Lehekülgi: 1 2 |
rau1
huviline
Registreerunud 22.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b5 Avant
|
postitati 01.05.11 18:46
|
|
|
Selline jama, et neid tihendeid pole küll kuskilt võtta, varuosakataloogid ei näita ka neid eraldi. Mingit alternatiivi nendeks tolmuluttideks pole
keegi leidnud?
Mul olid kojamehe võllid nii tugevalt kinni, et välja tagusin nad vasaraga ja pärast määrituna tahtsid ise välja vajuda.
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 01.05.11 19:34
|
|
|
Selle võlli hoovakinnitusest eemaldamiseks tuleb hoovakinnitus kuumutada umbes 200 kraadini (sellel temperatuuril hakkab enamus õlisid tossama!) ja
haamrit, torni kasutades saab võlli kinnitusest välja KOPUTADA! Minul võttis see aega 10 minutit.
Kinni oli jäänud just juhipoolne võll, niiet mingit klaasipühkimist meenutavat liikumist enam ei toimunud!
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 14.04.13 16:00
|
|
|
Turgutaks teemat. Siin mainite kuvaldaga tagumist. Et, mis valemiga, kuhu
löök läheb? Võlli peale lüües ju võib jamasi pärast tulla? Ka hädas sama protseduuriga, kuna vaja B6- l aju juurde saada, teadagi nö "ajugeeniused"
panid ikka väga toredasse kohta antud elemendi.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 14.04.13 16:55
|
|
|
Mis ajust juttu? Kojamehemootorist hoopis?
A4 B6 mootoriaju asub mustas karbis juhi poolel. Hoovastik aju ei sega.
Samuti pole hoovastiku vaja pilbastada, kui ainult tema enda taastamiseks ja remondiks.
|
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 14.04.13 19:24
|
|
|
Rocket, b6- el ei saa ma ühele, isegi kahele poldile ligi, mis aju kaant kinni hoiavad. Need asuvad plastik serva all ja plastiku saan siis ära võtta,
kui hoovad saan lahti. Aju karbis arvata niiskus, selle see jant praegu on. Mina küll teistmoodi ei saaks kätte seda aju kaant.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 14.04.13 19:43
|
|
|
Ühesõnaga tahad Sa eemaldada kojameestevarsi.
Seda tehakse tõmmitsaga. Eelnevalt võib penetreeriva õliga muidugi nuute leotada.
Vahest aitab ka varte kerge ülespoole väänamine.
Võin Sul väikse Kukko tõmmitsaga vartele kaks "krõksu" ära teha.
Kui omada imepisikest narret, saab need Torx30 plastikruvid ilma katet eemaldamata ka lahti. See on muidugi totaalne piin.
Kolmas võimalus on läheneda sellele kõige tagumisele Torx kruvile ülevalt poolt ehk kojamehevarre august. Selleks tuleb kojamehed ülemisse asendisse
jätta. Ligipääs sõltub katte paigaldamise täpsusest. Vajadusel võib ka abiaugu plasti sisse puurida. Ettevaatust, et ühegi metallriistaga esiklaasi ei
puutu !!!
|
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.13 19:55
|
|
|
Minul siis selline imelik värk, et mingihetk hakkasid ka kojamehed väga vaevaliselt käima. Algul kui järgi lülitasin käis ilusti kiirelt ja vaikselt,
aga kui ikka korralikult sadas ja kojamehed uhasid mingi aja, siis hakkasid ära koolema ja jäid täitsa aegluupi ja vahest isegi täitsa seisma. See
jama kestis mul mingiaja kui siis äkki ükspäev panin järgi ja tegi paar korda ilusti vaikselt ja siis äkki tekkis selline jube kõva heli kui kojamehed
töötavad. Ei oskagi seda heli nagu kirjeldada aga igatahes väga häiriv ja väga tugev kole hääl on. Ning peale seda hääle tekkimist enam kojamehed ära
ei sure, töötavad normaalselt, mitte päris nii kiirelt kui vaja ma arvan, aga hätta pole jäänud. Ja enam see heli pole ära kadunud, vuriseb siiamaani,
aga töötab. Ainuke asi, et kui väljas on ikka krõbe külm siis kojamehed järgi ei lähe, mitte üks mats ei tee.
