutan veel kord, et palju sõltub inimese enda ootustest ja võimalustest. Ei ole need hobujõud nii kergelt tulema ühtegi. Muidugi, kui raha on nagu
ratsahobuse s*tta, siis pole üldse probleemi. Näiteks 400HP saavutamiseks kulub ca 40-50k. Olenevalt, kellel millised võimalused on, võib see summa
muutuda.
Mida ma tahaksin veel öelda. Ärge võtke kõike sulatõena, mida foorumites kirjutatakse. Pange omale asjad paberile ja mõelge asjad läbi ja proovige
asju mõista, siis hakkab kergelt koitma ka, milleks midagi teha. Fakt on ka see, et ainult teooria ei maksa, tuleb ka praktiliselt asjad läbi teha,
siis on aru saada, mis element, kuidas mõjub. Mitmed inimesed tunnevad huvi RS2 turbost. Ma millegi pärast arvan, et osa soovijad langeb kohe ära, kui
nad selle turboga sõitnud on. Mitte, et ta paha asi oleks aga tavaliikluses ei ole just kõige lõbusam temaga liigelda.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 11.01.06 17:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kotkas
Et jäi ikkagi segaseks, kas nukkvõllide vahetus näiteks 3b mootoril 7a mootori omade vastu + kivi vahetus annab tulemuseks u. 350 hj??
|
Kiireaudi pakub nende nukkade chip-i 265 kw
mõni jupp veel ja olemas ta ongi.
Ja ma ei viitsi hakata üles lugema mõnda juppi mida veel vaja on sest teistes teemades on need sadaüks korda üles loetud.
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 11.01.06 17:23
|
|
|
Äkki viitsid need "mõned jupid" + kulutused ülesse loetleda? Tahaks ka ennast harida. Seda ma juba tean, kuidas rs2 tehnika pealekruvimisega
saavutada ~240 kw, sealhulgas kulutades vähemalt 30000.-
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.06 15:29
|
|
|
No selliseid teemasid on, mis üldiseks ära kisuvad. Teeme siis ühe veel. Ma ei saa oma autost üldse aru. Peale tagupüti vahetust otseläbi 2x2,5" püti
vastu poob korra kuskil 2k kandis kinni (mitte kiirendades, aga kui ntx rahulikul sõidul paned 2>3, lased siduri lahti ja alles siis gaasi).
Aga igatahes niipalju kui ma aru olen saanud, tuleb panna reguleeritavad nukarattad. Keegi võiks nendest lähemalt rääkida...
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 12.01.06 16:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
No selliseid teemasid on, mis üldiseks ära kisuvad. Teeme siis ühe veel. Ma ei saa oma autost üldse aru. Peale tagupüti vahetust otseläbi 2x2,5" püti
vastu poob korra kuskil 2k kandis kinni (mitte kiirendades, aga kui ntx rahulikul sõidul paned 2>3, lased siduri lahti ja alles siis gaasi).
Aga igatahes niipalju kui ma aru olen saanud, tuleb panna reguleeritavad nukarattad. Keegi võiks nendest lähemalt rääkida... |
Stock nukkadega ka. 7A nukk(ad) EI ole vaja reguleeritavaid nukarattaid. Kui siis reguleeritav rihmaratas, täppisseadistuse jaoks.
|
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.06 10:02
|
|
|
Et siis ikkagi sisselaskele ka 7A väljalaske nukk ? Sellel pidi vist ketiratta kuidagi ümber keerama vms...
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 14.01.06 10:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
Et siis ikkagi sisselaskele ka 7A väljalaske nukk ? Sellel pidi vist ketiratta kuidagi ümber keerama vms... [/quote
Ei, väga hästi toimiv ja proovitud lahendus on 7A väljalase ja stock sisselase.
Samas, kui on tahtmine asja hard way õppida, siis lase käia. |
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 14.01.06 15:03
|
|
|
Hoopiski paremad 7A nukkadest on NM mootori nukad, kui kasutada ühte NM nukka ja teist AAN nukka, saab tulemi hea, kuid eeldab softi
ümberkirjutamist.
Pelgalt nukkvõllide vahetusest siiski ei piisa.
|
|
|
Audiophile
klubiliige
Registreerunud 01.12.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 Manual
|
postitati 17.01.06 07:19
|
|
|
Kui jätad originaalturbo siis ei ole vajadust nukkasid vahetada, Jõugraafik eriti sellest lamedamaks ei lähe. Kui on plaanis kunagi suurem ümberehitus
(ECU, turbo, cooler jne) siis tasuks nuka vahetusele mõelda. Originaalnukkadega saab suht tänavakõlbuliku auto millel ca 380 hj, vaja on vaid õiget
turbot (näit MTM380), Audi sportquattro väljalaskekollet, korraliku coolerti ja MTM-i softi.
Uskuge, võimalusi on päris mitmeid mismoodi teatud hj saavutada. Kuid oluline on ka siin see milline rahanumber kulub, milline on jõugraafik (max
hp/max tq) sellest oleneb jällegi kui sõidetav auto tänavatel on.
Eesmärgid on kõige tähtsam endale selgeks teha, uisapäisa mingisse mootorisse nukkasid visata ei ole ju mõtet.
Auto võib ehitada 400 + hj-ks ka romula osadest, eeldusel et ehitajal on head inseneri/luksepa teadmised. Samas võib ka rahulikult kulutada selleks
näit 100 K eeki. Kõik oleneb ikka võimalustest.
Küsimus, kui nukad "ise üle viilida" kas siis mitte ei saa kannatada pindkarastus? Tõenäoliselt saab sellisest nukast suht kiirelt metallipuru?
S8 Manual
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 17.01.06 13:39
|
|
|
Tsitaat: | Küsimus, kui nukad "ise üle viilida" kas siis mitte ei saa kannatada pindkarastus? Tõenäoliselt saab sellisest nukast suht
kiirelt metallipuru? |
Arvan, et viilimine ise pole eriti probleem, viile ka erinevas kareduses...
Kulumiskindlus sõltub paljugi, millega peale keevitada. UTP 653 (karastub ise töötlemise ja töö käigus)? Forsin, kuidas ja millega sa nukkadele peale
keevitad?
EDIT: Viilimise probleemivabaduse all pidasin silmas, et viilimine ei ole eriline probleem pindkarastusele, mitte, et see lihtne/kiire protsess oleks
nukka viilida...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 5 6 7 |