Et jah, selline naljakas asi siis minul, pole veel seda lammutamist ette võtnud ja mõtlesin, et jagan teistega ka oma kurioosumit ja ehk keegi oskab
miskit öelda sellekohta
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 15.04.13 04:41
|
|
|
Rock, ma arvan jah, et kergem on ikka kate eemaldada,sest kunagi ju tuleb nii ehk naa need varred eemaldada. Kahjuks sinu kandis ei ela. Tänud sulle
abi eest!!!
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 03.05.13 20:31
|
|
|
Selgus, et kui eemaldada juhipoolne kojamehevars, siis pääseb B6 ajukarbi tagumisele kruvile võlliaugu kaudu ideaalselt ligi.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 03.05.13 20:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Selgus, et kui eemaldada juhipoolne kojamehevars, siis pääseb B6 ajukarbi tagumisele kruvile võlliaugu kaudu ideaalselt ligi. |
Panid naelapea pihta - konks on ainult selles, et kuidas see kojamees sealt kätte saada!?! Kundepoolne tuli mul kenasti tõmmitsaga kaasa-aidates kuid
juhipoolne mitte. Tõmmits oli peaaegu kõver juba, aga kojamees maha ei tulnud. Tegin enda elu lihtsamaks ja lõikasin sellise kena kanali plastikusse,
mis üle võlli tuli ja eemaldasin kojamehe peale hoovastiku eemaldamist auto küljest. Lihtsam on uus plastik osta, kui oleks veel tunnike seal mässanud
- kokku läks pea poolteist tundi kojameeste eemaldamise peale hoovastiku küljest - ei tahtnud midagi ära lõhkuda kapitaalselt.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 03.05.13 20:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: catman
Tsitaat: |
Mida lisaksin on see, et stopperseibi ja roostevaba seibi all on imeõhuke kummitihend, mis pressitakse nagu kiil võlli ja koonuselise puksiseina
vahele. Oluline on seda udupeent tihendit mitte ära lõhkuda, kuna see kaitsebki võlli mustuse ja vee eest, mis muidu selle "tavoti" sealt minema
uhuks. Seda tihendit ei pruugi muidu märgata või on ta juba praguliseks kuivanud/hõõrutud. Joonistelt või varuosa otsingust seda tihendit tõenäoliselt
ei leia. |
Hmm tihend?? Mina mõtlesingi, et mis sodi see seal on, ühesõnaga minul ei olnud tihendist mingit jälge. |
Mul oli selle asemel pulber peamiselt - hunnik vetthülgavat määret ehk ajab asja ära aga uut tihendit küll ei viitsiks otsima hakata. Kuna korrosioon
oli sees, siis järelikult seda tihendit enam ei olnudki - ehk midagi ei ole kaodata.
|
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.14 17:16
|
|
|
Kui esihoovastiku saab kuidagi aerosoolõliga üleujutades ka paremaks või tuleb kindlasti seibideks lammutada?
Mõtlesin prooviks ratta ketiõli proovida...küsin enne igaks juhuks et lollusi ei teeks.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 28.05.14 17:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hamlet
Kui esihoovastiku saab kuidagi aerosoolõliga üleujutades ka paremaks või tuleb kindlasti seibideks lammutada?
Mõtlesin prooviks ratta ketiõli proovida...küsin enne igaks juhuks et lollusi ei teeks. | Lammutamine annab parema tulemuse, kuid aegajalt võib ka määrida, iseasi, kui tõhus on tulem.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Maidus
huviline
Registreerunud 09.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.15 15:46
|
|
|
Täna tegin ka profülaktika mõttes hoovastikule määrimise ära. Juhipoolne võll oli suhteliselt kinni, tuli ikka leotada enne kui välja sai. Panin
tähele seda, et just juhi poolne tihend oli ka suhteliselt räbal. Ilmselt seetõttu ka määre sealt jooksu pannud oli. Kunde pool olev tihend oli
korras.
|
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 03.03.17 10:57
|
|
|
Nii, võtsin ka sama asja pr-FL autol ette.
Süsteem käis raskelt. Vahepeal jäi ka keset klaasi seisma.
Läksin lihtsamat teed - ostsin uue komplekti. Maksis mingi 25 raha. Leian et see pole mitte midagi võrreldes töötava hoovastikuga.
Koos piltide tegemise, vahetusega läks vähem kui 50 minutit kogu tööle. Lisaks uuele raamile viskasin ka liigenditele korralikku rasketehnika
liigendite määret vahele.
Uuendan veidike töö käiku (kuigi põhiinfo juba on olemas), juhuks, kui keegi veel tahab seda tööd teha. Aga noh, eks ka uuematel ole suhtkoht sama töö
kust snitti võtta. Mõnel lihtsalt rohkem plasti jalus ennem kui hoovastikuni jõuab.
Piltidele klikates lähevad veel suuremaks. Teoorias peaks aastataks ka serverisse jääma. Aga noh, kes teab....
1. Eeltööd
1.1. Sinise ringi all olevad kojameeste varte plastkatted ära.
1.2. Kojameeste varte kinnitusmutrid lahti, 13 padrun. Kojamehe varred küljest.
1.3. Laia kruvikaga kollaste ringide "kruvid" lahti (pool pööret vaid), salongi filtri peal olev tuli 8 padruniga.
1.4. Kogu plast ära tõmmata, ainsana vaadata, et neid ühendusi ja metallklambreid ära ei kaota.
2.Hoovastiku kätte saamine
2.1. Aju kaan lahti, rohelised ringid pildil, need kruvid lahti keerata. Üks kaane tagaküljel.
2.2. Keera lahti ka kojameeste hoovastiku kinnituse kruvid, 3 tk, 13 padrun, pildil märgitud punasega.
2.3. Aju kaane sees mingi mutter (hulgipildil punasega märgitud asukoht), keerata lahti. Tõsta kaane tagumine ots üles, lükata taha poole puksist
välja. Seejärel keera pool diagonaali (tiiva poole)
2.4. Kojameeste hoovastikust kinni ja tõmba tiiva poole välja. Mahub ilusti klaasi ja viltu keeratud aju kaane vahelt läbi. Isegi siis, kui kojamehed
on algasendis.
2.5. Keera hoovastik veidi ringi, mootori tagant kruvikaga pistik lahti ja olemas.
3. Määri / vaheta hoovastik.
3.1. Kui vahetad, keera mootor hoovastiku küljest ära. Vt lisapilt. Punasega mutter vaja lahti saada ja alles siis saad lahti keerata rohelisega
poldid (3tk). Selle ühe poldi jaoks liiguta hoovastikku kas käes, võtmega keera (mutrist) või siis pane auto pistiku külge tagasi ja korraks pane
kojamehed tööle, ehk las mootor keerab end ise.
3.2. Kui vahetatud, siis ära ära unusta, et hoovastik peaks asuma algasendis, kui hakkad punasega märgitud mutrit tagasi keerama. Muidu jääb süsteem
mingisse X asendisse.
4. Lao asjad vastupidises järjekorras kokku tagasi.
NB! Ära unusta seda laga puhastada, mis on kojameeste hoovastiku taga auto kerel ning ka aju kaane all peidus. Mädaneb, kõduneb jne. Vt ühispilt ja
oranzikaga ringid märgitud. Ühispildil ka uus hoovastik ja veidi lähemalt infot.
Panen ka lisapildi, mis on kojameeste mootori originaalkood, mis on hoovastiku originaalkood, ning mis on kojameeste varte koodid.
--
Pärast vahetust, uue hoovastikuga, käib süsteem nagu muuseas ning mõnusalt kiirelt. Ei jää kuskil seisma ega midagi. Ideaalis lahutab vaid uued
kojamehe varred, ehk kojamehe ja kojamehe varre vahel on loks.
Vanal hoovastikul üks pool käis jube raskelt, teine pool oli ok ja mootori liigend oli ka veidi raske.
--
Kes soovib süsteemi töös näha, siis video ka:
https://www.youtube.com/watch?v=GoWV9HQOufc&feature=youtu.be
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.17 04:09
|
|
|
B7 kojamehed kinni
Ei hakka eraldi B7 teemat tegema, kirjutan mõne reaga siia.
Suvel hakkasid B7 kojamehed aeglaselt liikuma kuni lõpuks otsustasid kinni jääda. Korduvalt määrisin WD40-ga kõiki võimalikke liigendeid, kuid pikas
plaanis oli tegemist enese petmisega. Võtsin kojameeste varte poldid lahti, varred küljest ära, et näha, mis seal seda probleemi tekitab. See mind
targemaks ei teinud. Võtsin lahti stopperid ja O-rõngastihendid ja sain aru, et juhipoolne võll ei liigu koputamise peale alla, kõrvalistujapoolne aga
küll. Võisin seda juhipoolset võlli taguma jäädagi aga alla poole see ei liikunud. Lõpuks pidin selle mehhanismi ikkagi välja võtma, et laua peal
toimetada. Määrisin mõlemad võllid ära, panin kokku tagasi ja nagu uus.
Soovitus, kes seda asja tulevikus tegema hakkavad - ärge jääge seda võlli pealt poolt taguma, kui see mõne koputamise peale lahti ei tule. Keerate
tõenäoliselt keermepea tuksi aga lahti ikka ei saa. Mõistlikum on kogu süsteem laua peale võtta.
ÜLDVAADE
KÕRVALISTUJAPOOLNE VARS ÄRA VÕETUD
JUHIPOOLNE VARS ÄRA VÕETUD
KÕRVALISTUJAPOOLNE VÕLL LAHTI
JUHIPOOLNE VÕLL LAHTI
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
niar
huviline
Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.09.18 10:24
|
|
|
Nii, sain ka selle hukatuse osaliseks, kus kojamehed liikusid nii vaevaliselt edasi, et kohe piin oli vaadata, kui need sisse lülitasin.
Kõigepealt tahaks öelda, et tänud õpetuste eest, anduke88 ja catman, olite palju abiks.
Siis tahaks mainida hindade jälgijatele, et esialgu oli mul mõte, et mis ma nendest võllidest ikka libestan, ostan selle 25 euri eest pigem uue, vaeva
vähem ja pappi pidä (palgapäev oli just ja värki noh). Aga kahjuks hetkel forssis see 25-eurine kuuajalise tarneajaga ning järgmine oli juba 39 euri.
Pole küll raha peale väga maias, aga 39 euri pani juba mõtlema, et selle raha eest võiks juba ise ka need liigendid seal ära libestada.
Ma ei tea, kas mu auto on mingi uuem/vanem mudel või mis, aga mul hoovastiku peal oleva plastiku eemaldamiseks kruve polnud. Oli vaid 3 suhteliselt
küsitava eesmärgiga klambrit (äärtes ja keskel), mis "hoidsid" pastikud paigal. Plastiku esiklaasi küljest eemaldamisega hakkasin küll pisut põdema,
jõudu pidi nii palju rakendama, et läksin lihtsamat/ohtlikumat teed pidi. Pistsin lapiku kruvika hellalt plastiku ja klaasi vahele ja hakkasin
klaasist seda eemale suruma tükihaaval (MITTE MURDMA, kindlasti ei tohi klaasi äärt jõuõlana kasutada!). Üks ots lahti, siis sai juba kätega seda
sikutama hakata.
Suure hurraaga ja õpetuse järgi võtsin aju karbi ka lahti. Põhimõtteliselt ütlen nii, et minul oleks võinud see aju sinna kinni ka jääda, ei aidanud
see mitte kuigi kaasa. Välja ukerdasin seda pool tundi, tagasi sain 10 sekundiga . Ei tea mis värk sellega oli, ehk välja võttes polnud hoovad veel täitsa ideaalses asendis ja sisse pannes lihtsalt joppas hoobade
asendiga.
Aga üks võll oli küll tõesti no nii kinni, et käega ka vaevu jõudsin suruda, teist sai väikse näpuga ka liigutada. Siiamaani imestan, et sellel
kojamehe mootoril peab ikka tohutu jõud olema, et ta läbi ei kärssanud. Ja see väliselt õlitamine on tõepoolest enda petmine, võll on seal ca 5cm pikk
ja kui seal ikka täielik rooste sees on, siis see õli niiehknaa ei jõua kogu võlli ulatuses mitte mingitmoodi sisse imbuda.
Ja aju näppimisega ukerdasin kogemata püsika ühenduse ka sealt kuidagi lahti. Täpset põhjust veel ei tea, homme tegelen sellega, aga loodan, et miskit
totaalselt pe***e ei keeranud seal.
Edit: Joppas. Miskipärast üks viga ajas teist taga. Siduripedaali lüliti andis otsad, mis ei lasknud püsikal töötada.
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 17.02.19 22:13
|
|
|
Mul b7 kojamehed hüplesid põrinaga klaasipidi. Sai järjest uus kojamehi ostetud, kuni otsustasin hoovastiku üle vaadata. Ostsin kõik kolm uut puksi ja
vahetusel selgus, et üks nendest oli eelnevalt valesti paigaldatud ja andis liiga palju hoovastikul liikuda. Lisaks olid võllid kuivad ja käisid veidi
raskelt. Kõik määritud ja paika sätitud ja tulemus väga hea, helivabalt klaas puhas. Aga kummirõngad ühel võllil laperguseks kulunud. On keegi leidnud
nüüdseks koha, kus uusi saaks?
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 18.02.19 11:39
|
|
|
No kui keegi autol varasemalt midagi ära kaotanud või murdnud, siis loomulikult ei klapi õpetuse järgi.
Võimalik jah, et kui hoovastiku asendit muuta, siis tuleb niisama välja, ilma ajukasti puutumata. Ise ei proovinud nii. Sest jah, paned X asendis
tagasi, ühendad ära, siis süsteem veab end niivõinaa algasendisse tagasi.
B6:
mootor: 8E1955119 - 86 euri org Bosch, lett.
hoovastik: 8E1955603D
-hoovastiku puksid 8D1955746 ja 8E1955746B (2+2tk)
vasak vars: tavaline 8E1955407C / spoileriga 8E1955407A (u konks)
parem vars: tavaline 8E2955407C / spoilerita tavaline 8E1955408A ( u konks)
---
Suvaline B7:
mootor: 8E1955119 - 86 euri org Bosch, lett.
hoovastik: 8E1955603D - kätte 18-40 eur B osa. Lett 25-49. Tootjaid päris mitmeid.
- kui eraldi vaja siis üks vahepuks kannab koodi 8D1955746 ja teine 8E1955746B (2+2tk vaja)
vars vasak: 8E1955407C
vars parem: 8E2955407C
---
B8:
hoovastik koos mootoriga: 8K1955023C
vasak vars: 8K1955407 (+1P9, kui musta värvi)
parem vars: 8K1955408 (+1P9, kui musta värvi)
---
B9:
hoovastik koos mootoriga: 8W1955023 (kuni 19.10.2015 autod) ja hilisemad 8W1955023A
vasak vars: 8W1955407 (+1P9, kui musta värvi)
parem vars: 8W1955408 (+1P9, kui musta värvi)
---
Ning kui keegi mõtleb, et mis jutt B6/B7 korral puksidest käib, siis vaadake seda pilti. Detailid 19 ja 20
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 29.10.20 09:17
|
|
|
Nii - niikauaks siis seda B osa kojameeste hoovastikku oligi (A4 B5), mille 2017 aasta alguses vahetasin. Seega 3,5 aastat siis.
Eelmine kord mainisin, et kojameeste vartes on loks sees (1 cm). Hetkel on probleemiks see, et kojamehe varred ei paikne klaasil korrektselt. Igatahes
peksis juhipoolset kojameest vastu A piilarit ehk üle max punkti käis.
Võtsin süsteemi korra lahti, määrisin B osa süsteemi uuesti ära, panin kokku tagasi. Sama asi. Liigutasin siis kojamehe varst 1 nuudi jagu allapoole.
Ikka käis vastu. Liigutasin 2 nuudi jagu - enam ei käinud vastu A piilarit, kuid algasend oli peaaegu plastiku peal.
Auto sõitis vahepeal, ega keegi ei kurda ju. Nüüd läksin ise rooli, ja mis ma näen. Juhipoolne kojamees peksab vastu A piilarit ning käib ka vastu klaasi all olevat plastikut. Ma ei imesta, kui max asendis lööb end isegi
vastu kundepoolset kojamehe vart/võlli ära.
Probleem on selles, et kojamees liigub rohkem kui min-max vaheline piirkond. Aga millest see tuleneb? Ma ei näe, et nuudid maas oleksid.
Seda veidikene hilja küsida, aga huvitav, kui suur loks nendel vartel üldse on? Ma näinud 1 cm jagu loksu. Seda ka uuematel Audidel kui teistel
markidel. Mõni üksik, millel varred on 0 loksuga.
Ning kui kojamehed küljes, siis jälje järgi klaasil (klaasil need min max punktid märgitud), siis varred ise liiguvad 5 cm üle miinimumi ja 4,5 cm üle
maximumi, vaat et ots ulatub tihendi A piilari metallpinna peale. Ehk siis kojamehega on amplituud 9,5 cm rohkem kui tehase poolt ette nähtud. Puhas
varre loks on 2 cm peale läinud.
Mõtteid?
-e-
Ise küsin, ise vastan. Muuta ei saanud midagi, lõtkud liiga suured, niiet lõpuks kojamehe endaga lasti 9,5 cm üle.
Lahendus > järgmine originaal hoovastik külge (mootor+hoovastik+varred) ja asi nagu 10 aastat tagasi mäletan - kõik töötab ideaalselt, kiirelt ja
jõuliselt.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|